40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oltiinhin Ottiksen kera yht aikaa linjoilla - miekin jo listaa rustasin uudemman kerran..:)poistelinpa poijjes.

Työt alkoi tänään ja ihan Ok - eikä mitään kiirusta/haipakkata ollunna, pikemminhin hissun kissua.;)
..työpäivät miulla onhin tammikuulle 2012 keskiviikko ja perjantai - 4h/vrk.
(jää aikaa täällähin visiteerata:D)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Ihmettelinkin kun mun edellinen teksti oli jo tällä sivulla kertaalleen ja sitten häippäs edelliselle. Ajattelinkin, ett joku poisteli jotain =).

Kiva, ett työt alkoivat rauhallisesti. Ei hassumpi tahti sulla. Minäkin voisin ne kaikki 21 tuntiani tehdä mieluusti 3:n päivän aikana, vaan eipä pomo suostunut siihenkään, ett olisin sullonut tunnit neljään arkipäivään :(.
 
Viimeksi muokattu:
ottis Se mun tykkääminen lähinnä tarkoitti isoa halia :hug: Olet näemmä samanlainen "eläinihminen" kun minäkin - ehkä johtuu osaltaa siitä kun ei ole niitä lapsosia siunaantunut, ehkä ei ? Mä olen kuulemma aivan pienestä asti ollut "hulluna" aivan kaikkiin eläimiin... jopa kuskaan kärpäset ja ampparit lasin ja paperin avulla ulos - uskokoot ketä huvittaa :D

Menen "kotiin" pyhäksi ja pääsen mieheni kainaloon - ihanaa! Ikävä onkin ollut kun ei olla nähty 2:een viikkoon!
Sofi-testit tuli ja ajattelin kokeilla aamulla yhtä - verikoetesti on sitten perjantaiaamuna jos ehdin sinne ajoissa...

Mutta kuulumisiin..

mu-mur Ihanan lyhyt työviikko sinulla :) Saas nähdä mitä keksin kun muutan kultani luo, olis kiva, ainakin alkuunsa tehdä lyhyttä työviikkoa, mutta saas nähdä :)

Mukavaa iltaa kaikille, pian menen nukkumaan, univelkaa |O

P.S. Olis taas niin ihana nähdä niitä haamuja ja tietenkin vahvoja plussia - no niin Ihanaiset Naiset - hieman paineita :D :kiss::heart:

Plussatuulosia kaikille puuuuuuuuuh!
 
Huomenta kaikille Ihanaisille!

Sofi FSH-testi tuli dipattua aamusta ja negaa näytti. Huomenna menen sitten ihan labrakokeisiin niin nähdään millä mallilla on. Nämähän (Sofi-testit) ilmeisesti antavat osviittaa ja näyttävät plussaa vasta jos arvot nousevat yli 25:n. No odottavan aika on pitkä...

Täällä ei ainakaan vielä sada, olikin ihan kiva käydä lenkillä vaikka on pimeätä :)

ottis Sullahan on mieletön nurmikko kun kestää ajaa noin kauan!

mur-mur Hyvää työpäivää :D

Plussatuulosia kaikille, tänään on TOTT :heart::kiss:
 
Tetu:Miten kävi terveyshuollossa? Saitko verikoe lähetteen? Entä suostuiko testi viimein olevan negaa? Nurjaa toivoa negaa toiselle mutta tietysti sen pikemmin on taas uudet mahdollisuudet.


Mafinka:Pahoittelut negasta MUTTA onneksi se ei ole vielä viimeinen sana. Paaljon onnea labrakokeeseen!:flower:

Katson tässä toisella silmällä neloselta vauva-tulossa-ohjelmaa. Koomista siinä on se, että useat synnyttäjät ovat menneet sairaalaan täydessä meikissä ja hiukset ojennuksessa. Miksi ei minulta onnistunut?:)

Aloitin tänään tikuttelun, tyhjää näytti odotetusti mutta paras aloittaa nyt kun tuo kierto voi heitellä paljonkin.

Plussaisia tuulia tähän päivään kaikilla elämän aloilla!
 
Kopsaan laiskana samat jorinat tännekin.. ollaan lasten kanssa lomalla tämä viikko, tädin hoivissa.

Täällä kp 25 ja dpo tod.näk. 11. Eilen liuskalla testasin, ja kirkas blanco oli. Viimeksi taisin saada haalean plussan dpo 12. Viikonloppuun mennessä se sitten selvinnee, miten käy. Rintoja aristaa, mutta luulen sen johtuvan siitä, kun käytiin lasten kanssa maanantaina uimassa, ja unohdin laittaa nännikorut takaisin.. Seuraavana päivänä sitten ähkäsin niitä takaisin, ja ihan helposti ei käynyt :whistle:

Ne on muistoja kolmenkympin villityksestä :LOL:
 
Mafinka ymmärsinkö oikein, että negatulos tuolla testillä on hyvä asia :)? Siis ettei vaihdevuodet ehkä vielä puske päälle.

Whisky Peat toivotaan, että plussa vielä ehtii ilmaantua!

Minä olin jo eilen innoissani, että jospa kuukautiset alkaisi ja pääsisi laskemaan kiertoa. Parilla pyyhkäisyllä näkyi punaista, mutta sen jälkeen sitä ei olekaan näkynyt. Tylsää. Mulla on varmaan tosiaan hormonit ihan sekaisin.
 
Hieman turha reissu kun ilmeisesti esitin asiani huonosti:p Aamulla oli testissä enää heikko haamunen mutta ajattelin kuitenkin hyödyntää lääkäriajan myös toisen asian tiimoilta.. lääkäri laittoi lähetteen verikoetta varten (kaliumin mittaus) ja raskaustestiin. Vasta kun verikoe oli otettu ja täti löi mulle purkin virtsanäytettä varten älysin, että ei ollut ymmärtänyt setä mitä puhuin. No hölmönä kävelin sitte pihalle ja vasta autolle päästyä aloin soitella, josko saisi lääkräin vielä kiinni uutta lähetettä varten (oli tietty just lähtenny työpaikkakäynnille) mutta yhdistivät sitten labraan. Siitä verinäytteestä ei sitten pysty enää ottamaan sitä hcgtä ja kun yhden sairaanhoitajan sitten sain langanpäähän hän mulle uuden lähetteen huomisaamuksi laittoi=) . Tosin soitteli vielä perään, että kyllähän se testi voi näyttää + vielä viikkoja vaikka olisi jo "ohi mennyt raskaus". Ne se ei nyt mikään suuri uutinen ollut .
Mulla kun nyt ei sinänsä olisi kiire noitten näytteitten kanssa mutta kun ne Clomit. Iltapäivällä on klinikan sairaanhoitaja paikalla ja häneltä meinaan udella josko ihan hegenvaarallista olisi jos nakkaan ne Clomit tänään kurkusta alas vaikka siellä ihan pientä arvoa vielä pukkaa. Jos ei mitään estettä niin jätän sen huomisen verikokeen otattamatta..

Tässä iässä se kun on hyödynnettävä joka kierto vaikka mikä olisi... ei ole aikaa odotella niinkun parikymppisellä :whistle:
 
Ottis
mur-mur Niin minustakin tuntui illalla, että Pojun kuolemasta olis paljon vähemmän aikaa. Ainakin ikävä on vielä kova ja muistot eläviä, mikä on tosi ihana juttu =).

Mafinka Kiitos halista :hug:. Sama juttu mulla kaikkien eläinten suhteen. Vielä sinkkuna eläessä houkuttelin mm. kärpäset ulos illalla valojen avulla. Ensin valot seuraavaan huoneeseen, kun kärpänen oli siellä, valot toiseen huoneeseen ja ekasta valot pois jne. ja lopulta ulkovalojen avulla pihalle. Nykyään olen 'raaistunut', kun saatan kärpäsenkin tappaa, vaikka ekana yritän aina saada ne ulos muuten. Ja toi paperin kanssa mm. murkun, lukin tai hämähäkin kuskaamisen ulos on ihan tuttua puuhaa :LOL:.

Meillä on iso ja kivinen piha. Alkukesästä ekat ajot vie sen 2,5 tuntia, ett oppii taas muistamaan karikot. Nyt oli 'pitkä' ajo taas, ku menin läpi ojanpientanreet, lehtensä pudottaneiden puiden aluset jne. Silppuan näin syksyllä lehdet mieluummin maan ravinnoksi kuin että keräisin ne pois. Meillä ei käytetä lannoitteita eikä muitakaan myrkkyjä. Mun haaveena on, ett koko piha hiljalleen sammaloituisi sieltä missä heinä kasvaa huonoimmin ja eilen löysin taas uusia sammalalueita, joten ei paha ollenkaan =).

Mulla noi Sofin FSH-testit haamutti reilu vuosi sitten vai milloin niitä teinkään eli vaikka periaatteessa näytti negaa, tuntui ettei se niin nega ollutkaan. Sulla siis tuskin hätää noiden arvojen kanssa. Onnea huomisaamulle testiin :kiss:.

tetu68 Ei varmaankaan ole hengenvaaraa Clomeista vaikka ne ottaisit. Sen sijaan jos olisit raskaana, olisi vauvan terveys ja henki vaarassa. Toivottavasti huominen tuo selkoa tilanteeseen viimeistään.

Valkeakuulas Mä olen noista FSH-testeistä joskus sanonutkin, ett ne on sen puoleen kivoja dipattavia ku nega on niissä hyvä asia, eli näyttää jos FSH-taso nousussa ja sehän ei ole hyvä asia jos se liian korkea kierron alussa, jolloin testi pitää tehdä.

Keskeneräinen Nyt ei sulta ainakaan pääse ovis livahtamaan, kun dippailet ajoissa :).

WP Jotenkin olisin osannut susta ajatella, ett sulla on nännikorut :LOL:. Mä en osais mokomien kanssa elää ku nykyään pidän korviksiakin vain juhlissa ja varmana otan yksinkertaisimmatkin pois nukkumaanmennessä. Nuorempana ei korvikset paljoa nukkumista hidastaneet, ja mulla onkin molemmissa korvissa ikuiset rannut yksistä renkaista, jotka nukkuessa painoivat jäljet korvalehtiin.

Peukutuksia, että toinen viiva r-testiin ilmestyisi lähipäivinä :heart:!
 
Klinikan täti sanoi, että jos olisi raskaana voisi tulla Clomeista sikiövaurioita mutta kyllä hänkin oli sitä mieltä, että koska viivanen on ollut selvästi haalistumaan päin ja tänään vain haamunen , ei kyseessä voi olla enää raskaus. Istukkahormooniahan se mitaa raskaustestikin ja jos olisi raskaus jatkunut niin ei se hiipuisi pois se viivanen vaan vahvana pysyisi.
 
Mafinka - tänään oli vapaapäivä=)
..olen töissä vain keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Pinna ollut hieman kireällä, juuri poikasen kera otettiin yhteen..:ashamed:
..nuo l ä k s y t..huoks..jos ei mene H E T I mallilleen, ottaa herneen nenuun(ja sit miekin kun väsy olin:(..)

Läksyjä tullut hissukseen koko ajan lisää ja tietenhin myös vaikeutuneet..poikanen kyllä osaa, mutta ei m i l l ä ä n malttais!
..heti jos vaatii pik-ka-sen enemmän paneutumista/keskittymistä, alkaa temputtelu: "en osaa" ja "en jaksa"..

Miulla jo O-oirehia ja ne ei mukavaisia..juuri sellaista pimahtamista yllättäin|O..aina jotahin - eipä juuri ole harmoonisia päiviä kierrollansa kuin ihan muutama.:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
WP[/B] Jotenkin olisin osannut susta ajatella, ett sulla on nännikorut :LOL:. Mä en osais mokomien kanssa elää ku nykyään pidän korviksiakin vain juhlissa ja varmana otan yksinkertaisimmatkin pois nukkumaanmennessä. Nuorempana ei korvikset paljoa nukkumista hidastaneet, ja mulla onkin molemmissa korvissa ikuiset rannut yksistä renkaista, jotka nukkuessa painoivat jäljet korvalehtiin.

Peukutuksia, että toinen viiva r-testiin ilmestyisi lähipäivinä :heart:!
Joo... minähän olen sellainen seksihirmu, että voi odottaa monenlaista :saint: Mieheni iloksi ne lähinnä otin, ja mielellään on niitä räplännyt :whistle: Siinä vaiheessa kun ne otin, oli "selvää", ettei meille enää imetettäviä tule.. no, toivotaan kuitenkin, että tulee. Livenä kyllä kukaan tuskin arvaisi, että minulla sellaiset on, eikä niistä kovin moni muu tiedäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ottis




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42)..............kp2/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp3/27-29.......yk13( 04/11)...3.
pikkutirri (42)............kp5/28-32........yk10(06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp7/22-24........yk4.......................3.
Zillian (42)................kp13/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp14/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp14/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp15/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp15/?............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp21/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp26/30-50......yk2...(tm 7/11)..3
Euphonia (40)...........kp28/25-26......yk22......................1.
Mahdotontako (46)....kp46/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





putunen (42).....................dpo2
Whisky Peat (35)...............dpo12




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Nakkasinpa päivityksen tuohon tälle päivälle. Poistan eilisen päivitykseni, joka oli Ninni69:n ns. korjaus. Eilen näyttää myös Putunen päivittäneen, joten tiedot lienee ajantasalla nyt :confused:??

Minni007:n poistin kp- ja RKTT-listalta, sillä hänhän on jo yrjöklubissa ja siellä visusti pysyköön :heart:. Huom! Yrjöklubilaisetkin saavat ja voivat ja heidän toivotaankin täällä vielä pitkään piipahtelevan =).

Ps. Sain eilen puoli sangollista puolukoita (ovelle kannettuna ja siivottuna ;)) ja nyt tekasin puolukkapiirakan. Uunista tulee jo kivasti tuoksua. Saa nähdä mitä mies tuumaa ku eilen vinkkas, ett sellanen pullataikinapohjainen olisi hyvä. Sanoin, etten viiti alkaa pullataikinaa tekemään. Mokoma ukko ku sille ei mikään 'normaali' kelpaa : /.

Hän kiukutteli muuten eilen illalla, kun netti oli hetken aikaa pelaamatta. Lopulta se oli ihan mun syy, ettei toiminut. Kun netti viimein alkoi toimia, kysyin, ett "Onko se nyt mun ansiota ku tuo netti toimii, vaikken oo mitään tehnytkään?". Sitä se ei ollut, mutt sainpa näpäytettyä häntä kieroutuneesta logiikasta :stick:. Niin suivaantunut olin äkäilyynsä hetken aikaa, ett jo roudasin olkkariin petivaatteet, ett nukun siellä, mutt kyllä mä lopulta miehen viereen menin.
 
Viimeksi muokattu:
Terkkuja kaikille vanhoille tutuille. Mielenkiintoista että vanhalla käyttäjätunnuksella ei enään päässyt sivustoille.

Eli se minun raskausviritelmä päättyi silloin aikanaan ja en ole kauheasti asiasta tahtonnut palstalla ilmoitella.
Tänään vaan mietin mur-murin ja ottiksen kohtaloo.. kuulin viikonloppuna onnellisista äideistä 46 + ja tapasin heidät, joilla terveet lapset syntyneet nyt syksyllä. Eli jos aikanaan minulla olisi ollut fiilis siitä, että se on ok minun iässäni saada ensimmäinen tai neljäs lapsi tämä olisi auttanut minun mentaalitason minuutta hyväksyä mahdollinen raskaus. Todennäköisesti mieleni on ollut jarruna mahdollisiin lapsiin. Kaikkea ihanaa sivuston naisille ja megahali tulevaisuuteen.

mimmimamma menneisyydestä
 
Heippaus kaikille ja myöhäisiltaa!
Minä vielä koneella mutta kohta tän sammutan kun on niiiin väsy! Pelaamassa ollut tänäänkin (sählyä) kun liityin uudelleen yhteen toiseen porukkaan. Kunto alkais pikkuhiljaa kohoamaan ja eikös se vaikuta siihen raskautumiseenkin?
Tervehdys mimmimamma! Olitkos muumimamma ennen? Kun en muista tarkkaan..
Vai ootko enää listalla?

Juu Ottis: Minunkin mieheni kiukutellut jopa eilenkii siitä kun pienensin tvstä ääntä, kun ajattelin 22.30 käydä nukkumaan kun oli tänä aamuna 5.30 herätys... hän kun potee niitä viekkarioireitaan niin ei ole kaukana kun pinna menee!
Onko miehelläsi se lääkitys päällä?
Koirat kuorsaa vieressä|O ja munkin kohta pitäis, klo 8 herätys huomenna ja töihin meno 11ksi...:(kyl tää duunarin elämä on rankkaa! Vapaata vasta ma-ti, silloinkii pitäis siivota jne. maanantaina aika naprapaatille selän vuoksi. Kun ei ole kunnossa. Buranoita syönyt muttei nekään juuri auta.. paikallaan en kyl ala olemaan! Juu sorry kun taas on valitusvirttä! Eikä sivua aihettamme kyllä mitrenkään!
Menkat loppumassa jo! 3 päivää, on aika lyhyt vuoto... Pitäisköhän munkin niitä FSH-testejä tilata??? Jotta sais ainakii selvyyden yhteen asiaan! Jos vaihdevuodet jo tulossa nii alkaa mahiksetkii varmaa olla huonot...

Mur Mur: Kiva jotta on töissä hyvin sujunut! Hyvää työpäivää huomiselle!!=)

Tetu: oot oikeessa ettei oo aikaa hukattavaksi! Mut kun mies haluaa luomuna viel koittaa kun lopettaa lääkkeensä... mä en kyl usko että pystyy ilman mitään noitten särkyjensä kera olemaan! Mut sanoin ett ok! Vuoden loppuun asti katotaan, sitte tutkimuksiin! Saas nähdä vaan... :)

Juu sori nyt kaikki keille en jaksa vastata, paremmalla ajalla sitte! Ai niin! Sain 35 ovistestiä siinä pakkauksessa, on ainakii millä dipata!

Plussatuuloset kaikille ihunille ja hyvää yötä!!:heart::hug:
 
mimmimamma..wauuuu, mikä sat-tu-ma - sinua juuri viikolla mietin!:kiss:

Täällähän mie viel - taustalla roikuskelen enämpi ja luopumistyötä teen..pitää kuiteshin osata luopuahin, ei mahda mitään.
...ja m i k ä l i se ylläri suotaisiin, olisi se suuri ihme ja lahja.:heart:
(mitään ehkäisyä kun ei käytössä ole..vaan en siihen tuudittaudu - ihmeeseen)

Siullehin sinne jonnehin - kaikkea hyvää megalomaanisesti!
 
Viimeksi muokattu:
Kp 27, "ei raskaana". No, ei tullut mitään megapettymystä. Ainakin nyt on taas aikaa piipahtaa tohtorilla tuon yskän takia, jos vaikka ottaisi ne keuhkokuvat. Raskaana en niihin kumminkaan lähtisi. Kotona odottanee kasa ovistestejä :) Ja yhdet häätkin on tuossa vajaan kuukauden päästä.. :D
 
Huomeneita ihunaiset :)
Täällä ootellaan menkka jomotuksen kera tätejä kylään ja olo on ihan hanurista :(
Muutenki elämä jotenkin potkii päähän joka saralta että tuntuu ettei tule lasta eikä paskaa mistään,koskaan,ikinä...
Voi siis sanoa että jotain kumman matalapainetta ilmassa muutakin kun tätä syksystä tuulta ja sadetta.
WP lohtuhali täältäkin
Kaikista huolimatta puhallan hurrrrjat plussapuhurit kaikille :)
 
Ottis
mimmimamma Morjenstus sinullekin :kiss:. Täällä 'taustalla' roikuskelen minäkin mur-murin kanssa. Ei ihan kokonaan olla toivosta luovuttu, mutt luopumassa kuitenkin, sillä joku päivähän se on lopulta edessä, jos ei ihmettä tapahdu. En tiedä pitäiskö kuitenkin psyykata aivonsa uskomaan, että raskaus on mahdollisempaa kuin mahdottomampaa, jos se silleen onnais?? Kuitenkin tässä on jo tahkottu yli 2 vuotta, joten alkaa vähän tuntua siltä, ett elämässä pitäis olla muutakin. Kai sekin jo on edistystä, etten enää mm. tikuttele ovista :). Tjottailuksi tätä ei voi kuitenkaan sanoa ku seksielämää ei ole ollenkaan. Mitähän tää sitten on? Ihmeen odottelua :LOL:.

minttu2011 Mun mies joutui eilen nostaa kortisoniannosta taas 20 mg:aan päivässä, kun ei paksusuoli ole vieläkään rauhoittunut. Itse soitti lekuriin ja sai uuden määräyksen, mutt kiukku nousi pintaan jo siinä vaiheessa, kun mies etti reseptejään. Ihan jouduin kuin pikku lapselle puhella, ett otahan nyt rauhallisesti ja että kyllä tästä selvitään. Ja illallahan se isompi annos jo näkyi kiukkuna ja mun aihettomaan syyttelynä. Siitä vielä huumorilla selvittiin, mutt saas nähdä kuin viikonloppu menee. Hyvällä tuurilla mökkielämä rauhoittaa miestä niin, ettei hirmu kiukkua tule, mutt rankkaa tämä on henkisesti mullekin. Itse olen sellainen, etten pahemmin valittele enkä motkotakaan ja toisella on sarvet jatkuvasti ojossa (ja vieläpä ihan väärä sarvi :stick::LOL:).

WP Ne on noi digitestit sen verran ei-herkkiä, ett saattaapi vielä hyvinkin tulla se "raskaana" siihen näyttöön tästäkin kierrosta :heart:. Mä en digillä uskaltais edes yrittää testata ennenkuin näkisin viivasta toisessa testissä ensin.

tattinen Tsemppihali sinulle :hug:. Ei ole kiva jos elämä joka saumassa potkii persuuksille :(. Onko sun mitenkään mahdollista irtaantua normielämästä päiväksi tai pariksi, ett saisit vähän relattua ja vietettyä laatuaikaa joko itsekses tai hyvässä naisseurassa? Mä olen huomannut sen auttavan kaikenkattavaan vi**tukseen aina. Nytkään ei tekis pätkääkään mieli alkaa roudata katteja ja kamoja mökille ja viettää siellä vklua miehen kanssa, vaan eipä auta, kun menin kerta lupaamaan. Mulla on kuitenkin suunnitteilla tyttöjen ilta yhden kaiffarin kanssa syysloman aikaan ja se antaa voimaa kummasti jo näin etukäteenkin.

Miehelle olen tänäänkin löytänyt 2 ulkomaanmatkaa hyvään hintaan ja vinkkaillut, ett vois lähteä lentoon, mutt ei mokoma kommentoi. Ei mukamas ehdi pitää lomaa :headwall:, näin sanoi eilen. Syysloman ajallekin löytyi viel paikkoja, ett voisin minäkin suunnitella etelän lomaa, mutt en halua jättää pentuja vieraiden hoiviin viikoksi. Varsinkin kun veljen perheellä on loma samaan aikaan. Ei olis reilua, ett he olisivat lomansa kiinni meidän kateissa ku me oltas etelän auringossa. On siis parempi, ett mies lähtee yksin ja mä pakenen vaikk mökille katteineni ku ei tarvi töissä rampata.

ON Mulla on tänään kp9 ja olin jo huolestua kun ei ole neljän päivän greipin kittaamisesta huolimatta ollut vieläkään minkäänlaisia ovisoireita. Nyt alkaa kuitenkin jotain alakerrassa tuntua, niinkuin mulla aina oviksen aikaan, kun greippimehua juon. Vaikuttaa tosi nopeasti. Mullahan yleensä alkaa ovislimottelut kp6, joskus on alkanut jo kp4:kin eli heti kun vuoto on loppunut. Näin ollen voisi olettaa, ett ovis tulisi nyt myöhemmin, mikä ei olis paha juttu ollenkaan, sillä se antais toivoa, ett 10 viikon selibaatti ehtis loppuakin sitä ennen.

Toisaalta en ihan oikeastikaan enää jaksa stressata pilin saannin kanssa. En ala ainakaan tekemään ihmeitä piliä saadakseni, se on varmaa se. Mun ukollanihan oli aikoinaan tapana olettaa, ett mun pitäis olla oikein herttaista ja ihanaa ja nimenomaan kiltti saadakseni piliä. Sanoi, että jos kiukuttelen on turha kuvitellakaan, mutt ei se mun mielestä niin sais olla. Jos yhdessä lasta yritetään kyll siinä pitäis olla molemmilla yhtälailla intressiä tehdä asian eteen jotain. Mies siis tuntui odottavan, ett häntä pidetään hyvänä ja hellitään, kun hän sitten ne siemenet kuitenkin lahjoittaa. Kuin projekti olisi ollut yksin minun!!! Niin väärin, niin väärin ja silläpä mua sit usein niin kovasti ketutti, ett oviksen aikaan käyttäydyin mahdollisimaan veemäisesti, ettei olis sit varmaankaan mahiksia pilin saantiin ainakaan sillä, ett mies olis saanut tahtonsa läpi :LOL:. Melkosta tahtojen taistelua ollut siis tämä elo joskus. Nyt mulla on sellaiset fiilikset, ett jos sattuu, ett himot herää ja oikeaan aikaan pupuillaan, se saa tapahtua, mutt en ainakaan tietoisesti ala toimia sen asian eteen mitenkään. Eli kai tämä tavallaan sitä tjottailua mun puoleltani on. Tai sjossailua sitten =) (sjos = sekstaillaan jos ollaan sekstaillakseen).
 

Yhteistyössä