Hakutulokset

  1. J

    Loppukesäksi kuntoon!

    tsemppiä sulle! laitoin sulle viestiä äsken.. :) :wave:
  2. J

    Mitä hyvää jauhelihasta tänään?

    kokeilen joku päivä. ei oo tullu katottuakkaan taas tuolta pitkää aikaa uutta.. :)
  3. J

    Mitä hyvää jauhelihasta tänään?

    kerros hiukan tarkemmin :D
  4. J

    Laihtuisiko kaali-jauhelihakeitolla??

    vaikka se keitto maistuu nyt hyvältä, kun olet syönyt sitä kaksi viikkoa putkeen se tuskin enää maistuu sulle koskaan.
  5. J

    Henkkamaukan lastenosastolta löyty mulle takki =D

    kaivas kuva siihen takkii?? oisinkohan mäki jo tarpeeksi pieni....?? :xmas:
  6. J

    Henkkamaukan lastenosastolta löyty mulle takki =D

    lähetin sulle viestin :D
  7. J

    Henkkamaukan lastenosastolta löyty mulle takki =D

    mä käyn kerran viikkoon yleensä.. :) vielä sellanen 5-10kg ja katsellaan miltä peilikuva näyttää sen jälkeen. nyt yritän opetella liikkumaankin.. 3-4kk jo harjoitellu sitäki.. :) käyn juoksees muutaman kerran viikossa.
  8. J

    Henkkamaukan lastenosastolta löyty mulle takki =D

    hienoo!!!!! :flower: :flower: paljonko sulla on kokonaispudotus? mulla takana -29kg kohta paukkuu 30kg.. :)
  9. J

    Tämmösiä herätyksiä ei kiitos ennää jatkossa

    kamala herätys! onko vanha ikkuna? jos siinä ollu joku "jännite" tms. mulla on välillä särkynyt ihan juomalaseja kun ottanut astiakoneesta pois niin käsiin hajonnu ku joku liian suuri jännite vaihtelu..
  10. J

    Mitä S-marketin kassakone sanoo, jos pankkikortti mennyt vanhaksi? Uusi päivitys

    no pyydä ihmeessä nordealta kirjalliena toi asia. koska jos siinä kassapäätteellä joku teksti tullu "ota kortti pois tms" niin se kassa saa 150e palkkion siitä joka käsittääkseni tilinomistaja maksaa? en ole varma mutta ennen ollu ainakin 150e... saatat välttyä tuolta jos saat kirjallisena sen...
  11. J

    Se on sellainen juttu, että

    millanen on jätkän versio?
  12. J

    hei, onko kukaan käynyt

    :attn: B)
  13. J

    hei, onko kukaan käynyt

    niin siis onko kukaan käynyt pukeutumisneuvojalla?? http://www.stockmann.fi/portal/1443 oliko ihan kannattava reissu? olitko tyytyväinen? kerro kiitos oma kokemuksesi! :)
  14. J

    FarmVillestä taasen *naapureita vailla

    mulle voi lähetellä viestejä :saint: :attn:
  15. J

    FarmVillestä taasen *naapureita vailla

    mullekkin voi laitella viestiä.. :D :snotty:
  16. J

    Oooo... Farmvilleen saa navetan!

    mulla ei ole navettaan tarpeeks naapureita eikä seteleitä.. :headwall: :kieh: :snotty:
  17. J

    Millon alkaa paino tasoittuun?

    olen siis yt 1kk juossut vähintään 4x viikko 30-45min kerrallaan.. ja paino näyttää keskimäärin 1-2kg enempi kun ennen säännöllistä liikuntaa
  18. J

    Millon alkaa paino tasoittuun?

    kiitti. olenkin miettinyt että mikäs tässä nyt mättää. :D siis syön saman verran kuin pelkästään ruokavaliolaihdutuksella nyt pikkuhiljaa siis aloittanut ton juoksemisen. ja sitten alkaa juuri tuo maaginen paino hilautua ylös päin... mutta katsellaan tässä nyt jonkun aikaan..
  19. J

    Millon alkaa paino tasoittuun?

    eli olen tässä nyt hyvän matkaa jo laihdutellut.. ja nyt aloittanut kaiken lisäksi juoksemisen.. ja paino alkanut hilautumaan takasin ylöspäin :headwall: tiedän että saattaa siis tehdä tuon, mutta missä vaiheessa se alkaa taas lähtee laskusuunnalle? millaisia kokemuksia muilla on?
  20. J

    pystytkö?

    oliko sitten että pystytkö näkkileivän syötyäsi viheltään? tms? muoks. siis kuiva näkkäri ilman juomista :D

Yhteistyössä