Hakutulokset

  1. M

    Meille tarjottiin sopeutumisvalmennuskurssia, kieltäydyin

    Mä olen nyt näiden vuosien aikana mitä mm. ttäältä poissa ollut olen oppinut niin paljon nöyryyttä, joten mulle kaikki apu olisi tervetulletta, ja sekin on todettu et jos et oaa apua hakea, ei sua kyllä voi kukaan auttaakaan
  2. M

    Mikä on arvokkain esine mitä omistat?

    mut antaa idioottien vastata :D
  3. M

    Mikä on arvokkain esine mitä omistat?

    NokiaN OSAKakkeet
  4. M

    Terveisin Helsingistä

    Kappas vaan tämäkin ihanainen palstan lemmikki vielä täällä keikeilee....
  5. M

    G: Kuinka usein vaihdatte petivaatteet?

    kerran viikossa, saitko idean pyykkikoneketjusta??
  6. M

    Tyttärestämme tuli Maarit Amanda

    Mieluummin Maarit Amanda kuin Amanda Maarit, mut tää on niin feikkiä koko aloitus...
  7. M

    Voi ei, kauhea blogi!!!

    Rieputarllaan blogi on tosi ihana
  8. M

    Ovatko lapsettomuushoidoilla raskautuneet mielestänne erilaisia äiteinä kuin luomusti raskautuneet?

    Molemmissa tavoitteena lapsi, joten vastaus on;toiset saa helpommalla kuin toiset, joten vastaus luettavissa rivien välistä
  9. M

    G. Montako koneellista pyykkiä pesette viikossa?

    5 henkeä, joka toien päivä pyörii kone+ lauantaisin 2 koneellista, kun vaihdetaan petivaatteet
  10. M

    Korso-Matari-Rekola-havatukaa asukkaat, alueen turvallisuus uhattuna!

    Mun mielestä kaikilla ihmisillä, siis ihan kaikilla pitää olla mahdollisuus toisenkin kerran elämässään, joten mun naapuritontille tervetuloa vaan rakentamaan kotia elämässään kerran töpänneille!
  11. M

    Ostatteko koiran ruuan eläinkaupasta vai ruokakaupasta?

    Meiän neiti syö markettiruokaa, täällä maalla on niin pitkä matka lähimpään eläinkauppaan ostamaan sitä ûber kallista koiranmuonaa, ai niin ja osa meidän neidin ruuasta koostuu meidän tähdeistä, joten vapiskaa...:kieh:
  12. M

    Moikka moi

    Hieman on sivusto ja kaikki muuttunut sitten parin vuoden takaisesta, onkos täällä enää ketään tuttuja paikalla?? t. mustikkatassu ja ent. wihtori
  13. M

    G: Lapsesi toinen nimi?

    Vilma, Niina, Eemeli ja Saku ovat lastemme toiset nimet
  14. M

    Tämän päivän ostoksesi?

    Kännykkä, ripsiväri ja ruokaa
  15. M

    Askarteletko kortit itse vai ostatko valmiit?

    Pientä tämmöstä kyselyä väliin.. Tänä vuonna ajattelin ilahduttaa ystäviäni itse tehdyillä, ei niin "tiimarimaisilla" korteilla, lopputulos on varmaan karmea, mulla ei ole yhtään "tee se itse"vikaa
  16. M

    Olitko koulukiusattu vai koulukiusaaja?

    Kiusattu, monta vuotta, kunnes minusta tuli kiusaaja
  17. M

    Poltatteko kynttilöitä, kun...

    Kyll meillä on poltettu iät ja ajat kynttilöitä, lapset tietää et niihin ei kosketa, kissa parka kerran poltti häntäkarvansa kynttilässä
  18. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mä kiristin systerin:ashamed:pelaamaan

Yhteistyössä