40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis - halitusmutistus:hug:
..omalta kohden se on kyllä niin, jotta tänne olen vain jäänyt enään roikuskelemaan "hyvään seuraan" - siihen ihunaan!:kiss::heart:

..kun en vain osaa poiskaan olla..vaikka pitäis osata luovuttaa totaalisesti ja kunnolla!(tarkoittaen sitä, etten enää näille sivustoille eksyis olleskaan..)

Olen ihan reppana ja hieman säälittäväkin:whistle:..täällä sitten kupeksin ja hiimailen:D

Ninnillehin ISO, lämmin:hug:
..voi kun mie tunnen sinua kohden empatiaa..kun ittellänihin ollut vahvasti samoja "ongelmia" kuumeilun varrella..

Minttu
- kasvakoon munarakkulaiset muheviksi ja ainahin yhden sisään se elinvoimainen munasoluinen:heart:
..jos luomukierto tois vaikka ylläri pyllärin:)

Kiitos viinivinkistä, korvan taa laittelen!:wave:

..ja siitä puheen ollen..täällähän mie naatiskelen taassiisa!:D
Katotaan, saanko leilin tälle iltaa tyhjäksi?:p

Huomaan, että se pari - max. kolme lasia, on miulle se sopiva määrä näin yksin nauttien..ja ne ei ole täysiä laseja kun sitä glögiä laittelen joukkoon - juon siis sillä tapaa, etten lämmitä juomaani - miun suussa maistuu näin paremmalta.=)

..ja Minttu..on miullahin sipsi pussukka viekussa ja käsi käy pussin sisällä rapistelemassa ahkeraan.:LOL:

OOAK - mie laittelen dipatut O-testit veskin pikku roskikseen ja sieltä niitä on hywäinen onkia vertailtaviksi tarpeen tullen.:whistle::D

WP - miullapa lämmöt nousee oviksen perästä välillä: 1-3vvrk!
..ei tartte nousta vuorokauden sisään..ja miulla nousi viime tärppikierrollahin Heinäkuussa 2011 vasta(etten nyt ihan palturia puhuis:eek:..) 3-4vrk:n perästä oviksesta!
..JUUUUH - noin se mäni!=)


Mie annoin&sain tälle iltaa..hih:p....ihan vain harjoitusluonteisesti mentiin - kunhan tuli molemmille se hywäinnen oloinen.

O-testin dippasin - tosin vasta illemmalla..mutta sellainen hailurainen viivanen vielä tuli..pikkasen olen huomannut tuntemuksia tänään alamasulla, ehkä hieman limojahin..

Kattelen niitä talletteluja tässä viikonlopun aikana sitten jos siltä tuntuupi..on ollunna aikas vilpoista meillä sillä rintamalla viime aikoina
..ja miun mies on ainahin turpa rullalla jos ei saa pussejaan välillä tyhjennettyä - minuun!:LOL:
..tumputus ei ole kuulkaas ihunaiset olleskaan sama juttu..ei niin makiaa hunajata!:D
(huomaa, jotta OIli se on tulollaan, miun jutut taas näitä..)


Hyv Yöt:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Minttu: ainakin meillä ovis+ päivänä muhinointi on ollut liian myöhään. Tai ainakaan tärppi ei niistä ole käynyt. Jos simpat on ok-kuntoisia, luulisi että parempi kun siellä munanjohtimissa olisi tyyppejä odottelemassa munasolua :) mutta enpä ole lääkäri. Itse ainakin koen, että jos ovis olisi kp 14, kp 12 ja 14 olisi meikäläisten tärppipäivät. Kyllä ne sen aikaa elelevät, nuo siimahännät.

Onneksi en enää tikuttele, en tiiä oviksen tulosta enkä menosta mitään :)
 
Ottis
Minttu2011 ja mur-mur Viineistä puheenollen, kuulun samaan kastiin eli varmaankin viitisen vuotta sitten eka kerran suostuin yhden siskon luona ruoan kanssa maistamaan punaviiniä eikä se totisesti ollut hyvää. Varmaankin ihan 'huonoa' tuuria oli, että tuo nimenomainen viini ei oikeastikaan ollut hyvää vaan kitkerää. Itse ostan punaviineistäkin laimeimpia eli vähiten alkoholia sisältäviä ja ne on enemmän minun makuuni. Meillä joulupäydässä oli Merlot Syrah Cabernet Franc'ia, varsinainen kauppanimi Reserva Etnico. Taisi olla tän joulun sesonkiviini, kun sitä oli suositeltu miehelle samoin kuin minullekin. Mun ostama puteli on vielä juomatta, kun 'kaukaa viisaana' jemmasin sen mökille. Viime viikolla roudasin sen kotiin, josko tänään sitten sitä maisteltaisiin :p. Hyvää siis oli tuo, vaikka prosentteja siinä näyttääkin olevan peräti 14. Minä jäähdytän viinin ensin, mutt otan sen noin tunti ennen nauttimista lämpenemään ja olis se pullo varmaan hyvä avatakin vähän aiemmin tuulettumaan.

Gb Täytyy tunnustaa, että tuota 'työvehkeitään' kirjottaittaessani ajattelin itsekin vähän kaksimielisesti :LOL:, mutt samalla mielessäni ajattelin, että eipä noilla kaluilla ainakaan kovin paljon käyttöä ole ;).

Minttu2011 Olutkin ihan oikeasti muuten vanhenee. Katoppa vaan niin niissä on viimeinen myyntipäivä :). Ei mun pakko olis yksin lumia luoda. Eilenkin kun loin ja viisaasti aloitin silleen, ett miehen työautolle putsasin ekana paikan ja sit aloin mennä kohti liittymää, tuli mies just pari metriä ennen valmista kotiin ja loi sitten peremmältä lumia. Minä loin polut eka kertaa auki tälle talvelle ja nekin pääasiassa siksi, ett kissojen on kiva leikkiä ja jahdata toisiaan kinosten takaa ja hauskaa niillä näytti illalla olevankin. Tänä aamuna mies loi yksin lumet ja sanoi jättäneensä mullekin jotain, vaan hyvinpä vähän tuota oli jäänyt, noin 3 neliötä, minne ei ollu kolalla päässyt =). Lunta sataa taas ja aion pitää, ett MINÄ ehdin työtimen varteen ennen miestä. Lumenluonti on nimittäin mulle ainoa missä saan pikkasenkaan kaloreita poltettua ja oltua ulkona. Vielä se tuntuu kivalta, mutt ei varmaan maalis-huhtikuussa taas jos lunta tulee aina vain.

Mies lähti just kotipaikalleen ja sielläkin on lumitöitä tehtävänä. Mökillä pitäis jossain vaiheessa käydä ja sielläkin on lumenluontia odotettavissa. Ulkoiltua siis tulee molempien jos aiotaan pitää pihat auki.

Ja sit noihin pupuiluihin. Jokin varmaankin tässä pitkän linjan yrittämisessä on tehnyt sen, että pupuilu ei ole enää varsinaisesti seksiä, vaan puhtaasti tapa yrittää lisääntyä ja on varmaankin ihan luonnollista, ett se ei silloin enää kivalta tunnu, kenestäkään. Tai siis vaikka kivalta tuntuisikin, niin ei innosta. Meidän tilanne on oikeasti sellainen, ett ihan hirvittää ku ajattelee, ett mikä tässä suhteessa sitten pitää jos ei ole seksiäkään. Näin kun ukkokin oli illalla selvinpäin, oli ihan kivaa, tosin vähän tylsää mutt kuitenkin varsinkin aamu oli kullan arvoinen, kun ei ollut ollut pienintäkään kinaa ja kaikki hyvin. Ukko antoi mun peräti nukkkuakin yhteentoista, eikä valittanut vaikka vasta silloin sai keittää mulle aamukahvit =).

Miehelle olin aamulla kertoa metkasta unestani, mutt jätin sen sittenkin kertomatta ja ajattelin säästää teille :). Unessa olin lähtenyt tyttöporukan kanssa johonkin hotelliravintolaan ja jotenkin aavistelin, ett mun mieskin tulisi sinne myöhemmin omin nokkinensa. Näin kävi. Näin hänet eka kerran miesten vessan ohi kulkiessani. Just sitä ennen oli nähnyt mun ex-miesystävän, jonka kanssa ero oli mitä ihmeellisin eikä olla sen jälkeen nähty vilaukseltakaan. Yritin vetäytyä pois näkyvistä, mutt huomasin miehen silti mut huomanneen ennenkuin meni vessaan. Mun mies oli unessa pidempi kuin oikeasti, tummempikin ja siisti tumma puku päällä. Hän oli oikein sexy mun mielestä. Hän seisoi peilin edessä kun hänet näin. Poikkesin suikkaamaan suukon poskelle ja moikkaamaan. Mies tuskin huomasi minua, mutt kun menin ulos, tuli vessan kopista mun ex-miesystävä, ihan eri tavalla pukeutuneena ja pienempänä kuin oikeasti. Ulkonäkö oli sama kuin oikeasti, sillä hän oli aikuisten oikeasti niin ruma kasvoiltaan, ett oli melkein komea :). No, tää mun exä huomasi minut, kääntyi takaisinpäin ja pyysi anteeksi meidän eroa ja kertoi tienneensä mun todella kaivanneen häntä. Sanoin, että "Niin kaipasinkin, mutta en kaipaa enää" ja lähdin pois. Mun mies jäi ihmeissään kattelemaan, että mikäs juttu toi oikein oli, mutt uni ei niin pitkään jatkunut, ett olisin saanut nähdä loppua.

Harmi sinänsä :LOL:, mutt se unesta jäi vahvana mieleen, ett exää katsoessani päästä varpaisiin mukamas arvioiden, tunsin varsinaista vimmaa käydä hänen kimppuunsa, sillä oikeastihan se suhde ei niin pitkään kestänyt, ett seksi ja himot olisivat koskaan laantuneet. Tuo uni kertoi mulle paljon tästä suhteesta. Jotenkin toi mun ukkoni on kasvanut mun pääni sisällä isommaksi ja komeammaksi kuin onkaan ja jotenkin ne seksihalut ovat kutistuneet miltei olemattomaan :LOL:.
 
Ottis
mur-mur Minäkin täällä roikuskelen vain hyvässä seurassa, se on totta :kiss:. Ei täältä osaa pois jäädä.

Toivottavasti teille toi illallinen antaminen ja saaminen tuottaa nyt plussakasta tulosta :heart:!!

Minttu2011 Piti vielä onnea pupusteluihin toivottamani :heart:!

WP Komppaan. Olen vakaasti sitä mieltä, ett simppasten pitää vähän ehtiä munanjohtimissa lorviskellakin ennen munasolun irtoamista. Ja niin olen jostain lukenutkin ett ne tarvii vähintään sen 7 tuntia tuottaakseen jotain ainetta, joka auttaa niitä joko uiskentelemaan rivakammin tai puhkaisemaan munasolun. Nyt olen liian laiska, ett jaksasin sitä juttua esiin kaivaa, mutt näin se on =).
 
Heippa
saa päivittää ikäni 41v minä vielä muutaman kuukauden. :)
Vatsapöpöä varmaan isekmässä niin huonovointinen olen ollut pari päivää. :(
Niin ja kiitos kaikille tervetuloa toivotuksista. Täällä käydään aina kun vain ehdin.
 
Ottis
Gb Pahoitteluni :hug:. Toivottavasti onni on myötä nyt alkaneessa kierrossa. Tsemppiä!!

Mrs Bree Pikaista paranemista pöpöstä, ellei se sitten ole raskauspöpö, jos on huonoa oloa ollut :).

Taitaa jäädä tänään lista päivittämättä, sillä meillä ainakin ukko siihen malliin niskan takana alvariinsa, etten voi päivittää. Ihmettelis pian mitä teen. Nyt mulla on rinnalla facebook auki ja luulee, ett kirjoittelen sinne =). Eka pieni lasillinen viiniä naatiskeltu :p.
 
...ei juma arvatkaa painanko joka kerta tota hiivatin vihreää + Vastaa ketjuun nappia kun olen viestin kirjoittanut!

Piti vaan sanomani että Ottis samat kujeet täällä - pompin naaman ja tämän väliä - kun sen (ukkokultani) mielestä tää meidän vauva-homma on ihan priva juttu...enkä mä olen ihan varma että se tajuaisi tätä että minusta tämä on hyvä ja tukeva paikka :D
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Clearblue (41)...........kp1/28............yk6...........5/1.yht.
bugsy (41)................kp5/29-31.........yk3......................9.
tattinen (41).............kp7/22-28.........yk15(2km.)5/1.yht.
sarialeksandra (40)...kp10/32-37.........yk n.1v......................2.
Minttu2011 (43)........Kp10/27-29.........yk1v 4kk( 04/11)...3.
annekristiina(46).......Kp?/26.............yk1.................5./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp15/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp16/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp20/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp22/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp22/25-27.......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp23/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp28/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp29/26-28.......yk5.......4./1.yht.
MrsBree (41).............Kp30/28..............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp34/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp45/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





anjamarita (43).....dpo2
Euphonia (40).....dpo3
Ninni-70 (41).........dpo8
Ottis (44)..............dpo12



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Heips! :)

Päätinpä yrittää listan päivittämistä, kun oli jo muutaman päivän näköjään jäänyt päivittelemättä.

:attn: Tarkistelkaapa kaikki että meni päivät oikeinpäinperin :attn: t. nimim. "Ensikertalainen päivittelemässä" ;)

Lisäilin samalla itseni RKTT-listalle, eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisi tällä kertaa natsannut.. :whistle: :saint: :cool: :D
 
Hei kaikki!:attn:
Tulin ilmoittamaan, että meille syntyi suloinen pieni peikko- poika (3000g & 48,5cm) 2.1.2012 klo 14:12 (rv 37+3):heart:
Raskausaika oli äärettömän raskas 4kk: n vuodelepoineen päivineen, mutta kaikki vaikeudet unohtaa kun kuulee tuon pienen rakkaan tuhinan:heart:
Teille kaikille toivon onnea yrityksiinne jatkossa ja hurrrrrrjia plussatuulia!!:attn:

Mindy ja Ihanuus 4vrk:heart:
 
Mindylle isot onnittelut pikku kääröstä <3
Ihanaa lukea näitä onnistumisia! Tähän täytynee todeta, että oisko tämä jotain "kohtalon poikasta", sillä minun edesmennyt ystäväni antoi minulle rippikoulussa lempinimen Mindy :)
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Clearblue (41)...........kp2/28..............yk6...........5/1.yht.
bugsy (41)................kp6/29-31.........yk3......................9.
tattinen (41).............kp8/22-28.........yk15(2km.)5/1.yht.
sarialeksandra (40)...kp11/32-37........yk n.1v......................2.
Minttu2011 (43)........Kp11/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
annekristiina(46).......Kp?/26..............yk1.................5./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp16/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp17/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp21/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp23/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp23/25-27.......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp24/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp29/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp30/26-28.......yk5.......4./1.yht.
MrsBree (41).............Kp31/28............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp35/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp46/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





anjamarita (43).....dpo3
Euphonia (40)........dpo4
Ninni-70 (41).........dpo9
Ottis (44)..............dpo13



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
CB - kurja juttu, pahoitteluni negakierrosta:hug:
..uutta yritystä päin vain nenu, eiks niin?:) - sitä plussakasta!:heart:

Ottis - eipä mitenkään sellaista vahinkoa päässyt viime lemmiskelyssämme mieheni kera tapahtumaan, että siitä voisin raskautua..koska mie en talletellu..muuten vain pidettiin hauskaa..;):p

..sullahan Ottis on hyvin eläväisiä unia ja muistathin ne herättyäsi noin hyvin!=)..miulta haipuu aikas äkkiä mielestä yleensä..

OOAK - kyllä meilläkään ei mies tykkeväisi jos tietäis(ja tietää ainahin jonhin verran), että mie meidän intiimeistähin jutuista joskus kirjoittelen..tosin, enhän mie yksityiskohtaisuuksiin koskaan mene niissäkään jutuissani..jotain häpyä sentäis:D




ON..tänään dippasin taas illasta O-testin ja viivanen jo huomattavasti vahvempi, tuntemuksiahin ollut enämpi masulla ja sitä piiiiin-nan kireyttä, hermostuneisuutta:vampire:

Miun esikoinen kävi tänään kylässä, tein sellaisen ihunan herkullisen, kermaisen
kääretortun hälle kun täytti 3.1 25v!
..ja arvatkaas..mie aivan totaalisesti ne unhoitin..ihan hävetti kun lapsi itse muistutti minua:ashamed:

Kyllä se tuo stressi tekee miut aivan muistamattomaksi!!!:headwall:

..ai niin..vielä me tänään saatiin miehen kera siitä 3l leilistä molemmaisille kahdet lasit viiniä..ja sitten mie äskettäin tiristin viimoset lirut siitä sisus pussista - nyt se on sit vihroon loppu!:D..ja seuraavan kerran ostan jotahin hywäistä punkkua miehen synttäreille 4.2:cool:

Nati nati:heart:..mie vielä telkkua töllään, makoilin eilen piiiiitkälle iltapäivään ja uni karussa..
 
Ottis
Kiitos päivityksistä Euphonia ja mur-mur :kiss:. Euphonia Hyvin näytti päivitys ekakertalaiseltakin sujuvan =).

Mindy<3 Voi ku ihania uutisia oli sulla :heart:! Takuulla on pikkusen tuhinaa ihana kuunnella :kiss:. Onnittelut :hug:. Onnekasta vauva-aikaa teille :heart:.

mur-mur Pääasia, ett on ollut hauskaa, vaikkei tullut talleteltuakaan =). Jospa sieltä kuitenkin olisi yksi simppanen karannut talteen :heart:!

ON Meillä oli eilen illalla ja viime yönäkin lopulta suorastaan hauskaa. Yksi mun työkaveri laittoi alkuillasta viestiä, ett ovat lähdössä paikalliseen yhden toisen pariskunnan kanssa ja niinpä toi toinen pariskunta sitten illansuussa käveli tähän ja otettiin porukalla kupposta ja lähdettiin sit kävellen baariin. Mulla ei ole havaintoa mihin aikaan on tultu kotiin, mutt viimeisen paukkukuorman on mies maksanut vähän ennen kahta kuitin perusteella, joten olettaisin, ett ollaan kolmen aikaan oltu kotona. Mulla oli rankka aamu, ei varsinaista krapulaa, mutt kamala väsymys ja nukuin yhteen asti päivällä. Mies alkoi aamusta loiventamaan, mutt ei rankalla kädellä ja on ollut ihan hauskaakin seuraa. Nyt hän on nukkunut jo parisen tuntia eli meillä on hyvin rauhallista. Kissat ovat nukkuneet koko päivän. Ulkona pakkasta 20 astetta eli kai mä voisin kohta alkaa viritellä tulta takkaan, vaikka mies sen aamulla jo kertaalleen lämmitti. Ihanaa, kun on oikea talvi :saint:.
 
Ottis - voi miten mukavainen ilta siulla siellä ollut - kiva!!!=)
..täällä pakkasta vain -9C..mutta kiva on keli, sopivan "kirpakka"


Tuli taasen valvoskeltua aamun tunteihin(04.30) ja sitten kuitenhin heräilin 11.30..mutta painuin uudestaan koisaamaan kahden pintaan ja vetelin sikeitä neljään.;)

Ovista tuntuis pukkaavan - lämpöjä en kyllä ole mittaillut mutta kohta käyn dippaamassa O-testin..väsy edelleen kova ja masulla kiristelyä munasarjojen kohdilla, sekä selkeästi limoja jo toista päivää - tänään enempi, oviksen luulen olevanhin huomenna.

Meillä mies siivosi veskin ja saunan poikasen kera.
Mie leikkasin miehen hiuksia koneella ja hän siitä niii-iiin mielissään, että jaksoi puunata!:D
..ja onhan se ihuna nyt käydä puhtaassa saunassa kylpeä ropsauttamassa!

..olihan mulla vielä muu-ta-hin suunnitelmissa tälle iltaa..saas nähdä, saanko miehen lämpenemään ajatukselle!?..:p

Mukavaista iltaa itte kullekkin ihunaiselle!:wave:
..olikos meillä dippaajia tälle päivää?..+++++++++puhallus läksi!
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä hissua tänään..

Mie sain, kuin sainhin miehen lämpiämään(ei ollut edes vaikiaa;))..ja talletteluja tein soppelisti, koska..O+ tuli vahvana - 1min päästä dippamisesta, oli testiviivanen tummempi, kuin kontrolviivanen.:)

Arvatkaas, onko miulla vaikiaa..olen syönyt kahtena päivänä omatekoista hernerokkaa - se niiiin namia..ja seurauksiahan sillä on..ihan kauhea prutke&pörinä kuluu peräpäästä alvariinsa:x..
..hyvä, ettei ollut kaasupilvi yllämme kun lemmittiin..:LOL:..woe mahoton sentäis:D
Täällä taas niin virkku-sirkkuna mie olen
ei ole väsy lainkaan..menee kyllä elon rytmi ihan sekaisin kun valvoskelen yöt ja nukun iltapäivään!:O


Toivottelen täältä++++++++ken dippaileepi huomenissa:heart:
..ja kauniitta unoisia kun simmut painuu kiinni
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Clearblue (41)...........kp3/28..............yk6...........5/1.yht.
bugsy (41)................kp7/29-31.........yk3......................9.
tattinen (41).............kp9/22-28.........yk15(2km.)5/1.yht.
sarialeksandra (40)...kp12/32-37........yk n.1v......................2.
Minttu2011 (43)........Kp12/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
annekristiina(46).......Kp?/26..............yk1.................5./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp17/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp18/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp22/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp24/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp24/25-27.......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp25/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp30/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp31/26-28.......yk5.......4./1.yht.
MrsBree (41).............Kp32/28............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp36/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp46/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





anjamarita (43).....dpo4
Euphonia (40)........dpo5
Ninni-70 (41).........dpo10
Ottis (44)..............dpo14



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Pakko oli jonnekkin kertoa :)

Tuon O-testin viiva on melkein yhtä vahva kun tarkkisviiva - ja MIÄS ON PITKÄSSÄ PÄIVYSTYTS VUOROSSA!
Nyt kun ois kotona niin vikittelisin heti kammariin - ihan vaan varmuuden vuoksi :)
 
Dippasin O-testin..tuli eilistähin hieman vahvempi viivanen!
..eilen viiva alkoi ilmestymään heti kun virtsa imeytyi liuskaa pitkin..tänäänhin viivanen ilmestyi minuutissa, vahventuen kontrolliviivasta tummemmaksi(eilisessä testissä oikea reuna testiviivaa hieman vaaleampi)

Uskonpa, jotta jos dippaisin illasta, olisi viivanen jo heikompi.

..tänään siis dpo-1..jos vielä kertaalleen tsippadippadii:p..poikanen läksi juuri naapuriin leikkimään..hmmmmm..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä