40+ so what!!! (vol 5.)

Laitteleppa kuuma vettä matalaan vatiin ja laita jalkasi sinne-Avot kun alkaapi lämmetä :D

..vastaisuuden varalle..osteleppas lämmitettävä(mikrossa) jyvätyyny ja se sitten jalkojen päälle..Aaaahhh, lämpö leviää ihanasti.. :)

http://hwg.fi/go/_info/?id=93

Huom!! Katsoppa myös kivoja kuumavesipulloja.. =)
 
Hei!

Pikapikaa kirjoitan, kun olen sopinut kyläreissusta.

HYSTERIA mä ymmärrän niin hyvin sun pettymyksen ja sen yksinäisyyden, kun ei voi kenenkään kanssa asioita jakaa. Tänne voit kirjoittaa. Ja oikeasti, olis kiva kuulla millainen se sun suhdekuvio on. Turhaan jäät yksin murehtimaan, kun me ollaan täällä. Jos haluat voit laittaa myös yksityisviestiä. Tää palsta on ainakin mulle ollu henkireikä. Täältä oon saanut tukea, kun ryven usein aika pohjamudissa. Mur-mur, onneksi muistutit tuosta huumorista. Ilo tästä hommasta välillä uupuu...

OIVIKKI paranemisia sulle. Kokeile sitä lämmintä jalkakylpyä ja lämmintä juomaa.

Pitäiskö munkin tulla mukaan torstain suureen joukkotestaukseen?? Oireet kyllä jo nyt viittaa menkkoihin. Rinnat poksahtamispisteessä ja vatsaa nippaa, kuten aina ennen noita menkkoja. Mut kuten oon sanonu, mulle ekat raskausoireet tulleet vasta kk:n jäätyä pois, ettei siis vielä tiedä mitä on sattunut ja tapahtunut.

Ai niin, mun eilinen punkkuilta meni pieleen. JOin pari kulausta ja unohdin koko viinin ja sit lopulta ei tehnyt mieli ja kaadoin kaiken pois.... :LOL:

Ihanaa lauantaita kaikille ihanille naisille! :heart:
 
Jep..tuo Mur-murin vatikikka on hyvä. Ja mukavaa jaloille muutenkin. Varpaat tykkää =)

Ja sit vaan lämmintä juotavaa...ihan pikku lirauksen jotain alkomahooliakin voi sekaan lurauttaa jos sellaista käytät :p Lämmittää ihanasti ja hellii kipeää kurkkua.

Mä olen kans katsonut Ylen Areenalta ne dokumentin molemmat osat...kun en ole torstai-iltaisin h-hetkellä vielä harrastuksista kotiutunut. On katsottavissa Areenalla luultavasti 30 pv tai jotain...Mutta hyvä tietää et tulee myös uusintana. Minustakin on ollut ihan kiva dokkari ja tosiaan hetkittäin liikuttavakin :ashamed:

Tekisipä mieli liittyä teidän torstai-testailijoihin. Tosin luulen et täti ehtii paikalle ensin. Mutta jos ei tätiä näy ja ehdin ostamaan torstaiaamuksi testin niin minäkin liruttelen tikkuun ihan seuran vuoksi. Minä en pysty pitämään testejä kotona kyllä hetkeäkään :LOL:

Mulla ei ole kyllä minkäänlaisia raskauteen viittaavia oireita, mutta normi pms-oireita kylläkin. Mutta kuten täälläkin on todettu niin kelpaavat mainiosti myös raskausoireiksi eli mielikuvitus vaan lentämään ja pikkujouluplussa toiveisiin :xmas: Jospa se kuuluisa elohiiri vielä vaikka hiipisi paikalle ja voisin olla VARMA raskaudestani :D

Ihanaa lauantai-iltaa teille kaikille!! Plussat ne vaan massuissa muhii ja me ei niistä vielä mitään tiedetä =)

Pinkkis
 
Hyvä, hyvä lisää testaajia.

Tässä istun jalat emalivadissa, kuumassa kylvyssä, lisäsin vähän teatree öljyä veteen, niin sieltä nousee sellainen hyvä höyry nenään ja aukaisee röörejä samalla. Kiitos vinkeistä, kyllä sitä pienesäkin vaivasta hukkaa oman ideointi kyvyn, kun en ite tätä jalkakylpyä muistanut :eek:
 
.."Plussat ne vaan massuissa muhii ja me ei niistä vielä mitään tiedetä".. .. *Pinkkis kirjoitteli*

Juuri näin!!.:D kaikki vain mukaan, ketkä kynnelle kykenevät suureen r-testaus aaltoon!!!!!!:wave:

Pinkki69&Leena65 liittyi mukaan-Hienoa!!!


Oivikki kiva, jotta varpahat alkaapi lämmetä ja hyristä, hyrrrrr!!!



Mukavoo iltoo, mie lähen saunomaan-Heipat!! =) ..ja lämminhän tekee "pikku matkaajalle" hyvää..eikös?;) :heart:

mur-mur
 
Heissan kaikille täältä taustalta! :wave:

Kirjoittelin tuossa jo kertaalleen pitkät tarinat, mut tuonne jonnekin bittiavaruuden syövereihin ne lensivät. :kieh:

Vaan juu onpa osuva teksti tuolla aloituksessa, sillä niin kuin huomaatte ei täältä noin vain irroituduta, ku tänne kerran "kiinni" juuttuu. :D

Meil mennään edelleen vaavikuumeen osalta tjot-linjalla, ilman ehkäisyä. Vaan jotenkin olen jo luovutus fiiliksellä, kun ei useamman vuoden yritykset ole tulosta tuoneen. :'( Toisaalta kuitenkin juttujanne lueskellessa toivon kipinä jälleen syttyi, kun huomasin jotta "vanhoja" tuttuja on plussaillut ja toiset jaksavat edelleen yrittää. Joten en taida vielä sittenkään kaikkia "työkaluja" pois heitellä. (Tosin tuon ukon vois nuorennus-kurssille laittaa, jos se vaik auttas asiaan. ;) )

Meil ei siis lisäännytä, mut sitä vastoin vähennytään, kun yksi lapsista lensi kotipesästä omilleen alku syksystä. Eli nyt ei sitten olla suurperheluokituksessa, kun asunnossamme asuu neljä henkilöä>eli taidetaan olla ns. normi-perhe. :headwall:

Vaan juu en oikein tiedä mitä sillä tarkoitetaan, kun puhutaan jotta on ns. terveydenhoitoalan ammattilaisten markkinat työrintamalla. :headwall: Itse nimitäin olin kok kesän työttömänä vaik tuon kyseisen alan ammattilainen olenkin ja nytkin elokuussa alkanut työ on määräaikainen ja loppuu vupden vaihteeseen, eikä uudesta työstä ole tietoa. No, vaan joo kyllähän sitä tuollaisia muutaman päivän/viikon työrupeamia tietty löytyy, mut niitä en tehdä halua > jotain pysyvämpää sen on jo tässä iässä oltava.

Äh, taas minä valittelen vaik positiivista kuumeilu-intoa olin teille toivottelemassa, joten poistumpa taasen tuonne taustalle lymyilemään. :wave: :wave: :wave:

Teille kaikille :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

-touhis-
 
Tervehdys siulle touhu tenava :wave:..ja tokihan sie saat täällä sydäntäis purkaa jos sen päällä jotain-lämmin:hug:..kuten tuo työjutskakin. Miekin nimittäin luullut, että sillä rintamalla töitä piisaisi?..näin ei ilmeisesti sitten olekkaan! :|

Juups, eikä sitä vaavihaavetta kannata ihan kokonaan haudata..sieltä se hiljksiin vaan nostaa aina päätänsä..se on niin jännä "kuume" ;) tuo vaavikuume!!:heart:
Te kun aikanne olette tuolla tjot-linjalla, niin..yllätys yllätys!!.. sieltä voipi plussa pärähtää..ja sitte kyllä pyörähtää sukattii jalassa touhu tenavalla :D

Kovasti sille suunnalle plussatuulia laittelen PHUUUIIIH :whistle: ..tostapa läksi :)

mur-mur
 
HYSTERIA halaus sinulle, voimia, kyllä se siittä taas lähtee etenemään, kuopan pohjalta ei ole kuin yksi suunta eli ylöspäin.

SOLAKKASILAKKA sitä juuri toivon. Toivon että kaikki menee nappiin tälläkertaa. Jänskättää vain omalla tavalla, uusi hoito

OIVIKKI minä olen heittänyt kaikki puuvillasukat roskiin. Puuvillasukat kun kostuvat ne ovat KYLMÄT. Olen ostanut ohuita sukkia joissa n.35-45% villaa. Semmoset sukat ovat lämpöiset vaikka kastuvatkin. Jalat pysyvät lämpöisenä. Puuvilla imee kosteutta ja on ihoa vasten kylmä. Toki jos on allergiaa tai herkkä iho asia erikseen. Nykyään villa jalostetaan pitkälle ja poistetaan karhea osuus että iholla tuntuisi pehmeälle. Tarkemmin tekniikkaa en tunne mutta tosi on. Villa kunniaan, luonnonmateriaali.

Limoista ollut paljon puhetta yhdympä minäkin samaan keskusteluun tosin ehkä asianvierestä, mulla tänään kirkasta, kirkasta limaa ja reilusti, tiedä tuota kuinka noi mun hoito-lääkkeet vaikuttavat mutta kirkasta on ja paljon, enemmänkuin aikaisemmin.

Olen kans katsonut sitä tv ohjelmaa, ihka hyvä. Nyt on pakko lähtee lenkille :wave:
 
Hei, enpä aamusella muistanut, kun pesutupaan kömmin, että onkin kellot siirretty tunnilla taaksepäin. Nillanilla, kyllä villa on just hyvä materiaali, minulla on myös ohuitavillasukkia, mutta kaikki oli pesussa. Kotona tykään pitää sellaisia kiristämättömiä puuvilla sukkia paksujen villasukkien alla. Kyllä oli jalat lämpimät koko loppuillan, tänään jo parempi olo, mutta vielä pitää levätä, tropata vitamiineillä ja mehulla sekä kylvettää jalkoja, jotta huomenna pääsen töihin sekä klinikalle aloitus ultraan. Huomenna toivottavasti sitten alkaa pistelyt.

++++++ sumua puhallan rktt:läislle lisäää!!!!
 
Huomenia :wave:

Lenkillä käyty tänään vain vähän yli 3km matka, mutta kuitenkin juosten sen tein :D , vettä satoi, joten oli kosteaa ulkona, mutta edelleen myös liukkautta lorahdellen muualtakin :LOL:

Villasta ollut puhetta: Minä innokkaana kutojana , teen monenmoiset sukat syksyn-talven aikana, pieniä ja isojakin, sekä myös sormikkaita kudon ja kaikkia pieniä ihanaisia vauvan vaatteita myös :heart: , niin ja lapaset nyt kudonnan alla tällä hetkellä.

Oivikille paranemisia! :hug: Ja onnea aloitusultraan myös onnea! :D

Hysterialle: Pahoittelut negasta, aina yhtä inhottavaa nähdä se nega joten minä päätinkin mieluummin odottaa kiltisti tätiä ja sitten vasta testata , ellei näy siihen joukkotestaukseen mennessä.

Kiva nyt meitä onkin monta testaamassa silloin paljon onnea kaikille ja toivotaan että Plussia ropisee! :heart:

Onko muillakin loppukiertolaisilla armotonta väsymystä?Olen koko vkn ollut kuin nukkuneen rukous, ja nukkunut joka pv päikkäritkin ja aikasin illalla nukkumaan, mieskin jo ihmettelee..mutta tämä pimeä aka saattaa aiheuttaa sellaista myös, eikö niin..

Joten PlussaOnnea nyt kaiklle ja kelloja tosiaan pitäsi siirtää oikeaan aikaan, kännykän jo laitoinkin :D

Mahdotontako :heart:
 
Voi Oivikki, flunssanko sait riesaksesi. Koitahan nyt lepäillä tämä päivä, niin ei tauti pääse jylläämään liikaa ja pilaamaan tämän kierron yritystäsi. Toivon todella, että sinullekin se joululahja nyt tulisi :heart: .

Jiihaa... torstaitestaukseen lisää väkeä :D . Toivottavasti se täti ei nyt porhalla kenellekään ennen sitä kylään.

ON: Minua ei Mahdotontako erityisesti väsytä. Ihmeen energinen olen ja muutenkin hyvällä tuulella, mikä on aika epänormaalia näillä päivillä.. No, tämähän oli clomikierto, eli ei kannata vertailla normikiertoon. Päätä kiristikin niin rajusti silloin oilin aikaan, että kait se sitten oli tältä kierrolta jo siinä. Tisut melkoisen kipeät ja "krapulainen olo", varsinkin aamulla.
 
Hei kaikki!

Minä siirtelin kellot jo illalla talviaikaan..eipä siten aamulla tarvinnut muuta kuin yrittää sopeutua...ja pitkältä aamu onkin tuntunut kun heräilin tietty jo kesäajan mukaan.

Eilen olin optimistella tuulella, mutta tänään tuntuu ihan toiselta. Pms-olo jyllää. Hirveä siivousinto päällä ja riepu onkin heilunut reippaasti. Tädin vierailua vartenko tässä siivoilen :kieh:

Mahdotontako, mulla alkaa väsymys ja viluinen olo aina pari päivää oviksen jälkeen...keltarauhasen tekosia kuulemma. Nyt ovat molemmat hävinneet päivän-parin aikana eli siksikin toiveikkuuskin laski. Keltarauhanen ilmeisesti kupsahtamisillaan. Pöh!! Mutta yritän pitää nenän pinnalla vielä sinne joukkotestaukseen saakka...

Mahdotontako ja Jadette...oireenne kuulostavat lupaavilta :whistle:
 
Jadette: Hyvältä kuullostavat oireesi, varsinkin krapulainen olo, ilman oikeata krapulaa! :heart:

Pinkkis: Pysy pinnalla vaan, hyvähän sen on antaa rätin heilua, kun sitten kun plussaamme torstaina väsy iskee räysillä ja rätti jää nurkkaan! :D

Menen siis päikkäreille :p
 
*Leppoisaa Sunnuntaita*



nillanillalla myös siellä limoja-Hyvä hyvä!!! ;)..jospa se tietäisi :heart: hyvää..

Oivikki vielä kesäajassa ollunna-HUPS!..sattuuhan sitä:D..koetahhan nyt paranella itteis kunnolla, niin päset hoitoihin.:heart:

Mahdotontako minnuu väsyttää aina aamuisin kun valvoskelen niin myöhään :/ ..nyt on Ruusunjuuritabletit loppunna(1vko sitten) ja vielä en ole huomannut, että olisin ollut enemmän väsympi. Tabl. piristi minnuu kummasti ja negana vain oli, ettei illasta tullunna sitten uni:( ..paivällä olin tosi reipas, kunhan olin saanut itteni sängystä ylös!!..ehkä tämä syksy/pimeys tuo sen normi väsyn vaan..

Vaan, jospa se sinun väsy on sitä + väsyä.. ;) ..toivotaan!!!

Jadette on taasen energinen..ja krapulainenkin(eikös se ole yksi r-oire?!) =) ..hmmmm..meinaako se jotain?..hyvinkin, hyvinkin..:heart:

Pinkki69 tiedätkös..siun oirees vähän kuin miulla(tai sie et varmasti noin kiukku)..olen nyt kuin "pers**lle ammuttu karhu" :kieh: ..mies jo kattoo sillä tapaa että, "annas olla nyt taassiisa"!!..vaan minkäs teet.. :( ..höööörmöönit ne vain-TAAS!!! :eek:

Miun "oletettuja" r-oireita..

*valkovuoto lisinnyt
*KN on josain ihme paikkaa..ei silleen selkärankaan, ylös päin..vaan enempi peppuun yös päin ja vaikeampi tavoittaa..hieman vaikea selittää..outoa ja ihmeellistä kuitenkin.. ;).. tuolta en sitä aimmin ole tavannutkaan!
*alavattalla sellainen "kireä" tunne ja aamulla kun venyttelin sängyssä, vihlaisi NIIN imakasti, että!! :x

..mutta, nämä oireet..

*PMS-nostaa päätään :| ..lyhyt pinna ja ärtynyt olo-NIIN ärtynyt ja v***tus olo!!!!! :eek:
..taas kertovat jostain muusta..jota en kyllä äänen sano..
*Raskauskeiju muutoin säikähtää ihan* .. :)


Kaikille meille r-keijun pölyä ja PAAAALJOOOON!!!!


mur-mur
 
Nopea kiepsahdus netissä ja paljon olette kirjoitelleet viikonlopun aikana. Hyvä, onpa sitten huomenna luettavaa, kun "tapan" aikaa. Sen huomasin, että joukkotestausta suunnitellaan ja ehdottomasti liityn mukaan, jos on enään mitään testattavaa silloin. Lämmöt ovat vielä ylhäällä, mutta ei minkäänvaltakunnan oireita. Menkat mulle alkavatkin kuin salama kirkkaalta taivaalta, paitsi, että hikikohtaus tulee 12-24 tuntia ennen.
Palataan oikeisiin asioihin myöhemmin, nyt vielä viikonloppukiireitä.
 
Jahas, sitä kirjoittamaani ei sitten pystynytkään enää muokkaamaan.. Kirjoitetaan sitten uusi.

Niin mur-murille olin kommentoimassa nuosta oireista, että ovathan joillakin nuo ärtymyksen merkit r-oire. Ollaan niin tavattoman erilaisia, ettei sitä koskaan tiedä, mistä mikin oire johtuu. Toivottavasti sinulla plussasta... valkkari, alavattan kireys, vihlonnat ja kohdunnapukan outo paikka ainakin voisivat kertoa siitä oikeasta. Eihän vain seuraava plussa piirry sinun tikkuusi!! Torstai toivoa täynnä!! =)
 
Äläs muuta virka Jadette, ihan kuin aika pysähtyisi.. :eek: ..silläpä mie kirjoittelinkin aiemmin, että kun voisi nukkua tuonne testauspäivään asti !!=)

..juu, yritänhän mie "tsempata" ittiäni..ja että, eiväthän nuo ns. PMS-oirehet tarkoita, etteikö + tulisi.. mieli muuttuu ja vaihtuu melkein minuuttin välein..PLÄÄÄH!!! :p

Miun kn on kyllä käyttäytynyt tällä kertaa oudosti ja en ole sitä tuolta peppuun päin, hieman piilossa olevana ennen löytänytkään..on joko ollut ylhäällä, keskivälillä ja alhaalla..ja kiertopäivistä riippuen, tuntunut vaikka minkälaiselta: napakka/turpea/kuiva/kostea/supummassa/"hymyilevä" :D ..tässähän näitä variaatioita olikin jo ..

Nyt äskettäin veskissä käydessä ei niin tavoittamattomissa enää..otappa nyt selvää taas..supussahan tuo "reikä" ei mulla kovin kait ole raskautuessakaan kun 2 lasta jo synnyttänyt(näin luin lääkärin kirjoittamana jostain.)

Toivotaan, että Torstai on sanan mukaisesti "toivoa täynnä".. :)

..ja että se tuo meille testaajille ja toki myös niillekin, jotka testailevat eri päivänä, kestävän&vahvan plussan.:heart::heart::heart:

mur-mur
 
Olin alistunut kohtalooni, että tulkoon tästä mitä tulee, alkakoon vuoto, jos alkaa. Mun EI pitänyt testata tänään, mutta arvatkaa vaan, kun se mun testipataljoona "huuteli" kaapista, että miten kävi. No, tietty hermo meni iltasella ja testasin.

Testiin tuli selkeät kaksi viivaa. Testiviiva on siis nyt yhtä voimakas väriltään kuin kontrolliviiva. Tuli sitten sutta tai savea, mutta mut voi siirtää nyt plussanneisiin. Yritän saada väkerrettyä tänne ensi viikolla jonkinlaista perhepotrettia mun testirykelmästäni...

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma, joten tässä tulee nyt varmaan sukkuloitua tän pinon ja odotuspuolen pinon välillä. Toivotaan, että saadaan lisää kavereita odotuspuolelle - ja paljon! :heart:
 
Ämy
Hei kaikille!

Vai että joukkotestausta täällä suunnitellaan :) ! Taidan tyytä maltillisempaan linjaan ja odotella alkaako vuoto.

Otatteko foolihappolisää? Tajusin tässä ihan vasta että olisiko se aiheellista.

Oireista sen verran että loppukiertoa mennään ja nykyään tällä iällä tissit on turpeena jo oviksen tienoilta lähtien kuukautisiin saakka. Nuorempana tissioireet tuli vasta kun oli raskaana siis ei mitään psm oireita silloin olleet. Raskausoireita olen kyllä tavannut vasta kun kuukautiset on myöhässä.

Ja vielä emmin tätä vauva asiaa. Joka toinen tunti olen sitä mieltä että ei enää kannata yrittää ja sitten hetkessä mieli muuttuu aivan toiseen suuntaan. Edellinen raskaus oli hankala joten ehkä johtuu siitä....

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Toivotaan rutkasti plussia!
 
Onnittelut Päikki vahvasta plussasta :heart: ja tervemenoa-niin sanotusti, ;) sinne odotuspuolelle Starin kamuksi:) ..me kovasti sinne kanssa tullaan, ennemmin tai myöhemmin, se on varma!!:wave:

mur-mur

((muoks)) mimmimammakin jo siirtynyt odotus puolelle :heart:
Ihanaa, kun siellä on jo elämää..perästä tullaan :) ..lämmöt pompsahti tuonne 37.23C..varmaankin pelkästä riemusta, noita plussaneita kohtaan ;) ..miten voikin toisen onni, tuntua näin hyvältä syvällä syrämmessä:heart:!!!!
 
Ämy mie olen syönyt huhtikuusta lähtein Tolosen Fooli B-strongia. =)

..mies syö myös ;) ..vaikka aina ei muista joka päivä ja saan siitä muistuttaapi. Vaikuttaa miehellä suotuisasti siittiöiden tuotantoon!!
 

Yhteistyössä