Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Mä olen ollut pitkään hämilläni, kun kaikki raskausoireet on hävinnyt. Ja ne hävisivät ihan yllättäen. Ehkä se on ihan ok kuitenkin. Olihan alkuraskaudenultrassakin kaikki ok. Nt-ultra on vasta 19.11, kun siirsin sitä eteenpäin Mä sairastin eilen todella kovan vatsataudin, ajattelin että...
  2. M

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Pikainen käväisy vain.... Englannista palattiin ja mun väsymys on tiessään, samoin kärttyisyys :O Rinnat on todella kipeät, taas. Viikon päästä olisi nt-ultra, mutta yritän huomenna soittaa sinne ja siirtää viikolla. Onko muilla jo äitiysvaatteita käytössä? Mulla nyt ollut 2 päivää...
  3. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mä oon kyllä käynyt lukemassa joka päivä, mutta en vaan ole kerennyt kirjoittamaan (puhelimella luen, mutta mun mielestä sillä on niin tyhmä vastailla). Foolihappoa käski ar-ultraaja syömään 3 TABLETTIA (400mg/tbl) päivässä viikoille 12, sen jälkeen 1 tbl loppuraskauden. Kuvotusta on...
  4. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mä syön paljon hedelmiä ja jugurttia, kun yököttää.
  5. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Tervehdys. En ole saanut mitään kirjoiteltua, kun olo ollut huono ja todella epätodellinen. Viikko sitten kirkasta verta tuli useampana aamuna ja kipujakin oli. Tänään kuitenkin ultrassa näkyi pienenpieni alku ja sydänkin sykki reippaasti <3. Vastasi paria päivää pienempää, kuin itse olin...
  6. M

    Kesäkuun kullanmurut 2015

    Jos uskaltautuisin hiipiä joukkoon mukaan... Tiesin jo viime viikolla olevani raskaana (on niin vahvat oireet; väsymys, rintojen järkky kipu ja kuvotus), mutta tänään tein sitten jonkun kaupan liuskatestin. Niin vaan siihen pamahti heti 2 viivaa. Ei siis kauhean epäselvää. La olis ehkä 4.6...
  7. M

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Virme Eipä tuo ole helpottanut, etenkin kun pph jäi pitkälle sairaslomalle ja Joona joutui yllättäen päiväkotiin. Nyt kyllä olen sanonut, että Joona saa kyllä päiväkotiin jäädä, kun pph:lla tulee varmaan enemmänkin näitä saikkuja :/ Meillä kävi keskiviikkoiltana sellainen haaveri, että Joona...
  8. M

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Tervehdys pitkästä aikaa! Meillä on Joona aloittanut perhepäivähoidossa elokuun puolessa välissä ja on aika opettelua koko perheellä ollut. Isompi viedään eskariin, Joona perhepäivähoitajalle joka on aivan eri suunnassa kuin eskari ja sitten pitäisi vielä keretä töihin. Muuten on hoidossa...
  9. M

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Eipä ole paljon juu tänne kirjoiteltua, luen kyllä aina kun tekstiä on tullut. Meillä Joona puhuu kyllä, mutta ei mitenkään kovin paljon. Nyt on paljon alkanut tulemaan yhdyssanoja sekä useamman sanan lauseita. Jotkut sanat on vielä aika epäselviä (lue: äiti ymmärtää ) Ruokailu on yhtä...
  10. M

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Piiiiiiiiiiiitkästä aikaa kirjoittelemassa. Mä olen töissä ja tuntuu, että asun työpaikalla. Nytkin olen yövuorossa, niin hyvää aikaa kirjoitella :) Meillä on muuttokin edessä. Ostettiin isompi (4-5h+k+s) asunto, paritalon puolikas. Siinä pitäisi kuun lopulla alkaa kylppäriä remppaamaan ja...
  11. M

    Kerro se hymiöin

    :snotty: : / :headwall:
  12. M

    olkapää on tulessa ja teinit möykkäävat ulkona. mikäs teitä muita valvottaa?

    työthän ne valvottaa.... Muuten ihan kiva, mutta kuumetta nostaa :(
  13. M

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    voi ei, kirjoitin pitkät jutut ja ne hävisi jonnekin :/ Eli kirjoittelin, että kone ollut rikki ja olen ollut siis nettipimennossa. Nytkin työkoneelta kirjoittelen. Eli olen siis aloittanut työt; elokuu "vähän" keikkaa= täydet tunnit 3 viikon listassa ja 1.9 mä aloitan sitten ihan...
  14. M

    Helmitaaperot -09 ~elokuussa 2010~

    Moro! Jospa mä saisin taas vihdoin tänne jotain rustattua, kun lapset vielä nukkuu. Ite olen lähdössä treenaamaan :D Mä oon ollu nyt kevään sairastelujen jälkeen tosi saamaton kirjoittamaan tänne, soittamaan tai näkemään ketään. Sairastuin siis itse siitä helvetistä :( Nyt onneksi...
  15. M

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    Mut voi poistaa listalta. Lähden vuorotyöhön ja en vaan yksinkertaisesti kerkeä koneelle.... Tsemppiä kaikille!
  16. M

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Juu, täällä ollaan. Oon kyllä käynyt lukemassa, mutta kun en osaa/saa aikaiseksi kirjoittamista. Meillä Joona tekee noita viimeisiä hampaita nyt ja ei meinaa millään tulla läpi. Kiukku on sen mukainen. Meillä on Joona nukkunut nyt pari viikkoa jatkettavassa sängyssä ja hienosti nukkuu...
  17. M

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Tulin vaan ilmoittamaan, että mukana olen vaikka en ole painojani ilmoitellut. Elkää heivatko mua pihalle pinosta :D Mulla röhä vaan jatkuu ja jatkuu. Eilen sitten kävin lääkärillä ja epäilevät astmaa :/ 2 viikon urheilukielto, kortisonia jatketaan ainakin vielä ens viikko ja lisäksi...
  18. M

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    No niin, mä en sitten tänä pe, enkä varmaan seuraavanakaan ilmoittele painoa. Mulle määrättiin tänään antibioottikuuri jonka kanssa pitää välttää aurinkoa :kieh: (onkin tosi helppoa näillä keleillä ) ja kortisonikuuri+limanpilkkojakuuri. Ja kuten kaikki tietää, kortisoni turvottaa |O |O |O...
  19. M

    kohta 2.v kengänkoko 24. jättijalka???

    No meillä 1v2kk käyttää tuon kokoisia lenkkareita.... Meillä on mun mielestä pojilla jättijalat. Isommallakin (elokuussa 5v.) on 31 kengän koko.
  20. M

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Täällä mä oon :wave: kipeänä :/ Tosin sh:n mukaan en ole ollenkaan kipeä, kun ei mulla ole kuumetta. Kumma kyllä kun ei ääntä lähde ollenkaan tai no tänään vähän ja yskin keuhkoni pihalle. Mutta ei kai niitä lasketa. Eli mun on varmaan pudotuksista turha edes haaveilla. :( Urheilemaan en...

Yhteistyössä