Alkuraskauden oireet.

Heissan,

Olen tuolta kuumeilijoiden puolelta ja aina välillä käyn lukemassa täältä odotusajan ihanuudesta.

Tuntuu että alkuraskaudessa on monella ollut jos mitä poikkeavaa oiretta, eli siis PMS oireista poikkeavaa tarkoitan. Mutta onko täällä sellaisia odottajia joiden oireet eivät mitenkään ole eronneet norm. PMS oireista?

Päätin vain kysäistä, kun oma 10. yrityskierto käy viimeisiä päiviään ja taas on ihan normaalit PMS oireet. Sitä vaan niin toivoisi että voisi siltikin olla raskaana, mutta pessimistinä sitä ajattelee että ei nytkään kun aiemmillakaan kerroilla ei. Oireet kun menee kuukaudesta toiseen ihan samaa rataa.

Kiva jos joku viitsii vastata.
 
SEE
Mulla ei ennen plussatestiä ollut mitään muuta oireita kuin kovat menkkakivut kp 26 alkaen sekä rintojen kipeytyminen mikä on mulle normaalia ennen menkkoja. Olin ihan varma että menkat alkaa ja mielessäni jo luovuttanut sen kierron mahdollisuudet. Sitten ei menkkoja kuulunutkaan ja tein plussa testin kp 33. Pari viikkoa tuosta alkoivat sitten muut oireet vasta... Plussatuulia

SEE rv10+3
 
Ehkä oma psyyke vaikuttaa nuihin tuntemukseen oleellisesti aika paljon? :/ Kun kovasti vauvaa toivoo ja yrittää ja tunnustelee omia fiiliksiään, niin... Mulla itelläni oli ihan "normiolo", ikäänkuin menkat alkamassa. Mulla ei kovin pahoja PMS-oireita, joten niistä en tarkemmin osaa kertoa. Kierto säännöllisesti 36, kun siinä ei menkat alkanu, tein testin kp:nä 37 ja positiivista näytti. En tiedä onko vastauksesta mitään apua? Mutta plussatuulia tosiaan Sinulle.. :hug:
 
Minullakaan ei ollut mitään raskauteen viittaavaa oiretta ennen plussaamista, vaan ihan normaalit menkkatuntemukset (viikolle 6 asti!)...menkat ei sitten vaan tullutkaan kp26, kuen piti ja kp 28/25-26 tein plussan =) Ja oireista päätellen en olisi uskonu :heart:

Varsinaiset raskausoireet alkoi vasta rv7
 
Mulla oli ennen plussaa vähän menkkamainen kipu vatsalla, rinnat vähän arat, ei siis poikennut ns normaalista ollenkaan... vähän oli olevinaan jotain pahoinvointia mut se liittyy varmasti johonkin toiseen asiaan... kuitnekin, se plussa voi tulla vaikkei olis ollenkaan oireita, tai jos on menkka oireita... se on siis aika mahdotonta oireiden perusteella "tietää"... se oliskin ihanaa jos heti ku on hedelmöitys tapahtunu tulis jotain selviä oireita... ei auta ku odottaa ja toivoo!!!
Plussasäteitä!!

Sessan81 RV 5+6
 
Mulla oli oikeestaan PMS-oireet vähmpiä tai niitä ei juurikaan ollut. Ihan PMS_oireista poiketen mulla tuli verisuonet näkyviin rinnoissa ( tästä en ole mistään lukenut et kuuluisi oireisiin, mutta oli tosi selvä) ja alamasussa "tuntui" ikäänkuin sellanen että siellä ois pikku kivi silloin kun istuu ja esim. jalat on ristissä. Elikkäs ihan hassuja oireita, joita en osannut odottaakkaan. Alkoholi ei maistunut edes lasillisen vertaa 10pvää hehdelmöityksestä, jolloin siiis en yhtään vielä tiennyt ja munasolu oli varmaan just kiinnittynyt. Nuo oireet siis tulivat ennen kierron loppua. Samoin kuin muilla varsinaiset raskausoireet, pahoinvointi, huimaus ja väsymys alkoi n 6rv.
PlussaOnnea sinulle!
 
Ihana lukea täältä, että monella on ollu menkkatuntemuksia raskautumisen jälkeen. Mä testasin eilen plussan (aika vaalean vielä..) ja nyt on vasta kp 30/30-32. Vatsalla on pientä polttelun tunnetta ja pelkään pirusti että menkat alkaa.
 
Mulla ei ollut mitään muuta kuin tavallisia pms-oireita ennen plussaa ja vielä muutama viikko sen jälkeenkin.

Kuukautisia vaan ei tullut. Eka testi näytti kuitenkin negaa, joten jäin odottelemaan vielä menkkoja ja koko ajan tuntui siltä, että ne alkais millä hetkellä hyvänsä! No sitten tais mennä vielä viikko ja kun vuoto ei vieläkään alkanut, tein uuden testin ja plussahan se sitten oli.

Eli ihan hyvin voi olla raskaana, vaikkei mitään erityisiä raskausoireita olekaan.
 
Mulla on ollut pikkuisen erilaisia tuntemuksia kuin tavallisia menkkaoireita. Menkkaoireesta eroaa siinä, että menkkakivussa maha on aina keskeltä kipeä, mutta nyt vihloo mahan sivuilta, molemmista ja polttelee välillä. Välillä mulla on hirvee hiki, välillä kylmä. Paha olo ei ole yhtään. Pikkuisen on pyörryttänyt esim. auton kyydissä sekä saunassa oli niin paha olo, etten voinut olla kuin hetken. Rinnoissa ei tunnu yhtään mitään, eikä ole edes suurentuneet. Selkä on ollut jumissa, yleensä ei melkein koskaan kipeä.

Testasin muuten plussan puoli tuntia sitten :D Saas nähdä, jännittää =)
 
Täällä alkaa rinnat alkaa jo pinkeytyä, pienet ovat alkujaan. :p Rv hurjat 6+5. Arkoina ovat olleet kp 27 about lähtien.

Olin aivan varma, että menkat alkaa, mutta eipä ne sitten alkaneetkaan. Edellisenä päivänä valkovuoto on tavannut olla hieman erilaista, olen osannut seuraavalle päivälle varautua. Mulla menkkanipistelyä on ollut monesti vasemmalla alavatsassa ja siellä välistä tuntuu nytkin. Rakko täyttyy niin äkkiä! Kuvotus tuli sitten tällä viikolla. Eipä tässä sen ihmeellisempää. B)
 
Mä olin kanssa luullut että olisi ihan erilainen olo, kun plussaa....mutta tosiaan plussa oli mulle yllätys. En osannut yhtään sitä odottaa ja luulenkin että siksi ei ollut mitään oireita, mitä mukamas oli kun luulin aikaisemmista kierroista olevani raskaana.
Mulla oli sellainen olo että menkat alkaa, ja kun alkoikin tuhrulla niin en osannut epäilläkään. Kunnon vuoto vaan ei alkanut.
Näin jälkeen päin kun muistelee, niin olin tosi viluinen ja tunsin itseni flunssaiseksi, päätä särki ja hikoilutti ja palellutti vähän väliä. Rinnat oli vähän arat, niin kuin menkoissakin. Mutta kyllä ne oireet ilmaantu enemmän suunnilleen viikolla 6, tai oikeestaan nyt tiedän olevani raskaana ja viikkoja on 8+6. Onneksi en ole kärsinyt pahasta olosta!!!

Tsemppiä kovasti!!!!!! =)
 

Yhteistyössä