Hakutulokset

  1. RehuLeski

    Mikä exää vaivaa?

    Masennus ja työuupumus kyllä häneltä löytyy
  2. RehuLeski

    Mikä exää vaivaa?

    En ole puuttunut vaikka lasten täällä käymistä on rajoittanut, olen vaan toivonut että aikanaan rauhoittuu. Nautin kyllä 😊
  3. RehuLeski

    Mikä exää vaivaa?

    En saanu irti sitä tietoa. Tässä on kärsivällisyyttä kyllä koeteltu, mutta asiallisesti oon käyttäytyny ja sivuuttanutkin kaiken asiattomuuden sekä yrittänyt tehdä yhteistyötä, mikä onnistuukin sillon ku eksä niin haluaa.
  4. RehuLeski

    Mikä exää vaivaa?

    Ja yhtään sen enempää ei toisiamme nähä ku ennenkään, mut kaitpa se tieto riittää että kilometrin päässä asun 🙄 pyörittelin jopa mielessäni ett voiko se ottaa päähän ett löysin ite itelleni unelmakodin kun olin kuitenkin se joka eron laitto vireille ja hänen ostamasta talosta lähin.
  5. RehuLeski

    Mikä exää vaivaa?

    Yritin kysyä mutta vastausta ei tullut, puolisonsa myönsi että molempia kyllä v*tutti muutto. Eksä tietää että miulla kyllä on mies jonka kanssa en ole parisuhteessa, mutta ennenkään se ei ole haitannu ja ollaan muunmuassa porukassa käyty lomareissulla. Ja sillon kun lapset on miulla täällä ei...
  6. RehuLeski

    Mikä exää vaivaa?

    Meillä oli eron jälkeen todella hyvät välit ja nyt kun muutin lähemmäs välit paloi, miksi? Aivan yhtä paljon tiedetään toistemme elämästä ku ennenkin, paljon yhteisiä kavereita, eli se asia ei vaikuta. Lapsilla vaan noin 35km lyhyempi matka miun luo minkä kuvittelis olevan hyvä. Mutta silti...
  7. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Ollaan tunnettu pitkään, paljon yhteisiä kavereita. Pari vuotta mut alkuun oli pitkään pelkkää kirjottelua ja panoja, nyt vuoden aikana syventyny tähän pisteeseen.
  8. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Tiiän kyllä ett äärettömän typerää
  9. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    En usko ett on kenenkään, tai mistäs sen tietää :unsure:
  10. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Miulla on kierukka.
  11. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Miusta kyllä kukaan oo ollu ilkee, kaikki ei vaan oo ihan noin sinisilmäsiä.
  12. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Vaikka ei estäs ni oonko sanonu vastaavani joka kysymykseen?
  13. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Todellaki
  14. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Ei käytetä.
  15. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Ja mitä vielä! Edes mie en oo noin tyhmä vaikka vietetään vapaa-aikamme yhessä :LOL:
  16. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Juurikin näin ja vaan saadakseen tuntea ittensä halutuks tai jotain hupia huoletonta.
  17. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Määritelköönsä kukin asiansa niinku haluaa, mutta ite en tuossa nää suhdetta, enkä kyllä uskos tuommosessa tapauksessa mihinkään rakkauden tunnustuksiinkaan :rolleyes:
  18. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Minnuu ei ihan noin hiljaseks saa :sneaky:
  19. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    Nyt repesin, kaikkee miusta on sanottu mut mieheks ei oo vielä luultu :ROFLMAO:
  20. RehuLeski

    Oon toinen nainen, kysykää mitä vaan!

    No onko tuo nyt mikään suhde ees :rolleyes:

Yhteistyössä