Hakutulokset

  1. katjuza

    MAINOSTA OMAA BLOGIASI!

    KakkuKatri Pääasiassa kakkuja ja leivontaa
  2. katjuza

    Auttakeehan mua keksimään

    Miten niin pilata? Meillä oma tyttö 10v. on pyytänyt vastaavanlaista leikkiä synttäreilleen kun sellaista on leikitty jossain hänen kaverin synttäreillä. Osallistuminen vapaaehtoista ja ainakin meillä ideana se että jos ei pysty/halua syömään niin sitten tipahtaa pois. Hyvä keino myös tutustua...
  3. katjuza

    Hihii innostuin marsipaanikoristeista ja kakuista ihan kauheesti! Linkittäkää kuvia teoksista!

    Mun ensimmäinen marsipaanivauva jonka tein työllä ja tuskalla
  4. katjuza

    Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

    Sulla on hauska blogi :) pitää tutustua vielä kunnolla paremmalla ajalla.
  5. katjuza

    Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

    Tottakai saa ideoita käyttää, sen takia mä niitä näytille laitankin että kuka hyvänsä voi ideoita napata.
  6. katjuza

    Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

    No en ole kirjautunu FB-tunnuksilla, mä en kauheen helposti kokeile mitään uusia juttuja. Näiden fanisivujenkin teko on ollu mielessä jo pitkän aikaa ja vasta nyt sain aikaseks.
  7. katjuza

    Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

    No en mä ole tälläistä edes tiennyt olevan ja mullakin on blogi vuodatuksessa :laugh: No tulipahan sivut nyt kuitenkin tehtyä. Ei ku hei, kyllähän mullakin se tykkää nappi on blogissa, mutta en kyllä ole tajunnu että päivitykset sais siihen uutisvirtaan.
  8. katjuza

    Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

    Ihan helppoa oli ja hauskaakin. Ja on sinne niitä "fanejakin" jonkin verran siunaantunu.
  9. katjuza

    Nyt tein minäkin sitten blogilleni omat sivut Facebookiin

    http://fi-fi.facebook.com/pages/Espoo-Finland/KakkuKatri/143146642370271?v=wall Tervetuloa kurkistelemaan kakkujani ;) Hiukan tuntu ensin hassulta laittaa kuvat sinnekin samoista kakuista mitkä blogissakin on, mutta useat kaverit naamakirjassa on sitä pyytäneet ja mieluummin sitä kautta...
  10. katjuza

    Snoppailua(ko)? - NIMISTÄ

    snoppailu :)
  11. katjuza

    Minkä ikäisella lapselle oma kännykkä , perustelut ?

    Meillä on saaneet koulun alottavat kesällä puhelimen ja siitä syystä että silloin alkavat kulkea itsekseen. Meillä on ollu lapsilla prepaid liittymät.
  12. katjuza

    Jännittääko muiden tulevat koululaiset ensi viikkoa?

    Meilläkin alkaa koulut vasta 17.8. Meillä jänittää eskarilainen joka vaihtaa päiväkodista koulun eskariin. Itse jännitin eniten kuopuksen päiväkodin vaihtoa, mutta hyvin lähti sekin menemään.
  13. katjuza

    Uusimmat kakut (kuvia)

    Apteekista ei saanut glyseriiniä ainakaan enää alkuvuodesta, kuulin useamman kertovan ettei sitä enää apteekista enää saa. Liekö sitten ollut vaan tilapäisesti loppu.
  14. katjuza

    Uusimmat kakut (kuvia)

    Syötäväsi tarkoitettua glyseriiniä saa leivontatarvikekaupoista , ainakin Confetista
  15. katjuza

    Uusimmat kakut (kuvia)

    Hienoja kakkuja ovat. Mä arvostan ylipäätään sitä että tehdään itse ja nähdään vaivaa. Mä olen kanssa välillä saanut vaikka minkälaista kuraa täältä kun kakkukuviani olen laittanut. Ja jossain ketjussa juttu eteni jo mun alipainoonkin, ihan kun sillä olisi jotain merkitystä mun tekemiin...
  16. katjuza

    Te joilla hyvin eri-ikäisiä lapsia onko teillä vaikeuksia löytää yhteistä tekemistä ja lomakohteita koko perheelle?

    Suomessa matkustaessa ollaan lomailtu esim. Liikuntakeskus Pajulahdessa. Siellä on valmista ohjelmaa kaikenikäisille ja pienimmille lapsille oma kerho jossa voi olla sen aikaa. Risteilylaivoilla on yleensä kesäisin ohjelmaa kaikenikäisille. Samoin huvipuistot yms. kelpaa kaikille ;) Sitten ihan...
  17. katjuza

    Onko teidän vanhemmat vahtineet teitä silmä kovana, kun olette olleet lapsena rannalla?

    Äiti on valvonut, mutta isä ei. Sen seurauksena meinasi pikkuveljemme hukkua mökillä :( siellä kun oltiin isän kanssa. En tiedä johtuuko tästä, mutta olen äärimmäisen tarkka lasten kanssa rannalla enkä päästä pienempiä edes muiden vahdittavaksi. Muistan vaan vieläkin veljen ilmeen siellä...
  18. katjuza

    Jos kaipaatte raikasta kakuntäytetttä niin....

    Hyviä ne on lasistakin, mutta kakunvälissä Caipirinha on yliveto ;)

Yhteistyössä