40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tulin konetta sulkemaan ja ihunat kaksi kuvaa näin - Mahdotontako(n) testit!!!=)

Onnea ihan hurjasti!:kiss:
..että se elämä osaahin ihunaisesti yllättää!

Siulla näkyi jo noin aikaisessa vaiheessa - dpo8 eli hyvältä näyttää ja viivat sen kun vahvistukoon!!!:heart:

Juurtukoon siun&pikkutirrin taimenet tiukasti kohtupesäiseen.


Nukkukaatte ihunaisesti kaikki:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Tämä biisi totisesti kuvaa koko meidän suhdetta. Tämä oli jo toissakesänä mun miehen ehdoton suosikki ja siihen tykästyin minäkin, enkä koskaan unohda sitä iltaa ku "meidän omassa baarissa" Kreikassa soitatettiin tätä kerta toisensa jälkeen ja jorattiin. Taisi se ilta päättyä mun uimapukukierrokseen altaalla ja altaaseen ja siitä alastomana vaatteet kainalossa vuoteeseen =). YouTube - ‪Tuure Kilpeläinen ja Kaihon karavaani - Valon pisaroita‬‏
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
flower:Huomenet kaikille!

Kiitos Mur-mur ja Ottis :katsotaan nyt rauhassa, miten asia etenee?
Ihmettelin kun kasvojen iho on niin rasvainen ollut ja iso finni leuassa huulen alla ja finnejä ollut siellä täällä kasvoissa tällä viikolla muutenkin, iho on yleensä aina kuiva ja joudun kovasti rasvaamaan sitä.

Kävin eilen katsomassa, jossain sivulla , missä näkee dpo8-dpo9 plussia, eli mahdollista se on, mutta en oikein usko, että pysyy tulevan viikonkin plussana, pessimisti tässä asiassa, niin ei pety :)

Pikkutirri se testailee myös aamulla, ja onkohan muitakin?? :heart:!!

No nyt vaan testejen odottelua ainakin 2 vrk:ashamed:

Ihanaa aamua kaikille, toivottavasti myös aurinkoista sellaista!:cool::

mahdotontako:heart:
 
Mahdotontako: :heart:

Mullahan kävi niin, että ovulaatio oli siinä kp 20-22, ja ekan ihan haamulaisen sain testiin kp 33. Luulen, että ovulaatio olisi ollut tuossa perjantaina kp 21, ja siitä sitten 12 päivää eteenpäin hailun hailu viiva ilmestyi testiin. Minähän testasin alkukierron ovulaatiota, ja sen jälkeen raskautta joka aamu siihen asti että sen viivan siinä bongasin :) Ihan heti oviksesta en tietenkään alkanut testaamaan, mutta siinä viikon kieppeillä kyllä :ashamed: Digitestin taisin tehdä 15 päivää oviksesta.

Muoks. Että sillä vaan, että se ovulaatio tosiaan voi olla vähän miten sattuu, normisti mekin oltais pupusteltu kp 12-18, ja huilittu sitten nuo kriittiset päivät, jollei olisi olemassa OVISTIKKUJA. Kiitos niiden keksijälle.
 
Viimeksi muokattu:
hei, taas

Täältä taustalta oman
tarinani taas kertoilen, mur-murille ainakin tuttu mutta, uusia niin paljon tullut ...

Minä itse raskauduin tämän "viimeisen"(4) kerran häämatkalla. Eli kuukautiset alkoivat 18.8.2008, matkalle lähdettiin hääjuhlasta suoraan eli 20.8, punaviiniä, driksuja ja seksiä sillä matkalla(normaalisti en edes alkohoolia käytä ollenkaan) joka päivä, reissu kesti 20.8-27.8 ja tällöin raskauduin! Mulla on aina niin että, hiukan tulee verta tasan viikkoa ennen kuukautisia, sitten tosi kiukkuinen olo koko viikon, ja menkat alkaa. Oviksia yms. en ole koskaan tikuttanut, mutta jos oikein tulkitsen, ei olisi ollut perjaatteessa edes mahdollisuus olla tässä vaiheessa? Edellinen kerta oli liian kauuan ennen matkaa, ja matkan jälkeen oli taukoa. Kierto on aina ollut tasan 28 pv. Tyttö syntyi 31.5.2009, eli 40 vkoa häämatkasta. Kiva häälahja:heart:
Sitä ennen KM Isänpäivänä 2007, sen jälkeen yritystä stressiin asti, häämatkalla ajattelin unohtaa koko jutun ja nauttia matkasta, koska kuukautiset alkoivat ikävästi juuri ennen häitä, meinasin ensin siirtään niitä ,koska edellis viikolla oli tullut taas sitä verta, ja laskin että just 18 pv alkaa, hääpäivänä tulisi runnsaasti verta, mutta mulla kestää 4 pv, joten ajattelin ettei itse matkalla sitten enään vuoda ja voin uida, ottaaa aurinkoa ja nauttia matkasta, sekä ettei mene kierto sekaisin koska yritystä oli tarkoitus jatkaa...Helppohan se näin jälkeen päin on sanoa että stressi ei varmaan auttanut yhtään raskaaksi tuloa, päin vastoin, mutta ei sitä silloin edes pystynyt ajattelemaan.
Meillä oli vaan systeeminä että joka kolmas pv seksiä, rupesi jossain vaiheessa kyllä rassaamaan, aina ajatus pakko seksistä, vauvan teosta, liki vuosi meni tällä systeemillä, ei tärpännyt.
Tämä oli siis mieheni ensimmäinen lapsi, raskaus 2007 oli ihan puhdas vahinko, mutta siitä johti keskustelu vauvahaaveesta.
Itse olin päättänyt että kolme poikaa on riittävä, mutta mieli muuttui. Keskenmenon jälkeen en sitten raskautunutkaan, ja ajattelin jo etten enään raskaaksi tule, ja jos tulen,kesken menee kuitenkin.:'(
Kyllä oli raskas raskausaika, joka "etappia"tarkasti seurasin, tuntemuksia kuulostelin, joka nippaisusta pelkäsin kesken menevän, lääkärissäkin ihan ravaamiseen asti tuli juostua, ultrattiinkin varmaan kymmenen kertaa. Synnytyksen jälkeen sitten valvoin ja kuuntelin että hengittää, tuntui ettei tälläistä onnea ole mahdollisuus edes enään saavuttaa. Nyt jo hiukan helpottanut, vaikkakin aina muistuttelen isin lähtiessä ulos tytön kanssa , olkaa varovaisia...:):heart:

:wave: Tsemppiä kaikille!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Suloista Sunnuntai päivästä!

Tulin kurkkimaan, josko pikkutirri olisi jo dipannut:)..eipä ole vielä..

Mahdotontako siun testit kolahtaa varmanhin postilaatikkoon tiistaina, kovasti laitan plussapölyä lisää sinne siun sunnille..
..pysyispä pikkinen taimi nyt tiukasti juurillaan kiinni:heart:


Ps. Ottis aloin ihan noita Tuure Kilpeläisen kipaleita kuunnella, muutaman mieleisen jo löysinhin..:)mm. "Lohtu" ja tuo "vaeltava aave" on myös hyvä..
 
Viimeksi muokattu:
Moiks!!! Täällä ollaan taas..töissä..kotona en viittiny tänään edes konetta aukasta...ku sit tulis vaan koneella istuttua ja mitään ei saa aikaseksi...Liljalle ompelin=)

Testasin kyllä heti aamulla...enhän mä malttanu pönttöön pissiä:D vaik tarkotus oli vast täällä yksin ja rauhassa testailla...

Nyt mentävä näytteen hakuun..jatkan myöh...
 
Täällä myös kurkitaan ukkosten välähtelyjen välissä dippailutuloksia =) Peukutukset vahvistuville viivoille :heart:

Täällä elimistö taisi päihittää miut... :headwall: Tätiä pukkaa hienovaraisesti ovesta... saas nähdä kuinka piian käy
 
Juuuuuh mur-mur...Kyllä sitä viivaa piirty tän aamusenkin testiin:heart:, ja ihan testi ajalla ja niin ettei tarvinu siristellä eikä käännellä eri valossa vaan näki ihan kunnolla...eli kyllä mä "näkisin" et on vahvistunu vaikka haamunen onkin...ja ei mun hcg pitoisuudet varmaan kovin korkeat ole..mut kyllä mä alan tähän "luottaa"... että siellä tosiaan jotain on ja jotenkin koitan nyt vaan toivoa että se jokin pieni tarrais lujaa kiinni ja pysyis:heart:...

Huolettaa kyllä että mulla ei noita oireita kummemmin ole..välillä tuntuu pientä painetta(ihan ku supistais..) alavatsalla ja rinnoissa vähän pinkeyttä...sitä mulla kyllä normistikin ennen menkkoja...muuten ei mitään..ei finnejä ei flunssan poikasta ei mitään...sillä mä koitan lohduttautua ettei mulla Liljan odotuksen alussakaan mitään oireita ollu...muistan silloin tuskailleeni ihan samaa...

Ompa täällä ollu hissua tänään...Ihanan kuvan oot mur-mur laittanu:flower: päivänkakkarat on niin kukassa meijenkin pihalla tällä hetkellä ja mies niitä "istuttelee" lisää..eli kun löytää jostain tontin rajalta tai keskeltä nurmea ni kopasee juurineen ja istuttaa sellaselle kummulle...alkaa kumpu olla jo hienosti kukassa=)

Kiitos tarinasta Annekristiina:heart: Ihana häälahja teillä:flower: Kun mä luin tuota sun juttua ja mietin omaa itseäni ni mä ajattelin et voisko "halulla" olla suurtakin tekemistä raskautumisen kanssa?? Nimittän nyt meillä ainakin oli oikein rakkaus 2 viikkonen(kun isommat oli isällään:D..) meinaan sitä, että mitä enemmän rakastelee(stressittä) sen paremmin kroppa "toimii" ja kasvattelee niitä hyviä folleja ja limiksiä...
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
pikkutirri - Jeeee, mie arvasinhin!:kiss:

Nyt vain toivotaan parasta..ja jos siulla ei niitä oirehia ollut Liljastakaan juurikaan - äläpä silloin liikoja huolestu jos ei nytkään:)

Ps. Voisitkos sie laitella kuvaa siitä aamun dippauksestasi?.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Pikkutirri: :heart:

Liputan minäkin sen digitestin puolesta. Mitätöntä viivaa näytti Davidin liuskat, apteekin omakin melko hailua, mutta digi oli reilu ja kertoi asian niin kuin se on :)

Mullakin välillä hyvin oireetonta, joskin syön kuin hevonen ja vatsakin näyttää siltä kuin olisin hyyyvin paljon pidemmällä kuin 6+1... Salilla jaksoin tänään käydä, mistä olen hyvin iloinen :)
 
Moi vaan Oliivitar:wave: Voihan kehveli jos se täti on nyt hyökkimässä sinne..kepitetään sitä pois hus..hus..:stick: hus vaan!!! te kaikki varmaan asutte jossain ihan eri puolella Suomea, kun täällä on ollu ihan mukavan aurinkoinen ilma koko päivän...

Mur-mur..mä oon täällä töissä nyt, ni en mä siitä tän aamusesta puikko testistä kuvasta saa...

Ompi muuten nyt sellanen olo et tekis mieli testata joka pisusta...:rolleyes: että tuleeko sitä viivaa ja jos, ni minkälaista...cittarista kävin tänään niitä liuska testejä lisää hakemassa, mut päätin et nyt on pakko rauhottua ja dipata vaan 1/päivä...koskahan sillä GB:n digillä uskaltais testata??? Onkohan se kuin herkkä jotta näyttäiskö huomenna mahollisesti jo???

Muoks:
Moips Whisky:wave:..säpä ehit mulle jo vastailla ennenku mä ehin mitään kysyäkkään...=)
 
Viimeksi muokattu:
Ok pikkutirri..jos kotoa sitten kerkeät laitella..:)

Mie kävin taasen ihan unessa soffan pohjalla kun mies läksi lenkille|O..teinpä sitten herättyäni reippaana iltakaffeelle lettutaikinan ja lähdenhin niitä nyt paistelemaan - mies ja poikanen läksivät virvelöimään..päästään kohta herkuttelemaan mantsikkahillon kera-Njamis!:p
 
Viimeksi muokattu:
Ottis tuota Lauraa kuuntelin silloin kun Siskoni sairastui... Edelleen saa kyyneleet silmiin, sitä ennen oli vain biisi muiden joukossa :heart: Tuure olikin uusi tuttavuus, ainakin pikkumiehellä polvet notkuivat ja hymy herkesi monen päivän "ripsan" jälkeen... Tänään, kautta varpain ja hiustupsun, pojilla paranemisen merkkejä!

Tirri ja Mur-mur kiitokset kepityksistä.... "Verta ja rihmastoa" ( uusi elokuva :LOL:) tuli vain muutamaan otteeseen ja nyt tila "mitähänsenytolikaan"
 
Mur-mur...mä vasta just huomasin sun toisen yv:n...mun on pitän sulle kirjotella mut mä en vaan oo ehtin/saanu aikaseks ku siin kumminki menis aikaa...ja silloin tosiaan jo kirjottelin mut ne häipy "bittiavaruuteen"...mutta siis...olet ajatuksissani:heart:

Mä pääsen ihan just töist ja voi olla etten kotona tänään enää konetta availe...huomiseen...:wave:
 
pikkutirri - do not banic..ja miehän kirjoittelinhin siulle, että ei sen kummemmin tarvitse kommentoida - kunhan halusin kertoilla siulle tuosta eloni vaiheesta:)

Viivan vahvistumisia huomiselle:kiss:

Oliivitar - Police on aina yhtä ihgu:heart:
..ja jospa se täti vain kävi hätyyttelemässä..TAI, jos tuo oli sellaista kiinnittymisvuotoa..OI, olispa:kiss:


ON..täti ei kovin ole tuhruilla enää peloitellut..mutta tulollaan ON, tunnen sen munaskuissani:D

Sweet Dreams ihunaiset..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä