Hakutulokset

  1. S

    G: Mitä teidän lapsilla on ollut kerho/tarhavalokuvassa päällä?

    ihan tavalliset vaatteet.. yks muksu halus vängällä eskarivuoden kuvaan suomijellona t-paidan
  2. S

    Ukkokin sai tarpekseen oman äidin tempuista...

    mäö jouduin vastaavaa sietään omalta äidiltäni, kunnes hihat palo ja katkaisin välit tyystin.. ny mamma vinkuu sossuun yms.. vinkukoon, mä EN pyydä anteeks.. sitä nimittäin et toinen korvani on melkein kuuro ja lapsena usein pelkäsin nukkua ku en tienny heräänkö aamulla
  3. S

    voi v""u mitkä tarjottavat oli lapsen kaverin synttäreillä!

    jälleen kerran huomaan selvinneeni helpolla ku emme vietä synttäreitä
  4. S

    voi v""u mitkä tarjottavat oli lapsen kaverin synttäreillä!

    jälleen kerran huomaan selvinneei helpolla ku emme vietä synttäreitä
  5. S

    Jos suppareita on tullu 8-4min välein 21.23 lähtien ja olet uudelleensynnyttäjä...

    mä ku synnytin tuota numero vitosta niin lähdin ku oli supistellu vajaan tunnin, ei kovin kipeesti.. mut ku taustalla kauhkoveritulppa ni lääkäri oli ohjeistanu et nopeesti tilata ambulanssi.. eli mieluummin lähtisin hyvin herkästi ku arpoisin lähenks vai en
  6. S

    Tyttö tuli..

    uusioperhe, mun ed liitosta kolme muksuu ja kaks nykyisestä=)
  7. S

    Tyttö tuli..

    34rvk todettiin keuhkoveritulppa.. oli ihan hetkistä kii ettei henki menny, onneks mies tajus hätäännyksestä huolimatta soittaa ambulanssin.. lääkäritiimillä oli miettiminen miten hoidetaan ettei aiheudu haittaa raskaudelle.. päädyttiin napapiikkihoitoon.. tyttö syntyi 39rvk melkosella...
  8. S

    Tyttö tuli..

    viime viikon keskiviikkona syntyi tyttö mitoin 53cm/4670g.. harmi et jää viimeiseksi, raskausaikana meinas viikatemies viedä mamman.. kiitos Tays ja huippulääkärit, niin ei käynyt=). tänään myös lähti neitosen nimilappu maistraattiin, Aada Estelle tulee nimeks
  9. S

    Masennus

    mun puoliso sairastaa pahaa masennusta ja hänel pisin saikku ollu vuoden verran ja lyhyin 3päivää
  10. S

    "Lasten ravintolasuosikeista voisi jo luopua", mitä mieltä?

    ihan ehdottomasti samaa mieltä=)
  11. S

    Lyhyt lapsi ja pitkät vanhemmat

    yks mun isoista lapsista on 9v poika ja on suunnillee kuusvuotiaan kokoinen ja sirorakenteinen nuorimies.. isä on 175 ja minä äitinä 178, pojasta ennusteen mukaan tulis noin 170 tai vähän alle, ja kasvutapa on kuin isällä, joka kasvoi vasta rippikoulun ja armeijan välissä sit lopulliseen...
  12. S

    playstation 2-ohjain

    mikä mahtaa olla luotettavin sivusto missä voi maksaa sp-verkkopankissa?
  13. S

    playstation 2-ohjain

    mistä tampereelta kannattaisi tuollainen ostaa? mielelläni en tilaile nettikaupoista, en oikein luota niihin.. vinkkejä??? niin ja lauantaina ois tarkotus hakea
  14. S

    Plasto taaperokärry

    meillä on plaston kärry ja olemme kyl tyytyväisiä, etuakselista saa säädettyä ns vauhtia helposti ja voihan siihen kärryyn tukevuuden lisäämiseks laittaa vaikkapa repun jossa kirjoja
  15. S

    Kun ystävät hylkäävät...

    Tuttua settiä tuo että ystävät hylkäävät, meillä tosin ei lasten tulon takia vaan miehen sairauden ja nyttemmin esikoisenkin.. no eip sellasilla ihmisillä mitään tee.. ps jos haluut ajatuksia vaihtaa niin sopii laittaa yv, olen viidettäni odottava mamma
  16. S

    K-H KS vs TAYS

    itselläni kokemuksia K-H Ks vuosina 99 ja 2001 ja TAYS 2005 ja 2012, taysissa kohtelu täysin ala-arvoista
  17. S

    K-H KS vs TAYS

    Tää olis menossa elokuun alussa synnyttämään viidennen lapsensa, ja koska paikan saa valita niin noiden kahden välillä arvon... matka muutaman kilometrin erolla sama.. viimeaikaisia kokemuksia näistä siis kaipaisin
  18. S

    Leikkipuistossa tapahtunutta

    mä tuollaiselle mammalle sanoisin asiallisesti, että pimppi ja pippeli ovat ruumiinosien nimiä samoin ku käsi ja pää.. ja kysyny vielä että onko heillä jokin peitenimi myös muille ruumiinosille
  19. S

    Miehelle jotain pientä?

    kasaa ns selviytymispaketti... ite siihen laittaisin energiajuomaa, sisuaskin, jonkin lehden, korvatulpat jne..
  20. S

    edullinen, mutta hyvä vauvan vaippamerkki?

    meillä 1-vuotiaalla käytössä housuvaipat, Libero, X-tra tai Lidlin versiot.. pampersia kokeiltiin, eivät istuneet ollenkaan. aina ku tilille rapsahtaa rahaa niin käyn ostamassa muutaman paketin, ei sitte lopu kesken

Yhteistyössä