Hakutulokset

  1. I

    Kotigastronomimausteet, onko muita?

    mikä niistä tekee niin hyvää? :saint: itse ole nopettelemassa miiden käyttöä, mutta mietin et mikä niistä tekee niin erikoista että ihmiset niitä ostaa? Mielenkiinnolla odotan kun pääsen taas tilaaman...maustekahvit ja teet kiinnostaa kovasti...
  2. I

    Kotigastronomimausteet, onko muita?

    http://www.aromix.fi/fin/mausteet/
  3. I

    Kotigastronomimausteet, onko muita?

    jokin merkki on mitä koululaiset myy.....ne oli edullisia...isoissa muovipurkeissa joissa siniset kannet....en muista merkkiä
  4. I

    Kotigastronomimausteet, onko muita?

    Capsi mausteet ovat kattava valikoima huippulaatuisia mausteita, yrttejä, pippureita, mausteseoksia ja liemijauheita ammattikäyttöön
  5. I

    Kotigastronomimausteet, onko muita?

    ei tietoa, mut noita olen just testaillut ja tilannut yhden palstalaisen kautta ja olen ollut tyytyväinen. Kyllähän niitä on varmaan muitakin...ehkä...
  6. I

    POP:n asiakkaita onko ketään?

    Tuleeko vastaus sinne viestiin vai laittavato sen myös sähköpostiin?
  7. I

    POP:n asiakkaita onko ketään?

    POP= paikallisosuuspankki :D
  8. I

    POP:n asiakkaita onko ketään?

    pieni(ehkä) sivu konttori...
  9. I

    POP:n asiakkaita onko ketään?

    oletko laittanut pankin sivuilla olevan lähetä viestin kautta viestiä? Kauanko menee kun käsittelevät asian? Onko kelään kokemusta?
  10. I

    kauan asumistuen päätöksessä menee??

    kaksi viikkoa meni...just tänään tuli päätös
  11. I

    Kellä muulla raskausaikana tullut himo mandariiniin ja appelsiiniin

    mä kun odotin tyttöjä niin söin kilokaupalla sitrushedelmiä.... mandariinit :p :p :p :p appelsiinit :p :p :p :p :p greippi :p :p :p :p :p :p :p :p verigreippi :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p sitruuna :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p...
  12. I

    JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

    jos se koira etsii sitä entistä kotiaan? toivottavasti koira löytyy :hug:
  13. I

    aina siellä uimahallissa on joku posliini.

    kerran sattui tapaus et jos olis ollut jotain suussa olisin tukehtunut kun nyt jo meinasin tukehtua omaan sylkeen :D Mentiin uimahallissa saunaa lasten kanssa ja ihan oven vieressä istui nainen niin että oli nostanut jalat lauteille niin et reva hymyili kaikille jotka saunaan tulivat (laude on...
  14. I

    aina siellä uimahallissa on joku posliini.

    Mä jäin miettimään et miksi mä en törmää koskaan posliiniin uimahallissa kun siitä aina kovasti kohutaan. Ja aloin oikein miettimään et millaisia tupsuja meidän uimahallissa on ja en muistanut mitään. Sit tajusin etten kyllä koskaan katso ihmisiä niin alas et huomaisin heidän...
  15. I

    Tein ekaa kertaa lasagnea ja käytin mikroa

    Noin mun mieskin aina tekee....hyvää sekin on....mut kyllä nyt mies sanoi et tää oli parempaa :saint:
  16. I

    Tein ekaa kertaa lasagnea ja käytin mikroa

    4 annosta (mminä tein monin kertaisen) lasagnelevyjä 200g 2 rkl öljyä 1 sipuli 2 valkosipulin kynttä 300g jauhelihaa 100g palvikinkkua 2 porkkanaa 400g tomaattimurskaa ½tl suolaa 2 tl basillikaa juustokastike: 4 rkl margariiniä/öljyä 1dl vehnäjauhoja 1l maitoa 1 tl suolaa...
  17. I

    Tein ekaa kertaa lasagnea ja käytin mikroa

    Laitan ohjeen pieni hetki menee.... :saint:
  18. I

    G: Päivän menuu,mitä tänään syötte,joko kysytty?

    jauheliha-palvikinkku lasagne ja yhdelle kasvissyöjälle oma keksimä lasagne johon laitoin munakoisia ja papuja tomaattikastikkeessa......salaattia
  19. I

    mihin keskität bonuksesi?monta teitä on?

    yhdeksän henkeä ja ykkösbonusta saadaan vuodessa noin 1500?, ässää noin satkun verran ja plussa 10?
  20. I

    Tein ekaa kertaa lasagnea ja käytin mikroa

    eli tein mikrossa valkokastikkeen, ihmeen hyvin onnistui..ja tähän ohjeeseen tuli myös palvikinkkua jauhelihan sekaan :p :p :p :p :p :p

Yhteistyössä