Hakutulokset

  1. D

    pieni maha, pieni sf-mitta

    Kyselen hassuja jos jollain olis vaikka kokemusta aiheesta... Kolmatta odottelen, aiemmat olleet poikia, tästä veikattu tyttöä. Rv siis nyt 37+2, viime viikolla olin ylim. ultrassa pienen mahan takia, sf-mitta vain 25. Poikien odotusaikana sf-mitta ollut reilusti enemmän. Kohtu on kyllä...
  2. D

    PALJON SULLE TULI KILOJA RASKAUDESSA?

    ekasta tuli 7kg, toisesta 8,5kg. Molempia imetin yli vuoden ja kilot lahti aika pian synnytysten jalkeen.
  3. D

    Olenko huono äiti?

    kylla ma ottaisin tollasen tyon vaikka heti!Siinahan jais vapaata paaaljon enemman kun 8h paivia tekevilla.Kannattaa ensin kysya pph.lta hoitaisko han lasta, meillakin lapset on pph.lla 9,5h paivassa n. 3-4pv viikossa.
  4. D

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    hei, sitä piti vielä kysyä että onko meidän poika ainut joka ei vielä juurikaan puhu? Samat sanat on kun aiemminkin, äikkä, pappa, mamma ja hyppää. vastaa pään pudistuksella/nyökytyksellä kysymyksiin. On ihan outoa kun isoveli puhui kun papupata jo 1v ikäisenä..
  5. D

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    huh, täälläpä on paljon tapahtunut! Suuren suuria onnitteluja vauvan saaneille!itelläkin vähän vauvakuumetta olis mutta ei nyt parane ees aatella :D Meillä onkin paljon tapahtunut viime kirjoituskerran jälkeen, Eetillä todettiin maitoallergia joka LOPULTAKIN rauhoitti yöt, meillä siis...
  6. D

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    myöhäiset joulun toivotukset :D ja onnellista uutta vuotta jo etukäteen! Nikin emolle lähettelen paljon jaksuja sairasteluun, eikö ne jo ala ihmetellä miksi niki on koko ajan kipeä?varmasti tosi raskasta kyllä Meilläkin esikoinen oli sellainen ettei kiipeilyt ym kiinnostanut ja laatikot ja...
  7. D

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    :wave: vielä täälläkin ollaan hengissä!pari kertaa koitin aiemminkin kirjoitella mutta kone ei ollut yhteistyöhaluinen. Mulla koulu jatkuu ja sijaisuuksia teen 1-4päivää viikossa, joten vapaa-aikaa on hyvin rajallisesti. Miehen kanssa ollaan edelleen yhdessä, välit tais viime viestin...
  8. D

    kuinka monta joululahjaa ostatte lapsillenne ja minkäarvosta?

    meillä pojat 1v ja 3v. saavat yhet paketit, arvoltaan 25-40e. Ehkä yks yhteinen ostetaan kans jos tulee eteen jotain kivaa.Vielä en kyllä tiiä mitä ostais..
  9. D

    kuinka aikaisin raskausoireet teillä alkaneet?

    mulla tuli ekassa raskaudessa kunnon menkat kaks kertaa.sitten vielä tiputtelu-menkat kaks kertaa ennen kun jäivät nekin pois.Lääkäri sano et on tosi yleistä että ne valemenkat tulee, joillain kuulemma jopa raskauden loppuun asti. tokassa raskaudessa ei tullutkaan.
  10. D

    Mitä nää vois olla? *kuva* muoks. uusi kuva

    meillä neuvolatäti sanoi että tollaset voi tulla allergiasta.en oo vielä keksinyt että mistä ruuasta tulee mut pojalle tulee aika ajoin jalkoihin ja selkään ton näkösiä..oisko sit sama juttu.
  11. D

    Tampereen NEW YORK?

    se on tosiaan ihan keskustassa,mä kyllä tykkäsin et oli hyvä ruoka ja annoksetkin hyvän kokosia.Hinnat ihan normi ravintolatasoo.Hyviä drinkkejä tekevät myös ;)
  12. D

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heips! pika kuulumiset.. 1v synttärit oli viime viikolla ja strategiset mitat 9840g ja 78cm. saatiin mpr ja pneumokokki rokote ja siitä sitten oltiinkin 2 päivää kovassa kuumeessa. Huomenna mä meen töihin ja pojat papalle, tulee varmaan niin helvetin ihanaa kun Eeti heräilee edelleen...
  13. D

    Onko 1v 3kk liian pieni päiväkotiin?

    no.ite en kans ehkä laittais.mut toisaalta jos hoitopäiviä tulee noin vähän niin ehkä voisinkin, kuitenkin se raha varmaan houkuttais sen verran..ääh, kyl mä laittaisin jos tietäis et hoitopäiviä ei tulis kun muutama kuukaudessa.
  14. D

    Huutikseen apuja!!!

    heh, laitat mulle ne kuvat s.postiin niin mä laitan ne myyntiin!tai laitetaan yhdessä joskus kun ollaan kylässä. mun mielestä se kuvien ottaminen on siinä se ärsyin vaihe, ja jos ilmotukseen täytyy laittaa miljoona kuvaa..et usko kuin pää meinas räjähtää yhen vaatepaketin kans jota sinne...
  15. D

    G: 3-v. wc-asioinnit pöntölle?

    meillä 3v 2kk tekee kaikki tarpeet pottaan.välillä, tosi harvoin pyytää pöntölle.en kyllä oo vielä mitenkään ruvennut ees kannustaan pöntölle...vaikka kohta kai pitäis!?Pottakin pitäis kohta jo saada pikkuveljen käyttöön.
  16. D

    Onko teistä aiheellinen/asiallinen palaute kaupalle?

    no on kyl outoa.mä olen aina nähnyt että on mehuakin, jouluisin on glögin ja kahvin lisäks nähny tarjoiltavan jopa limsaa!en tiä oisinko ite kehannu mainita asiasta..mut tosiaan kummallista.
  17. D

    Huutikseen apuja!!!

    siis postin kautta EI kannata lähettää mitään isoja.matkahuolto maksaa tommosille 10-20e. ei siis paha raha ja eihän se sun pussistas mee :D pakkaukseen ne matkahuollosta suosittelee muovitusta eli muovit vaan ympärille.meillä mies töissä laittaa muovit ympärille mutta esim. meille yhet...
  18. D

    Minkä ikäinen olit, kun raskauduit ensimmäisen kerran - entä kun esikoisesi syntyi?

    olin 16 kun ekaa kertaa raskaana.esikoinen tosin syntyi vasta kun olin pari päivää vajaa 22v.
  19. D

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Mitzy mukavan kuuloiset juhlat!sulla onkin siellä meidän 3 vuotiaan painoinen nosteltava!säälin selkääsi :D katjuska kerrohan tosta kiloklubeilusta?mulla olis vielä 4kg tavoitteeseen ja ei vaan saa pois..ja häihin vuoteen 2011 mennessä tarvis saada vielä toiset 4kg pois, onneks on hyvin...
  20. D

    Pitäskö 1 vee synttäreille kutsua isomummitkin?

    kyl mä oon kutsunut isoisovanhemmatkin.

Yhteistyössä