Hakutulokset

  1. V

    Hyla on siis vähälaktoosinen, mutta entäs laktoositon...

    Kermaa, rahkaa, kermaviiliä, kaikkea saa nykyään laktoosittomana. Hyla ei sovi täysin laktoosittomaan ruokavalioon.
  2. V

    alkuraskaus ja hiivasienitulehdus

    Neuvolasta suositeltiin mulle Canestaa (en íhan varma olik noin kirjotettu) ja ei saa käyttää sitä asetinta vaan sormin laittaa. Kyllä ne apteekissa tietää kun kysyt vaan.
  3. V

    Kysyin poliisilta lapsen kuljettamisesta autossa

    Niinpä nuo tekevät täällä meilläki päin. (Länsi-Suomessa)
  4. V

    Kuinka monen alle 1-vuotiaan lapsen isä pärjää lapsensa kanssa vaikka koko päivän kahdestaan ILMAN, ETTÄ ÄITI ANTAA TOIMINTAOHJEET!?

    Näin meilläkin. Tämä olis hyvä itsekin useammin muistaa et antaa toisen tehdä tavallaan, ei se mun tapa aina oo se ainoa oikea.
  5. V

    vauvan nukuttaminen vieressä

    Mul kuopus nyt 2kk ja nukkuu vieressä. Ja kaks vanhempaa lasta nukkuneet kans ensimmäiset kuukaudet vieressä niin kauan et yösyötöt harvenee. Enhän mä sais ikinä nukkua jos koittaisin ilmavaivaisen vauvan saada omaan sänkyyn nukkumaan. Paremmin nukutaan kaikki näin.
  6. V

    Neuloen / virkaten / ommellen vauvan vaatteita

    http://www.tekstiiliteollisuus.fi/fi/468 Täs yks vielä
  7. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Tyttö syntyi ystävänpäivänä klo. 16.55. Paino 3820g, pituus 51cm ja päänympärys 36cm. Keskiviikkona aloitettiin käynnistys suun kautta lääkkeillä ja torstaina aamulla puhkaistiin kalvot, siinä sitten odoteltiin supistuksia. Synnytyksen kesto 4h 10min. Neljännellä ponnistuksella syntyi sininen...
  8. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Mulla tänään 39+0 ja eipä yhtään supistusta oo tullu, huomenna aamulla aika käynnistykseen vasta-aineiden takia, et tuskin omia supistuksia tuleekaan. Ja mul sentään kolmas lapsi jo tulossa, eikä yhdestäkään tullu suppareita ennenkuin tositoimissa, et älä hermoile, helpommalla pääset mun...
  9. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Onnea vauvan saaneille :flower: Neuvolassa käyty ja kaikki OK, tyksistä oli tullut lausunto viime käynnistä ja siinä samassa oli maininta et käynnistävät keskiviikkona kun oon sinne menossa, et mahtaakohan syntyä ystävänpäivänä....? Hiukan jänskättää jo. Tän päivän aikana ollu muutenkin...
  10. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Täällä ollaan, ei vaan ehtinyt tänään paljoa koneelle olemaan, sain ensin aamulla nukkua 10 ku mies nousi lasten kanssa ja keitti niille puuroa...?? Sitten korjasin miehen kahdet työhousut ja sit pitikin jo laittaa ruokaa, syötiin ja lähdettiin kyläilemään. Pari sellasta erilaista vihlaisua...
  11. V

    "Aina" raskaana, vaikutukset kehoon?

    Mä oon kolmatta kertaa raskaana neljän vuoden aikana,kuopuksen pitäis tämän kuun aikana vielä syntyä. Esikoisella ja tällä tulevalla ikäeroa 3,5 vuotta ja keskimmäinen nyt 1v 10kk. En mä oo ainakaan huomannu mitään kummosempaa vaivaa mikä ei liittyis normaaliin raskauteen. Itseasiassa tokassa...
  12. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Hiukan samanlainen olo täällä, paitsi et mul ei satu lonkka ja valkovuoto on ihan tajutonta, housut märät koko ajan ollut raskauden aikana. Ja viel lääkärissä tällä viikolla kohdunsuulla ei ollut tapahtunut mitään eli ei toivoakaan. Mul tosin keskiviikkona ehkä käynnistyspäivä et se sentään...
  13. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    No nyt mul on tullu joku ketutuspäivä, tylsää ja vaik mitä ees neulominen ei kiinnosta. Mihinkään ei jaksais lähteä ku se on yht tuskaa tos esikon kanssa ennenku se on autossa ja sit vielä kaikki on töissä ni mihin sitä sit edes menis, ainut paikka miehen isovanhemmat jotka kotona ja sinne en...
  14. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Mul on käynnistetty 1,5 vuotta sektion jälkeen ja ihan hyvin meni, eikä mua kukaan millään pelotellu ym. Ja nyt käynnistetään kohta toisen kerran jollei täs viikon sisällä ala itsekseen tulemaan. Ihan hyvin kaikki meni mitään ongelmia ei ollut eikä tullut. Aiheesta ei sen enempää tietoa kuin...
  15. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Huomenta! Luulin jo et saan nukuttua loppuajan yöt hyvin mut esikko jostain kehittäny flunssan ja pomppi koko yön vessassa, nyt viel itelläki sellanen olo silmissä et kipeeksi ollaan tulossa. Ja jos kuopus viel sairastuu ni sit ei nukuta senkään vertaa.... Onneks sentään v-loppu ni mieskin...
  16. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Metsäretkeltä palattu. Tytöt onneks veti molemmat oman pulkkansa. Kuljettiin sellasta metsätietä pitkin et ei ihan umpihangessa menty mut kyl oli käveleminen hankalaa ku takaisinpäin tultiin. Eväsleivät meni kyl nopeasti alas, kui se leipä maistukin erilaiselta vaik ihan samaa leipää oli ku...
  17. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Terve! Onnea vauvan saaneille nyt ensiksi :flower: Supistuksista joku pähkäili et jos ei ennen synnytystä tuu supistuksia ni ovat jotenkin kovempia ym. Mul ei kummastakaan tullut yhtään ainokaistakaan kivuliasta supistusta ennen ku sunnytys käynnistyi/käynnistettiin ja ei ne mun mielestä...
  18. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Olipas tullut juttua päivän aikana! Täytyy palata lukemaan sit kun saan lapset nukkumaan. Mutta eipä tyksissä vielä kuitenkaan käynnistelty, vauvalla kaikki hyvin ja kohdun suu epäkypsä eli eipä oo siellä mitään tapahtunu. Ens keskiviikkona uudestaan ja sit melkein varma et käynnistetään...
  19. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Hyviä öitä kaikille ja jaksamista tuskailujen kanssa, kuka sit synnyttämässä ja kuka odottelee suppareita kotona. Ja onnea vauvan saaneille! :flower:
  20. V

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Juu järjestelin tosiaan noita turvaistuimia autossa ja ihan hyvin sain mahtumaan niin et kaikilla mukavat tilat. Tuli samalla imuroitua ja muutenkin siivottua auto. Ihan järjetön määrä hiekkaa takapenkiltä löyty. Onneks tein takapenkille sellasen keinonahkasen suojan niin penkkien verhoilu pysyy...

Yhteistyössä