Hakutulokset

  1. zanna74

    Paljonko säästätte kuussa? Onko sääsätäminen tärkeää, vai onko tärkeää nauttia NYT?

    Viime kuukausina n 500 €-1000 € jäänyt säästöön, tosin tässä kuussa reilut 2000 €. Mies käy töissä, minä kotiäitinä.
  2. zanna74

    Paljon mennyt lahjoihin rahaa?

    Pikasella laskennalla n 1800-1900 € tänä jouluna
  3. zanna74

    mitä ruuaksi tänään?

    Kaalikeittoa
  4. zanna74

    Paljonko lapsiperheillä mahtaa olla keskimäärin rahaa säästössä / hätävarana?

    Meillä on kaksi säästötiliä, toiseen ei kosketa ja siellä on tällä hetkellä n 25000 €, toisella parisen tonnia (tehdään isoa remppaa joten huvennut aika lailla tuo tili siitä mitä oli alunperin). Mies käy töissä, itse olen kotiäitinä. Asuntolainaa ei ole.
  5. zanna74

    Mitä lapsenne saavat joululahjaksi teiltä?

    Meidän joululahjamme, siis koko perheen joululahja, on etelänmatka joka tehdään joulukuussa.
  6. zanna74

    Iltapalanne?

    Caesar-salaatti (ilman leipäkuutioita kun en leipää juuri mutustele) ja lasillinen kuohuviiniä. Jälkkäriksi voisi syödä letun :)
  7. zanna74

    Millanen elämäntilanne sulla olis nyt jos tulis vauva

    Elämäntilanteessa ei oo mitään vikaa mutta vauvaa en todellakaan halua joten katastrofi se olisi ihan täysin jos nyt raskaaksi tulisin !
  8. zanna74

    Säästättekö? Paljonko/kk?

    700-1000 € / kk menee säästöön, enempi varmasti säästettäisiin jos oltaisiin molemmat töissä :)
  9. zanna74

    Onko kaikkien muiden lapsilla koko kesä lomaa?

    Lapset ovat jo koululaisia joten tietysti koko kesän ovat lomalla, myöskin itse olen koko kesän kotona ja mies pitää pari viikkoa lomaa :)
  10. zanna74

    Kuinka myöhään lapsenne saa valvoa kesälomalla?

    Koululaiset valvovat siihen asti kun haluavat :)
  11. zanna74

    Paljonko teidän 9-12v lapsilla on pituutta/painoa?

    Tyttö, kohta 11 v, pituus 126 cm ja painoa 25 kg, kenkä 32-33
  12. zanna74

    Istuuko ekaluokkalainen vielä turvavyöistuimessa?

    Istuu, pituutta ekaluokkalaisella 112 cm joten hyvin mahtuu istumaan vielä pitkään
  13. zanna74

    Yliaikaisia, mutta pieniä vauvoja?

    Meillä kaikki lapset alle 2.5 kg ja pituudet olleet 43-46 cm välissä ja jokainen on syntynyt yli lasketun ajan :)
  14. zanna74

    Mitä lapsesi vei lahjaksi opettajalleen, hoitajalleen tai kerhonohjaajalleen? vai veikö mitään? lasten iät?

    Ala-asteella olevat lapset veivät kolmelle opettajalleen Tupperware - makeispallot + itse tekemänsä kortit ja piirustukset
  15. zanna74

    Kuinka usein lapsenne käy suihkussa/vaihtavat vaatteet??

    Vaatteet vaihtoon joka päivä, suihkussa joka toinen päivä
  16. zanna74

    Tuli mieleen toisesta ketjusta kysymys: Paljon lapsesi kasvoi pituutta ensimmäisenä vuotena?

    Esikko 46 cm - - 71.5 cm eli 25.5 cm Keskimmäinen 45 cm - - 72 cm eli 27 cm Kuopus 43 cm - - 72.5 cm eli 29.5 cm
  17. zanna74

    Eskarilaisten vanhemmat Galluppia

    Loppuvuonna syntynyt poika joka siis on nyt eskarissa Osaa jonkin verran lukea Osaa kelloakin jo yllättävän hyvin, tasatunnit & puolikkaat ainakin
  18. zanna74

    Monelta teidän koululaiset menee nukkumaan?

    6 v & 9 v menevät n 21.30-21.45 nukkumaan, yläasteella oleva menee siinä klo 22.30-23.00

Yhteistyössä