Hakutulokset

  1. syklaaminkukka

    G: Lekitkö lapsesi kanssa?

    Kuopuksen (4 v) kanssa leikin silloin, kun hän pyytää. Lähinnä se on asiakkaana olemista kaupassa, kahvilassa ym., legoilla rakentamista, palapelin tekoa. Pelejä pelataan tosi usein, kun on esikoinenkin (9v) mukana. Kirjoja luetaan päivittäin. Tykkään touhuta lasten kanssa :)
  2. syklaaminkukka

    G: Oletko koskaan paljastanut kuvaasi palstalla?

    En, enkä usko, että koskaan paljastankaan. Siis mitään ruuminosaa :D
  3. syklaaminkukka

    Jatkuva lapsiluvun mietiskely

    Mulle on kyllä ollut harvinaisen selvää toisen lapsen jälkeen, että nämä oli nyt tässä :D Tietty tuota ikääkin on jo sen verran, ettei vaan jaksaa enää aloittaa samaa rumbaa alusta :)
  4. syklaaminkukka

    Tunnetko ketään joka olisi käynyt silmäleikkauksessa(korjauttanut näön laserilla)?

    Mulla tulee kesällä vuosi leikkauksesta. Toiseen silmään jäi miinusta 0,75 ja häiritsee yllättävän paljon. Ensi viikolla on käynti silmälääkärillä, joka katsoo paljonko miinukset on nyt ja arvioi kannattaako uusintaleikkaus. Silmät kuivuu edelleen tosi paljon ja käytän päivittäin silmätippoja...
  5. syklaaminkukka

    Silmien laserleikkus

    Mulla oli miinusta noin 8 molemmissa silmissä, kun vuosi sitten kävin. Toinen silmä saatiin nollaan, mutta toiseen silmään jäi miinusta melkein yksi. Se kuulostaa vähältä, mutta on todella häiritsevää, kun siihen lisätään huono hämäränäkö ja silmien kuivuminen. Silmälaseja en halua takaisin...
  6. syklaaminkukka

    Ihanaa, sain vihdoin kuvattua valmiin keittiön!

    Nätti keittiö ja kiva blogi sulla...unohduin lukemaan, vaikka piti ruveta lapsille ruokaa tekemään :D
  7. syklaaminkukka

    Te kenellä paino alle 50kg raskauden alussa

    Esikoista odottaessa tuli 11 kg ja kuopusta odottaessa 6,5 kg :)
  8. syklaaminkukka

    Sisustussilmää omaavat auttakaa!

    Meillä on olohuoneessa pääosin ruskeata ja valkoista, jota piristän esim. terrakotan värisillä tyynyillä ja kynttilöillä. Valkoiset sohvat on ainakin meillä toimineet ihan hienosti, vaikka talossa pieniä lapsia onkin :)
  9. syklaaminkukka

    Tosi lievä vesirokko

    Meillä päästiin kanssa tosi helpolla molempien lasten vesirokossa. Esikoisella oli hieman kuumetta, kuopuksella ei ollenkaan. Näppyjäkin tuli ihan muutamia. Luojan kiitos :)
  10. syklaaminkukka

    Mitä Jouluvalmisteluita teillä on jo tehty?

    Jonkun verran olen valoja laittanut, viikonloppuna loput. Osa joulukorteista on valmiina, vielä on tekemistä. Muutama lahja ostettu. Kyllä tässä vielä stressin ehtii hankkia :D
  11. syklaaminkukka

    Hei te yli 30v äidiksi tulleet!

    Mä en ole koskaan harrastanut viinan juontia enkä baareissa juoksemista, silti sain esikoisen vasta 32 -vuotiaana. Koskaan en ole sitä joutunut kenellekään perustelemaan, mutta ehkäpä se johtuu siitä, että nykyisen mieheni tapasin vasta kolmikymppisenä :) Aiemmissa suhteissa ei ole lasten...
  12. syklaaminkukka

    Mistä sais edullisesti villalankaa tilattua?

    Neuleunelmia mä tilaan tuolta, ei mitään erityishalpoja, mutta palvelu pelaa ja vaihtoehtoja on :)
  13. syklaaminkukka

    Mitä mieltä nimestä? :)

    Sonnasta, Sonnalle, Sonnan....eieieiei !!
  14. syklaaminkukka

    Drops/Novita

    Mutta eikös paksumpaa lankaa juurikin mene 150 g:n kerään vähemmän metreinä kun taas ohuempaa...nojoo, ihan sama. Se mallitilkku kannattaa tosiaan aina tehdä ennen kun aloittaa neulomisen, koska nuo metrimäärät voi täsmätä, mutta sun käsiala vaikuttaa puikon kokoon.
  15. syklaaminkukka

    Drops/Novita

    No okei, tiheys oli ehkä väärä sana tuohon, mutta tuo langan määrä kerässä on se tekijä, jonka perusteella voi vaihtaa ohjeen langan johonkin toiseen.
  16. syklaaminkukka

    Drops/Novita

    Eli tiheys on siis se kuinka monta metriä lankaa on kerässä, esim. Novitan 7 veljestä langassa on 150 g:n kerässä lankaa 300 m.
  17. syklaaminkukka

    Suositelkaas hyvää kuvankäsittelyohjelmaa

    Mulla on toi gimp ja mun mielestä se on jotenkin tosi sekava ja hankala. Tai sitten mä vaan olen tyhymä ;)
  18. syklaaminkukka

    Suositelkaas hyvää kuvankäsittelyohjelmaa

    Ja suhteellisen helppokäyttöistä :)
  19. syklaaminkukka

    Tulleeko töllöstä mitään

    Kakkoselta alkaa ihan kohta Clint Eastwoodin Verivelka, sen ajattelin kattoo :) Vähäpä tuolta kyllä yleensä tulee mitään katsomisen arvoista.

Yhteistyössä