Hakutulokset

  1. L

    MMC/HC

    Moi. Oletko jo liittynyt suomenkieliseen MMC foorumiin? Siellä on paljon vertaistukea!:)
  2. L

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Hei, minulla juuri korjattiin katetriablaatiolla SVT sydämmessä ja nyt vanhemmalla pojallani epäillään myös SVT:tä.. Lääkäri sanoi ettei tää SVT olisi periytyvää, mut vähä outoo et mulla ja pojal sama vika.. kait vaa sattumaa sit. Kovasti jaksamisia kaikille!!
  3. L

    syndaktylia

    Miehelläni on olikohan vasemmassa jalassa (aivan kuin tuo kuva) ja ei ole missään operaatioissa ollut. En edes tiennyt tuota diagnoosia, mutta ei ole hänen menoa haitannut räpylä! :) Onko teidän lapsella montakin sormea yhdessä? Ja onkohan tuo periytyvää?
  4. L

    Vanhemman oma sopeutuminen ja jaksaminen..

    Kovasti voimia sinne!! :hug: Minä purin oloani myös puhumalla ja se auttoi, mies taas toimi samalla tavalla kuin sinun! Meillä aivan erillainen sairaus kuin teillä mutta tiedän tuneesi!! Minusta tuli se äiti joka ei ihan sopinut näihin tavallisiin vauva keskusteluihin, varsinkin silloin kun...
  5. L

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Saako kysyä mikä diagnoosi pojallasi on? Meillä myös harvinainen kehityshäiriö selässä pojalla.
  6. L

    NT-ultraan vai ei?

    Minulla 2 lasta ja kävin ultrat, juuri siksi jos jotain suurempaa huomattaisiin niin heti synnyts salissa voisi valmistautua. Ja ei pitänyt olla mitään,mutta toisen lapseni kohdalla, rakenneultrassakin kaikki oli loistavasti, mutta kun syntyi oli selässä harvinainen kehityshäiriö. Ja siis minun...
  7. L

    "pää asia että on terve"

    Minä kyllä toivon että tuleva lapseni on terve, eli minulla tuo lause kuuluisi TOIVOTTAVASTI LAPSI ON TERVE. Mutta ei niitä muiden ihmisten sanoja ja lauseita kannata jäädä miettimään! Kyllä lasta rakastaa aivan samalla tavalla kuin tervettäkin ja esim. meillä kumpikin lapsi on yhtä tärkeä ja...
  8. L

    "pää asia että on terve"

    Minä varmaan kertoisin lähimmille (omat vanhemmat, miehen vanhemmat ja sisarukset) ja uskon että saisin heiltä tukea. Muistan kun itse odotin kuopusta ja oli ihan sama kumpi tulee tyttö vai poika (poika oli ennestään) ja raskauden lopussa tuli outo olo ja sanoin ääneen masulle "toivottavasti...
  9. L

    Pelottaa tuleva leikkaus...

    Hyvin se menee! :hug: Tiedän tunteesi, minua pelotti kanssa todella paljon kun poikani leikattiin hänen ollessa 3 kk, ja ei minunkaan annettu olla yötä siellä sairaalassa, toisaalata hyvä sillä kotona sain nukkua koko yön heräämättä (unilääkkeen voimalla, lääkäri lastenklinikalta määräsi...
  10. L

    Arnold Chiari (leikkaus)

    laitoin sulle yytä!
  11. L

    Arnold Chiari (leikkaus)

    mun pojalle ei ole tehty kyseistä leikkausta, mutta on tutkittu onko hänellä chiari (ei ole), saanko kysyä onko lapsella muuta kuin tuo?
  12. L

    14 vuotias poika saunoo yhä äitinsä kanssa...

    Aina välin tää kskustelu tääl kummitelee! :D Mut kerronpa mielipiteeni, jokainen taaplaa tyylillään, mikäpä minä olen arvostelemaan muiden tapoja. Itse en sauno isäni enkä veljeni kanssa, lopetin 12 vuotiaana kun se alkoi MINUSTA tuntumaan oudolta ja ei isukki kyllä mukaan pyydellytkään! Ja...
  13. L

    Ystäviä Helsinki, Vantaa, Espoo lähettyviltä

    laitoin yytä sulle
  14. L

    Gastroskiisi

    Onnea teille kaikille jotka nyt ootte saanu vaavit!! :flower: Pisti tuo civindalin viesti silmään, me oltiin kanssa k 6:lla viime lokakuussa ke poika leikattiin ja Mia oli meijän hoitaja kahdessa vuorossa ja todella ihana ihminen on!! Siellä oli hoitajat kyllä mukavia, yksi vanhempi nais...
  15. L

    ennen lapsen syntymää

    Erilainen; Minkä ikäinen tyttö teillä on? Miten teillä arki sujuu? Meillä poika 6 kk ja se että hyväksyin lapsen sairauden vei minulta monta kuukautta, taidan vasta nyt olla tottunut ajatukseen..mutta ei pojasta näy ulospäin että hänellä on selässä kehityshäiriö..eli jalat toimii.
  16. L

    ennen lapsen syntymää

    Oletteko olleet tietoisia lapsen sairaudesta? Vai tuliko yllätyksenä lapsen synnyttyä? Kunhan kyselen uteliaana, minulle tuli ihan yllätyksenä poikani lipoMMC kun syntyi. Ja olen miettinyt et ihan hyvä etten tiennyt sairaudesta, muuten olisi ollut hirveät tutimukset edessä ja varmasti olisi...
  17. L

    Gastroskiisi

    En kuulu tähän keskusteluun,mut kuitenkin kerron et minä sain naistenkilinikalla oman huoneen (yhden hengen) ja maksoi saman verran kuin huone missä on monta ihmistä, joten pyytäkää sellainen jos eivät automaattisesti laita! Lapsellani huomattiin silloin kun syntyi harvinainen sukulais sairaus...
  18. L

    voi räkä..

    oon tässä ihmetelly et mikä mun pikkusella on ku ei oo nukkunu öitä kunnolla,heränny nyt parina yönä tunnin välein ja aamulla käytin sit lääkärissä et jos ois korvissa jotain ja jep korvatulehdus on!! Muuten poika täysi terve ei huomaa et ois mitää, päivisin iloinen ja ihan normaali. Tää on eka...
  19. L

    no hyi mitä haisunäätiä nää plussamammat on!

    kylläpäs sä oot huolestunu toisten hygieniasta, onneks ei oo keksitty viel titokonetta joka päästää hajut läpi, kelaa mikä dunkkis siel olis! :D
  20. L

    TESTI KAIKILLE PLUSSALALAISILLE

    Ei tuu mitään, pitää kokeilla oikein keskittyneenä!

Yhteistyössä