Hakutulokset

  1. K

    G: paljonko rahaa ilotulitteisiin?

    30 eurolla olen muutaman patan ostanut, kenties 20e pistän vielä :) Ja vaikka vauva onkin, niin kyllä isommat pojat jo odottelee..... Tosin, meidän raketit ammutaan perinteisesti jo klo 20 paikkeella, ennen kun lapset menevät nukkumaan.
  2. K

    Tässä tulee ihan hulluksi! Olen ollut sidottu kotiin jo monta viikkoa

    miksi et lähde ulos kun mies on kotona lapsen kanssa?
  3. K

    Miten maksaa kallis lahja?

    niin tai käy sitten pankissa maksamassa käteusellä sen laskun.
  4. K

    muita, joilla Ei ole lahjovia sukulaisia jouluna, jotka kantaa kasapäin lapsillenne lahjoja?

    Meillä, mutta me ollaan itse toivottu sellainen tilanne. Kummeja lapsilla ei ole, mutta isovanhempia ja muita sukulaisia kylläkin. Me ollaan sitten kovin kummosta väkeä, kun ollaan ihan itse näin haluttu ja sovittu. Eli ei osteta lahjoja puolin ja toisiin, me ostamme meidän lasten lahjat itse...
  5. K

    Kumpaa teet mieluummin? Menet itse kylään vai otat vieraita vastaan? äitiystävät lapsineen

    kutsun mieluummin. Meidän talo on hyvin "lapsitestattu", joten vierat lapset eivät saa aikaan mitään sellaista, mitä meidän lapset eivät ole jo kokeilleet :D Ja meillä on hyvin tilaa temmeltaa sisälläkin, vaikka lapsia olisi enemmänkin. Pystyyn vaan olemaan niiten muksujen kanssa rennommin...
  6. K

    Mitä tarkoittaa tulo ja taselaskelmat 6kk elastus sopparia varten?AUTTAKAA NYT

    Toi tulos -ja taselaskelmat taitavat koskea yksityisyrittäjää? Saa varmaan kirjanpitäjältä.
  7. K

    Mitä pankkia suosittelet?

    Handelsbanken. Ei ainakaan veloita verkkopankin käytöstä ja muistaakseni ei myöskään pankkikortista.
  8. K

    minkä kokoisia teidän muiden 1,5vuotiaat on??

    92cm ja 17kg 80,5cm ja 11.5kg poikia kummatkin
  9. K

    Kuinka tod näköisesti lapsi on tyttö?

    Mäkin yhdyn edellisiin, että 50% mahdollisuus. Ja mulla on kahdessa raskaudessa ollut ensioireina kovat viluväreet ja kipeät rinnat, kolmas raskaus oli muutenkin kovin erilainen kun kaksi aikaisempaa. Kolme poikaa mulla kuitenkin on :)
  10. K

    Lapsiperheet, paljonko käytätte rahaa maksimissaan lastenne joululahjoihin?

    Vajaa 200euro meni, lapsia kolme: 5v, 3v ja kohta 3kk. Ja tässä oli melkein ainoastaan isompien lasten lahjat, vauva saa vaan pikkulelun. En olisi näinkään paljon lahjoihin laittanut, mutta nyt tuli valtaosan sukulaisten kanssa sovittu, että keskenään ei lahjoja osteta. Eli ostin siis meidän...
  11. K

    APUJA! Mikä kromosomipoikkeavuus/oireyhtymä aiheuttaa jo vauvaiän voimakasta pituuskasvua?

    vähän samalla linjalla. oma esikoine on kasvanut koko 5vuotta siinä +2 - +3 käyrällä ja kukaan neuvolatäti tai lääkäri ei ole huolissaan ollut. Kasvu on ollut tasaista ja oman käyrän mukaista, se on riittänyt. Kävin vielä katsomassa neuvolakortista, että 4kk ikäisenä poika on ollut 67,5cm...
  12. K

    mistäpä rahaa laskuihin ja jouluksi?

    Ekaksi, mistä ne velat ovat tulleet? Iso autovelka -> vaihto halvempaan autoon? Luottokortti ja muita pikkuvelkoja -> saisiko pankista yhden lainan, jonka kuukausilyheenys sopisi paremmin budjeettiinne? Kannattaisiko tarkistaa, olisitteko oikeutetut toimeentulotukeen? Minusta raha-asioissa ei...
  13. K

    Milloin kolmas lapsi?

    Meillä isommilla ikäero 1v7kk. Isot pojat olivat vajaa 5v ja reilu 3v, kun kolmas syntyi. Ainakin äidistä tämä 3v ikäero on tuntunut tähän astiin hyvältä :) Kaikkien poikien yhteisistä leikeistä ei vielä kokemusta, kun vauva on vasta 2,5kk ikäinen. Mutta kyllä tuttavapiirissa ainakin noi 2,5v...
  14. K

    Ostaisitko 5v.vielä dubloja?

    Meilläkin juuri 5v täyttänut poika on nyt hiljattain tykästynyt pikkulegoihin. Niistä rakennellaan autoja. avaruusaluksia yms :) Eli itsekkään en enään tälle 5veelle duploja ostaisi.
  15. K

    Mitä teidän 3 vuotiaat pojat saa joululahjaksi?

    - brion junarataa nosturisetti - legon pikkupaketteja - toys story 3:N Woodyn - dinosauruspyyhkeen - dinosauruksia
  16. K

    Saako soittamalla jätettyä tilinumeron veronpalautuksia varten kun ei ole pankkitunnuksia

    Tilinumero piti ilmoittaa verottajalle sähköisesti viimeistään 21.11, kirjeitse viimeistään 5.11 (vero.fi). Eli nyt on jo aivan liian myöhäistä. Ja puhelimitse ei taita yksikään virallineb taho tilinumeroita ottaa, liian riskialtista.
  17. K

    Gallup: Mikä on elämäntilanteesi tällä hetkellä? Sinä, miehesi, lapsesi jne

    30v naimisissa, ensi viikolla 9. hääpäivä :) kolme poikaa 5v, 3v ja 2kk on äitiyslomalla en
  18. K

    Moneltako Kelan äitiyspäivärahat on tilillä?

    kyllä mullakin ovat äitiyspäivärahat olleet aina heti aamusta tilillä.
  19. K

    Paljonko hintaa uusille duploille kirppikselle?

    minäkin saattaisin ostaa maks puoleen hintaan. Eli korkeintaan sen 10e tosta loodasta. Legot kun ovat tosiaan aika usein tarjouksessa.
  20. K

    Onko ketään joka ei ole vielä ostanut yhtään joululahjaa?

    Lahjalista on valmiina, mutta lahjat vielä kaupassa. Jospa ensi viikolla saisi kaikki ostettu :)

Yhteistyössä