Hakutulokset

  1. M

    Pasilan pysäköinnistä tietävät

    Ai kauheeta, sielläkö on itä ja länsipuoletkin...apua. tsekkaan tuon lidlin parkkiksen:).
  2. M

    Pasilan pysäköinnistä tietävät

    Onko messukeskuksen parkkihalli tai paikoitusalue auki silloinkin, kun siellä ei ole messuja? Pitäis mennä koulutukseen Pasilan aseman lähelle ja mietinkin, että mihin MAALAINEN parkkeeraa?!
  3. M

    Treffailisitko miestä jonka mitat 176cm/66kg?

    Joskus lukioaikana saattoi yksi poikaystävä olla juuri tuon kokoinen. Ihan namu se ainakin silloin oli B)
  4. M

    eikö kylpytynnyri ole epähygieeninen käytössä

    Mä näin jonkun mainoksen kylpytynnyreitä vuokraavasta firmasta, ja ne desinfioi sen aina käytön jälkeen.. Mut ehkä se on eri, kun vuokrataan.
  5. M

    eikö kylpytynnyri ole epähygieeninen käytössä

    KAi sinne mennessä pitää peseytyä ja joka käyttö kerran jälkeen desinfioida...
  6. M

    Aina kun pidän herkuttomia kausia, mulle iskee päänsärky... Miksi?

    Verensokeri laskee, tulee migreeni. Mulla jokseenkin samantyyppistä.
  7. M

    Punkkirokotus?

    Kuinkas monella on punkkirokotus? ME lomaillaan Ahvenanmaalla kesällä, ja otettiin koko sakille rokotukset. Löytyykö muita moisiamme? :D
  8. M

    Millainen häämekko mulle sopis? Hartioiden ympärys 110 cm!

    En osaa ehdottaa mutta sulla on aika tavalla mun mitat :D
  9. M

    jippu ja Samuli

    Ahaa, voi muuten löytyäkin juuri tuolta soundtrackiltä. Kiitti.
  10. M

    Pitääkö korvatulehduksesta mennä lääkäriin?

    Varmaan viisasta hetki katsella... Mutta älä liian pitkään kuitenkaan. Itse en syö mielelläni antib, ja ennen joulua odotelin vähän turhan pitkään poskiontelotulehdusdiagnoosia, meni sit otsaontelon tulehdukseksi, ja se oli aika ikava juttu. Ei enää auttanut antib, oli pakko punkteerata jne. Et...
  11. M

    jippu ja Samuli

    Millä levyllä se niiden Jos sä tahdot niin-duetto on? Se on niin ihana...pakko saada!
  12. M

    Pitääkö korvatulehduksesta mennä lääkäriin?

    Kipu korvassa ei välttämättä tarkoita tulehdusta, saattaa olla vaan niin kova painekin flunssasta johtuvan turvotuksen takia. Tulehdus voi mennä ohi tulehduskipulääkkeilläkin, seuraile tilannetta muutama päivä.
  13. M

    enkusta rintsikat, mikä on 75 tuumana?

    Mikä on siis ympärysmitta 75 tuumana, onko 32 vai mikä?
  14. M

    Niistä naislätkänpelaajista

    jaa, no onneks en ostanut sit lehteä tuon takia :D , pitää kai niiden naistenkin jossain suihkutella pelin jälkeen.
  15. M

    Millonhan meillä opitaan itekseen nukahtaan..??!!? Argh!

    No ei se noinkaan mene, lapset on erilaisia ja tilanteetkin vaihtelee...Mutta en minäkään jaksaisi joka ilta tuntia päivystää. PItäisin pientä koulutusta:).
  16. M

    Niistä naislätkänpelaajista

    Mikä se uutinen oli iltalehdessä, että ne olis nakuillu jossain miesten edessä? KErtokaa, kun en viitsinyt ostaa lehteä, jäi kuitenkin kiinnostamaan:D
  17. M

    Käsi ylös, kellä on maailman ihanin mies! Ja kauanko olette olleet yhdessä?

    :wave: 12v yhdessä, kohta kymmenen naimisissa.

Yhteistyössä