Rakenneultra ja lapsen sukupuoli

Millaisia kokemuksia teillä on sukupuolen kertomisesta ja pitikö paikkaansa? Meillä oli rakenneultra ja kätilö sanoi lapsen olevan EHKÄ tyttö. Vauva oli aika kippurassa ja aika kauan etsi "kalleuksia". MUTTA mies väittää kiven kovaan nähneensä kivekset aiemmin vauvaa muutoin tutkittaessa?! Ultra miehen ensimmäinen joten kumpaa uskoisin?! Itsellä tyttöolo.
 
Meille luvattiin tyttöä ja tyttö tuli. Rakenneultrassa kätilö katsoi parista eri suunnasta ja perusteli hyvin tyttölupauksen.

Loppuraskaudessa ultrattiin vielä muutaman kerran, mutta niissä ei näkynyt mitään viitteitä sukupuolesta. Tyttö oli perätilassa eikä jalkoväliin nähnyt mitenkään.
 
Joo, meille luvattiin rakenneultrassa noin viidenkymmenen prosentin todennäköisyydellä poika. :D (Sen verran oltiin toki itekin pystytty päättelemään...) Tyttö tuli. Myöhemmin synnytystapa-arvion yhteydessä (rv 36+) tosin kyllä lupailtiinkin tyttöä.
 
Meillä viides lapsi tulossa ja ekasta ei kysytty edes sukupuolta mutta tokasta, kolmannesta ja neljännestä kysytty jos näkyy ja aina selkeästi saanut kuvaan joko häpyhuulet taikka kivespussit+pippelin. Tästä viidennestäkin kysyttiin ja selvästi näkyi kivespussit ja vaikka kysyttyä ei saatu pippeliä enää ruutuun, kätilö sanoi nähneensä sen aikaisemmin. Eli meillä on pitänyt aina paikkaansa ultrassa arvioitu sukupuoli. Kuulemma välttämättä ei kerro mitään se, ettei jalkojen välissä näy mitään, eli luvataan tyttöä, mutta jos kivekset ja pippeli löytyy niin ei juuri tytöksi enää muutu:)
 
mymosa
Kaikista kolmesta kysyny, ainoastaan keskimmäinen piti jalkansa kii. Mut ekasta piti paikkansa ja tästä tulevasta on heti saatu niin selvä kuva vehkeistä, että poika tulossa.
 
8 odotusta takana,yksi kulumassa.Kaikista ollaan kysytty ja jokaisesta saatu veikkaus/lupaus pitänyt paikkansa(tietty tää viimisin voi vielä yllättää,mitä kyllä epäilen ;) ).Kyllä pojan vehkeet näkkyy selkeästi jos on näkyäkseen!
 
Meillä on kummallakin kerralla näkynyt ihan selvästi kumpi on tuloillaan. Meillä siis poika ja tyttö. Se ettei jalkovälissä näy mitään, ei tarkoita että olisi tyttö. Meillä tytöllä näkyi ihan selkeästi ne kolme tai neljä valkoista viivaa (hääpyluut) joihin tyttölupaus perustui. Ultrakuvasta pystyi jopa itse katsomaan kumpi oli.
 
Tyttöä lupailtiin ja tyttö tuli!!

Mut kaverilla kävi niin, että rakenneultrassa kätilö oli sanonut että ihan selvästi poika tulee kun kivekset näkynyt mutta yllätykseksi tulikin tyttö!! Häpyhuulet oli vaan niin isot/turvoksissa niin oli kätilökin erehtynyt asiasta :D Että ei sitä ultrassa 100% varmuudella voi kukaan sanoa ennen kun lapsi syntyy :D
 
^ tuosta samaisesta syystä mulle on hiipinyt pieni ajatus että olisko tyttö vaikka poikaa luvattu.Itsekin näin selkeästi kivekset,mutta sitä piliä en koskaan havainnut,kuten aiemmista 3:sta pojasta:D
Kun ultraus aloitettiin ,oli vauva heti siinä anturin alla pylly pystyssä,niin että maallikkokin havaitsi tosiaan ne "pallit".Olis se aika jännä juttu jos osoittautuis muuksi kuin oletetuksi,kun kuitenkin 8 aiempaa kertaa osunut aivan nappiinsa:D
 
ekassa luvattu tyttöä ja tyttö tuli (en enään muista mitä sanoivat)

tokassa luvattu selvä poika ja poikahan se

kolmas piti jalat tiukasti ristissä viikolle 36 asti eli vaikka kävin monessa ultrassa ei ainoossakaan uskallettu veikata ja monella eri lääkärillä. rv 36 sit suostui jo vilauttaan ja selvä poikahan se oli (itellä myös ollut poika olo)

neljäs: huomasin jo ennen kun ultraaja pääsi alapäähän asti niin vehkeet oli niin selvä kokonaisuus pallot sivulla ja nakki keskellä pystyssä =) ja ultraajakin sano että niin selvä poika ettei tyttöä tee tekemälläkään.

viides: Menin vähän shokkiin(ultrasta n.3vk aikaa) enkä enään muista mitä sanoi mutta mulla oli todella vahva poika olo ja uskon vieläkin poikaan mutta ultraaja sit sano et haluanko tietää kumpi tulossa?ja kumpaa sukupuolta ite veikkaan? sanoin että oon sata varma että on poika..ja siihen totes että kävin tossa jo aikasemmin vähän jo vakoilemassa ja oon edelleenkin sitä mieltä että sun veikkaus on mennyt pieleen että kyllä tämä enemmän tytöltä näyttää kun pojalta.Käski kuitenkin olla seiniä maalaamatta pinkiksi ja sanoi että sanoisi 80% mahdollisuudella tytöksi.

Mun on ollu ite nyt vaikee sulattaa tätä asiaa enkä millään usko että se on tyttö,jotenkin mä vaan luulen että tän on pakko olla poika. Ens viikolla uusi ultra että katotaan mitä sanovat.
 

Yhteistyössä