Hakutulokset

  1. Matkaroskis

    Etsitään Hra Huuta

    Etsitään Hra Huuta, ilmottele jos näät tän tai jos joku tietää jotain t. Wanha
  2. Matkaroskis

    Siis mikä tää mustien ryntäys tänne on!

    Ryntäät? Mustien ryntäät? Kuvia kiitos :attn:
  3. Matkaroskis

    Tykkäättekö saada sekä etu että takapyllyyn?

    Reikä ku reikä!:saint:
  4. Matkaroskis

    Mites olis se perinteinen perjantain kuvaketju...

    Matkaroskis piiiiitkästä aikaa :p
  5. Matkaroskis

    Ketä paikalla?

    :wave: Tölkki pepsi nextiä
  6. Matkaroskis

    Kun ostaa netistä pankkikortilla ja siel kysytään pankkikortin numeroa niin mikä numerosarja se on?

    En osaa kyllä auttaa, mutta mulla oli eilen sama homma. Kaikki muut hyväksy, mutta ei sitä pankkikortin numeroa. En tajunnu mikä siinä oli ongelma ja maksoin sitte lopuksi puhelimella :)
  7. Matkaroskis

    12v tyttö,mekat,lomamatka. Tamponiko??

    Suosittelen minäki siirtämään kuukautisia,lyhyestä ajasta kuitenkin kyse kuten yllä tulikin jo. Koska eihän se taattu ole,että sen tamponin käyttö edes onnistuu. Tk lääkäriltä kuuri ja saa tyttökin nauttia matkasta. Useimmille ei tule mitään oireita siirrosta ja siirtäminen onnistuu :) Ja...
  8. Matkaroskis

    Bussilla kulkeville vanhemmille pieni pyyntö

    Mie ymmärrän mitä sie tarkotat (viikissä asuneena) ja täällä espoossa sama homma,ne portaat on yleensä siinä tielä ja kamalan hankalasti pittää koettaa tunkea sinne. Ja saatika kuinka kamalia katseita saan,ku kuljen kaksosten kans ja meillä on rattaat tuplille,vaikka änkeän ne sinne ne vie...
  9. Matkaroskis

    Kaksoset ja erilaisuus

    Mielenkiintonen aihe! Meillä kaksostytöt (ei identtiset),ovat syntymästään asti olleet ihan erinäkösiä,toinen tummatukkanen ja ruskeasilmänen ja toinen blondi ja vihreä/ruskea silmänen ja myöskin aivan ku yö ja päivä,luonteiltaan ihan erilaiset. Raskausaikana ajattelin aina,et minä en oo sitten...
  10. Matkaroskis

    Mitä tänään teette?

    Melko tylsä sadepäivä. Sunnuntaina siivottiin,joten ei ole siivottavaa,pyykitki on pesty ja viikattu.Lapset kattoo muumeja ja isoin (7v) härnää pienempiä. Osa vaatekaapeista on vähän sekaisin,ne vois joskus jaksaa laittaa kuntoon,mutta nyt vaan jotenki väsyttää. Kohta ruoka ja pienet...
  11. Matkaroskis

    Miksi se viikko-viikko systeemi on niin paha?

    No mulla ei oo omakohtasta kokemusta,mutta mieleen on jääny ku lukiossa ystävä sano,et se on rasittavaa ja rankkaa,siis vaihtaa just sitä kotia koko ajan. Vaikkaki heillä oli molempien luona omat huoneet ja tavarat. Monesti jäi kuitenki esim joku kirja toisen luo ja piti sit niitä unohtuneita...
  12. Matkaroskis

    Käsitöitä *Kuvia*

    Ihania! Saanko hei tässä kysellä neuvoa? Mulla olis valkeat liian isot farkut,joista olis ihana tehdä hame,mutta se ei taida normi ompelukoneella onnistua? Kerran nimittäin näin semmosen,et oli leikattu lahkeet pois ja ommeltu hameeks ja lisätty helmaan kangasta,semmonen olis aivan ihana :)
  13. Matkaroskis

    Oletteko tehneet tänään mitään hyödyllistä?

    -Ollu lasten kans normaalisti päivän (lapsia 4) -Siivonnu koko kodin,ihan molemmat kerrokset kunnolla (jee,hyvä mie) -Käyny vanhan ihanan ystävän kans muutamalla Pullia PITI leipoa,mut jos huomenna leipasis ennen ku mennään anopille,ois sille ylläri :) Siinäpä nuo tärkeimmät kai :D
  14. Matkaroskis

    Emmerdale

    Juu se Natasha ampu sen ja hautas sinne niiden metsään.
  15. Matkaroskis

    Mä ymmärrän että kaksosvauvojen ja taaperoiden kanssa on rankkaa, mutta

    Toinen kaksosäiti peesailee hyvin pitkälti. Kaksoset ei mene siinä sivussa,siinä on kahden lapsen hoito. Mutta kyllä kuusivuotiaiden kanssa luulis jo kykenevän liikkumaan aika hyvin. Asenne toki ratkasee tottakai,olen tottunu liikkumaan yksin kaupoissa yms. kokoonpanolla 7v,5v,2x2v ja ihan...
  16. Matkaroskis

    Ukkosmyrsky tulossa

    Sais kyllä tulla yöksi kiva pieni ukkosmyrsky,nauttisin pikkasen ja vähän jännittäis :D Mutta toistaseks Espoossa kuivaa ja "normaalin" pilvistä.
  17. Matkaroskis

    Varaton sukulainen kuoli, sossuille kanssa vääntöä..!

    Mulla kuoli setä syyskuussa,oli varaton ja vailla vakinaista osotetta. Eli omaisuus oli kaikki mitä mukanaan kanto,tilillä oli huimat muutama euro. Me alettiin serkun kans sitte asioita järjestään,kun suvussa vanhemmat,eivät kuulema jaksaneet. Sosiaalitoimistosta sanottiin,et kaikki laput ja...
  18. Matkaroskis

    Voisitko jättää kohta 8v vahtimaan vajaa 1v vauvan päiväunia max 10 minuutiksi?

    Mieki voisin jättää ja oon hetkeks jättäny ekaluokkalaisen "vahtimaan" 2v kaksosia(nukkuvia),siis max.10min poissa. Ja yksin tuo ekaluokkalainen tykkää olla kans. Riippuu toki lapsesta,meillä tuo on oikein rauhallinen ja harkitseva ja pienemmätki perus rauhallisia tapauksia :)
  19. Matkaroskis

    Minkä kokoisia 7-8vuotiata tyttöjä

    Meillä marraskuussa 7v täyttänyt ekaluokkalainen on 120,3cm ja 21,1kg ja hoikkana,mutta normaalina aina pidetty.

Yhteistyössä