Hakutulokset

  1. N

    kynnys hakea edes asumistukea

    Kai se pitäis vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja edes hakea se hakemus... Mutku kotoa on opetettu ett itellään pitäis pärjätä ni kynnys on tosi korkea.
  2. N

    miten ahtaasti koululaisten perheet asuu

    Ahtaasti tai ei mut halpa vuokra teillä on!
  3. N

    kynnys hakea edes asumistukea

    Olen viime syksynä eronnut miehestäni ja kahden lapsen kanssa tässä nyt arkea pyöritetään. Vaan tiukkaa tekee taloudellisesti. Ja mä en saa itseäni edes asumistukea hakemaan saati sossusta toimeentulotukea vaikka siihenkin varmaan oltaisiin oikeitettuja... Jotenkin mua vaan hävettää hakea ko...
  4. N

    ongelma läppärin kanssa

    Mahdollisimman epäergonominen asento! Just se mikä hyvältä tuntuu on paras :)
  5. N

    G: Joko korkattu?

    Toinen lasi punaviiniä menossa, tää ton tätä vuorotyöläisen arkea!
  6. N

    miks pitää olla näin prkeleellinen mielikuvitus??!!

    Miulla ihan sama homma... Ei muuta kuin tyynyä silmille pelottavissa kohdissa ja ääni pois telkkarista ni hyvä tulee
  7. N

    Vinkkiä kaivataan

    Emilia
  8. N

    Mistä kertoo kappale Rakkaus on lumivalkoinen??

    Joskus rakkaus kestää vain pienen hetken... Itse kuuntelin sitä lapseni kuoleman jälkeen...
  9. N

    Monta nikkiä teiltä löytyy?

    Tää yksi vaan mut näemmä jaan sen jonku muun kanssa. Kävin katsomassa omaa profiiliäni ja sielt näky paljon semmosia vastauksia/avauksia mitkä oli joku muu kirjottanut tällä nimimerkillä :/ Ei saata ymmärtää, mut niin harvoin täälllä olen joten ei väliä :saint:
  10. N

    Mitä lasissa?

    lonkero ja suoraan tölkistä. Eka juuri aukaistu, toinen odottaa jääkaapissa!
  11. N

    Mitä 3 vuotiaalle pojalle leluksi että leikkisi edes joskus

    Meidän poika jaksaa pienen ikuisuuden leikkiä yksinään ko sai joululahjaksi hellan. Siellä on purkkia ja purnukkaa ja nyt ostettiin vielä astiasto hänelle ni saa kunnolla katettua pöydänkin. Tekee innoissaan ruokaa joka päivä ja äidin pitää aina välillä mennä vain syömään ja juomaan kahvia...
  12. N

    nyt kaikki apu tarpeen

    OSta purkkaa. Ne toimii oikeesti hyvin. Mies niiden avulla lopetti. Kun vaan oppii pureksimaan oikein niitä ni hyvä tulee.
  13. N

    Saatteko inhoreaktion salkkareiden tarun/helin kuhertelusta?

    Ei tuu inhoreaktitoa siitä lesboilusta vaan ihan siitä Heli-hahmosta. On vaan niin ärsyttävä tapaus.. Tosin kuka siinä sarjassa ei olis ärsyttävä..? :whistle:
  14. N

    Luuletteko, että meidän digiboxissa saattaa olla vikaa?

    Nykiikö siis koko ajan tuommoseen kellonaikaan ja päiväykseen sen vai vaan nyt yhen kerran? Meinaan kyllä meidänki boxi välillä jotain omia säätöjään tekee, mut sitte vaan säädetään kohilleen taas kaikki ni ihan hyvä tulee.
  15. N

    Lapset , lapset

    Todella omituista kielenkäyttöä.. Ja mä en tiedä kyllä ketään, jolla tommoset sanat olis ihan niin arkikäytössä että 6-vuotiaskin niitä tosta vaan käyttää. :whistle:
  16. N

    Heitätkö tamponin pyttyyn vai roskikseen?

    \ Mitäs jos lukisit esim siellä yleisessä vessassa niitä kylttejä joissa kielletään heittämästä pyttyyn tukkimisen takia.. Oman pyttys tietty saat tukkia ihan millä lystää. Roskiin heitän mäkin. Mun mielestä se nyt ei oo niin iso vaiva. :whistle:
  17. N

    Tuntisitko syyllisyytta jos teinisi tulisi raskaaksi?

    Voi olla, et jossain määrin sitä tuntis vähän syyllisyyttä, vaik nyt järjellä ajatellen (siis mun järjellä) se ei oo ainakaan ihan suoraan riippuvainen vanhemmista kyllä. Itekin tulin raskaaks 17vuotiaana (meni kesken) enkä missään vaiheessa oo kyllä ollu sitä mieltä, että mut ois mitenkään...
  18. N

    Siinä on rattaat pilattu täysin

    Tietenki mielipiteen saa kertoa jopa näin vakavassa asiassa ku jonkun rattaiden renkaiden koko. Oon kyllä samaa mieltä, et on ehkä hiukan hassun näköset noin pienillä renkailla, mut en ymmärrä mitä sen on väliä? Siis en mä välttämättä ihan näin isoa haloota siitä nostais jos joku mulle...
  19. N

    Mitä hittoa mä teen tuolle ulisijalle??

    \ Lisään vielä, etten usko noin pienestä tottuvan "pahoille tavoille". Meillä kun on lapset kipeenä ni kyllä on annettu nukkua siellä missä mukavinta on.
  20. N

    Mitä hittoa mä teen tuolle ulisijalle??

    Viereen vaan silittämään. Kun nukkuu kunnolla ni voit koittaa hiippailla pois. Jos herää siihen ni siinä sitte vietät yön. Ei se mukavaa ole, mut mitäpä ei äiti lapsensa takia tekis. :D Ite vietin samalla tavalla just kolme yötä kun esikoinen oli kipeenä. Halus koko ajan olla vaan sylissä tai...

Yhteistyössä