*

Pitkittynyt nuha/ nenä tukossa...
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 14. Osumia 14

Ketju: Pitkittynyt nuha/ nenä tukossa...

Pitkittynyt nuha/ nenä tukossa...

Mulla nyt kohta kuukauden ollut tää "räkätauti", onko se sitten flunssaa/allergiaa vai ihan "normaalia" estrogeenin auheuttamaa tukkoisuutta?? Mutta alkaa väsyä tähän.

Viime torstaina loppui viikon antibioottikuuri poskiontelotulehdukseen. Eikö sitten anbiootti oo purrut, vai onko noi limakalvot vaan nenässä niin turvonneet raskauden takia?

Onko kohtalontovereita?

täällä on myös yks joka kärsii tosta nenän tukkoisuudesta

Mulla on kanssa nenä ollut tukossa, varsinkin iltaisin ja öisin. (ja toisinaan myös päivällä ). Olen kyllä allerginenkin, joten voi osittain johtua siitä, mutta osan pistän kyllä myös raskauden piikkiin.

mulla ei oo mitää allergioita..nytki nokka vuotaa, ja illalla huomaa myös kun nukkumaan menee nii menee ihan tukkoon :/

sama homma ollut toukokuun lopulta. Lääkäri arveli allergiaa, vaikka koskaan aikaisemmin ei ole ollut. Olisko sitten raskausajan allergiaa...

ok. kiva kuulla että muillakin..tai ei tietenkään kiva, mutta lohduttavaa.

Onko teillä muuten tietoa kumpi tulossa?

Kun lääkäri heitti puolihuumorilla, mutta vissiin faktoihin viitaten että tyttövauvasta estrogeeniä erittyy enemmän. Mikä aiheuttaa limakalvoihin turvotusta ja juuri nuhaa ym.

viikon päästä maanantaina olis rakenneultra...toivottavasti masuasukki esittelee itseään, nii saatais tietää kumpi sieltä on tulossa

Muffelo
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja helmi79
    Onko teillä muuten tietoa kumpi tulossa?

Kun lääkäri heitti puolihuumorilla, mutta vissiin faktoihin viitaten että tyttövauvasta estrogeeniä erittyy enemmän. Mikä aiheuttaa limakalvoihin turvotusta ja juuri nuhaa ym.

Aika mielenkiintoista tosiaan tuo nuha ja sukupuoliveikkaus Mulla kestoflunssa/tukkoisuus päällä, mutta mä olen ihan todetusti allerginen ja tietenkin allergiat iskee, kun ei voi lääkkeitä käyttää. Mutta kun poikaa odotin samaan vuodenaikaan en muista, että olisin tosiaan ollut näin tukkoinen...Mutta nähtäväksipä jää, onko tuolla asialla perää meidän kohdalla.

Mullakin on ollut kestonuha koko raskauden ajan. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Ja meille on ultran mukaan tulossa poika!

Itse kärsin suunnattomasti nuhasta ja tukkoisuudesta koko raskauden ajan (btw, tyttö tuli ). Välillä tuli vertakin nenästä ihan solkenaan Tällä palstalla suositeltiin "sarvikannua" ja kävinkin ostamassa sellaisen. Nyt voin omasta puolestani lämpimästi suositella ko. vehjettä. Apteekista niitä saa ja varmaankin luontaistuoteliikkeistä. Toimintaperiaate lyhykäisyydessään; kannuun laitetaan vettä ja suolaa, ja huuhdotaan kummatkin sieraimet.
    Käytin sarvikannua aamuin-illoin ja nuha helpotti huomattavasti. Suosittelen

Ekassa raskaudessa oli "kestonuha" ja poika tuli

kestonuha molemmissa raskauksissa ja tytöt syntyneet

Snoopy: Kiitos tuosta sarvikannu-vinkistä. PAKKO käydä ostaan ja testata..

Nyt taas saikulla, kun yöllä sitten yskä taas paheni..ja räkä valuu solkenaan..Huomenna taas lääkärille. (tää on todella väsyttävää)

Yllätys oli itselle, kun raskaana ollessa ei saanut nasoliniakaan käyttää!? Apteekista suosittelivat suolatippoja, mutta niistä ei itselleni ollut mitään hyötyä. Sarvikannun käyttö todella auttoi, kun jaksoi sinnikkäästi huuhdella

Pikavastaus Pikavastaus