Hakutulokset

  1. Röllimetsän elätti

    miten ne etelän mustalaiset pystyy kantamaan niin paljon tavaraa päässä??

    :laugh: tätä kyseli meijän 4v neiti äsken ,kun katsoi telkkaria...
  2. Röllimetsän elätti

    jos hyvä tuuri käy ,niin meille tulloo pupu!!

    :D neitoset on kinunu pupua jo moonta vuotta,nyt saatiin tuo ukkokin suostuteltua tähän hommaan mukaan!!! yks juttu vaan mietityttää...nimittäin kissan ja pupun yhteiselo... :whistle:
  3. Röllimetsän elätti

    G: Kuinka monta kertaa olet soittanut hätänumeroon?

    monta. varmaan likemmäs sata.... :whistle:
  4. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    halusin vaan mielipiteitä ,mutta ollaan heti tarjoamassa jotain designhuonekaluja ja mulla ei nyt ole laittaa (tuskin tulee koskaan olemaankaan) tonneja olkkariin . enkä sitä edes halua ,kun on pieniä ipanpoita ja elukoita.. tusinakamat kelpaa vallan mainiosti meijän tusinataloon!!! halusin...
  5. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    mäkin jätän jotain meijän vanhoista mööpeleistä meille. saa nyt ekana nää uudet sisälle ja katsoo sitten mikä menee mihenkin paikkaa.
  6. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    juu on. yhtä hyvin perse tarttuu kiinne siihen sohvaan oli sitten NAHKAINEN tai KEINOnahkainen sohva kyseessä ;) mutta älä sinä huoli. ei sun tarvitsekkaan ymmärtää mua! pääasia ,et mä ymmärrän edes joskus itseäni!!! :kieh:
  7. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    tää KEINONAHKAsojva tulee huomenna tarjoukseen. sitä olen odotellutkin...
  8. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    kiitos.niin mäkin. mä panostan sitten joskus laadukkaampiin mööpeleihin ,kun saan ipanat sisäsiisteiksi jne mutta siihen on vielä aikaa joten nyt saa kelvata tää tusinakama meille. oli mauton tai ei ,niin mä tykkään.
  9. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    no keinoNAHKAISENA tahdon. en halua kangassohvia :x
  10. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    mä tahdon mustana sohvan ja nahkasena...
  11. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    ei tääl ole mitään suomisoffia ja muita tuollaisia kauppoja... tusinaa tai ei ,mutta mä en sisustukseen laita koko tiliäni palamaan.
  12. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    no me tehdään sitten se bordelli ,mutta tuon maton tahdon ehdottaomasti. siitä se ajatus lähti... mitä sohvaan tulee,niin mun kaverilla on tuo ollu jo muutaman vuoden eikä se ole pahemmin miksikään menny.
  13. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    mä tykkään kans. jos huonekalut on mustaa ja valkoista ,niin musta tuo luumu säväyttää sitä... :p juu matto,verhot ja muutaman tyynyn meinaan laittaa luumuksi ja likoille valkoiset lattiatyynyt...
  14. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    en tahdo raikkaampaa vaan juurikin tuon luumu
  15. Röllimetsän elätti

    olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

    http://www.jysk.fi/130/133/3611008/a/catalog http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00045560 tuo tv tasoksi...
  16. Röllimetsän elätti

    onko kukaan julkkis sun sukulainen?:)

    yks missi on sukua...
  17. Röllimetsän elätti

    ikean expedit tai vastaava systeemi lastenhuoneeseen vai olohuoneeseen?

    ihan aolohuone ja keittiö!! Onko sinulla enemmän kuvia?? :p
  18. Röllimetsän elätti

    Rannalla, onks se nyt niin kauheeta jos taapero on yksin vedessä..

    voihan siellä vedessäkin olla 2m matkaa...
  19. Röllimetsän elätti

    Millanen paikka on se Ti-ti Nallen talo siellä Ikaalisissa?

    me oltiin viime kesänä. kuuma paikka ja vanhemmat on ne pahimmat.. rynnivät ja menevät,kuin viimeistä päivää!!! oli työ pitää omat muksut aukuisten jaloista pois. muuten kiva. kannattaa varata vettä mukaan paljon.
  20. Röllimetsän elätti

    Jos toisen lapsen äiti kutsuu minun lapseni heidän mukaansa, kuka maksaa kulut?

    riippuen matkasta ja tapauksesta. en mää kyl ikinä oo pyytäny rahaa,kun oon kummituslapsosia esim vieny johonkin päin. enkä tuu pyytämäänkään !!

Yhteistyössä