Hakutulokset

  1. Minni:)

    Te-toimiston työtarjous :(

    Mä tarkoitin "huonolla" juuri tuollaista suppeaa, nimenomaan, ettei siihen kannata liikoja panostaa. Huono siis väärä termi eikä sikäli ole hyvä, että jää joku idioottimaisen kuvan antava hakemus johonkin tai jos siellä on vaikka uusi esimies tms. ja tulee jatkossa sitten dissattua jonkun vanhan...
  2. Minni:)

    Te-toimiston työtarjous :(

    Miksi hakemukseen pitäisi panostaa jos paikkaa ei halua?
  3. Minni:)

    Te-toimiston työtarjous :(

    Helpoimmalla varmasti pääsee, kun haet työtä huonolla hakemuksella kuten tässä on neuvottukin. Jos yrität jotain alkaa selvittelemään työkkärin kanssa niin se luultavammin vaan kostautuu. Veemäisesti ja väärinhän toi entinen esimiehesi sua kohteli, mutta asialle ei näin jälkikäteen pysty...
  4. Minni:)

    Päivä huorana

    Mulla ei ole ollut ikinä minkäänmoista suhdetta netin kautta. Toki olen vissiin vaan vanha. Mut joo, hienoa jos sulla ovat kemiat toiminneet pelkän nettivalinnan kautta.
  5. Minni:)

    The ketju

    Todella hyvältä kuulostaa! :) Ja niinhän se menee, kun keskittyy olennaiseen, niin hyvinhän siinä loppupeleissä tuppaa menemään. Aina tulee alamäkiäkin jossain vaiheessa, mut toivon kaikkea hyvää sulle ja perheellesi. :)
  6. Minni:)

    The ketju

    Mukava tosiaan kuulla. Itekin sen vert harvoin tänne eksyn, etten välttis kuule kuulumisia. Mites sulle Lispetti kuuluu? Olet erilainen kuin mä, mut silti mun mielestä aina ollut jotenkin tosi kiva. :)
  7. Minni:)

    The ketju

    Kiva jos joskus. Oli yksi harvoista, joka oli mukava mulle, kun tänne tulin. Mut joo... Täällä muutamia vanhojakin nimiä vielä. Ja ei uudemmissakaan toki mitään vikaa. :)
  8. Minni:)

    Päivä huorana

    No joo, voi, mutta se on epätodennäköistä. En usko et kovin usein tulisi niitä joiden kanssa synkkaisi. Itse taas en ole mikään lutka, mua ei halvalla ainakaan saisi. ;)
  9. Minni:)

    The ketju

    Aika söpöä et, tää ketju on vielä elinvoimissaan. Mites ketjun aloittaja?
  10. Minni:)

    Kuinka usein pesette lapsen ulkovaatteet?

    Meillä nykyään pakko pistää pesuun lähes päivittäin, kun muuton myötä päiväkodin piha on ainoastaan hiekkaa ja pojalla tapana pyöriskellä siellä hiekassa joka päivä. Eli vaatteet on hiekassa päästä varpaisiin, eikä ne mihkään puhdistu pelkällä ravistelulla ja harjaamisella. Ennen muuttoa ei...
  11. Minni:)

    Lauantain musavideoketju

  12. Minni:)

    Lauantain musavideoketju

  13. Minni:)

    Päivä huorana

    Kyllä seksissä tarttee olla molemminpuolista vetovoimaa, mitä huoraamisessa ei koskaan voisi olla.
  14. Minni:)

    Miksi kaveri jättää menon väliin

    Ei osaa päättää. Mulla yks kaveri joskus kyselee esim. mitä teet huomenna ja sit kun vastaan etten mitään ja olisi kiva nähdä niin ei vastaa viikkoihin mitään. Olen tottunut. Joskus sit onnistuu se näkeminenkin.
  15. Minni:)

    Mitkä ihmeen "parisuhdemarkkinat"?

    Joo tavallaan. Töitä, lapsia, mies, kissoja. Etenkin kissat. :D
  16. Minni:)

    Mitkä ihmeen "parisuhdemarkkinat"?

    No näinhän se tuppaa juuri menemään. Mulle on joskus käynyt niin, et olen kuvissa nähnyt jonkun tyypin ja heti todennut, et ei ole mun tyyppiäni ja sit kun olen livenä nähnyt ja tutustunut ni oksat pois. Ei todellakaan voi tietää. Siihen vaikuttaa niin monet muut seikat kuin ulkokuori.
  17. Minni:)

    Mitkä ihmeen "parisuhdemarkkinat"?

    Voih, kiitti! :) Enpä ois uskonut et kukaan hullu muistais mua. :D Ei ole paljoa kerennyt käymään.
  18. Minni:)

    Voiko mies olla puuma?

    Meiän yhteiskunnassa on ihan normaalia, et mies on parisuhteessa itseään 30 jopa 40-vuotta nuoremman naisen kanssa. Naiset saa tolla kenties julkisuutta, rahaa tai yrittävät hakea miestä olemattoman isäsuhteen tilalle. Mies saa nuorta ja nättiä. Itse en jaksaisi yrittää suhdetta johonkin, joka...
  19. Minni:)

    Mitkä ihmeen "parisuhdemarkkinat"?

    Älä sä mitään soreja pyytele. Pointti tuli selväksi. Ei se niin mene, et mies voi olla tavis hölmöläisen näköinen, mut naisen pitäisi olla joku missi. Mut jos parinhaku perustuu pelkälle ulkonäölle, ni ei tartte monien ihmetellä miksi ovat yksin. Mä olen aina kuvitellut olevani niiden rouheiden...
  20. Minni:)

    Mitkä ihmeen "parisuhdemarkkinat"?

    En mäkään tajua. Ei tasan ole sen helpompaa (ainakaan paljoa) naiselle. Toki jotain känniörisijöitä voi tulla sönköttämään, tosin nekin menee nykyään nuoremmille, mikä on vaan hyvä. :) Mut joo, parisuhteessa itse elän, enkä ole kokeillutkaan mitä tapahtuisi jos vetäisin ykköset päälle ja...

Yhteistyössä