Hakutulokset

  1. R

    Suosittele halpis-pilipali sateenkaarirattaita!

    Meillä on Gracon matkarattaat, eikä tykätä.
  2. R

    Suosittele halpis-pilipali sateenkaarirattaita!

    YV:tä laitettu Rupsukalle.
  3. R

    Ja palsta hiljeni 20 minuutiksi

    Mitäköhän kaikki mammat oikein tekevät :whistle:
  4. R

    Onko se BBn viimeöinen panovideo poistettu riemurasiasta?!!

    Pitikö mun tämän takia kirjautua :headwall: Saisinko kauniisti linkkiä kiitos :whistle:
  5. R

    Romahdin äsken ihan täysin..:(

    Mulle kävi just samalla tavalla :hug: Nukuttaessa pato aukesi. Mulla morkkis kun hermostun taaperolle niin helposti ja olen aika äkkipikainen toimissani hermostuessa. Hirviö äiti :'(
  6. R

    Siis oikeastiko joidenkin teidän äiti pyytää lapsenlapsiaan kylään tai jopa hoitoon?

    AINA kun menen äitini luo, hän sanoo että eikö sulla nyt olisi ketään kaveria kenen luo mennä tai edes kauppaan käymään. Ja lapsi jää aina hänelle.
  7. R

    Mä en ole yhtään seurannut sikalunssan uutisointia... olenko ainut?

    Tiedän aiheesta sen mitä täällä otsikoissa lukee ja joitain satunnaisia tiedon jyväsiä näkee vahingossa sieltä täältä. Joskus asiaa vähän mietin mutten todellakaan hysterisoi vielä.
  8. R

    miten soittaa kitaralla tämä sointu?

    Toi kahden klimppi samalla sormella? Eli onko ne F ja A duuri
  9. R

    Onko se verenpaineen vaihtelua kun

    No kuoleeko siihen?
  10. R

    LIKAINEN TERVEYSSIDE!

    Ei, ei voi olla totta :laugh: Nyt mäkään en kyllä usko!
  11. R

    Onko se verenpaineen vaihtelua kun

    Tahtoo myös tietää :attn:
  12. R

    Nythän mä vasta tajusin että Hokkasen Timo on homo

    Hih! Mä olen miettinyt tuota kappaletta myös pari päivää kun tajusin että siinä mainitaan nimeltä joku. Mä kuulin väärin ja luulin että se teki itsarin: ...antoi periksi elämän ilolle... ...ei meillä voi tällaista sattua...
  13. R

    Voiko kliseisempää olla?!

    Miksi sieltä nyt samalla sekunnilla pitää häipyä kun ei tosiaan hengenvaaraa ole? Ymmärrän ap:n viilipyttymäisen käytöksen jos tunteetkin ovat jo kuolleet niin asia saattaa tuntua jopa helpotukselta. Odota lapsi kotiin kaikessa rauhassa ja annat hänenkin pakkailla tavaroita mukaan. Jos teillä...
  14. R

    Lapsella kertyy keltaista töhnää etuhampaisiin

    Siinä iässä suunnilleen pieni potilas suostuu operaatioon. Hygienistin kertomaa.
  15. R

    Miten tuo ukko voi paskoa joka puolelle

    Noh, mä voin kertoa että se tahma johtuu meistä naisista :ashamed: Ja kun ajattelee, että mikä muu paikka on kusessa kuin pelkästään se renkaan pohja niin saakin pissan jälkeen pestä kaiken pyllystä polviin ettei ällötä :x
  16. R

    Miten tuo ukko voi paskoa joka puolelle

    Meidään perseet ovat suunnilleen S ja M kokoisia että normaalipöntön pitäisi sopia.
  17. R

    Miten tuo ukko voi paskoa joka puolelle

    Tää sama ilmiö on tapahtunut jokaisessa asunnossa että ei ole pöntön muodoista kiinni. Eikä johdu pöntön vetämisestäkään, pönttö on yleensä auki vedettäessä. Täytyypä muuten alkaa tarkastelemaan ukon selkää tarkemmin :x Entäs onko teillä se istuinrenkaan pohja koskaan keltaisen...
  18. R

    Perhanan perhana, niittokone hajos eikä varaa ostaa uutta!!

    Ei muuta kun lähiseuduln isänniltä apua vaikka heti kun ovat saaneet omansa tehtyä. Tai sitten kone vuokraamosta.

Yhteistyössä