Hakutulokset

  1. V

    mää oon taas niin ahdistunut

    paniikkia pukkaa, miks pitääkin kärsiä tälläsestä p.aska paniikkihäiriöstä :'( :ashamed:
  2. V

    ennekuin minusta tuli äiti

    Voi hyväluoja sentää.... Millä ihmeellä sinä ne hampaat kerkeät harjata jne...pestä hiukset... Hygienistä tai ei ni lapsen kanssa on välillä niin kova kiire ettei mitää kerkeä tehdä itselleen....... sulla ei taida olla lasta vaan NUKKE!!
  3. V

    voiko kuulua

    kyllä voi kuulua ja suurella osalla kuuluukin!
  4. V

    Nyt mä alan pikkuhiljaa hajota kun nyt raskaus on sitten ohi

    Miksi keskeytys piti tehdä? Voimia :hug:
  5. V

    Tän päivän syntiset syömiset?

    Viddu! Löysin Salmiakki suklaata \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O meni puoli levyä, ok melkein kokonaan :xmas:
  6. V

    Nyt tekee mieli grillata!! Mutta missä stadissa voidaan

    kyynel :'( :'( Missä?!?!? :'( :'(
  7. V

    kuka maksaa?

    voi hyvä jeesus sentään.... eiköhän ne häät kuule makseta ihan itse.. vai onko teillä päin tapana elellä iskän ja äiskän rahoilla??? minkä ikänen muute oot??
  8. V

    Kattokaas - kaupasta jo halvemmalla uutta (huutiskohde)

    \ Johtuu varmaan siitä, että säännöt kieltää epäasialliset kysymykset. Ei myöskään ole mitenkään sääntöjen vastaista myydä vaikka tuhatta saman kokousta vaatepakettia. Jos noin kovasti ihmetyttää niin voitahan kirjoittaa hänelle Huutiksen kautta yksityisviestiä. Knaamella on hyvä maine ja se...
  9. V

    synnytyspelko

    \ Voimia sinulle!! :hug: :hug: Muuta en osaa sanoa... :'(
  10. V

    sisäänpäinkääntyneet nännit

    Kyllä onnistuu, aluksi voi käyttää rintakumeja ja sittenhän on olemassa niitä ihme nipistimiä, joilla nänniä voi venyttää. Mulla on toisesa rinnassa sisäänpäinkääntynyt nänni ja itse asiassa se oli se paras imetysrinta!
  11. V

    toppahaalari / kaksiosainen

    \ Voi ei, en muuta sano. Ei yhdistele meidänkää tyttö 'järkevästi'. Mitä väliä? Eikös se ole pääasia että vaatteissa viihtyy ja talvella tarkenee ja pystyy vaatteiden hiertämättä leikkimään ja kiipeilemään. Meidän tyttö saa pukea mitä kaapista haluaa. Tietysti juhlat on asia erikseen mutta...
  12. V

    sain tänään keskenmenon :-(

    :hug: :hug: ! Olen pahoillani. Täällä meni myös kesken viikko sitten.
  13. V

    lapsi pois hoidosta..

    \ Häpeä
  14. V

    kukkakaali kokeilussa ja epäselviä oireita

    Voihan se olla. Tietysti testaat sen toiseen kertaan, kuten kaikki muutkin epäselvät tapaukset! Eli kukkakaali pois kahdeks viikoks, ja sitten stabiilissa olosuhteessa kokeilet uudestaan.
  15. V

    mikä painaa vaakakupissa?

    Kuulostaa siltä ettei tuo tule onnistumaan. Ellette saa puhutuksi asioita voisi olla järkevää miettiä lapselle parempia lähtökohtia elämään. Ei muuten mutta lapsiparka siinä tulee kärsimään :'(
  16. V

    LAUKKUTARKASTUKSET

    ollessani kaupassa töissä siellä muutaman kerran tarkasti vahtimestari kotiin lähtiessä kaikkien laukut. lähinnä vilkaisi vaan ja jos oli kaupan ostospusseja katsoi kuitit. mielestäni ok tuollaiset tarkastukset, varsinkin jos isompi kauppa.
  17. V

    uhmaa pukkaa

    Missä päin asut? Sulla on edessä ihan pian oikea murkkuikä, noin 7-9kk iässä alkaa! Tämä palsta ei ole paikka jossa voisin antaa neuvoja kuinka tuollaisessa tilanteessa tulisi toimia.. Mutta selvä johtajuus ongelma on.. Älä ainakaan jahtaa sitä kun aloittaa karkuun juoksun!
  18. V

    Apua! Miten passikuva vauvasta?

    voi vielä laittaa vauvan vanhempien passiin
  19. V

    suunniteltu sektio synnytyspelkoiselle?

    \ Miksi et saanut kivunlievityksiä?
  20. V

    suunniteltu sektio synnytyspelkoiselle?

    \ Sairasta touhua, kun ei saa mitä luvataan....

Yhteistyössä