Hakutulokset

  1. S

    Sisaruskuva ja uusperhe... olenko kauhea jos haluan kuvaan vain biologiset sisarukset, yhteiset lapset?

    Mietin vielä että miksi sinun lapsesi olisi parempia kun puolisosi lapset.... vaikka biologisia sisaruksia ovatkin.. Kuten joku jo aikisemmin sanoi, ei taida tämä olla se teidän perheen todellinen ongelma
  2. S

    Sairaalassa huutavat vastasyntyneet

    Minä olin erittäin reipas ja menin sanomaan hoitajien huoneeseen että me muut ei saada nukuttua. Sänkyjä oli siis huoneessa neljä, joissa yhdessä huudettiin. Meni hetki ja hoitaja tuli kysymään siltä huutavan vauvan vanhemmalta että haluaistko nukkua hetken. Ja kyllä hän halusi. Loppu yö meni...
  3. S

    Sisaruskuva ja uusperhe... olenko kauhea jos haluan kuvaan vain biologiset sisarukset, yhteiset lapset?

    Sä olet vanhempi myös puolisosi lapselle vaikka et käytäisi nimitystä äitipuoli. Puolisosi lapset tulee olemaan osa sinun elämää. Jos itselläni olisi sama tilanne, ja puolisoni kertoisi ehdotuksestaan, niin voisimpa sanoa että on kriisin paikka. Mutta tämä vain minun mielipide. Teet itse omasi...
  4. S

    Sisaruskuva ja uusperhe... olenko kauhea jos haluan kuvaan vain biologiset sisarukset, yhteiset lapset?

    *huoh* meidän lapset ja muiden pennut.. Niin se vaan menee uusioperheissä...
  5. S

    No hei missäs on musaketjut?

    Lenka - Everything At Once (Music Video) - YouTube
  6. S

    Onko sinulla kysyttävää romanikulttuurista? Romaninainen paikalla.

    Olen lukenut suurella mielenkiinnolla ketjua ja nyt tässä mietinkin että asuuko meidän kylällä ne epämääräisimmät mustalaiset. Olin tässä errän kerran tankkaamassa ja paikalle ajoi mustalaisnaiset, lapsi etupenkillä toisen mustalaisnaisen sylissä.. He tankkasivat ja lähtivät. Sanoin kassalla...
  7. S

    Onko tää teistä söpöä?

    Joo jos olisin tunteeton paska, jota en ole....
  8. S

    Te olette niin masentavia pistefi

    Laitoin muuten kuivausrummun päälle, kai sekin jonkin kategorian mukaan on elämään suurempi juttu :whistle:
  9. S

    Te olette niin masentavia pistefi

    Oih..
  10. S

    Te olette niin masentavia pistefi

    Miksi? Varmaan siksi että tätä skeidaa on tullut luettua niin paaaaaaaaaaaaaaaaaljon:stick:
  11. S

    Te olette niin masentavia pistefi

    Tulin käymään pitkästä aikaan ja pelkkää valitusta, valitusta ja vieltä vähän valitusta. haalarit on rumia, ja naiset on mustasukkaisa, pmmp laulaa oikein tai väärin mutta kaikki on huonosti, lapset ei nuku... aaargh. Oletteko te ikinä tyytyväisiä mihinkään? Voinen todeta että kun itse jätin...
  12. S

    Oletko viettänyt juhannusta niin että lapsi/lapset on olleet hoidossa?

    Jos minulla olisi ollut pienikin mahdollisuus viedä niin olisin vienyt. Olkaa onnellisia kun teillä on paikka mihin viedä, meillä ei ole..
  13. S

    Miksi ihmiset ovat eripuolilla maailmaa erinäköisiä???

    No jos miettii etelänimmeisiä niin tumma iho ja paksu tukka suojaa auringolta... Mutta se että miten kiinalaisten silmät vaikuttaa mihinkään on mysteeri... ;)
  14. S

    G: Miten te pesette kadet keittiossa?

    mikis kadet pitas pesta keittiossa? voihan sita menna vessaankin. ja jos pesen keittiossa riittaa vesi koska olen ollut kosketuksissa vain ruoka-aineisiin
  15. S

    **Tässä vähän mallikuvia lapsista**

    No tuota.... Omassa ajatusmaailmassa sitten ei ole vikaa??!! Ja ihmettelen todella jos sä luulit että sivu tolkulla tulis vain kannustavia viestejä. Tusinaan mahtuu aina 13!
  16. S

    **Tässä vähän mallikuvia lapsista**

    Kaikki mitä kerran julkaiset internetissä on siellä aina... Eli oletkohan ihan varma että sun lapsesi haluaa nähdä kuvansa netissä 5-15 vuoden päästä??!! Ja mä en kyllä kokenut mitään ahaa elämystä kun näin kuvat. Omat lapset on aina kauniita ja parhaita ja ihania, mutta kyyllä tää nyt...
  17. S

    kumpi näistä nimistä? ja perusteluja myös!

    No molemmat Emmi Seela ... Matilda/Johanna/ Seela Emmi.... Ilona/Emilia/Matleena Nättiä nimiä molemmat, joten ottaisin molemmat :))
  18. S

    osaako kukaan kertoa

    Soittasin ulosottovirastoon ja kyselisin :)
  19. S

    kännykän kosketusnäyttö ei toimi!

    nooooo, vie huoltoon Mutta kosketusnäyttö ei toimi jos akku on vähissä. Tai jos sivuhistoria on täynnä!
  20. S

    Minä söin suklaata, jossa paketin päällä luki "sexy"...

    Niin, vähän vähemmän noita luteita syön ja vielä vähemmän metsäluteita, mutta eipä mitään makunsa kullakin :) mä ihan vaan tavan alkomahoolissa...

Yhteistyössä