Hakutulokset

  1. Heili Karjalasta

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pieni poikavauva (38+0) syntyi sitten käynnistettynä 12.3 tiistaina klo 14.00, painoa 3342g ja 49cm pituutta, synnytys kesti 2h15min ja sujui oikein mallikkaasti. Kotona ollaan pari päivää oltu ja maailmaa ihmetelty pienen kanssa. =)
  2. Heili Karjalasta

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ensinäänkin, anteeksi että olen niin huono ollut tänne kirjoittamaan. Ihan alkuun jotain kirjoitinkin, nyt monen kuukauden tauko. Täällä odotellaan maanantaina tulevaa käynnistystä ja pientä poikavauvaa. Jännittää ihan hulluna, oikeastaan pelonsekaisin tuntein. Viikonloppu pitäisi "levätä" ja...
  3. Heili Karjalasta

    Saatiin tietää, että meille on tulossa poika. Itkusta ei tuu loppua!

    Heippa, Minä halusin jo ensimmäisestä lapsesta tyttöä! Ostin jopa vaaleanpunaisia vaatteita, tietämättä vielä sukupuolesta mitään.. Sitten selvisikin, että tulokas on poika.. "Pettymys" meni kyllä hetkessä ohi ja vaihtui onnen tunteeseen esikoispojasta! Tokalla kerralla mies oli kovasti tytön...
  4. Heili Karjalasta

    Saatiin tietää, että meille on tulossa poika. Itkusta ei tuu loppua!

    Hei, ollaan ihan samassa veneessä! Meillä on kanssa viides poika tulossa! En tosin ole itkenyt asian vuoksi vielä ainakaan, ja "enää" pari kuukautta kun saan pikkuihmeen syliini. Ajattele positiivisesti; Ehkäpä isoveljiltä on jäänyt juttuja pienelle, ehkäpä he ottavat hyvin remmiinsä samaa...
  5. Heili Karjalasta

    Ihan rehellisesti: onko 2plo /Vko viiniä liikaa

    On se minusta liian paljon. Satunnaisesti, muutamia kertoja vuodessa tuollaisella menekillä ok, mut jatkuvasti ei.
  6. Heili Karjalasta

    Olen Panacod-riippuvainen

    Ompa kurjaa. Haluat siis päästä siitä eroon? Miksi et ottaisi yhteyttä alan ammattilaiseen, lääkäriin tai päihdeklinikalle? Voisit saada tukea irti pääsemiseksi. Ei ole aivan mahdoton juttu kuitenkaan. Muuta en osaa sanoa, en itse ole koskaan ollut mistään lääkkeestä riippuvainen.
  7. Heili Karjalasta

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Ikäeroista kyseltiin niin pienin mies meillä tulee olemaan noin 3v 8kk vanhempi kuin masuvauva, toiseksi pienin lapsistamme tulee olemaan 5v vanhempi kuin masuvauva, toiseksi suurin pojistamme tulee olemaan 6v8kk vanhempi kuin vauva ja vanhin 11v vanhempi kuin vauva. =) Eli aika isot ikäerot...
  8. Heili Karjalasta

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Neuvolalääkäri oli mulla kuluvan viikon aikana, ihan hyvin meni, sykkeet olivat nyt 150 tuntumassa masun asukilla (aiemmin 172/176) ja lujaa tuntui siellä menevän. Lujaa on mennyt minullakin ja lääkäriin mennessä minulla oli 7. työpäivä putkeen menossa + poskiontelontulehdus ja ääretön väsymys...
  9. Heili Karjalasta

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Moikka moi kaikki, täytyy ensialkuun kertoa, että olen vähän tuntenut syyllisyyttä siitä, että en edelleenkään tiedä edes koko ajan millä viikolla raskaus on menossa (sanon aina ihmisille suunnilleen 13/14 tai sinne päin kun kysytään) ja vauvajuttuja en kamalasti ole vielä miettinyt muutenkaan...
  10. Heili Karjalasta

    neuvolakäynnit ja työaika - miten se menee ?

    Lukaseppa omaa tes:iä, siellä kerrotaan. Meillä se menee työaikaan ja palkkaa ei saa vähentää.
  11. Heili Karjalasta

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Raskausdiabeteksesta oli ollut täällä puhetta, itselläni on se ollut 3/4 raskaudessa, eli kaikissa paitsi ensimmäisen lapsen odotusaikana (jolloin olikin raskausmyrkytys). Kävin toukokuussa omaksi ilokseni sokerirasituskokeessa ja sovittiin, että raskauden aikana vasta lopussa menen sinne...
  12. Heili Karjalasta

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Vastaukseni katosi bittiavaruuteen. Kokeillaas uudemman kerran. Ilmoittaudun siis pinoon; Heili Karjalasta 5. lapsi,la 26.3 (19.3), Ekks Kaikkien mutkien jälkeen sitä ollaan vahvasti raskaana. Tänään käytiin np ultrassa ja se lukema oli 0,79. Veriseulan tulokset tulee parin viikon...
  13. Heili Karjalasta

    Munasarjakysta?? Miten se teillä vaivaa/vaivasi??

    Kuulostaa PCO:lta, googletahan.
  14. Heili Karjalasta

    Olin piiiitkään poissa täältä..

    kyllä olen nuorena jäänyt leskeksi ja lasten nimetkin näkyy joku muistavan..
  15. Heili Karjalasta

    Olin piiiitkään poissa täältä..

    Tossa nimimerkin alla on vihree pallukka? Kertonee, et onko kirjautuneena vai ei? Voiko täällä laittaa henk.kohtaisia viestejä miten nykyisin?
  16. Heili Karjalasta

    Olin piiiitkään poissa täältä..

    Lappeenrannasta
  17. Heili Karjalasta

    Olin piiiitkään poissa täältä..

    Palstalaisilla on pirskatin hyvä muisti näköjään. =)
  18. Heili Karjalasta

    Olin piiiitkään poissa täältä..

    Saas nyt nähdä herääkö mielenkiinto palata tänne ihan kunnolla vai onko vain tämmöinen satunnainen uteliaisuus herännyt. =) Keittiönoidalle erityisterkkuja. <3
  19. Heili Karjalasta

    Olin piiiitkään poissa täältä..

    =) Ompa hauska, että moni on palstaillut niiiin kauan.. Tai emmä tiiä onko hauska vai ei, mutta kuitenkin kiva juttu, että "tuttujakin" vielä täällä. Ja ihan oikein muistit miun auton ja talon jne..Nellustiina...
  20. Heili Karjalasta

    Olin piiiitkään poissa täältä..

    Jahah.. Mistäs tuo sitten tuli? Taidat sotkea johonkin toiseen..

Yhteistyössä