Marraskuun mussukat <3

Onnittelut plussista! Mä olen tehnyt kolme testiä (la, ma, ti), ja kaikissa viivat, mutta pää ei vaan tahdo uskoa, että tämä olisi totta. LA olisi 1.11. jos kaikki menee hyvin. On jotenkin ihan jäätävä pelko, että raskaus menee kesken ja menkat alkaakin... Maanantaina alkoi vatsan turvotus ja rinnat ovat olleet arat. Nyt huolettaa, kun kumpikin oire tuntuu vähemmän kuin aiemmin. Millaisia oireita teillä muilla on ollut?
 
Moikka vaan teillekki. Oon vähän tätä marraskuuryhmää kans miettinyt kun la on todennäksesti lokakuun ihan loppumetreillä joten hiinä ja hiinä kumpaan kuulun.

Oireista: ei se ole ihan tavatonta ettei mitään oireita ole, niin kauan ku menkat pysyy poissa niin mulla on mieli tyyni. Ei oo aiemmissa raskauksissa ollu mitään "tyypillisiä" oireita, joten oon tullut siihen tulokseen että mun ainakaan on ihan turha repiä stressiä oireettomuudesta.

Toivottavasti pienet pysyy matkassa meillä kaikilla <3
 
Kiitos rauhoittelusta He.Ti! No se menkat onkin se toinen mistä stressaan, eli jokaisella vessakäynnillä on pakko tarkastaa paperi. :) Pitää kai keksiä jokin meditaatioharjoitus, jolla saan rauhoitettua mieleni. :D
 
Voih, kylläpäs sun jutut Melodypop kuullostaa tutuilta. Täällä kans yhtä vessapaperin katsomista ja kesken menemisen pelkoa... Tuntuu ettei voi uskoa todella olevansa vihdoin raskaana, vaikkakin se on maailman ihanin juttu <3
 
moi ja hui!

oon niin hullu, että haluan ilmoittautua joukkoon vaikka on vielä todella aikaista. oikeastaan mulla ei ole viikoista mitään hajua, mutta todennäköisesti ollaan tosi alussa koska testiviivat olivat eilen ja tänään vielä tosi hailakoita. (hätähousuisissa testailijoissa oltiin kuitenkin kuvien perusteella sitä mieltä että plussa on!)

taustaa: ensimmäinen raskauteni päätyi tuulimunan kaavintaan (ois ollu viikko 9-10) 19.1.2015 (eli siitä laskettuna olisi kp39) ja sen jälkeen ei uusia kuukautisia ole tullutkaan...

täytyy varmaan tehdä digitaalinen testi, jos siten saisi jotain varmuutta viikoista :)

jännittynyt ja erittäin epäuskoinen
blue-bell
 
ja siis TODELLA PALJON ONNEA KAIKILLE <3!!! toivon niiin paljon että tämä olisi a) totta oikeasti ja b) että kaikilla pysyisi matkassa loppuun asti.

ainoa oireeni (josta myös keksin tehdä r-testin) on että vasen nännipihani muuttui tummanruskeaksi XD
 
Onnea mama ja bluebell!
Bluebell kävin katsomassa sun viivat tuolta hätähousuista ja kyllähän nuo jo mielestäni plussaa on :) Mulla samanlaiset viivat tuli dpot 10 tienoilla ja dpot 12 oli jo vahvempi ja ehdottomasti parhaat aikaiset viivat on tullet Elivon testillä olin oikein positiivisesti yllättynyt kokeillessani tuota testimerkkiä. Toivotaan kovasti vahvistumista! Itsellä tänään digi raskaana 2-3 ihanaa <3
 
  • Tykkää
Reactions: blue-bell
Onnea Mama15 ja blue-bell! :)

Blue-bell, onpa kiva kuulla, että tärppäsi näin nopeasti uudelleen! Toivottavasti digi näyttää hienoja lukuja. :)

Daniela, tuo digi varmasti rauhoittaa mieltä hienosti! Itse kävin eilen labrassa veritestissä, kun ei meinannut pää ymmärtää neljää positiivista testiä. :) Nyt se jo ymmärtää vähän paremmin, vaikka keskenmenon pelko vielä häilyy takaraivossa ja vessapaperia on käytävä tuijottelemassa säännöllisin väliajoin... Mullakin on vielä digitesti käyttämättä ja ajattelin sen ehkä maanantaina katsoa, niin voi olla varmemmalla fiiliksellä.

Labrassa muuten ihana empaattinen täti sanoi, että jos raskaustestin ohjeissa ei erikseen lue, että viivan kuuluu vahvistua sitä enemmän mitä pidemmällä raskaus on, niin viivoista ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä. Hän myös sanoi, että yksi positiivinen testi riittää. Jos se on positiivinen, niin se sitten myös on. Vääriä negatiivia voi tulla, mutta vääriä positiivisia ei. Juju tässä on tietysti se, että ei saisi ennen menkkojen myöhästymistä testailla, koska silloin biokemiallinen voi antaa sen positiivisen ja sitten pettyy kun menkat alkaakin.

Iloista perjantaita kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: blue-bell
?
Heippa!

Liityn vielä varovaisesti ryhmään, sillä tilanteeni on vielä niin alussa, ettei asiaa pysty edes vielä hahmottamaan tai saatikka ymmärtämään, vaikka lasta on jo toivottu ja yritetty yli kahden vuoden ajan.

Viidennen testin jälkeen on pakko jo luottaa, että liuskaan ilmestyy aina kaksi viivaa ja digitaalisessa testissä suomen kielen lisäksi asia ilmoitettiin jo ruotsiksikin! Tänään kävin verilabrassa ja viimeistään maanantaina asian PITÄISI selvitä sitäkin kautta.

Laskujen ja digitaalisen raskaustesti mukaan tänään olisi raskausviikon 4 loppupuoli, mutta täällä toivotaan, että pikkuinen matkustaisi mukana ihan loppuun asti.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Heippa. Varovaisesti ilmoittaudun minäkin mukaan. La olisi varmaankin 2.11. Minulle on tulossa neljäs lapsi; minulla on kaksi lasta aiemmasta liitosta (5v ja 4v) ja nykyisin mieheni kanssa odotimme lasta syntyväksi 1/2015, mutta kohtalo päätti toisin ja synnytin ihanan, pienen enkelityttömme jo lokakuussa rv 22+4. Eli edellinen raskauteni päättyi kohtukuolemaan, jolle ei syytä löydetty. Nyt päätimme antaa uudelle vauvalle mahdollisuuden. Tuleva raskaus pelottaa jo valmiiksi, ja tiedän että siitä tulee henkisesti rankka, mutta koitan parhaani mukaan pystyä silti siitä nauttimaan edes hetkittäin.

Onnea kaikille plussanneille minunkin puolesta ja paljon tarrasukkia jokaiselle pikkuiselle kyytiläiselle. <3
 
Minäkin ilmottaudun mukaan. Viikko sitten plussasin. LA on 30.10, mutta mikäli tämä menee kuten kaksi edellisiä raskautta niin marraskuu on pitkällä ennen kun pääsen synnyttämään ???? Kolmatta siis odotellaan, 3-vuotias ja 9kk on kotona.
 
vierailija ?
Hei Melody,

Pyysin lähetteessä testaamaan hcg:n määrää, mutta tällä hetkellä myös 'raskaana' - varmistus riittäisi. Aamulla labrakokeessa oli muutoinkin säätöä, sillä varasin netistä paikalliseen terveyskeskukseen ajan, mutta kyseinen ajanvaraus olisi kuulemma vaatinut myös tarkempaa puhelinkeskustelua ja lähetteen muokkaamista.

Lähetteen muokkaamisessa ja lähettämisessä kolmen metrin päähän hoitajalle vei yli tunnin ja nälkä-kiukku meinasi kasvaa suureksi. Saa nyt nähdä, että millaisia tuloksia sieltä on tulossa vai tuleeko tuloksia ollenkaan. Tietynlainen skeptisyys kahden vuoden yrittämisen jälkeen nostelee hieman päätään aina tälläisissä pienissä ongelmissa, joista tehdään ihmisille isoja ja vaikeita. Loppu hyvin ja kaikki hyvin.

Laskureiden mukaan pienten töppösten tepsuttelua olisi 2.11. Mutta puolisolta periytyvä myöhässäolo - geeni voi tuoda laskettuun aikaan lisäpäiviä. ;)

Vauva tohinoissa jopa hurautin penkkaan, mutta paikalliset herrasmiehet onneksi auttoivat naista hädässä ja matka jatkukoon!

Tsemppiä ja voimahalauksia kaikille , mutta eritoten Röllineidolle
 
Heippati kaikille! Onnea plussanneille!

Tää 2 lapsen äiti varovaisesti ilmoittauttuu joukkoon. :) Nyt illalla testin tein ja haaleaa plussaa näytti, pakko oli mieheltäkin kysyä että näkeekö siinä mitään. Ja ennen ku ehdein mitään itse sanomaan niin hän sanoi näkevänsä kaksi, toisen vain tosi haaleana :)

Jos nyt raskaana ollaan niin LA olis 2.11. Vähän mietityttää pitäiskö liittyä myös Lokakuun ryhmään..? Jos tää tulee siskoihinsa nii tulee etuajassa. Esikoinen syntyi 38+4 ja nuorempi syntyi 38+0.
 
  • Tykkää
Reactions: He.Ti
Perustin meille oman fb - ryhmän, aikaisemmissa raskauksissa oon tykännyt sielläkin keskustella. :) Ryhmä on salainen, eli kukaan ei näe että liityt siihen, eikä mitään sen sisältöä, ainoastaan jäsenet pystyy lukemaan juttuja ja löytämään ryhmän Facebookista. Mukaan pääsee laittamalla mulle täällä Kaksplussassa yksityisviestillä oman nimesi jolla löydän sinut fb:sta, laitan sitten siellä sinulle kutsun liittyä ryhmään. Laitoin nyt varmuudeksi ryhmän nimeksi vain "ryhmä", jos jotakuta mietityttää sen vuoksi liittyä että joku voisi nähdä sen. Tervetuloa!
 
Oi että täällä on jo seuraava marraskuun ryhmä pystyssä. :heart: hurjasti tsemppiä kaikille raskauksiin ja toivon et kaikki pääsevät loppuun asti.. Itse siis viime vuonna marraskuussa laskettu vaikka mein neiti menikin koko masu ajan yli. Eli meille tuli joulukuun vauva :heart:

Vierailijalle erityis tsempit että kaikki menee hyvin.. me tehtiin 3v neitiä :)

moon stars ja neiti koht 3kk
 
  • Tykkää
Reactions: MelodyPop
Röllineito laitoin viestin :)

Kerroin eilen ystäville, tai ei tarvinnut kertoa kun arvasivat jo heti kun kieltäydyin skumpasta :D Ovat kyllä tienneet joka raskaudesta alusta asti, joka kerralla on ollut jotkut juhlat heti alkuunsa. Muille taidetaan kertoa np-ultran jälkeen, äidille ehkä aikaisemmin.
Oletteko muut jo kertoneet jollekin?
 
Täällä la olis 6.11, perjantaina tein cb-digitestin ja se näytti heti 1-2vko raskaana, kun taas tein tiistaista asti raskauskeijun erittäin herkkiä (10ml) testejä lauantaihin asti niin jossain tietyssä valossa näytti olevan joku haamujen haamu, ei siis vahvistunu ollenkaan :) mut luotan tohon digiin kyllä :)
 

Yhteistyössä