Hakutulokset

  1. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Moikka kaikille! TUlin nopeaan piipahtamaan ja lueskelemaan kuulumisia. KOvin usein ei täällä tule oltua,fb puolella vaan. Meillä vietettiin just esikoisen 5 v synttäreitä ja nyt onkin sit synttärihulinat vuodeksi vietetty. Teen edelleen lyhennettyö työaikaa mutta nyt toukokuusta aloitan...
  2. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Onnea Cattielle vielä tätäkin kautta! Mä järjestelen täällä Ellin synttärekemuja, leipomuksia just uunissa kun huomennakin töissä vielä.onneksi nyt ei hirveesti tarvii tarjottavia lauantaille, kakku melkein riittää kun vaan aikuisia tulee.su tulee kavereita lapsineen sitten. Neuvola meillä...
  3. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Moi kaikille! Oikein Hyvää Uutta Vuotta 2010 kaikille!Mä en ole saanut aikaiseksi kirjautua sisään ja kirjoitella. Joulu meni mukavasti, tytöt sai sopivan määrän kivoja uusia leluja ja niissä on riittänyt puuhaa.Tytöt oli mun kanssa kotona ihan eiliseen asti kun mulla oli pitkät vapaat.nyt...
  4. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Moi kaikille! Meille ei mitään uutta ja ihmeellsitä kuulu.Ellin puhe on kehittynyt hurjasti viime aikoina,puhuu jo enemmän 2-3 sanaisia lauseita.Siskon perässä tehdään ja opitaan kaikki metkut,hyvässä ja pahassa =) ovat kyllä aikamoinen parivaljakko jo, yhteistä leikkiäkin on vaikka välillä...
  5. H

    Sikainfluenssarokotteen oireet taaperoilla?

    1v10kk on kärsinyt ripulista rokotteen jälkeen mutta ei muuta.
  6. H

    apua, hermot menee omatahtoisen 1,2 v. kanssa!

    mutta ei tuon ikäisen uhma vielä ole mitään siihen verattuna mitä on edessä....joutuu siinä kasvamaan sekä vanehmmat että lapsi ja hermot, ne menee vielä tuhat kertaa. itsellä on todella kovapäinen 4.5 jonka uhma on kestänyt jo 2v ja minä kun luulin että se helpottaa jo. mutta jos joatin...
  7. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Jimenalle tervetuloo takaisin ja rouva Gorthaurille Onnea naimisiin menosta =) Mä otin to possurokotteen muutama päivä sitten, tuli työsuhde-etuna ;) Mä en kans alkuun meinannut ottaa mutta mitä nyt on seurannut asiantuntijoita niin suosittelevat sitä.onhan se totta että ei ole ollut aiemmin...
  8. H

    Otatteko possulunssarokotteen

    olen saanut just rokotteen.työsuhde-etuna... pakko oli ottaa itselle koska jos otan sen lapsille niin en voinut olla ottamatta itselle. syy miksi otin rokotteen on se että kukaan ei voi tietää millä voimakkuudella tauti kenellekin tulee.
  9. H

    Päiväkoti, paha paikka?

    minulla ei ole pahaa sanottavaa päiväkodista.olen vienyt sinne alle kk sitten 1v8kk ikäisen tyttären ja 4.5v on siellä myös. lapsesi on jo aika hyvänikäinen ja pärjää varmasti.jokainen lapsi sopeutuu eri tavlla.meillä kuopus sopeutunut paremmin kun aikoinaan esikoinen.
  10. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Tännehän oli tullut tekstiä yhtäkkiä.Kiva kuulla kuulumisia. Mulla töissä mennyt hyvin ja voin vaan todeta että mun kotona olo kiintiö tuli täyteen ja nyt naitin enemmän lasten kanssa olemisesta kun käyn töissä. Meillä on yöt vaihtelevia ja välillä nukutaan 1 heräämisellä ja välillä herätään...
  11. H

    Kokemuksia hormonikierukasta!

    minulla taas ollut vuoden ajan mahakipuja, tiputtelua ja epäsäännällisiä vuotoja + normaalit menkat päälle.haluttomuutta,aknea,mielialavaihteluja.lihomista. kierukka otetaan pois 2 vkon päästä.
  12. H

    1-vuotiaan silmä vuotaa jatkuvasti..?

    suurimmalla osalla kyynelkanavat aukeaa 1v mennessä mutta jos tämän jälkeen oireet jatkuu niin avaavat niitä silmälääkärin toimesta eli sondeeraavat päiväkirurgisesti silmäklinikalla. jos teillä tulehdukset jatkuu ja jatkuu niin käypä lääkärissä että saat lähetteen eteenpäin.
  13. H

    kysymys teille joilla mennyt vesi kotona tai muualla?

    mulla taas vettä tuli NIIN paljon että ei pissaksi voi luulla.heräsin unilta ja kuului naps ,sit vaan juoksin vessaan johon suurin osa vesistä tuli
  14. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Onnea Kide! Meillä työn ja hoidon aloittaminen on mennyt hyvin.Ellillä takana kokonaista 4 hoitopäivää ja joka päivä paremmin sujuu.Eniten on ollut ongelmia syömisessä. Me ollaan tietty heti kaikki kipeenä kun työ ja hoito alkoi viikko sit.. ellillä menossa ehkä ohi mutta nyt vähän lämpöä...
  15. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Paljon onnea shakin perheelle!!!! :flower: :flower: :flower: Mulla ensimmäiset työpäivät takana ja täytyy sanoa että oli rankka aloitus.Aatokset oli aika paljon siinä miten Ellillä menee hoidossa mutta onneksi kaikki oli mennyt hyvin.Iltaisin tietysti oli äitiä ikävä mutta ei kummempaa.Ja...
  16. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    :hug: jaksuja sinulle
  17. H

    Minkä ikäisenä eroon yövaipoista?

    tyttö päiväkuivaksi 2v, yökuivaksi 4.5v
  18. H

    Miten kestää syömään opettelun sotkut???

    jaa no eipä sitä opi ilman harjoittelua sotkutta syömään! eli meillä annetaan sotkea kunhan syöminen näyttää siltä että syödään eikä pelleillä. ostakaa lattialle vahakangas suojaksi ja syömisen jälkeen helppo puhdistaa. mitä hermoihin tulee niin mulla ei mee hermot normaaliin sotkuun vaan...
  19. H

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Mulla starttaa työt nyt sitten 1.10. koko ensi viikko meneekin sitten ensin päiväkotia harjoitellen ja to ja pe Elli jää koko päiväksi hoitoon..hiukan jo jännittää vaikka harjoittelut on menny siinä mielessä ok että Elli touhuaa ja leikkii hyvin jo ryhmässä. Iso muutos on tulossa mutta alkuun...
  20. H

    Vieläkö kannattaa aloittaa kestoilu - vinkkejä aloitukseen:)

    moi mä aloitin kestoilun kuopuksen ollessa liki 1v ja silti on hyvään vauhtiin päästy ja jos ei muuta niin kaatopaikkakuormitusta vähennetty. Mulla on käytössä pelkkiä taskuvaippoja.Bumgenius 3.0 ja sit fuzzi bunzzeja.yksi bumgenius aiokin löytyy. alkuun mulla oli 6 vaippaa ja siitä sit...

Yhteistyössä