Hakutulokset

  1. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    :laugh: Juu, kun mä jouduin itse kokeilemaan totaalista palvelusväen pestiä keväällä isännän loukattua kinttunsa. Ja khylläpäs yhä seison sanojeni takana! ;)
  2. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    Toki toki. Ei tarvihe huolehtia. Muutama jo ilmotellukkin, ja iloisia ylläripylläreitä joukossa :hug:
  3. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    Juu kyllä mie sun nikin muistan, ja nyt siis ihan "virallisesti" si ;) :D
  4. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    Mitämitä..Ootko sie vaihtanu nikkiä vai miksei kellot kilise täällä..? :ashamed: :saint:
  5. L

    mikä on poikasi nimi, seuraava "arvostelee"

    Ilari on kaunis perinteikäs nimi. Ja meiltäkin löytyy se Eetu :heart:
  6. L

    Mitä mieltä nimestä Aamos?

    Minusta hieno nimi! Tuli heti huulille lisäksi Aamos Otto Ilmari :D En tiiä miks, mutta soppii suuhun :saint:
  7. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    Varmasti juu. Tässä koitan hiukan kattella ja päästä kärryille taas :D
  8. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    Heimoi! Lasisilmä *kättelee takas* :D Ootko kauan palstaillut? Kyllä mie muistasin joskus sinunkin juttuja lukeneeni.. Itse olen palstaillu tuolta 2002 alkuvuodesta lähtien. Nykysellään pitkiäkin taukoja välissä
  9. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    Jaanhans, *päivittää Tiimarivihkoaan.......* ;)
  10. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    :wave: :D
  11. L

    Onko muita, jotka eivät koskaan laske menojaan?

    No minä en kyllä laske. Rahat riittää siihen mihin riittää. Budjetit ei oo sitten missään muotoa mun alaani :ashamed:
  12. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    :wave: No jopas on kivvaa huomata, ettei täällä sentään ihan vallan oo porukka vaihtunut :D
  13. L

    Hejssan pitkästä aikaa!!

    Tosi pitkästä aikaa kirjauduin tännekin ja :wave: kaikille kyselleille!! Yv:n vastailen tässä kunhan kerkeen ;) Mitäpäs "uutta" tänne? Hirmuisesti ainakin uusia ihan tuntemattomia nikkejä näkyy olevan. Äkkiseltään kun kattelin, niin eipä tainnu kovinkaan montaa "tuttua" näkyä :o
  14. L

    Te jotka olette ulkona lähes koko päivän!

    Aamupäivällä ollaan puistossa ja sitten kun päikkärit ja välipalat on hoidettu, mennään omalle pihalle (okt) tai sitten tuohon viereiseen puistoon. Tai vaihtoehtoisesti neepurin pihalle leikkimään. Sit kun työpäivä on ohi, jatkuu pihalla olo ihan vaan kukkia/pihaa nyppien/uimarannalla/terassilla...
  15. L

    Minkä ikäisenä saitte lapsenne?

    20v ja 24v.
  16. L

    Tässä kaikille yksinhuoltajille:

    Loistavaa! Olet viisas ja vahva nainen! Tarjottu apu vastaan vaan, ja kaikki muukin mikä sitä arkea avittaa.
  17. L

    Tässä kaikille yksinhuoltajille:

    No yksi tahi useampia, perheesi arkea sinäkin pyörität yksin. Ihan olet tämän tekstin hatunnoston ansainnut! =)
  18. L

    Tässä kaikille yksinhuoltajille:

    Älä ny poraa hei! ;) Verät nokan kohti kattoo ja vähä röyhistät rintavarustusta. B) ;)
  19. L

    Tässä kaikille yksinhuoltajille:

    Juu aika sama juttu se täällä tuppukylässä on, autolla se on melkeen sinkoiltava, ainakin kaikkiin harrastuskiin joita meidän muksut harrastaa. Ja tokihan se tähän väliin nyt sitten osui meillä vielä auton huoltokin..Sotkee vielä vähän lisää tätä pakkaa..jee jee.. :/
  20. L

    Tässä kaikille yksinhuoltajille:

    Kyllä jämptin on näin! =)

Yhteistyössä