G: miten AIKAISIN RASKAUSOIREET tulivat?

tai jokin aavistus ennen plussaa että nyt on tärpännyt :D :heart:

mä ekan kerran tänään oksensin oudossa tilanteessa ja eilen yskänlääkkeen haju oli niin voimakas etten saanut otettua läkkettä jota olen saanut alas menemään vaikka se maistuu aivan pas.kalle :x :D

vielä plussaamiseen yli viikko aikaa jos on tullakseen- mietin onko sitä itseään ehkä vai kuvitelmaa/toivetta vaan :whistle: :heart: :heart:

kaikki nyt kertomaan milloin oireita tuli :wave: :wave:
 
Testasin kp35 (kierto 27-35) ja viikkoa aikaisemmin tunsin pientä kuvotusta yhtenä tai kahtena päivänä. Rinnat oli myös arat ja turvonneen oloiset, mutta niin ne on olleet aina ennen menkkojakin.

Joe ja pieni 21+1
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:47 tuutilulla kirjoitti:
Kuvottava olo oli jo viikon ennen testiä mutta pistin väsymyksen piikkiin (nuorin oli kipeenä). Plussan taisin testata kp 30-31. Ja plussan kun näin niin yökkäys alkoi kunnolla samantien :D
:D *hymyilee* ihana tuo yökkäys juttu :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:48 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:47 tuutilulla kirjoitti:
Kuvottava olo oli jo viikon ennen testiä mutta pistin väsymyksen piikkiin (nuorin oli kipeenä). Plussan taisin testata kp 30-31. Ja plussan kun näin niin yökkäys alkoi kunnolla samantien :D
:D *hymyilee* ihana tuo yökkäys juttu :heart:
Liekö korvien välilläkin osuutta asiaan :whistle: Pidetään sulle peukkuja pystyssä :wave:
 
Viikko ennen
..juu, viikko ennen plussaa, eli viikko hedelmöittymisestä rintoihin tuli verisuonet selvästi esiin. Säikähdin ensin että joku verenkiertohäiriö, mutta valmistautuminen alkoi siis tissien osalta heti... :LOL:
 
Tämän nykyisen raskuden alkaessa (vähän oviksen+hedelmöittymisen jälkeen, kai jotain kiinnittymisjuttuja) mulla oli alaselkä kipeä yhden päivän. Sitä mulla oli sitten taas n. viikoilla 5-7. Ja jo viikkoa ennen kun menkkojen ois pitänyt alkaa, oli rinnoissa kihelmöintiä ja vähän samantapaista tunnetta kun maito nousis... Silloin jo osasin epäillä että tais sitten tärpätä :whistle: :)
 
Mul on kierto 29-31 ja oletin menkkojen alkavan ekapäivä, koska niin oli tehny useemman kuukauden. Rinnat alko tuntuu kipeiltä niin ku menkkojen alla yleensä reilua viikkoa ennen, mut meni sit ohi. Alko kuitenki aristaa entistä pahemmin jo parin päivän päästä ja tuntua painavilta. Etova olo alko samana päivänä ku oletin menkkojen alkavan ja haamuplussa tuli testiin 2 päivää myöhemmin. Kävin labrassa varmistamassa siitä kahden päivän päästä ja nyt on rv 36+0. :) Niin ja pissalla ramppaaminen alko samana päivänä ku etominen, mut se onneks meni pian ohi.

Voi niitä oireita siis aikaseenkin tulla. Mulla siis ekat oireet viikkoa ennen oletettua menkkojen alkua.

Peukut sulle! bd :)
 
Minä plussasis vajaa viikko sitten rv4 ja viikkoa sitä ennen sain "hampaidenharjausoksennusrefleksin", joka minulla oli ensimmäinen merkki :) Esikoisen aikana ja tässä välissä keskenmenneen raskauden alkuaikana sama juttu. Silloin sain aavistuksen, että mitäpä jos nyt vihdoin olisi tärpännyt ja niinhän se oli :) Aika hassu oire, mutta sellainen minulla on ja jatkunut edelleen. Normaalisti en tuollaista saa. Ja nyt rv 4+5 välillä alavatsaa vihloo ja rinnoissa jännää kihelmöintiä varsinkin kun nukkuu mahallaan tai esikoinen painaa rintoja vasten sylissä.
 
rv2
Tissit olivat aivan älyttömän arat suunnilleen heti hedelmöittymisen jälkeen, pari viikkoa ennen plussausta. Eikä ollut koskaan aikaisemmin ollut näitä oireita ennen menkkoja tai muulloinkaan. Pahoinvointi alkoi rv 9.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:04 rv2 kirjoitti:
Tissit olivat aivan älyttömän arat suunnilleen heti hedelmöittymisen jälkeen, pari viikkoa ennen plussausta. Eikä ollut koskaan aikaisemmin ollut näitä oireita ennen menkkoja tai muulloinkaan. Pahoinvointi alkoi rv 9.
:flower: ja onnea :heart:
 
minulla
kun 8 viikkoa oli täynnä eli oliko just 8+1 tms :D Eikä kyllä kestänytkään kun ehkä 4 viikkoa. Tarkoitan pahoinvointia.

No rinnoista kyllä arvasin jo testipäivänä, olivat niin kipeät ja isot mitä ei koskaan ennen kuukautisten aikana ole olleet. Kai sekin eräänlainen raskausoire on. Sen perusteella kai oireet täällä alkoi jo ennen neljättä raskausviikkoa... Ja mahaa nipisteli kanssa jännästi samoihin aikoihin.
 
Mulla alko muutama päivä (3-4 päivää) ennen ku kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Säännöllinen kierto, elikkästen rv 3+ jotain. Niin, siis aivan mieletön JANON tunne. ihan infernaalinen.Koko ajan piti juoda. Ja tietty sitten vessassakin piti useasti käydä. Toinen mikä mietitytti oli hengästyminen. ihan normaalitilanteessa! Rv 4+ jotain tuli sitten "kipeä olo", kuumotti ja oli ihan ku krapula. Ja se, että koko ajan oli vahva tunne, että kuukautiset alkaa: Sellanen märkä olo koko ajan =)

Rv 5+3 mä sitten sainkin verikokeeseen hurjia lukemia...

Onnea testaukseen!
 
rv2
Täytyypä vielä korjata tuota edellistä viestiäni. Katselin päiväkirjaa ja pahoinvointikin alkoi jo viikolla 6. Eli hyvin nopsaa tuli oireet. Nyt jo rv35 niin on pahoinvoinnit unohtunu =)
 
Mulla alko muutama päivä (3-4 päivää) ennen ku kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Säännöllinen kierto, elikkästen rv 3+ jotain. Niin, siis aivan mieletön JANON tunne. ihan infernaalinen.Koko ajan piti juoda. Ja tietty sitten vessassakin piti useasti käydä. Toinen mikä mietitytti oli hengästyminen. ihan normaalitilanteessa! Rv 4+ jotain tuli sitten "kipeä olo", kuumotti ja oli ihan ku krapula. Ja se, että koko ajan oli vahva tunne, että kuukautiset alkaa: Sellanen märkä olo koko ajan =)

Rv 5+3 mä sitten sainkin verikokeeseen hurjia lukemia...

Onnea testaukseen!
mulla nyt 3+6 tai 4+0 ja monenlaisia oireita on ollut jo ainakin viikon, toi kuumotus ja krapulainen olo on ollut minulla sellaisia mista epailenkin tarpanneen ja sitten tuo "marka"olo etta nyt alkoi mutta ei ole mitaan kun juoksee vessaan...ja muutenkin sa kayda vessassa useasti. nalka on kokoajan ja suolakekseja pitaa olla jopa mukana ettei ala oksentaa.
 

Yhteistyössä