Hakutulokset

  1. P

    Tutista vieroitus

    "Tuttikeijulta" tuli kirje, jossa pyyteli tuttia omille vauvoilleen ja lupasi vastalahjaksi jotain kivaa. Pyysi poitsun jättämään tutin pussukkaan josta aamulla löytyisi jokin vastalahja. Tämä toistettiin kolmena yönä ja vikana kertana "tuttikeiju" kirjoitti että se kerta on viimeinen aamu kun...
  2. P

    Elotaaperot 2007

    Hei vaan piitkästä aikaa! Kiva kuulla vielä mitä muillekin kuuluu...hiljaistahan täällä on, mutta niin se elämä menee eteenpäin ja osa jutuista jää. Kiva kuitenkin että jotkut käy välillä "kuittaamassa" :D Onnittelut perheenlisäystä saaneille ja saaville!...olisinpa nuorempi vielä, niin...
  3. P

    Elotaaperot 2007

    =) Hei vaan kaikille! Täytyypä minunkin joitain kuulumisia kertoilla, ettei häviä koko pino pikkuhiljaa liian kauas. Meillä on arki lähtenyt rullaamaan mun töiden kanssa vaihtelevasti. Onneksi on Nikolaksen hoitopäivät olleet toistaiseksi lyhykäisiä. Sairauskierre oli aika paha talven ajan...
  4. P

    Kenen taapero on päivähoidossa?

    aloitti 1v vanhana puolipäiväisenä, hoitopäivät 3-5 h. aika paljon pois sairastelun takia, mutta nyt alkaa helpottaa. siirtyy nyt kokopäiväisekisi kun ikää on 1,5 v. menee juosten ja innoissaan tarhaan mut aluksi varsinkin kun oli ollut kipeänä kotona oli aina vaikeuksia tottua. ryhmässä 8 1-2v...
  5. P

    Elotaaperot 2007

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Ei tässä kerkeä paljon kirjoitella työn ja kotijuttujen lisäksi, mutta virkistyin minäkin kertomaan 1,5 v kuulumisia. Onnea muuten kaikille vauvan saaneille :flower: Nikolaksella oli myös tänään lääkärintarkastus ja kaikki oli hienosti. Puheet ja palikat...
  6. P

    Onko kellään kokemusta maidon aiheuttamsta allergiareaktiosta korvatulehduskierteen muodossa?

    Kiitos kaikille vastauksista. Tämä kyllä alkaa kiinnostamaan. Pojallamme ei ole todettu mitään allergioita, mutta vauvaaikana hän pulautteli, ihan pienenä jopa välistä okseni maidon esim.yöllä ja silloin ajattelin, että oiskohan jotain allergiaa. Voiko tuollaista maidotonta ruokavaliota kokeilla...
  7. P

    Onko kellään kokemusta maidon aiheuttamsta allergiareaktiosta korvatulehduskierteen muodossa?

    Hei hopeasade! Tiedätkö, onko maitoallergia aiheuttanut tuon kierteen tai että onko niillä ollut yhteys?
  8. P

    Onko kellään kokemusta maidon aiheuttamsta allergiareaktiosta korvatulehduskierteen muodossa?

    heipp Olen kuullut että joskus maito aiheuttaa jatkiva korvatulehduksia. Meillä kierre helmikuusta 07 ja jatkuu nyt edelleen putkitusten jälkeenkin. Poitsu 1,5v ja litkii, varsinkin kipeänä ollessaan maitoa ihan mahdottomasti, kun ruoka ei maita.. Jos sinulla on tietoa ( tarkoitan ihan...
  9. P

    Mä vihaan sua ****!!!

    justiinsa näin...mutta jätä senverran tota jäljelle sisääs, et lähdet OIKEESTI sieltä. Toi tunne on varmaan ollut ennekin ja siellä kait vielä oot. Tsemppiä!
  10. P

    korvatulehdus ei lähde :(

    Onko jo useampi kuuri ollut? Pöpöt tulee vastustuskykyisiksi antibooteille ja korvat ei välttämättä parane kunnolla ollenkaan, jos on kierteessä. Niin kävi meille ja putkitus tuli kiireellisenä. Toivottavasti teillä auttaa. Lääkäriin kannttaa mennä heti kun mahdollista ja yöksi kipulääkettä...
  11. P

    Olipa hyvä päivä

    Kyllä vaan, asunto saatiin myytyä ...vihdoin ja saatiin tää aso-kämppä "omaksi". Taapero pääsee ensi viikolla putkitukseen..kiireellisenä. Joutui antibioottitippaan pariviikkoa sitten kun ei enää tehonneet normi lääkkeet..mutta muuten mukavasti asiat :) Oho, meni vähän hlökoht.puolelle, mut...
  12. P

    Olipa hyvä päivä

    :heart: Kiva kuulla :hug: Terveiset lapsille ja hyvää joulunalusaikaa....olkaa kilttejä kun tontut hiippailee jo tuolla, tosin sateessa :D
  13. P

    eilen aamulla ja päivällä testit näytti plussaa, tänää illalla negaa??

    :hug: Ihan samanlaisia tuli mulla ja kyllä olin raskaana. Onnea!
  14. P

    sanooko miehesi hyvää yötä?

    Sanotaan ja pusut päälle. Ap:lle -,voi olla vaan kotoa tullut tapa, ei välttämättä ollenkaan ymmärrä että hyvän yön toivotukset tuntuis susta kivalta ja pojasta. Kerro hälle että ois mukavaa ja aloita sä se tapa, niin aika äkkiä hääkin siihen varmaan tottuu. Me alkujaan ihan sovittiin tällanen...
  15. P

    Korvakierteestä päässeet....

    Kiitos kaikille ja jaksamisia toisille kierrepotilaiden vanhemmille! Nenän niistäminen ei ihan onnistu vielä näin pieneltä ja nuo imulaitteet ovat aika turhia mun mielestä olleet. No, viime yönä jouduimme lähtemään päivystykseen, kun kuume oli neljässäkympissä. Poitsulla otettiin labroja ja...
  16. P

    Korvakierteestä päässeet....

    Kiitos...alanpa kyselemään :flower:
  17. P

    Korvakierteestä päässeet....

    Juu, kiinnostaa minuakin, vaikkakin meillä on kyllä tullut kuluja, kun ei ole vakuutusta hölmöt otettu. Kesälomapäiviä ja palkatonta on pidetty, maksettu isovanhempien matkat hoitamaan ja käyty yksityisellä neljä kertaa+tietenkin lääkkeet. terv.keskus lääkäri vain sanoi jotenkin että eivät kovin...
  18. P

    Korvakierteestä päässeet....

    Oisko ollut vyöhyketerapia? Yksi kaverini sitä myös suositteli. Jos viitsit niin kysäse ja minkähintasta/kuinka monta kertaa piti käydä. Olen myös kuullut suolahuoneen käytöstä, mutta en ole ottanut siitä enempää selvää. Oispa varaa mennä yksityiselle...oliko tuo 700 e Kelan korvauksen jälkeen...
  19. P

    Korvakierteestä päässeet....

    Joo, meillä paperit viittä vaille täytettynä...

Yhteistyössä