Hakutulokset

  1. iemel

    Hampaanpoisto leikkauksella lapselle

    Hei! Onko kokemusta leikkauksellisesta hampaanpoistosta lapsella? Syksyllä tulossa operaatio meille eteen ja kiinnostaisi tietää mitä odottaa... Lapsella siis kaksi ylilukuista hammasta yläleuassa.
  2. iemel

    HuOmenta !!

    Huomenta vaan! Minen taho lunta vaan aurinkoa ja hellettä!! Tällä mielentilalla säteilysuojelua tenttimään, peukut pystyyn!
  3. iemel

    HuOmenta !!

    Huomenta vaan! Normisti oon aamuvirkku, mut en tänään. Puuroa ja kahvia napaa niin jaksaa palata koulunpenkille ja istua siellä koko pitkän kevään... Luokkakamuja onkin jo ikävä :) Ihanaista mutta kylmää (-21.9) huomenta kaikille!
  4. iemel

    huOmenta !!

    Huomenta! Toivotaan tälle päivälle auringonpaistetta, linnut jo laulaakin, jes! Viimeinen päivä harjoittelua, ensi viikko lomailla ja sitten back to school... Ihanaa perjantaita kaikille tasapuolisesti
  5. iemel

    HuOmenta !!!

    Huomenta huomenta! Eilen näyttäytyi outo valoilmiö, mitenhän käy tänään? :cool:
  6. iemel

    Kierukanpoistosta kysyttävää...

    meillä päin sekä hormoni- että kuparikierukka on ilmainen ekan kerran laitettuna
  7. iemel

    Miten on päivä mennyt?

    Kotihommia ja leivontaa täälläkin. Vasu-keskustelussa käyty. Josko kävelis tuohon muutaman sadan metrin päähän kirjastoon, eipä juuri muuta tuolla pakkasessa... Kyllähän lapsi jaksais ja viihtyis ulkona, mut ite ei tarkene :D
  8. iemel

    Sisustusblogeja

    Mitä blogeja seuraatte? Mua kiinnostais vinkit sellaisista sisustusblogeista joissa sisustus on toteutettu pienellä budjetilla, eli ei mitään tosi kallista, onko vinkkejä
  9. iemel

    Liikunnasta

    jonkun verran hölkkäsin jo viime syksyyn mennessä mut liukkaiden tullessa taas jäi ja kun kehittyminen (jaksaminen) taantui niin innostuskin loppui. Mut kiitos jo tästä ja toivotaan että saan itseäni niskasta kiinni oikein kunnolla :)
  10. iemel

    Liikunnasta

    Huomenta! Reiteni kaipaavat kipeästi kiinteytystä (ja ihan laihtumistakin) mulla ei ole kauheasti aikaa ja rahaa ei oikestaan ollenkaan :D Sitä mietin että onko juoksu tehokkain keino saada alavartalon kiinteytystä? Jonkun verran jumppailen kotioloissa, esim. askelkyykkyjä, vatsalihaksia...
  11. iemel

    Lapsen (4-v) nielurisaleikkaus, kokemuksia?

    Moikka! Meillä tytöltä leikattiin risat juuri samoista syistä viime helmikuussa, jolloin likka oli 4 v ja 9kk. Tapaus on myös erityisen vilkas ja helposti tylsistyvä lapsi joka vaatii äksöniä koko ajan, joten mua pelotti myös tuo toipumisaika kaikista eniten. Aamulla leikattiin ja kun...
  12. iemel

    G: Mitä teillä tänään syödään?

    pyttäriä
  13. iemel

    HuOmenta !!!

    ihana keli, sisältä katsottuna :D tekis mieli hiipiä takas peiton alle...
  14. iemel

    Tämä nainen, joka vihaa koulunkäyntiä yli kaiken

    mä koulua vihaava opiskelen neljättä viikkoa röntgenhoitajaks amk:ssa. only 3,5 yrs to go :stick: kyllä se tästä
  15. iemel

    HuOmenta !!

    huomenta täältä silmäpussien takaa... ei olis taaskaan kannattanu valvoa myöhään... Kahvit juotu, sit bussilla kouluun matematiikkaa opettelemaan |O
  16. iemel

    HuOmentA !!!!

    Guten Morgen Alles! Täällä taas "koulubussia" ootellaan... Onneks on kohta viikonloppu :D
  17. iemel

    Hyvää tiistaiaamua!

    Huomenta vaan! Aamukahvit nautittu, kohta hiippailemaan bussipysäkille ja kouluun :)
  18. iemel

    Synttärilahjaideoita 30 v

    Tarkotuksena olis kerätä kori naiselle 30 v lahjaks. Joitain ideoita jo on mutta kaikki uudet ideat tervetulleita. Saa olla jotain härskiäkin kun sankari itte on sellainen ja omaa erittäin hyvän ja kaksimielisen huumorintajun!
  19. iemel

    HuOmenta !!

    Tervetuloa mun hoodeille :D Lämmintä on!
  20. iemel

    HuOmenta !!

    aamukahvit juotu ja "nautitaan" 5 vuotissynttärikrapulasta :D Ulkoilua ja hevisaurusta luvassa tänään

Yhteistyössä