Hakutulokset

  1. hepuliäiti

    G: Kaikenkattava vieroitus-galluppi!!!Milloin vieroitettu rinnalta+tutilta+tutipullolta?

    rinnalta ei kumpaakaa o tarvinnu vierottaa pullosta esikko vierotti itte ittensä 1v2kk kuopuksel viel koht ikää 1v tutista esikko luopu ku meni hukkaa 2v kuopuksel ei oo koskaa ollukkaa :saint:
  2. hepuliäiti

    suutuin miehelle ihan tyhmästä asiasta otin vauvan, auton ja läppärin ja ajoin kittilään.

    kai se aikunen mies pääsee töihin ilman autooki?ei helvetti käsitä et ollaa nii riippuvaisia autosta et mihkää ei päästä(ja huom.ymmärrän kyl jos työmatka yli 10km)!!
  3. hepuliäiti

    Minkä ikäiseltä vauvalta ette enää vaihda pissivaippaa yöllä?

    häh vaihtaako joku oikeesti yöllä vaipan??mä en oo edes kakkavaippaa vaihtanu...huom.ellei o vauva siihe heränny :o meil muutenki herkkäunisia noi lapset ni ehdoin tahdoin niitä ala yöl herättää!
  4. hepuliäiti

    mikä on pahin vaihe synnytyksessä?

    mul ei ollu kamalaa oikeastaa mikää muu ku esikoisesta tikkien laitto alapäähän :whistle:
  5. hepuliäiti

    Mä oon syöny tänään ison pussin karkkia, 2 lautasellista muusia ja soosia,

    mä oon tänää syöny yhen pienen perunan ja juonu lasillise maitoa...ei oikee maistu viekää ton yrppätaudin jäljiltä,mut oottakaas ku paranen ni johan tää mamma syö :kieh: :laugh:
  6. hepuliäiti

    Me ollaan perheenä 68-vuotiaita! (5 henkeä) Pistääkö joku paremmaksi?

    me ollaa 68v just koht(reilu vko)ja meit o 4 :D
  7. hepuliäiti

    kivoja poika kissan nimiä kiitos!

    poju,söpö,aku,elvis,vertti,mortti,waltteri,vihtori,einari,matti...öö en muista onks ollu mulla muita poikakissoja :laugh: :saint:
  8. hepuliäiti

    Miksi vellejä alle 3kk vanhalle?

    en antanu ku neuvolas sanottii et se ei paljoo eroo maidosta et sit mielummi soseita :D toinen alkanu syömää perunaa n.2kk iässä ja toinen oliki sit jotai 4kk ku ei kertakaikkiaa syöny vaik mitä ois tehny!!
  9. hepuliäiti

    Mitä lelua ostaa tytölle 1-v lahjaksi?

    mitäs sit teen pojat o saanu lahjaks??mistä erityisesti pitäny...ei nyt mitää perässä vedettävii ku ei viel kävele eikä konttaakaa,mut jotai ekstra kivaa ois kiva ostaa!???
  10. hepuliäiti

    vitun ukkonen

    vittu toi ukkostutka tie mitää |O tääl jyrisee sillai et tukka nousee pystyy(kallion pääl kämppä)eikä juu pelota yhtää :'( |O viel ei kyl salamoi,mut kai tää kone tarvii heittää kii!!
  11. hepuliäiti

    aivan mahtavaa kun koti on siisti

    onnea vaa :flower: et viittis tul meilleki??meil ku ollaa oksennettu/ripuloitu koko vkoloppu ni ei huvita toi siivouskaa |O
  12. hepuliäiti

    Mitä lelua ostaa tytölle 1-v lahjaksi?

    palapeli,nukke,hiekkalaatikko leluja...onhan noita vaikka ja mitä :D
  13. hepuliäiti

    kauanko ponnistit minkä kokoinen vauveli =)

    ekasta ponnistus kesti 16min ja koko synnytys 7h20min paino 2735g,47cm ja pää 33cm kuopuksesta ponnistus kesti17min ja koko synnytys 1h45min paino 3320g,50cm ja pää 35,5cm :)
  14. hepuliäiti

    Mitataanko 2v neuvolassa pituus seisten vai makuultaan?

    meil ainakaa 2v mahdu edes siihe mis maataa et seisten ainaki meil mitataa!tie mahtuuko toi 1v enää ku viimeks oli jo aika liki varpaat sitä päätä,mut paree ois ku ei vielä seiso :laugh:
  15. hepuliäiti

    suutuinko aiheesta

    no olisin kyl minäki suuttunu tost viimisest kommentista ja paljon :headwall:
  16. hepuliäiti

    Jyriseekö ukkonen Hämeenlinnassa?

    ja mä en ymmärrä noist tukista mitää :'(
  17. hepuliäiti

    aaarrrgggg

    no söi aamul muutama lusikallise sosetta ja hiukan maitoa ja ylöshän ne kaikki tuli :'( mä alan koht huolestuu ku ei tolle kelpaa edes mehu!!!
  18. hepuliäiti

    aaarrrgggg

    mehu varmaa kelpais,mut en haluis noi pientä opettaa juomaa mehua!!
  19. hepuliäiti

    aaarrrgggg

    pliis joku...mitä mä tolle vajaa 1v juotan et saa tarpeeks nestettä ja kui paljo tarvis saad menee???? :ashamed: :snotty: nimimerkki ekaa kertaa hoitaa yrppätautista lasta :'(
  20. hepuliäiti

    aaarrrgggg

    nyt muljaa ton esikonki maha...kai sieltki koht tulee mahan täydeltä :snotty: kuopus ei suostu juomaa vettä ni uskallanko antaa vetää maitoo nii paljo ku menee alas???

Yhteistyössä