Hakutulokset

  1. K

    Pizza 4:llä täytteellä 5?

    kinkku jauheliha paaaaaaaaljon normijuustoo ja aurajuustoo ja sit valkosipulia TAI jalopenoja :p
  2. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    taitaa olla pikku tauko palstailussa nyt paikallaan koska mä ihan oikeesti itken täällä vuolaasti sitä kuinka väärin mut on ymmärretty ja kuinka vääristyneen kuvan olen tahattomasti näköjään meistä antanut. kiitos kaikista kannustavista vastauksista,pitäkäähän palsta pystyssä! :) :wave:
  3. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    en ole kiukutellut miehelleni,en ole läheisriippuvainen,enkä kontrollifriikki. kiitti kamut,saitte mut itkeen.
  4. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    ei jumalauta :'( KIITOS KAIKILLE!!
  5. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    pikku-akka: ME sovimme miehen kanssa. Fanta: tarkoitus oli herätä sitten kun mies herää kun se herää kuitenkin ennen mua. ymmärtäkää kaikki vaan mut väärin,aivan sama.
  6. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    POINTTI oli se,että MUA vitutti nukkua näin ptikään KOSKA se vaikuttaa mun yöuniin ja huomisaamuun. EI siihen MISSÄ mun mies on |O ja kun ei sovitusta pidetä kiinni!! miks mut ymmärretään tahalleen väärin vai onko mulla tosiaan niin surkee ulosanti??!! AAARRGGHHH!! ja tämä kans ihan...
  7. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    en mä tosiaan kuvittele et mies ei vittumaisuuttaan mua herättäny,hyvää se ajatteli,mut mua vaan keljuttaa kun meni tääkin päivä taas tällee.. jankutijankuti :D no juu,tämä tästä.. :D
  8. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    pointti on nyt tässä se,että mä olen maannut kotona koko viikon,nukkunu ja relannu ja nyt olisin halunnu tehdä jotain. ketään muuta ei siis ärsyttäis jos oma mies ei noteerais mitään mitä ootte sopinu??! no joo,kyllä tää tästä. mulle vaan toi on jotenki niin veressä et lupaukset on pidettävä :)
  9. K

    maailman parhaat lasagneohjeet pinoon!!! :P

    http://suolaapippuria.blogspot.com/2007/03/lasagne-bolognese.html ja nyt kysyisin et mitä ton punaviinin tilalle lorauttais? vai jätänkö vaan pois? toi kuulostais niin herkulta :p
  10. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    en mä miehelle ole vihanen, kiukuttaa vaan ku ei pitäny kiinni siitä mistä sovittiin ja kun puol päivää tosiaan hurahti nukkuessa,illalla taas tosi hankala saada unta :/ ei ollu kummallakaan herätyskelloo soittamassa kun mies herää aina 8-9maissa jokatapauksessa.. no,kyl tää tästä :)
  11. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    mä en näkis koska oon nukkunu tässä kolme päivää ja nimenomaan sanoin miehelle et älä anna mun nukkua koko päivää kun poika tulee tänään et mun on pakko saada illalla unta et pääsen sen kaa ylös aamulla.. :ashamed: mul taitaa olla huono päivä :ashamed: mun ongelma on se,että SOVITTIIN että...
  12. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    mutta |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O eilen SOVITTIIN miehen kanssa että tänään herätään yhdessä,syödään aamupalaa,lähdetään tontille ja tullaan kaupan kautta kotiin tekeen yhdessä ruokaa ja sit takas tontille kunnes poika tulee. heräsin klo11.30 eikä miestä näy missään. katoin...
  13. K

    mahatautia?

    mä heräsin eilen aamulla siihen et kouristi vatsaa ihan kamalasti ja tais pari kyyneltäkin tirahtaa. hetken pyörin sängyssä ja sit lähti.. istuin pöntöllä varmaan yli puolet päivästä :ashamed: illalla joskus 19-20maissa kokeilin syödä vähän pussikeittoa ja sehän maistu hyvin. olo koheni ja...
  14. K

    maailman parhaat lasagneohjeet pinoon!!! :P

    *kuola valuuuuuu* :p kiitos! =)
  15. K

    Hrrr..miten sitä nuorempana tarkenikin juoda pussikaljaa puistossa

    voi eiiiiiihh.. pystyin samaistuun liikaa näihin :laugh: :xmas: ja lisättävänä sellanen et eihän meillä mitään kännyköitä ollu tai muutenkaan ruukattu soitella,sitä lähdettiin tarpoon 3-6km kylille säällä kun säällä tsekkaan onko kaverit mestoilla :xmas: ja olihan ne,AINA :D ja siellä...
  16. K

    maailman parhaat lasagneohjeet pinoon!!! :P

    hei auttakaa ny.. B)
  17. K

    maailman parhaat lasagneohjeet pinoon!!! :P

    ajateltiin miehen kanssa tehdä tänään lasagnea oikein pitkän kaavan mukaan (paitsi jos nyt sen pastan jättäis ite tekemättä :D) mut mun googletustaidoilla on ku etsis neulaa heinäsuovasta,joten kokeilen täältäkin!!! eli lasagneohje joka vie kielen mennessään!! :p :wave:
  18. K

    ai kamala kun iski paniikki!! :D

    mies tossa äsken kysy et voiko sen kaverit tulla meille tänää ja olin et tottakai ja mies siihen et ootko varma kun sun pitää herätä aamulla aikasin? jäin haavi auki :o et miks? mies et koska sä meet töihin!! iski kylmä hiki ottalle et oikeestiko ja palautuminen kesti monta minuuttia ennenkun...
  19. K

    voi ei,koira oksennellut koko päivän

    joku muukin tääl tänää kirjotti et koira vaan p*skoo ja oksentaa :( kukahan se oli.. voiko koirilla olla samanlailla tarttuvaa mahatautia ku ihmisellä? koko ikäni koirien kaa puljannu eikä oo vastaan sattunu :|
  20. K

    Televisiomainos joka on naurattanut sinua?

    ikuisesti paras on kun ne mummu ja pappa on soutelemassa ja niiden lapsenlapsi soittaa niille ja niillä on kiintee puhelin mukana,siis ei kännykkä vaan sellanen mis se piuha tulee mukana ja kun ne soutaa tarpeeks pitkälle,niin se piuha loppuu kesken ja se pappa huutaa sille mummulle et...

Yhteistyössä