Clomittaret 2015



Tiistai 17.1.2015


NimimerkkiIkäKpYa/ykHoidotMiihailija2335/221/13c+menop.pco
Maaliskuun
Aurinko
2925/28-345/14cpco
Hannuliini7/?metu+menop.DPO11
Pisamapeikko325/33-394c+t4.lapsi,pco,
kilppari
RooRoo1273/27-569/14lz2.lapsi,pco
Jomppe7532Taukoilee8/13c+t4.lapsi,pco
Riimini32????2/14C+P+metu2.lapsi, pco
[tr]






....Plussanneet....


 
Viimeksi muokattu:
No niin.. Vissiin pisamapeikko eilen suunnilleen yhtäaikaa kirjoteltu, minä tosin sinne vanhaan ketjuun. :)

muoks. Niin ja kiitos uudesta ketjusta! :)

Tässäpä olis mun rivi:

Jomppe75..........kp24/34-37.........ya08/2013.........c+t.......4.lapsi,32v,pco

Näin unta viimeyönä, että kävin äitiysneuvolan tädin luona joka on ollut mulla joka raskaudessa ja vauva-aikana ja se oli joku samanlainen käynti, ku esim. folliultra eli joka kuukausi piti käydä ja otettiin verikoe josta sai tietää heti olenko raskaana ja nyt kuulin, ku täti kuiskas toiselle hoitajalle, että "No nyt saadaan sanoa, että raskaana on!" Ja minä aloin itkeen onnesta.. Ei kyllä tuntunu mukavalta herätä noin ihanasta unesta. :(

Mun tekis mieli käydä ostaan r.testejä, mutta yritän malttaa ainaki perjantaille.. (eli tästäkö lähen kaupunkiin, niin tuun varmaan apteekin kautta kotiin ja teen testin..) :D
 
Viimeksi muokattu:
Dodiii... Pitihän se tehdä apteekin testi ja kyllä se taitaa ihan nega olla vaikka näyttääki, että hailakka viiva/viivanpaikka siinä olis.. :/ No nyt on ehkä dpo 9 vasta.. Jos huomenna tekis ihan aamupissasta.. Olishan se kiva, että uusvuosi alkais plussalla ja uni kävis toteen.

Onko kaikilla vielä kiireitä vai ollaanko me Pisamapeikon kans jo ihan kaksistaan täällä??
 
Toivottavasti jompen testi vahvistuu ihan oikeaksi viivaksi..

Täällä ei vastinetta tälle kierrolle.. ei vissii ollutkaan ovista, kun lämmöt ne vaan pysyy alakantissaan.. No ei muuta kuin uuteen kiertoon ensi viikolla.. Testaan ja sitten jos ei ala menkat niin terot apteekista..
 
Jotenkin ihmeellistä kun nyt on jo torstai ja sunnuntaina illalla otin vikan pillerin ja ei oo vieläkäån vuoto alkanut, yleensä alkanut parin päivän päästä vikasta pilleristä.. lenkin aikana oli jotain punaista ilmestynyt housuihin eli vuoto alkamassa..
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!
Minä en oo tässä ketjussa aiemmin ollut, mutta ajattelinpa nyt liittyä hetkeksi. Meillä menossa nyt kolmas clomikierto 2tab kp 3-7. Ekat kaksi kiertoa menivät aivan harakoille, sillä kummassakaan ei tullut ovulaatiota, mut tässä kierrossa saattaa nyt olla jotain tapahtumassa.

Ja sitä meinasinkin kysyä teiltä, että onko teillä tuhrutellut ruskeaa oviksen aikoihin tai kesken kierron clomien kanssa?

Minulla alkoi tänään kumma ruskea vuoto ja lievää kipua kohdun/munasarjojen seudulla. Lisäksi on sitten hirmu turvotus ja huono olo, orastavaa päänsärkyä jne.
Mietin vain, että olisikohan tämä nyt sitä, että clomit toimii?

Meillä alkaa seuraavasta kierrosta IVF-hoito, joten sitä sitten odotellaan. Ja Primolutit alkaa 6.1. joten eiköhän vuoto sitten tule jossain vaiheessa.

Mut jos minut kehtaa tänne täksi ajaksi liittää, niin tässä minun rimpsu. Ja taustoista sen verran, että icsi-hoidoilla saatiin lapsi 7vuoden lapsettomuuden jälkeen eikä ehkäisyä ole sen jälkeen käytetty. Kuukautiset alkoivat 02/14, joten siitä lasken yrityksen alkaneeksi tällä kertaa.

RiiMini..........kp15/??.........ya02/2014.........c+p.......2.lapsi,32v,pco
 
Mikä progekoe sinulla on Pisamapeikko ? Siis onko määrätty, muttet ole käynyt (anteeksi, jos olet kertonut ja minä en ole lukenut).

Ja haluatteko kertoa uudelle nopsasti omista taustoistanne?

Niin ja seurataanko täällä dpo:ita päivityksessä?

Jos seurataan, niin minä taidan laskea tästä päivästä tällä tietoa dpo 0. Lämmönnoususta sen sitten huomaa, kun ovis on ohi ja sitä odotellaan.
Alkukierron ajan on kummasti ollut koholla tuo lämpö ja luulinkin jo olevani raskaana, mut ei.

Tässä fertilityfriendistä minun lämpötaulu, jos kiinnostaa vilkaista :) Pystyyköhän sen muuten jakaan sieltä suoraan ilman kopioimista..?
katso liitettä 19810
 
Viimeksi muokattu:
Se millä testataan onko ovis tapahtunut, ois ollut jo viime vkolla mutten päässy. Mutta voisin ens vkolla käydä varmistaa kuitenkin.

Mun tausta, on uusperheen toinen yhteinen yrityksessä.. mun kaks isompaa tärppi heti, mutta kuopusta tehtiin 1,5v ja clomeilla sai alun. Nyt on tätä toista yritetty viime vuoden alusta, takana sillo yksi keskenmeno ja 2 kiertoo clomeilla. Luovutettiin jo, mutta syksyllä kuitenkin päätettiin jatkaa. Nyt takana 2 luomukiertoa clomeilla.. vaan eipä näytä nuo ovisplussat tulla kuitenkaan aikasin..
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Mä voisin vähän taustoista kertoa, mulla pco munasarjat ja ovuloittamuus sitä myötä. Miehen simpat on priimaluokkaa. Mulla ei clomit tuoneet vastetta ei letrot+meopur yhdistelmä, nyt ollaan menty vaa menopurilla, josta saatu aikaseks yks keskenmeno kesällä. Yritystä jo takana vuodesta 2011 et elokuussa tulee 4 vuotta täyteen.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Täällä menossa kp 11 ja samalla neljäs kierto letroila. Ultra Turun fertinovasssa huomenna.

Meillä ensimmäistä yritettiin melkein kaksi vuotta. Clomeilla mentiin ekat kierrot tyksin kautta mutta niistä kovat oireet joten lääkäri päätti vaihtaa ne letrozoliin, niillä sitten tärppäs ja poika syntyi.
Pikkukakkosta tässä nyt sitten yritetään ja tälläkertaa aloitettiin yksityisellä puolella ihan oman järjen takia. (Erilainen fiilis Ja ajateltiin että pystyn olemaan rennompi pienemmässä klinikassa, ekaa yritettäessä olin melko loppu henkisesti)
Nyt siis neljäs kierto lääkkeillä ja 6 kierto yritystä kokonaisuudessaan.

Todettu PCO, (ilman lääkkeitä en ovuloinut vuodessa kuin yhden kerran) miehellä kaikki ok.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Saako tänne kirjoittaa, vaikkei listalle haluakaan? Mulla on ke aukkari ja oon ihan kurat housuissa sen takia. En muista koska olisin viimeksi jännittänyt näin..ehkä keskenmenossa?
Lähinnä pelottaa mikä on lopputulos ja mihin se johtaa.
 
Hipsunpöpsy minä en oo koskaan käynyt aukiolotutkimuksessa (en tiedä miksi), mutta hysteroskopia on tehty. Se kylläkin tehtiin nukutuksessa. Toivottavasti tutkimus menee hyvin! Tsemppiä!

Terveisin
RiiMini kp 18 dpo 0
 
Toivossa on hyvää elää vai miten se meni.. sunnuntaina odotin, että menkat alkaa tai viimeistään eilen oletetun oviksen mukaan, mutta vissiin ovis ollu sitte myöhemmin, kun ei vieläkään vuoda. Ja tänään tein r.testin ja luonnonvalossa siinä näkyy selvästi viiva.. :O no mahaa on kyllä välillä jomotellu silleen, että just alkaa vuoto, että jospa se sieltä vielä tulee.. on tää kyllä raskasta. :(
 
Riimini, tuli niin surkeita kuvia, että en jaksa ees laittaa tänne, mutta kummaa viivanpaikkaa antaa nuo apteekin testit ja nyt näyttää, että vuoto alkaa varmaan illalla, kun tuli jo verta pyyhkiessä..

Näillä tuntemuksilla ja mielialoilla syön ehkä vielä tässä kierrossa clomeja ja sitten lopetan tämän pelleilyn ja tyydyn noihin kolmeen ihanaan lapseen mitä minulla jo on ja vauva on tervetullut jos päättää tulla.. :(
Epäilen, että en tuu sen takia raskaaksi, kun oon lihonu niin vitusti ja nyt pitääki sitte alkaa laihduttaan, että saa kesällä edes ajokamppeet päälle.
 
Jomppe minä oon ollut aika pettynyt apteekin omiin viimeaikoina, kun niihin tuntuu jotain tulevan ihan syyttä suotta. :/
Tsemppiä nyt vielä tulevaan kiertoon. Monesko clomikierto se on?
Minulla tuli ovis vasta tässä kolmannessa. Kaikissa annostus on ollut 2tab/pv kp3-7.

pisamapeikko toivottavasti nyt sitten tulisi ovulaatiouutiset. Ja ensiviikolla sitä pääsee sitten jo testailemaankin himotestaajana hätähousuna.

Ostin testejä 60 kpl netistä ja nyt sitten odotellaan, josko ne joskus tulisivat. Tuskin ehtivät ennen hoidon alkua, joten tämän kierron himotestaus täytyy hoitaa muilla testeillä.
Fertility friend laski minulle tälle päivälle dpo 3 ja alkuun ajattelin, että se ei pitäisi paikkaansa, mut kyllä se ehkä pitää. Kaikki ovulaatiokivut olivat sunnuntaina samalla, kun plussa tuli ovistestiin. Illalla kivut sitten laimenivat ja varmaankin se silloin sitten irtosi. Ja lämpöjen mukaan niin olisi käynyt.

Nyt pitäisi odottaa vielä rauhassa viikko, niin voisi olla jotain mahdollisuuksia näkyä testissä jotain, jos raskaus olisi alkanut. Ensi maanantai on dpo 8 ja voin vaikka vannoa, etten jaksa sen pidemmälle odottaa testaamista - vaikka tuskin mitään näkyy ainakaan ennen dpo 9.

Voi että, kun tässä saisi ajan jotenkin mukavasti kulumaan siihen maanantaihin asti. Viikonloppuna voi olla tiukka paikka pysyä poissa tikkuvarastosta. Maanantaina olen menossa kaverin np-ultraan mukaan ja täytyy toivoa, että se jotenkin auttaisi asiaa :D
 

Yhteistyössä