Hakutulokset

  1. M

    Poitsulta lohkes etuhampaasta pala.. :(

    Poitsu on 3-v ja maitohammas oli kyseessä. No pitääpä huomenna soitella hammaslääkäriin :/
  2. M

    Poitsulta lohkes etuhampaasta pala.. :(

    Eihän sen takia tarvi hammaslääkäriin mennä? :whistle:
  3. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    okkei!ei se sitte "kovin hankala" ollukkaa mulle jolla peukalokeskelläkämmentä näije tietokone juttuje kans :ashamed: :laugh: mut koitampa jos nyt sais mut jos ei onnistu ni sit luovutan :ashamed: http://s72.photobucket.com/albums/i163/moimar-2/ josko nyt ois oikia :ashamed: B)
  4. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    \ mulla on niin huono kielipää :ashamed: etten ymmärtäny nuista sivuista.oisko kova homma jos kattosit ja neuvosit mua sitte et miten missäki kohin pittää toimia :ashamed: nolua! :snotty:
  5. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    koitampa voiko tuota osotetta kopsata ni ei tarvis koko litaniaa laittaa.otin nyt vähä valosampia kuvia niistä :ashamed: http://fi.msnusers.com/m1u2vdjahnna8g3bck9rfsm3r3/documents.msnw?fc_p=%2FKuvat&fc_a=0 koitampa nyt että onnistuko tuo :D
  6. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    no nyt se toimi :laugh: :D :ashamed: osasiko joku neuvoo tietämätöntä et voiko nuita osotteita mitenkää kopioija kun on nin pitkiä nuo osotteet :ashamed: voisin huomenna laittaa loput :D
  7. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    \
  8. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    oisinkohan nyt astetta viisaampi ja saisin nuita kuvia laitettua :D :ashamed: koitampa :ashamed: kuvat on aika hailakoita eikä muutenkaan ni viimesen päälle kun otin ne miehen puhelimen kameralla..... elikkäs tuosa ois kirjoja koitan eka tuota yhtä ni jos ei toimi ni ei mee ko homma...
  9. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    \ empä nyt tiiä et onko ne näkemisen arvosia :ashamed: mies se kysy et miten sää jaksat väsätä tuommosta pikkunäpräämistä mut ollu ihanaa tehä sillon kun niihin vaa on ollu aikaa :D nytki himottas tehä toinen kakluuni kun oon nyt saanu säästöön nuita veskipaperin hylsyjä ;) taidampas lähtäkki...
  10. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    sain tuossa yxpäivä tehtyä sohan, 2 nojatuolia, 2x rahia ja 2 sohvatyynyä =) pitäs joskus koittaa osaisinko laittaa kuvia näkyviin :ashamed: =)
  11. M

    mistä kalsiumia maitoallergiselle?

    me otetaan kalkkitapletti joka päivä.ja juuaan soija maitoo paitsi ite juon riisimaitoo johon lisätty kalkkia.
  12. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    nyt on sitte vanereille piirrettynä vinopino kalusteitten kaavoja.oottelen että mies tuo kuviosahan ;) aiko käyä sen töitten jälkeen sijottaan :D :D :D mut poitsu tuolla kutsuu... :heart:
  13. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    kiitoksia saapiska! :flower: *ojentaa kukkakimpun* :D mulla kyllä iski laiskuus alkaa tehä niistä :ashamed: vaikka hienon näkönen oli :D ei passais lihoa enempää ;) ennemminki saaha pois :kieh: oiskohan muuta konstia saaha näyttään lankkulattialta? meillä sitte esikko oksensi eilen :( mut yöllä...
  14. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    nyt sain haettua kirjastosta lillin suositteleman nukkiskirjan =) :D kopsasin siittä puukalusteiden kaavoja ja kun kerkeen ni aattelin tehä muita pikku näpräysjuttuja ;) siis kirja on vivienne boultonin nukkekotikirja B) B) B) siinäpä se aika sitte hurahtaski kun sais nuita rauhassa näprätä...
  15. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    \ mistä oot tehny tuon lautalattian??? tahtoo sellaisen :D
  16. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    \ HIENO! =) kävin tuossa kempeleen lidlistä kattoon nukkekotikalusteita mut ei niitä enää ollu.hain pihalle kukkia joten siellä päivä sitte hurahtaaki B)
  17. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    \ ossaatko sanua paljonko maksaa/mistä kaupasta löytäs?
  18. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    HUHUU! :D mistä löytys puukalusteitten kaavoja jos tekis vanerista niitä?oisko netissä jottai osotetta mistä vois suoraa tulostaa kaavoja???
  19. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    sainpas sitte minäki tehtyä jotain ;) tein 10 pientä kirjaa kirjahyllyyyn =) leikkasin kirjakerhon lehestä kirjojen kansia ja leikkasin sitte paksusta pahvista "kirjan sisustan" ja liimasin ensin kartonkia ympärille ja päälle sitte se kirjan kuva =) mukavaa välillä näprätä vaikka alussa vähän...
  20. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    \ TOSI hieno tuo laiskanlinna!!!! joku se ossaa...vähänkö kade iskee ;) :ashamed: minä sain tehtyä takan loppuun ja siihen polttopuita. aattelin että tekisin siiittä nukkeojin alustasta vähä isomman niin kunhan ite nukkekoti ja sisusta valmis niin tekisin ulos kukkapenkkiä,polttopuukasaa...

Yhteistyössä