Hakutulokset

  1. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Oululaiset äipät huhuu :)

    Täälläkin yhden koululaisen ja yhden vauvan 28-vuotias äiti pohjois-oulusta. Saa laittaa viestiä :wave:
  2. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Gallup: paljonko käytät alkoholia/viikko tai /kk?

    2-7 siideriä per viikko, riippuen viikosta. Voi vähän ylittyä jos on juhlat. Nii ja tenavat 9v ja 7kk.
  3. Juon Kahvini Miten Sattuu

    vauvan ja isän tapaaminen eron tullessa

    Meillä on kans 7kk ikäinen vauva joka aiemmin oli kuvaamasi kaltainen tissitakiainen. Mä sain tarpeekseni siitä tossa 6kk paikkeilla ja meillä loppui imetys. Pullolle kun tyttö oppi niin kiinteät alkoi maistua 100 kertaa paremmin kuin aiemmin ja monta kuukautta vaivannut paha ummetus helpotti...
  4. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Onko tämä nyt sitä parisuhdeväkivaltaa ?

    Mun mielestäni ei oo vakavaa ja ymmärrän ap:n pointin.
  5. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Millä ehdoilla neljät häät-ohjemassa saadaan unelmien häämatka?

    Siis onko jotkut tietyt Finnmatkojen kohteet tai rahasumma tms.? Miehen kanssa jäätiin asiaa pähkäilemään :D
  6. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Ensiaskeltuoli, millaisia teiltä löytyy vai löytyykö?

    Meillä on ollut molemmilla. On hyvä sen muutaman kk ajan kun sitterissä ei enää vauva pysy esim. oman suihkun tai kotityön tms. aikaa (eli n. 5-10min kerrallaan). Käytettynä ostin nyt ihan perusmallin 15e kun käyttöikä on tosiaan niin lyhyt.
  7. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Oletko synnyttänyt Oysissa? Kerro kokemuksestasi! :)

    Synnytykset OYS:ssa 2002 ja 2010 eikä pahaa sanottavaa. Ekassa pääsin ammeeseen ja saimme perhehuoneen. Epiduraalia ei tuolloin kerennyt kukaan laittamaan. Nyt 2010 olin ensin osastolla vuorokauden missä sielläkin hoito hyvää, synnytyksessä tosi kivat kätilöt ja kivunlievitystä tarjottiin...
  8. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Jei! Tänään on se päivä...

    Kun tenavat menee mummolaan ja me miehen kanssa hotelliin naatiskelemaan :heart:
  9. Juon Kahvini Miten Sattuu

    mitäs jos.... on kohta...

    Minkä ikäinen vauvasi on? Vauva ei mene rikki vaikka välillä lasket hänet sihen sängylle ja vaikka itse siihen viereen pötköttämään ja hyssyttelemään vauvaa. Pääasia on että olet läsnä ja vauva aistii lohdutuksesi. Oletko koittanut kantoliinaa, tai -pussia? Ei olisi niin raskasta kun kädet...
  10. Juon Kahvini Miten Sattuu

    No niin, hyviä vinkkejä, mikä mua vaivaa?!?

    Siis jos menkat nyt kk myöhässä niin tee huomenna uus testi ja jos edelleen nega niin sitten lääkärille.
  11. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Miksi meidän 8v tyttö saa raivareita päivittäin?

    Aivan sama homma täälläkin ja neidolla ikää 9v. On nii-in isoa jo olevinaan ja auktoriteettien kestäminen tuottaa näköjään tiukkaa etenkin kavereiden seurassa. Toisaalta taas on niin herkkääkin herkempi että ottaa itteensä pienimmästäkin asiasta ja pahoittaa mielensä jos asiat eivät onnistu...
  12. Juon Kahvini Miten Sattuu

    olutta päiväuniaikaan....

    Ongelmia alkoholin kanssa jollei pysty muuten rentoutumaan kuin bisseä juomalla.
  13. Juon Kahvini Miten Sattuu

    raha ei riitä mihinkään!

    Mitä tuloja sinulla on? Lähinnä sillä ajattelin että saatko varmasti kaikki sinulle kuuluvat etuudet? Lapsilisät korotuksilla, asumistuen, elarit ja olethan tarkistanut oikeutesi toimeentulotukeen? Toimeentulotukeakin voi saada yhtenä kuukautena vaikkei edellisenä olisikaan saanut jos silloin...
  14. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Johtaako onnellinen lapsuus onnettomaan aikuisuuteen?

    Nimenomaan pettymyksen sietokyky on hukassa nykyajan lapsilta. Ja tätä voin tunnustaa olevan ilmassa jopa omalla esikoisella, tosin vähenevässä määrin kun sitä on treenailtu ja treenailtu aina uudestaan. Samoin lapsien jatkuva kehuminen on minun mielestäni epäsopiva tapa parantaa itsetuntoa...
  15. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Saako sossu tehdä näin?

    Niin ja usein vanhemman tilanteeseen liittyvät asiat liittyvät olennaisesti myös lapsen tilanteeseen. Esim. Jos lapsen toinen huoltaja jollakin omalla toiminnallaan vaarantaa lapsen kasvuolosuhteet on toisella huoltajalla oikeus tietää näistä asioita.
  16. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Saako sossu tehdä näin?

    Jos lapsi on ls-asiakas ja vanhemmilla yhteishuoltajuus niin sossu ei saa vaan hänen täytyy informoida molempia huoltajia lapseen liittyvistä asioista. Laki määrää.
  17. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Saanko virtuaalista seuraa jos otan pari siideriä tässä ittekseni. Vai pitäisikö ne sidukat säästää huomiseksi?

    Ja Lindojen kanssa yhtä aikaa oli niitä limujuomia olikohan ne Code nimeltään vai mikä? Niitä aina tarhan pihalla teinivuosina pussikaljoteltiin XD
  18. Juon Kahvini Miten Sattuu

    Saanko virtuaalista seuraa jos otan pari siideriä tässä ittekseni. Vai pitäisikö ne sidukat säästää huomiseksi?

    Mää oon tässä koko illan taistellu vastaan halua sihauttaa auki tuo huomista odotteleva somersby mutta nyt repesi, kiitos tämän ketjun :D
  19. Juon Kahvini Miten Sattuu

    ruokakaupassa käymisestä.. *turhaa*

    Meillä menee jako just samaan tyyliin kuin ap:lla. Musta ois ihanaa (varsinkin nyt ä-lomalla se on mun päivän kohokohta XD) vaan kierrellä rauhassa siellä kaupassa ja katella mitä sieltä löytyy ja rauhassa miettiä niitä ostoksia. Mut mies puuskuttaa eteenpäin aina kuin höyryveturi ja on jo...

Yhteistyössä