Hakutulokset

  1. W

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Uskon että ginger alee tms. voi juoda kun siinä on inkivääriä niin vähän. Sokeri siinä varmaan vaarallisempaa. Inkivääriä joskus suositellaan pahoinvointiin ja siihen sitä ei kannata käyttää.
  2. W

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Moikka! Täällä yks uus odottelija. Tää olis mun toinen vauva ja ylläri oli joten la vähän hakusessa mutta veikkaisin sen olevan noin 29.12 Onko teillä vielä Facebookissa ryhmää?
  3. W

    Kuplinta vatsassa rv 5

    Kohtu on ihas ja se siellä kasvaessaan nykii vaan.
  4. W

    En laihdu vaikka mitä yritän - PCO??

    PCO tai PCOS eivät ole mitenkään synnynnäisiä ongelmia vaan niihin voi joissain tapauksissa vaikuttaa elämäntavoilla. PCO voi ilmaantua lihomisen seurauksenaja korjaantua laihduttamalla, tosin sitä ilmenee hoikillakin. Kannattaa noilla oireilla käydä ultrassa ja jos siellä todetaan...
  5. W

    Kannattaako ostaa Manduca kantoreppu?

    Tää on muuten hyvä, mutta ainakin meidän lapsi täytyi "opettaa" kantamiseen kantovälineillä. Kaikissa huusi aluksi, mutta nykyään tykkää olla ja nukahtaakin reppuun usein.
  6. W

    Kannattaako ostaa Manduca kantoreppu?

    Mä oon tykännyt. Jos liikut vauvan kanssa paljon paikoissa joihin rattailla ei pääse niin kantoreppu on hyvä. Paras olisi kyllä jos pääsisi lapsen kanssa sovittamaan. Jotkut tykkää esim. ergosta enemmän. Yhdessä vaiheessa ei manducaa kauheesti käytetty kun se oli huonon kokoinen. Vauva ei...
  7. W

    Mitä eroa on 300 euron vaunuilla ja 1000 euron vaunuilla?

    Kyllä meidän tonnin vaunuissa oli ihan erikseen sanottu käyttöohjeessa ettei ne osaa ajatella itse... Meillä on kahdet vaunut. Uutena ostetut 1000 Teutoniat ja 10 vuotta vanhat emmaljungat, jotka on olleet uutena samaa hintaluokkaa, meille maksoivat 50 euroa. Molemmat ovat todella hyvät...
  8. W

    Nimiäisiin suvun kastemekko

    Meillä oli mekko. Sen on mun äiti tehnyt mun siskon lapselle ja siinä on kastettu 5 lasta ja oli meidän lapsella nimiäisissä. Mun siskohan sen niinkun virallisesti omistaa, mutta miksi olisi kieltänyt käytön? Meillä ei nimiä ole kirjottu koska aluskangas on vaihdettava, mutta jos olisikin, olisi...
  9. W

    V*tutus miestä kohtaan synnytyksen jälkeen

    Mulla on jostain syystä ihan samanlailenen olo. Mies on kyllä mukana vauvan hoidossa paljonkin, mutta imetyksen takia ruokinta ja nukuttaminen ja yöheräämiset on mun kontolla kokonaan. Itse olen kyllä jo väsynytkin ja olen tulkinnut sen niin että koska en voi hermostua vauvalle, hermostun...
  10. W

    Kysymys kaikille joilla on veli

    En tunne itseäni huonommaksi vaikka isäkin välillä vitsillä sanoo että henellä on yksi lapsi ja kolme tytärtä. Ei meillä ole poikia arvostettu mitenkään ylemmäksi suvussa.
  11. W

    Voiko alkio irrota omalla toiminnalla, harmittaa niin älyttömästi!

    Ei voi aiheuttaa mutta sulla ei edes välttämättä ole se alkio vielä kiinnittynyt, mikäli sellaista nyt edes on.
  12. W

    Kellään suihkukaappia/ kokemuksia?

    Seinää. Jos kaappi on sellainen jossa on oma lattia, on sen alta hankala puhdistaa. Suosittelen suihkuseinää tai sellaista kaappia jossa on vain seinät.
  13. W

    Mitä mielikuvia nimestä Inka?

    Meidän koira. Kiva nimi.
  14. W

    Kuinka "pikkutarkkoja" olette kariesbakteerin suhteen?

    Niin ja yritän pitää vauvan kädet pois omasta suustani, mutta en niitä kyllä sen takia pese jos niissä vähän on omaa sylkeä.
  15. W

    Kuinka "pikkutarkkoja" olette kariesbakteerin suhteen?

    Todella. En pusuttele suulle, enkä kokeile lapsen ruoan lämpöä omalla suulla, enkä jaa ruokailuvälineitä lapsen kanssa. Myöhemmin aion olla tarkka hampaiden pesun kanssa ja käyttää xylitol-valmisteita. Itselläni on karies bakteeri ja useita reikiä. Mulla ne tulee sillain että reiät on isoja ja...
  16. W

    Onko teillä jotain juttua mitä ette oo ennen maistaneet ja kun maistatte ni hullaannutte siihen

    MOnet kasvikset ja juustot. En syönyt lapsena mitään juustoa, en edes oltermannia. Tuota parsaa en tajua. Ei se maistu yhtään millekään, ainakaan keitettynä. Ei ole hintansa väärti mielestäni tai sitten en osaa laitttaa.
  17. W

    Mies tukisti lasta!

    Itse varmaankin eroaisin, koska hyvin todennäköisesti en pitäisi puoleensavetävänä miestä jonka mielestä on ok ja oikein aiheuttaa tahallista kipua omalle lapselleen.
  18. W

    Pipukka, pippeli vai kikkelit?

    Me sanotaan pojan pippeliä biblioks :D Tiiä mistä tuokin nimitys keksittiin. Muuten yleensä sanoisin pippeli tai kikkeli lapselle/lapsesta puhuttaessa.
  19. W

    Missä vaiheessa vauvan ensimmäistä vuotta, olette olleet erityisen väsyneitä?

    Mulla vasta puolet takana, mutta ekat pari kuukautta oli aika pahoja. Vauva heräili parin tunnin välein ja meni nukkumaan vasta myöhään yöllä.
  20. W

    Milloin luonnonveteen uimaan

    Vappuna kastoin itse. Sukulaislapset, 6 ja 10 vuotiaat, uivat ihan kunnolla pitkän aikaa toissa viikonloppuna. Pirkanmaalla ollaan. Kyllä vähän pahaa teki vahtia 6 vuotiasta pikku uimaria, puolen tunnin jälkeen oli pakko pyytää lämmittelemään, mutta ei se kyllä yhtään näyttänyt palelevan.

Yhteistyössä