Hakutulokset

  1. T

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita :)

    Muutto yksin USA:han - huono äiti :( Mä luovutan. Tää on viimeinen ilta kun olen samassa kodissa peheeni kanssa.
  2. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Tämä tässä on se huvittavin juttu, vaimo-rakas. Olet niin tietävinäsi kaikista kaiken, jopa meistä, sinulle tuntemattomista ihmisistä. Saman hengenvetoon sanot, että tiedät ja tunnet myös miehesi niin perinpohjaisesti, että tiedät, ettei hän parempaa panoa voisi keneltäkään muulta saada. Vaan...
  3. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Vaimo-Rakas, huomasitko muuten että itsekin tykkäsit eräästä vittuilukommentista tässä ketjussa koskien minua? Älähän toki pahastu, jos vittuiluun vastataan vittuiluna.. Päätön muuten esitti hyvän pointin, josta tykkäsin. Tykkään, jos olen samaa mieltä, niin varmaan sinäkin, kun tykkäät...
  4. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Mielestäni vastasin tähän jo aiemmin. Koetko suurenmoista nautintoa haukkuessa toisia anonyymisti vai provoiletko vain? :hug:
  5. T

    Miksi lapset pitäisi hankkia "lähempänä kolmeakymppiä". Mitä minä tai mun lapset ovat nyt menettäneet?

    Itsekin koen tämän suurena etuna, että saisin olla mahdollisesti hyvinkin nuori isoäiti, jolla olisi vielä jaksamista ja terveyttä lastenlapsillekin. Toistaiseksi olen vain äiti, mutta ehkä sitten kolme- tai nelikymppisenä? :)
  6. T

    Miksi lapset pitäisi hankkia "lähempänä kolmeakymppiä". Mitä minä tai mun lapset ovat nyt menettäneet?

    Miksi ajatella menettäneensä jotain? Ethän ole omassa elämässäsi voinut menettää mitään, mitä et osannut kaivatakaan? Oman elämän jokainen meistä elää ja sitä on turha lähteä vertailemaan muiden elämään. Yhtä lailla sen voisi ajatella myös niin, että ne toiset, ketkä eivät lapsia nuorina...
  7. T

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita :)

    Apua, parisuhdekriisi ! Painan 130 kg ja pystyn tekemään kaiken itse. Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)
  8. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Miten sen nyt ottaa. Toiset viihtyvät toistensa seurassa hyvin vuosikausia, jollekin toiselle taas muutamankin viikon yhtäjaksoinen yhdessäolo saa aikaan tunteen, että ulos on päästävä tai alkaa hyppii seinille. Sitten taas jos pitkin päivää joutuu olemaan toisen seurassa arkena on aika lailla...
  9. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Ei kiehdo, olen ehkä outo. Sen sijaan kiehtoisi viikonloppu puolisoni kanssa jossain mukavassa paikassa, toki voi kutsua tyttöjäkin puolisoineen mukaan. Viikko jossain kiinnostaisi myös, silloin voisi mukaan ottaa miehen lisäksi lapsetkin. Saisi viettää laatuaikaa toisen kanssa - meillä kun ei...
  10. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. Se mikä tuntuu toisesta ahdistavalta ei välttämättä ole sitä toiselle. Ihmiset ja parisuhteet kun on niin erilaisia.
  11. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Mitä isompaa tässä tarkoitit? Itselleni ei tule mieleen oikein mitään isompaa, missä tarvitsisi olla pitempään erossa perheestä ja johon tahtoisin mennä.
  12. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Kuka sanoi, että 1-2 tuntia kerrallaan? Voihan ystävien kanssa viettää halutessaan vaikka koko päivän. Jos menee pitemmäksi, niin voihan mennä tapaamaan kavereita kakki porukalla (olemme esim usein vieneet kavereitamme kanssamme telttailemaan tms, tuli siinä vietettyä useampikin yö poissa kotoa...
  13. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Luin otsikon, luin viestin. Vastasin suoraan aloituskysymykseen: olisko teille OK että mies lähtee Pattayalle pariksi viikoksi miesporukalla? Hengitä sinäkin syvään ja lue ajatuksella aloitusviesti ja sen jälkeen viestini, jota lainasit. Edit.. Anteeksi, katsoin, että sinä olisit...
  14. T

    Hyväksyisitkö abortin tässä tilanteessa?

    En jaksanut lukea juttua. Nää "en jaksa uutta lasta - teen abortin" -jutut masentavat mua. Omaan elämääni ja maailmankatsomukseeni abortti ei missään nimessä sopisi. Jos en jaksaisi lapsen kanssa elää - ratkaisuja on monia muitakin kuin oman syntymättömän lapsen tappaminen: esim. adoptiota...
  15. T

    Kuinka paljon epäilisit (mies menossa Thaimaaseen)

    Meille ei olisi ok. Mutta meille ei ole muutenkaan ok yksikseen matkustelu - perheenä tässä eletään, ja perheenä myös mennään minne ikinä mennäänkin. Meille molemmille on ok, että harrastuksissa käydään ja kavereita treffataan, kunhan yöksi tullaan aina kotiin ja nukahdetaan toistemme kainaloon.
  16. T

    En osaa suhtautua syyttelyyn, vahtaamiseen ja kiusaamiseen (lastenhoitajana)

    Kuten sanoin, itsekin olen asiakaspalvelutyössä. Ja tiedän minäkin, että jotkut tykkää valittaa kaikesta ihan vain pelkästä valittamisen ilosta. Näitä en nyt tässä tarkoittanut, koska aloituksesta en saanut sellaista kuvaa, että "ammattivalittajasta" ap puhuisi, vaan juurikin sen kuvan sain...
  17. T

    En osaa suhtautua syyttelyyn, vahtaamiseen ja kiusaamiseen (lastenhoitajana)

    Tuosta viereisestä ketjustako tämän ketjun päätit aloittaa? Ei ole mitätön vaateasia, jos lasta ei ole puettu kunnolla ulos lähtiessä. Omasta lapsestaan vanhempi on aina huolissaan ja jos itse pitää huolta siitä, että lapsi on kunnolla puettu eikä palele ulkona ja hoidossa sitten näitäkin...
  18. T

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita :)

    mieheni on tyhmä Apua, parisuhdekriisi !
  19. T

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita :)

    Onko noloa?? Kannattaako 8-vuotiaalle kertoa miten lapsia tehdään yms.?
  20. T

    Lasta ei pueta huolellisesti päikkärissä = JATKUVASTI KIPEÄ!!! v¤tuttaa

    Tottakai käyt huomauttamassa hoitajille - he ovat töissä ja jos sulla on jotain kritiikkiä, heidän täytyy ottaa palaute asiallisesti vastaan ja reagoida tilanteeseen. Työtehtäviään he laiminlyövät viemällä puolipukeisia lapsia pihalle, tottakai siitä täytyy antaa palautetta, jotta jatkossa...

Yhteistyössä