Lokakuun 2012 vauvoja?

Mulla on sellainen epäilys, että ovulaatio olis ollut kolmisen päivää normaalia aikaisemmin, mutta menkkojen mukaanhan sitä mennään, joten 2.10. olis virallinen LA. Ultrassa selviää tarkemmin, vaikken usko että ihan pienistä heitoista sitä aletaan edes muuttamaan.

nellinun kanssa ollaankin "tuttuja" tuolta pikkukakkosta kuumeilevista. :) Paljon onnea tätäkin kautta! Ja Laalle myös! :)
 
No mulla on taas sellanen epäilys ettei ovista ollu ollenkaa :D Vähän mahotonta vaan kun se plussa pärähti! ;) Onnea teille molemmille valtavasti ja toivotaan ettei jäädä kolmestaan tänne ketjuun ;D

Meinaatteko mennä varhaisultraan? Oottekos jo neuvolaan soitellu? :) Ja tärkein kysymys, onko teillä vielä mitään oireita?

Mulla ei oikeestaan oo mitää, se asia vähän kalvaa mieltä. Iltasin kyllä paleltaa, mutta en muista paleliko jo vaikka viime kuussa.. Ja pissalla täytyy käydä useemmin ja jatkuva nälkä! Ne on mun "oireet", eli aika heikoilla mennään.......

Lumi Vissiin viikon heittokaan ei vielä riitä siirtämään la:ta. Ainakaan täällä meillä päin. Mutta kyllähän ne sen sitten siellä ultrassa kertoo :)

nellinu & pikku-sirri 4+1 :)
 
Mulla pitäs olla laskettuaika näillä näkymin 1.10. :) Ikää mulla on 23 ja kaksi tyttöä löytyy ennestään. Oon jo muutaman päivän tänne oottanut tätä lokakuisten pinoa, mut ei alkanu kuulumaan niin piti sitten ite alkaa huhuilemaan ;-D
 
Oireista: vilunväreitä on ollut useana päivänä. Mulla on ollut tyttöjen aikaan aikamoiset pahoinvoinnit, että niitä jo kauhulla "odotan" :-/

Neuvolaan soittelin kyllä heti kun testiin pärähti ne viivat. 27.2 on eka neuvolakäynti. Varhaisultraan tuskin menen, sitten ekalla neuvolakäynnillä tsekataan kuitenkin ultralla että onko siellä elämää! :)

Missä sairaalassa te synnytätte? :)
 
Itekki oottelin et tekeekö kukaan, onneksi teki :) Pääseehän täältä sitten pois jos huonosti käy. Nyt vaan tuntuu tärkeeltä saada puhua näistä odotus jutuista. Ei viitsi vauvakuume puolella hirveesti huudella, ettei muille tule paha mieli :( Jotenkin omalla tavallani tunnen syyllisyyttä siitä että meillä ei mennyt kuin se 7kk, kun jotkut yrittää vuosia...

Minä olen myös 23-vuotias, täytän muutaman kuukauden päästä 24. Ja yksi tyttö löytyy kotoa (08/10) ja kaksi tyttöä taivaasta (10/09) :heart:
Meillä ei neuvolassa ole ultralaitetta niin siksi varhaisultran oon varannu ja se on 23.2, neuvola on 20.2. Meillä siis neuvolassa on vaan dopler, eikä mulla ainakaan ennen oo ekalla käynnillä sydänäänet kuuluneet.
Synnytän Koksissa.
 
Oireita on sen verran, että välillä etoo ja koko ajan palelee ihan kohtuuttomasti (nytkin istun takki päällä sisällä :D ). Oireita toivoisin kovasti lisääkin, että olis vähän luottavaisempi olo. Meillä on takana km viime marraskuulta.

Ikää mulla on pyöreät 30 vee ja synnytyssairaala tulee olemaan Jorvi, jos kaikki menee niinkuin pitää. :)
 
täälläkin yksi mamma :) ikää 20 ja toinen tulossa.. tänään plussattu ja laskettu näillä näkymin 1.10!!!( eli sama kuin esikoisella pari vuotta sitten <3 )oireita on vaan vilu, ja flunssanen olo, etoo pitkin päivää ja kaikki haisee muka nokkaan.
 
Hei, täällä yksi eilen aamulla plussannut. LA on omien laskujen mukaan 4.10. Olen 27-vuotias ja toinen tulossa, toivottavasti tällä kertaa päästään loppuun asti. (Terveisiä Lily-Roselle toukokuisiin).

Alkuraskauden ultraan aion ehdottomasti mennä! Varmaankin viikon kuluttua varailen aikaa sinne.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka :wave:

Täällä yksi eilen plussannut..pikkukakkosta siis odotetaan :heart: Tarkoitus olis huomenna soittaa ultra-aikaa, meillä se tehdään vko 6 varmaan kun raskaus alkanut inseminaatiolla.. LA olis laskurin mukaan 7.10.

Oireita on vilu, nälkä, rinnat arat ( NÄNNIT!!!! ) ja välillä mahaan koskee menkkamaisesti mutta siis hyvin vähäiset oireet..vielä tässä vaiheessa!

Onnea kovasti teille kaikille plussasta ja toivotaan että jokainen meistä pysyy tiukasti 9kk täällä palstalla ;)

Terkuin Taatu ( raskausviikot hukassa...ei tiiä onko 4+jotain...hmm..)
 
Jo
Moi kaikille!
Täällä kanssa lokakuuta ounastelen - ovis oli testien perusteella 9.1. ja siitä laskien LA 1.10. Menkoista laskien kyllä olis jo syyskuun lopussa... Mutta kun siellä syyskuuketjun puolella on kaikki jo niin "pitkällä" ja oireisia, että alkaa paniikki iskeä kun lukee niitä juttuja. Ehkä täällä lokakuun puolella olis endemmän mun paikka. Plussasin 25.1. ja (vähän) aristavien nännien lisäksi ei oo mitään oireita, hirvittää oikeen. Mutta ei kai niitä välttämättä nyt vielä olekaan.
Taustalla vuosi yritystä ja viime vuonna näihin aikoihin keskenmeno vk 6, ikää 30 ja ensimmäinen kyseessä.

Jo(hanna) ja 4+6
 
No mulla heittää kuitenki kahella päivällä! :D Ei selittäis enää karkauspäiväkää :D
Toivoisin kyllä että 7.10 olis laskettu, sinä päivänä tasan 3-vuotta kun menetimme meidän kaksoset :heart:

Ompa kivaa kun meitä lokakuisia alkaa tipahtelemaan tänne :) Toivotaan että saadaan kaikki pitää pienet :heart:

Jo Mulla oli vähän samat fiilikset esikoisesta, laskettu-aika oli 29 pvä ja alussa tuntu että en ees kuulu porukaan kun muut oli kuitenkin jo niin pitkällä. Kuukausien saatossa meistä kuitenkin sit nivoutu aika tiivis porukka ja yhteyksissä ollaan edelleen, eikä yhtään haitannu vaikka itse olikin häntä päässä :) Mut tosiaan tää alku on kuitenkin niin raastavaa, ja ei ne muutamat päivät/viikot, ihan sama! :)

Taatu Nopeesti laskettuna sulla olis nyt 4+0, jos 7 pvä on laskettu-aika :) Saanko kysyä että raskauduitko esikoisesta kuitenkin luomuna? Eikä oo pakko vastata jos et halua, oon vaa miettiny et onko paljon sellasia et esikoinen tärppää suht helposti ja toinen sit just vaan hoidoilla.. Tai et useempi lapsi olis luomuna ja sit yhtäkkii raskaaks tulo ei onnistukkaan....
 
Heipat!

Täällä kans LA 2.10 ja esikoista odotetaan,rv 4+6. Tyyppi tupsahtikin suhteellisen nopsaan kun alettiin oikeasti yrittämään viime jouluna niin nyt jo napsahti,toivottavasti pysyykin siellä loppuun asti!Mulla on erikoisesti ollut oireita jo ensimmäisestä viikosta alkae,vatsakipuilua ja etovaa oloa,hengästymistä fyysisestä suorituksesta ja huippailua. Nyt "myöhemmin"on vatsa kivut vähentyneet huomattavasti ja etova olo helpottunut,mutta väsymys"kohtauksia"on alkanut tulemaan iltaisin,meinaan väkisin nukahtaa vaikka istualleni keittiön pöydän ääreen...

Tekis mieli kailottaa pitkin poikin mutta jos se ei pysykkään siellä,jos se tuleekin pois jos.....Teen itteni hulluks tällä jossittelulla ja epäluuloisuudella!!

Ikää siis 27-vee ja KS-KS olis synnytyssairaalana.
 
Viimeksi muokattu:
Hei, täällä yksi eilen aamulla plussannut. LA on omien laskujen mukaan 4.10. Olen 27-vuotias ja toinen tulossa, toivottavasti tällä kertaa päästään loppuun asti. (Terveisiä Lily-Roselle toukokuisiin).

Alkuraskauden ultraan aion ehdottomasti mennä! Varmaankin viikon kuluttua varailen aikaa sinne.
Voi kun hienoa Tanyaz:heart:Onnea ja tarrasukkia,peukut pystyssä että kaikki sujuu nyt hyvin ja saat palkinnon syliin:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Tanyaz
Täällä myös yksi plussannut ilmoittautuu. Clearbluen digitaaliseen testiin ilmestyi tänään: Gravid Raskaana 1-2<3 En voi uskoa todeksi:)) Liuskatesteihin ilmestyy vielä aika haalea haamu mutta odotan kovasti että se jossain vaiheessa alkaisi vahvistua. LA sijoittuu omien laskujen mukaan luultavasti 7.10 kohdalle:) Niin ja esikoista odotellaan:)
 
NELLINU Siis esikoinenkin saanut alkunsa inseminaatiolla, sitä ennen piitkä hoitotaival ja viiden vuoden odotus. Nyt esikoinen on puolitoistavuotias ja tässä välissä oli jo yksi epäonnistunut inssi enkä todellakaan uskonut tuohon plussaan.

LAARA85 Onnea plussasta ja tervetuloa :heart: Itsellä viikkonäyttö eilen näytti 2-3 vko vaikka odotin 1-2 kun on tiedossa ns. hedelmöityspv.... ihmettelin kuinka pomppas enemmän viikkoja...kait sitä hormoonia sitten on erilailla ihmisillä..joku veikkas tuplia mutta ei kai sentään niin hyvää onnea..;)
 
Tervetuloa ja onnea kaikille, toivotaan että meidän kaikkien vauvat pääsee loppuun saakka kunnialla :heart:

Haluaako joku alkaa nyt helmikuusta lähtien tekee meidän pinon alotukset, mihin tulee nuo nimimerkit ja synnytyssairaalat ja iät ja monesko lapsi? Vai teenkö minä? :-D
 
Hei ja onnea kaikille! :flower:

Mä tuppauduin piipahtamaan tuolta syyskuisista, mutta niin alussa vielä itsellänikin, että ajattelin jos saisi täälläkin välillä vierailla? :) Ja tiedä vaikka syntyisi vasta lokakuussa (jos sinne asti pääsen..)

hawwe & minipapu 6+0
 

Yhteistyössä