Hakutulokset

  1. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja kiitos öljytiedoista vastanneille. Ehkä mä käyn sitä tälle kierrolle hakemassa. En pelkää sinänsä finnejä. Mulla kukkii iho erittäin pahasti suunnilleen joka kierto muutenkin oviksen aikaan ..ja usein myös menkkojen. Hormonaalista kuulemma. :/
  2. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos! :D En ollut kuullut, mutta tilasin.
  3. Kärppänä heinälatoon

    Uusi luotettava raskaus-ja ovulaatiotestien verkkokauppa

    Mä katselin myös, että testit on vain kaksvitosia. :) Itse suosisin noita kymppejä, kun haluan testata aikaisin. :D
  4. Kärppänä heinälatoon

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kaksosraskauksissa tosiaan tuntuu olevan aika yleistä, että toinen tulee pois tai ei selviä, mutta toinen selviää siitä huolimatta. Toki ainahan niissä on riskinsä. Eikö kaksosraskaudet luokitella aina riskiraskauksiksi? Silloin, kun esikoista odotin, luin vuotojeni aikaan monia eri...
  5. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei piti kyselemäni siitä vehnänalkioöljystä? Onko kukaan käyttänyt ja mistä ootte hommanneet? Onko se kapseleina vaiko miten? Ja eikö sen nyt siis pitäs auttaa just kierron loppupuolta, avittaa luteaalivaiheen pidentämisessä? Uuteen kiertoon siis tipahdin ja rytinällä. Ei tarttee miettiä...
  6. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Äh, mä jaksa enää edes toivoa. Ei muuta kuin uuteen kiertoon. Ja toivottavasti se ois jo normaali. :D
  7. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pessiy en näe. :D Mut livenä voi hyvin olla. Samanlainen munkin viiva varmaan ois kuvassa ollut. Joo, siis en enää usko olevani raskaana. En tiedä, olisko yritystä ollut, sen verran vahva oli olo. Mut kummasti ne on tässä vuorokauden sisään karisseet. Kokeilin niitä zumba-liikkeitäkin, ei...
  8. Kärppänä heinälatoon

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Oi ei Hattarah. :( Peukut pystyssä toisen puolesta.
  9. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No hö. Aattelin, et käyn vielä kuvaa, mut kun testi on jo kuiva, se viiva näkyy entistä heikommin. En saa kuvaan.
  10. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En ottanu.. aattelin, ettei se kuvassa näy. Sen verran hävitti mun kännyn kamera värillistäkin viivaa.
  11. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mua hämää. Onko Pc:ssä viivanpaikka? En oo mielestäni ennen huomannut.. Vuoto ei sit eilen alkanutkaan. Aamulla tuli ja siihen jäi. Ihan kuten oletinkin, alkoi tänä aamuna uudestaan. Ja odotan, et vielä huomenna on sama juttu ja sen jälkeen voi hanat aueta. Ei siis ole epätyypillistä mun...
  12. Kärppänä heinälatoon

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mun sekoa sekompi kierto taitaa tulla kuitenkin päätökseen ja niin vaan se kp1 hyppää kehiin kuitenkin. Vuotoa on ainakin tänään tullut. Toisaalta hyvä näin. Jospa ens kierto ois jo normaalimpi. :) Toisaalta mietin, toimiiko mun keltarauhanen kunnolla... pitää ehkä mennä gynen pakeille, jos...
  13. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea Ella! :) Mulla pukkaa kp1 kuitenkin tästä sekoa sekommasta kierrosta. Veikkaisin, et ois ollut vasta dpo 8, jos oli. Noh.. ei maha mittään. Toivotaan, et ens kierto on jo normaalimpi. Tosin mulla oli edellisessä raskaudessa vuotoa kp 9, 10 ja 11. Sit se loppui. Viittaisko tämmönen siihen...
  14. Kärppänä heinälatoon

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    MeaMinnis mulla tuli just viime raskaudessa vuotoa (normaaliin tapaan) ovulaation jälkeen. Eli lh-huippu oli la, ovis oletettavasti su tai sitten maanantaina, mutta veikkaan sunnuntaita. ma, ti, oliko vielä ke tuli hiukan vuotoa (mulla on ollut tätä useammissa kierroissa. Tutkittu, johtunee vain...
  15. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla. Mahdollisesti. :) Mä en tiedä, missä mä menen. :D Hyvin poikkeuksellista mulle. Mutta veikkaisin olon perusteella, että on n. dpo 7-8. Saattaa tosin olla enemmänkin (mutta veikkaan, ettei ole).
  16. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minmar83 pahoittelut. :( Joo, saman oon kyllä huomannut, että ei ne ultrien painoarviotkaan ihan paikkaansa pidä. Mun esikoinen ultrattiin edellisenä päivänä käynnistystarvearvioinnissa ja sanoivat kooksi jotain 3700 pyöreesti. Totuus oli 3495. Ei iso heitto, mutta heitto kuitenkin. Ja tosiaan...
  17. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Cherry mun kuopus oli 7+2 ultrassa vasta 6+4 tai 6+5. En muista tarkalleen. Tiesin kuitenkin, milloin sai alkunsa, joten hiukan ihmetytti. Mut en tiiä, oliko tuo joku ekan ultran mittavirhe, vaikka olikin erittäin kokenut ultraaja. Seuraavissa ultrissa oli ihan sen kokoinen kuin pitikin ja...
  18. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eikös tuo Sofi ole herkempi kuin PC? Ja jos se on aamupissasta, sillä on ollut tujumpaa tavaraa testimateriaalina. Pc päiväpissata = laimeempaa pissaa. Uskoisin Sofia ja elättelisin toivetta. Huomenna uus PC aamupissasta. Tai ylihuomenna, jos jaksaa odotella. :)
  19. Kärppänä heinälatoon

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitti. Ei taida mulla mennä samalla tavalla, jos samasta syystä johtuu.. harmillisesti. Testi oli tänään ainakin ihan nega. Toisaalta niin mulla oli viimeksikin, oireita ja tuntemuksia oli ollut jo monen monta päivää ennen ekaa haamuviivaa ja paljon enemmän kuin nyt. Mut tänään ei ollut edes...

Yhteistyössä