Hakutulokset

  1. L

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Moikka! Uusi äiti ilmoittautuu. :hug: Laa_, laskettuaika 12.7, synnärinä SeKS, 4. lapsi, oma ikä 25v. :) Heitän heti oman lusikkani soppaan imetyksestä: Vanhin lapseni on nyt 8v ja hän oli 10kk, kun aloin odottamaan toista. Lääkäri ja th, oli sitä mieltä, että hyvin voin jatkaa...
  2. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    nellinu, en mä vielä panikoisi. :-) Jos olet vaan juonut vähemmän kuin normaalisti? Älä vielä tuon perustella heitä kirvestä kaivoon. uskotaan ja toivotaan et kaikki on hyvin :heart: Tervetuloa taas uusille! :-)
  3. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Moikka! Tervetuloa uusille ja paljon onnea :flower: Täällä oireita jo vähän ilmaantunut. Viluttaa ja muutama yökkäys jo tullut, kuitenkin näiden kanssa vielä pärjäillään ;-) Meillä mies on kyllä tosi täpinöissään. meillä on aika varmasti muutto tulossa isompaan asuntoonkin lähiaikoina...
  4. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    nellinu mulla on ihan sama pelko kun sulla ja välillä käyn just tarkastamassa etteihän oo tullu verta. Välillä vielä oikeen tuntuu että nyt varmasti on verta, että menempä vessaan. :-D Tuosta iltaisesta huikomisesta, niin mulla on nyt parina yönä tullu semmonen vähän höntti olo, jos olen...
  5. L

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa ja onnea uudet :heart: Me oltiin eilen päivällisellä miehen vanhempien luona ja tietysti nyt justiin siellä tarjottiin viiniä ruuan kanssa. Sanoin etten juo tippaakaan, kun ajan autoa. Vähän muikeana anoppi kyllä katsoi mua, mutta uskoi sitten sen olevan syy, kai? Ihan vielä ei...
  6. L

    Lokakuun 2012 vauvoja?

    nellinu mulle sopii oikeen hyvin, että sinä teet sen. Mä oon kuitenkin töissä aika paljon, joten en niin usein pääsis välttämättä päivittelemään ;-) Mun synnytys-sairaala tulee olemaan SeKs :-) Ja uusille jälleen tervetuloa mukaan. Toivottavasti saadaan mukava porukka aikaan. Esikoisen...
  7. L

    Lokakuun 2012 vauvoja?

    Tervetuloa ja onnea kaikille, toivotaan että meidän kaikkien vauvat pääsee loppuun saakka kunnialla :heart: Haluaako joku alkaa nyt helmikuusta lähtien tekee meidän pinon alotukset, mihin tulee nuo nimimerkit ja synnytyssairaalat ja iät ja monesko lapsi? Vai teenkö minä? :-D
  8. L

    Lokakuun 2012 vauvoja?

    Oireista: vilunväreitä on ollut useana päivänä. Mulla on ollut tyttöjen aikaan aikamoiset pahoinvoinnit, että niitä jo kauhulla "odotan" :-/ Neuvolaan soittelin kyllä heti kun testiin pärähti ne viivat. 27.2 on eka neuvolakäynti. Varhaisultraan tuskin menen, sitten ekalla neuvolakäynnillä...
  9. L

    Lokakuun 2012 vauvoja?

    Mulla pitäs olla laskettuaika näillä näkymin 1.10. :-) Ikää mulla on 23 ja kaksi tyttöä löytyy ennestään. Oon jo muutaman päivän tänne oottanut tätä lokakuisten pinoa, mut ei alkanu kuulumaan niin piti sitten ite alkaa huhuilemaan ;-D
  10. L

    Lokakuun 2012 vauvoja?

    Hei! Onko vielä muita lokakuussa syntyviä vauvoja odottavia? ;-)

Yhteistyössä