Hakutulokset

  1. S

    Minkäkokonen on kihla/vihkisormuksesi?

    Jos mä en kauheesti valehtele niin 16 ja sais olla hieman pienemmät kyllä. :snotty:
  2. S

    Paras kuva muksusta minkä oot saanu ikuistettua

    ikää muutama minuutti :heart: Ja kohta täyttää 1v.
  3. S

    G: stringit maailman turhin ja epämukavin keksintö, VAI MITÄ?

    Näin on. Sillehän ei sitten mitään voi jos joku pälli ostaa väärää kokoa ja saa hanurinsa kipeäksi sen takia.
  4. S

    kävely tuoli

    Musta se on ihan äärettömän kätevä nyt kun tyttö 0n 10kk ja kiipeää pystyyn joka paikkaan. Silti uskaltaa mennä pyykit pistään alhaalle kuivuun kun tytön pistää kipitteleen taloa ympäri. :D Sieltä kun se ei hetkeen putoa.
  5. S

    Paras kuva muksusta minkä oot saanu ikuistettua

    Mä ihan innostuin ny :D
  6. S

    Paras kuva muksusta minkä oot saanu ikuistettua

    Esikoisen 2v kuva. :heart:
  7. S

    Voiko olla niin pahat appivanhemmat, että niiden vuoksi otetaan avioero?

    Ymmärrän todellakin mistä puhut. Meillä appiukko kyllä lapsista tykkää ihan hirveesti mikä nyt sitten auttaa siihen, et sitä on välillä kestettävä. Varsinkin kun poika on kovasti pappan perään. Mutta odotetaan vaan aikaa kun lapsille tulee oma tahto, eikä kaikki menekkään pappan pillin tahdissa...
  8. S

    Voiko olla niin pahat appivanhemmat, että niiden vuoksi otetaan avioero?

    Joko niiden kans oppii elään tai sitten antaa niiden nakertaa teidän suhdetta. Mä olen päättäny, että ne meitä ei erota. Se johtuu sitten jostain muusta mut ne siihen ei pysty. Mun appiukko on varmaan sielunelämältään hyvin lähellä stalinia tai hitleriä. Se mies on oikeasti aivan hirveä ihminen...
  9. S

    Miksi päästät lapsesi riparille,jos et edes

    Mäkin olin siellä ihan vaan sen takia, kun kaveritkin oli ja niiden kans oli kivaa. Uskontopajatus meni ihan ohi korvien.. :D
  10. S

    VIHAAN USKONTOJA

    En mä jaksa vihata oikeen mitään. Välittämättä jättäminen on iisimpää.
  11. S

    kokkeilen vaa

  12. S

    viimeinen

    Miten te ootte "lopullisesti"pystyny päättämään, et nää oli nyt tässä? Mä olen pidemmän aikaa pohtinu ja kuumeillu sitä kolmatta. Sitä jota ei pitäny enää koskaan. Kaksi piti olla mulle hyvä luku, mutta nyt kuume nostaa kiivaana päätään ja mä en oikein tiedä mitä pitäs tehdä. 2 lasta on...
  13. S

    Paras kuva muksusta minkä oot saanu ikuistettua

    Ja mähän sanoin :kieh: Kertokaa nyt idiootille, et painetaanko tota maisemaa ekana ja vikana vai vaan ekana. Vai mistä v****ta johtuu ettei mun kuvani näy ikinä.
  14. S

    Miksi päästät lapsesi riparille,jos et edes

    Mä en sano mitään siihen, mitä se useammalla on meillä nyt vaan on niin.
  15. S

    Moniko on sitten nähnyt aborttivideon tai aikoo sen katsoa?

    En ole nähny, enkä halua nähdäkkään.
  16. S

    Miksi päästät lapsesi riparille,jos et edes

    Onhan se juu, totta. Meillä nyt vaan on lapset kastettu siksi ettei isovanhemmat saisi sen takia slaagia ja on sitten mahdollisuus käydä ripari jos niin joskus haluavat.
  17. S

    Miksi päästät lapsesi riparille,jos et edes

    Mitä se MUN uskoni mihkään liittyy??

Yhteistyössä