Hakutulokset

  1. J

    Toukokuussa tiukentuvat

    Mä niin fiilistelen tota maanantaina alkavaa Superdieettiä. Tänään kävin ostamassa lisäravinteet ja ison osan tulevan viikon ruuista. Lihat punnitsin ja pussitin pakkaseen josta on sitten helppoa napsia paketti aina sulamaan. Mä niin toivon, että ton ruokavalion ja sali/kotijumppaohjelman myötä...
  2. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    MaMa: huippua et lähdet myös Superdieettiin. Voidaan sitten täälläkin käydä hieman läpi jos tulee jotain mitä ei tajua. Toki heillä on meille superilaisille joku oma keskustelufoorumi, mutta kyllä mulla on vakaa ajatus olla kirjoittelemassa täälläkin siitä miten homma etenee. Aloitin...
  3. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    No voi höh, ettet ole saanut mitään vastausta. Siellä fitfarmin sivuilla oli kait ensi alkuun joku viallinen ilmoittautumislinkki. Tai ainakin muistan monen asiasta maininneen facen puolella.
  4. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    Mä kävin liittymässä siiheen toukokuun alussa alkavaan Fitfarmin superdieettiin. Ehdin jo hakea siihen itse ohjelmaankin, mutta sain Jutalta viestin että olen liian hyvässä kunnossa joten en voi tulla valituksi. Juu ja siis selvennykseksi niin tulkitsen viestin siten, että siihen nähden olen...
  5. J

    Kuvittelin, ettei kaveripiirissäni ole sellaista naista, joka kuljettaa miesystäväänsä mukana kaikkialla

    Pienessä tyttöporukassa se tuntuu... Koska usein tämä mies sitten vaatii puolisoltaan täyden huomion joten eipä siinä sitten tyttöjen iltaa jatketa yhtä rennon letkeässä fiiliksessä kuin aiemmin illalla.
  6. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    Parin päivän löhöilyn jälkeen niin voi hitto tätä hyvän olon tunnetta, kun tänään pääsi salille huhkimaan. En ois ehkä vuosi sitten uskonot tätä tunnetta kokevani.
  7. J

    Kuvittelin, ettei kaveripiirissäni ole sellaista naista, joka kuljettaa miesystäväänsä mukana kaikkialla

    Hah ja huoh, meillä on kanssa kaksi tällaista pariskuntaa. Niin kivaa kuin se onkin, että he viihtyvät kokoajan toistensa seurassa niin se saattaa olla täysin rasite muille. Molempien parien kohdalla käy vähintäänkin niin, että jos toinen on kavereiden kanssa esim saunailtaa viettämässä niin...
  8. J

    Nimiä, joiden antamista lapsille et voi ymmärtää? Eli siis jos kuulisit, että jollekin lapselle tietty nimi

    Dallasin pamela Ewing...tai kenes se laulu on pam-pam-pamela.... Historian osalta ei tietoa.
  9. J

    Onko Lamourettes-Henna mielestäsi ihan hel-vetin hyvännäköinen?

    Kauneus ja se helvetin hyvännäköisyys on kaiketi katsojan ja tässä kohden myös Hennan silmissä...se on niin suhteellista. Onhan esim tuksu ja tauski omasta mielestään vetäviä pakkauksia..tai keskisen vesa...ja mun silmään niissä ei oo mitään komeaa tai kaunista.
  10. J

    Onko jollain älypuhelin, mutta liittymässä ei kiinteää nettiä?

    Mulla on älypuhelin ja en käytä nettiä...hyvin harvoin edes wlanin kautta. Duunissa voin käyttää työkonetta nettisurffailuun ja kotona selailen iPadin tai läppärin kautta.
  11. J

    Missä vois käydä perheen kanssa ulkomailla, että ei maksais tuhansia euroja...

    Moni tuttavaperhe vuokraa talon/mökin Pärnusta ja joka kerta kehuvat ihanaa hiekkarantaa ja mukavaa lomatunnelmaa.
  12. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    Tiedän tunteen. Painelin aamulla puoli kasi salille ja pusersin ohjelman läpi plus aerobista päälle. Nyt tuntee ainakin allien saaneen kyytiä...kaikki muut tuntemukset jäävät allien varjoon :kieh:
  13. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    Mä suosittelen ottamaan ton vaa'an kaveriksi sen mittanauhan niin saatte naiset konkreettisia lukuja miten on reidet yms kaventunut dieettamisen johdosta. Mä tänään töissä pyörittelin ajatusta, että jos hakisin siihen Jutta ja superdieetti-ohjelmaan. Mulla ei ole ylipainoa, mutta läskiä...
  14. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    Mun pitäisi niin opetella toi juokseminen...se ei ole ollut ikinä mun juttu, mutta ois kyllä liikuntamuotona mitä mainioin.
  15. J

    Rasvanpoltto takamuksesta?

    Joo, onhan se kivan näköistä, mutta mä en ole onnistunut löytämään normaalivyötäröllä varustettuja farkkuja joissa toi vyötärökappale ois heti sopiva. Joten se on ongelma...ja sitä sanovat mulle vaateliikkeissäkin et mulle on vaikea löytää muita kuin matalalla vyötäröllä varustettuja malleja. No...
  16. J

    Te jotka olette läpikäyneet "luomusynnytyksen"

    Luomuna syntyi nuorimmainen...poltot alkoivat klo04 ja sairaalaan mentiin klo05 ->lapsi syntyi klo 5.25. Eli en ehtinyt saada mitään vaikka olin jo suunnitellut epiduraalia. Käynnistetty synnytys on kanssa koettu sekä kivunlievityksellinenkin versio. Luomu oli rajuin, mutta saattoi johtua...
  17. J

    Rasvanpoltto takamuksesta?

    Hae siihen uuteen kauteen Jutta ja superdieetti...siinä tulee puolen vuoden tehovalmennus ilmaiseksi jos siis valikoituu mukaan.
  18. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    Muista että sä olet itsesi kriittisin katsoja ja näet kaikki ne pienetkin mukamas virheet itsessäsi ja muut eivät edes ymmärrä mistä virheistä mutiset. Eli ihan sitä samaa massaa sä olet meidän muiden kanssa...joten leuka pystyyn ja kohti haastetta !
  19. J

    ***Huhtikuussa hikoilevat***

    Tsemppiä ja tahdonvoimaa sekä yliluonnollisetkin voimat ovat tässä projektissa tarpeen. Ainoa onni ja helpotus mulla on se, että saan käydä muutaman tunnin kuukaudessa työajalla ja muutoin rajattomasti työpaikan kuntosalilla.
  20. J

    Rasvanpoltto takamuksesta?

    Just toi kapea vyötärö suhteessa tohon lantioon on se ongelma...

Yhteistyössä