40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
HEIPPARALLAA IHUNILLE!!!:heart:

Oikein hyvää pääsiäisviikkoa kaikille!! =)

Lueskelin tossa yli tunnin noita juttuja viikon ajalta... on paljon tullut juttuja.. jotain ehkä mieleenkin jäi..

[B]MORTICIALLE halitukset isäsi poismenon johdosta!!:hug:

OTTIKSELLE hatunnosto kun alat vihdoin osoittaa miehellesi että et aio sietää moista käytöstä!! Onko hän vastannut siihen asiaan mitään? Mitä aiemmassa viestissä kerroit, että vaadit vastauksia.. viikon päästä.... ? Onko hänessä miestä puhumaan selvinpäin järkevästi?? Ai niin, oliko se niin että hän on ujo hissukka silloin? Juu, mun lähipiirissä on myös tapauksia, että ujo selvinpäin ja maailmanomistaja ottaneena.. Teit kumminkin viisaasti kun päätit ettet aio riehua lomalla,, on sullakin oikeus huilimiseen, voi juutas! Ja miten niin oli sun aiheuttamaa ettei herra hakenut puita??? Kyllä jossain kohtaa mättää ja tosissaan ukollasi!! Anteeks vain, ystäväni!!:hug: Suututtaa niin sun puolestasi. Ikäänkuin miehesi ei osaisi olla kiitollinen mistään mitä hyväkseen teet... Hyvää lomaa nyt kumminkii sulle ja nauti pääsiäisestä rentoutuen!:heart:

MUR MUR IHUNA
:heart:
Ihan kuin punertavaa olen minäkin näkevinäni testeissä joista tänään kuvaset laitoit.. Ainakin ylemmässä... Peukutukset jotta viivalle lisää väriä pukkaisi!!!
Ja ihuna tuo kommenttisi: Juu ja karva kuvassa ei ole miun vaan Salli-neidin... :LOL:

LILLERIINAlle voimia miehesi kiukun sietämiseen, ihminenhän sinäkin oot, tartteeko sitä viikkotolkulla hänen vihoitella mokoman asian vuoksi?? Ja vaikka kuinka harmittaisi, niin on elämässä isompiakin juttuja!! Toivottavasti olette jo saaneet välit parempaan kuntoon!! Nauttikaa pääsiäisestä ja toisistanne!!:heart:

Peukutukset Wiennalle jotta olisi hyvänlaatuisia soluja joista saisi pienen alulle!:hug:

Ja OLIIVITTARELLE lämpimät onnittelut vauvan syntymästä!!

ANNEKRISTINALLE
myös hatunnosto kun jaksat liikkua noin paljon! Itsekin olen yrittänyt, tässä viime viikolla 4 kertaa treeneissä.. sählyä ja jumppaa sekä hölkkää.. paino vaan ei tunnu putoavan,, kun on joka ilta pakko syödä jotain hyvää ja epäterveelistä, sipsejä, nakkeja, suklaata... Ihmekös tuo jos ei kilot karise! Tuon iltasyömisen kun saisi pois niin olis kait jotain mahiksiakin laihtua!

Vielä ON: Minä laskin, jotta olisi kp 18 tänään.. ei siis 19, koska menkat alkoi vasta lauantaina, 17.3. Eli piinailuviikko pitäis sattua ens viikolle.. Jos ei siis menkat ala aiemmin niinkuin viimeks. Oliko muuten vaihdevuosioireita että kierto lyhenee??
Nyt on kyl kans sellaisia menkkajomotuksia, etten tiedä vaikka pukkais jo heti seuraavana viikonloppuna. En oo kyl tikutellut minkään valtakunnan ovistikuilla.. ei vaan huvita tuhlata testeihin ku ne ei sit kummiskaan välttämättä kerro koko totuutta. Eli voi näyttää positiiviselta vaikka ei ovista olis ollutkaan.
Ai niin, Lillis, munkin mies suuttui mulle kun olin ajanut auton pihassa hiljaista vauhtia lumipenkkaa päin, ja luulin ettei sille mitään käynyt.. sattui vaan olemaan jäässä se kasa mihin törmäsin...naarmuthan siellä oli olleet keulassa ja sumuvalot risana!! No mies soitti klo 9 eilen aamulla mulle töihin ja kiros ja huusi 5 minuuttia... ei olis vielkään lopettanut mut sanoin että on mulla totta vieköön töissä muutakin tekemistä kuin kuunnella haukkumisia puhelimessa!! Että säästäis mölyt kunnes tuun kotiin... No ei se sitte jaksanut enää meuhkata.. Käynyt mikä käynyt... mikä noilla miehillä on että ne suuttuu niin vietävästi siitä, jos autolle käy jotain, eihän se ole kuin auto!!! :)
No miehet on miehiä!

Nyt lopettelen ja menen lepäämään hetkeks, alkaa jo päätä särkemään liika koneella istuminen|O
Illanjatkoja ihunille olkkariin!!!:heart:
 
Juu ja TETUlle tsempitykset jotta pieni olisi kasvanut seuraavaan ultraan kunnolla!!!:hug:
Mulla jäi tollaisen 5-viikkoisen kokoiseksi kun oli keskeytynyt. Olin ultrassa rv7+0. Mutta TOIVON SYDÄMESTÄNI että teillä olisi parempi tuuri!!!

PLUSSIA OLKKARIIN!!!!! +++++++PUUUUHHHHH!!!!!!!!!!!
 
Kop, kop..arvatkaa kuka?:D

Ihan tippa tul linssiin, kun niin ihanasti mua tsemppailitte, tytöt; Ottis, *murre* ja Minttu!! Ei sille vaan mittään voi, mutta kun oikeessa elämässä ei niin hirvittävästi oo ihmisiä, joille kertoa sitä sun tätä, niin tää on niin huojentavaa, kun täällä saapi puhua ja AINA ymmärretään ja jaksetaan tarjota olkapäätä, johon itkeä!:heart:.KIITOS!

Tetu; äläs nyt luovuta vielä!! RKTT! Ja sä oot, eikä muuta todistella..syksyllä sulla vaavi sylkyssä, siihen uskomme ja pidämme sormet ja varpaat pystyssä, että ultrassa sitten ens kerralla jo vahva syke, ja pieni "katkarapu" heiluupi ja "vilkuttaa"!

Ei juma, että kohta on kirveelle töitä, tässäki kämpässä.(alkaa kuulostaa jo Ottiksen meiningiltä:vampire:); äijä meuhkaa ku mustilainen joka hemmetin asiasta ja huutaa ku ei ois mulla korviakaan enää päässä.. Saakurat sentäs, jos ei muuta naamaansa mukavamman näköseksi, niin tämä leidi ottaa pikkusen irtioton pääsiäisenä! Mulla on 4 vapaata ja en todellakaan ala mitään möyryämistä kuuntelemaan tai norsunpimppiä katselemaan:headwall:! Ei taida tulla munarikasta pääsiäistä tänne! Paitsi, että, tuo naamahan voipi olla vinksallaan jo senkin takia, ettei oo piparia saanut viikkoon:O! On se vaan sen verta piparille altis, että jos vähän vilauttasin tai antasin ymmärtää, niin hää kyllä ymmärtäs antaa ja kaik ois hyvin valtakunnassa taas:saint:! Mutta taas, mä haluan ensin rauhan taloon, enkä ala mamboilla vain sen takia; rauha ensin, seksi sitten:attn:!

No juh, toivon muilla olevan rennompi olotila ja lempeämmät kotiolot:cool:!

Tunneherkkää tiistai-iltaa kaikille, tulkaahan olkkariin "porisemaan"!

Lillis
 
LILLERIINA: Sinä oot sit tölvässy auton juuri samantyylisesti mitä minä tässä reilu kuukausi takaperin :) minäkin perruutin semmoiseen metalliseen laatikkoriviin ku exän pihalta läksin. Tonnin tikki tuli ku puskuri meni vaihtoon, tosin mulla oli semmoinen "pöliän kuskin vakuutus" eli omavastuu osuuden - tippuneiden bonusten verran siitä sit kärsin. Onneksi ei enää tosiaan siihen vee.itutukseen tarttenut kenenkään motkotuksia kuunnella. Auton ku on mun oma, itte maksan kaikki kustannukset siitä. Mutta tekevälle sattuu ;) eiköstä?

WIENNA: Kerrohan tuloksia, kuinka hyvin munit näin pääsiäisen kunniaksi? :) Täällä puolestasi peukut ja varpaatki pystyssä.

TERVETULOA UUDELLE TULOKKAALLE ! Tänne kyllä mahtuu.

MUR-MUR: järjesti taas jännitystä olkkariin. Harmi vaan jos se meni ohi kuitenki ja täti siellä jo kolkuttelee :/

TETU: Toivotaan, että seuraavalla ultra kerralla siellä pussissa ois se pikku asukkikin.

OMA NAPA : menee näyttämään ja käyttämään itseään siellä lekurissa. Miehen simppatesti tuloksetkin varmaan kuullaan uudestaan, eihän se mies osannut tarkkaa silloin selittää niitä tuloksia, muuta ku että hyvää laatua ja liikkuvuutta oli. No, veikkaan,että mut kans ultrataan, kiva kuulla ja nähdä onko limis kasvanut ja onko folli kans kasvusuunnassa.
 
Hanhimamma tervetuloa mukaan :)

Lilleriina, niinhän se usein on, että miehet aattelee ensin vaan peltiä ja sitten muistavat kysyä kävinkö kuinkaan. Onneksi meni vaan peltiä, vaikka vähän se kirpasee. Mää runttasin joku vuosi sitten autoni takaoven ihan lutulle. Puhuin kännykkään ilman handsfreetä ja peruutin samalla. Niin kopsahti kivasti auton ovi valopylvääseen. Vauhtia ei ollu nimeksikään, mutta niin vaan meni keskeltä ovi ihan rutulle. Harmitti hetken, mutta sitten sen meni ohi. Omavastuu piti maksaa ja bonukset pikkusen putos, mutta ei muuta käyny. Kerran yritin pelastaa pienen pientä hämähäkkiä auton ratista, se että vilkasin hämähäkkiä, niin olinki jo vastaantulevien kaistalla, sitten nopea kääntö omalle kaistalle. Oli sen verran nopee kääntö, että auton perä osu liikennemerkkiin että vilkku meni säpäleiks ja vähän pelti sai pientä kuhmua. Hämähäkki oli edelleen ratissa :) no pysäytin auton ja päästin hämähäkin menemään :) Olen sitä mieltä, että kun siitä asiasta rahalla selviää on asiat hyvin, vaikka se tiukkaa tekisi hetken aikaa. Jotta päästä ukon mölinät toisesta korvasta sisään ja toisesta sujuvasti ulos :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
mur-mur: Kylläpäs jännäksi vetää, näen ihan selvästi punaista testissäsi. Nyt vain toivotaan että se siitä voimistuu :heart:

Onpas täällä miehet olleet kiukkuisella tuulella. No paras neuvo varmaan tosiaan on että toisesta korvasta sisään ja saman tien toisesta ulos, jos vain se on mahdollista!

Meillä mies taas reissuhommissa ja en joudu kuuntelemaan mitään rähinöitä enkä puheitakaan mistään, neidin kanssa kahestaan täällä touhaillaan ja pakataan että päästään pääsiäiseksi lomareissulle.
Tänään kp 30 ja vähän on ilmassa että kk sieltä taas pentele sentään saapuu, vaikka salaa haaveilenkin että juuri nyt olisi ollut se tärppikierto, kun talletukset osu hyvin kohdalleen ja oviskivut oli lujat. Nyhtän on taas clomit apuna ja kaksi clomia per pvä otetaan ja nyt oli toinen kierto tällä lailla.

Mutta luulen vahvasti että lomalla kk alkaa ja tämä mamma on taas kiukkuinen, menee vielä lomareissu pilalle kun ne penteleen kk tulee ja sekoittaa taas mielen :kieh:
 
Hyvin pikainen ON; sen verran tulee vielä huono olo istumisesta..

Punktio oli tänään ja saaliina 7 munasolua! Olen supertyytyväinen, minullahan vain tuo toinen munasarja toimii eli kaikki tuli samalta puolelta. Kipeää teki, mutta oli onneksi nopsaan ohi.
Päivitän huomenna lisää, nyt sohva kutsuu taas makuulle..
 
  • Tykkää
Reactions: Euphonia ja OOAK
Voi noita kaks lahkeisia kun osaavat olla välistä niiiiiin:mad:
..ei aina ymmärrä nainen heidän ajatuksen juoksujaan(jos eivät hekään meidän;))

Wienna - aivan mahtava saalis siulla siellä Onnen pipanoita torstaille:heart:

Mie vielä dippasin tälle iltaa..ja ei siihen tullut taas kuin haamun varjo..huokaus:(

Laskin, että tänään olis oikiastaan se 11vrk hedelmöittymisestä: Lemmittiin kerran 22.3 yhdentoista pintaan illasta..sen jälkeen tuli kovat O-kivut hetkeksi.
Munasolu ei kuitenkaan hedelmöity siitä heti..eli varmanhin meni 23.3 puolelle reippaasti(simot vaativat sen 7h ollakseen valmiita)

Mutta..lämmöt kuiteshin laskee ja dippauksessa ei taas mitään..vaaleanpunertavaa, limaista papruun peppusta pyyhkäistessä..tässä se nyt oli, ei mahda mitään.

Nati nati ihunille tasapuolisesti, huomenna työpäivä.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
OOAK - miunhan piti vielä kommentoida noita dippailujasi.

Mie luulen(ja ihan maallikon arvaus), jotta nuo viivasen kohdille tulevat punertavat kohdat, johtuvat kohonneesta FSH/LH hormonista.
..noin testit juuri siihen saattavat reagoida..

Omaanihin mietin, mutta dippasin siksi myös O-testin ja se ainahin iiiihan hailukainen - ei siis LH ainakaan kyseessä.

FSH testit viimeiks 4/2011 ja oli Kp6 4.5 ei silloin ainakaan koholla.
..olen myös dipannut 2011(olikohan Joulukuussa?)lopulla sen Kotitestin hedelmällisyystestin ja sekin nega(1 viivanen)

A i v a n 100% varma, EN siis voi olla tuosta FSH:n reagoimisesta testeihini..mutta luulen kuitenkin, jotta raskauden yritystä oli.

Milloin sie olet käynyt viimeiks FSH/LH testeissä?=)..muiistaakseni olit dipannut itsekkin tuon hedelmälisyystestin..muistinko oikein?

Mikäli noiden osalta asiat Ok, en osaa muutakaan arvella..p a i t s i, jotta testit ovat hanurista - viallisia!:O
..silloin kannattaisi olla kyllä yhteydessä testin myyjään/valmistajaan.
 
Viimeksi muokattu:
Moi
Ihan ensteks harmitukset MURMUR jos ei tälläkään kertaa...PÖH!

Ja sitten TETU68, voi kuinka toivonkaan että siellä pieniäinen kuitenkin kehittyis normaalisti ja parin viikon päästä jo sykkeet näkyis:heart:

OTTIS viime yönä kun lueskelin ja mainitsit matkalle lähdöstäsi ni laskeskelin että sama taitaa olla meilläkin lähtöpäivä eli 26 päivä? Teillä lähtö vaan ilmeisesti sieltä pohjosempaa joten ei kentällä päästä treffailemaan ees sattumalta. Hyvää reissua sinulle ja hyvää seuraa toivon mukaasi on se sitten siskosi tai miehesi.

WIENNA mahottomat peukutukset sinulle ja muillekin hoitolaisille!!! Ja hoitoa miettiville peukkuja kans, mullahan mies ei niihin suostunu, mut en mä enää sitä surkuttele, alkaa itselläkin olla sellaset tjottailu fiilikset ja hyvä niin, kovasti olen koittanut päästä siitä PAKKOPAKKO tunteesta eroon ja hyväksyä että näillä mennään ja sen kymppitonnin mitä en saa hoitoihin tuhlata ni sen tuhlaan siihen välivuoteen töistä(mikäli se työnantaja nyt siihen suostuu) sori että ajatus taas karkas omiin juttuihin...:D

Mahottomat peukutukset myös sinulle OOAK, mulla tuli kans tuo mieleen että johtuisko jostain hormonista tuo haamuttelu?

Nii..tuosta LILLIKSEN alottamasta auto keskustelusta...täällä vedet silmissä nauroin TIAZZAN hämähäkki jutulle:D mulla jos ois hämis ratissa kesken ajon ni vois tulla pahempaakin jälkeä, mä kun niitä pelkään ihan suunnattomasti. Ja juu..niinkuin joku tuossa sanoikin niin miehet on miehiä joissakin asioissa ja suhtautumisessa ois totisesti toivomisen varaa...meillä tyttönen 3viikkoa sitten kortin saanut peruutti sunnuntaina meijen talon kulmaan:( tömäys vaan kuului ja vilkasin ikkunasta, samaan aikaan olin auton vieressä kun tyttö itkusena kiipesi ratin takaa ulos, myöhemmin kyllä onnittelin itseäni etten räjähtänyt siinä tilanteessa vaan kykenin olemaan "aikuinen" ja lohduttelemaan että sattuuhan näitä ja onneksi ei käynyt pahemmin, puskurissa pieni reikä ja vähän maalia naarmulle, huomenna kun alkaa vapaat ni pitäs vissii käydä korjaamolla kyselemässä hintaa ja keskustelemassa vakuutus firman kanssa. Mies ei sitten niin kevyesti suhtautunutkaan, anto kyllä kuulla kunniani sekä mun että tyttösen peruuttelemista ja tyylistä, onneks ei ollu tyttö kuulemassa ja autohan siis MUN joten senkään suhteen ei pitäs olla nokan koputtamista. Jälki kumminkin aika pieni jotta jos boonukset menis ni ehkä annan vaan olla...
 
Nii ja LILLIS, jos teillä oli postiloota vaihtanu paikkaa ni meillä oli kyllä talo ihan samalla paikalla kun ennenkin, auto vaan oli eri paikassa kun normisti:D ite viellä tuota tyttöstä pari viikkoa sitten opastin kun suunattoman kauan tuhras aikaa siinä peruuttamisessa, että auto kun on tässä ni kääntää vaan suoraan renkaat niin linkkuun kun saa, ni hyvin kääntyy, varoo vaan noita rappuja ettei peruuta liian pitkälle...noh..mies tuossa viikonloppuna pyys että jätettäis auto vähän eripaikkaan ku normisti kun maa siitä sulana ja löllöksi menny, noh..mun mielessä kyllä jo silloin kävi että pitää muistaa tyttöselle terottaa varovaisuutta ja että siltä kohdalta se ei niin käänny..tai kuten nähtiin niin kääntyy mutta seinää päin:D unohin sitte varotella ja:ashamed:...mutta se siitä ja onneksi ei käyny pahempaa..muistaapahan nyt olla varovaisempi kotipihallakin...

SARIALEKSANDRA voi kumpa se täti jättäis väliin nyt vuodeksi ainakin ja olis pieniäinen kyydissä=)

on. itse koitan olla jalat maassa ja haaveilematta yhtään!!! Mutta, mutta..vaikeeta on ja ainakaan tuonne plussautuneiden puolelle ei kannata yhtään lähtä lueskelee...ovis kumminkin ollut mikä on plussaa jo sinäänsä...ja lämmöt ylhäällä, viikko vielä aikaa uuteen kiertoon(kumpa sitä ei tuliskaan:D)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
mur mur, voi PÖH ja halitukset...:hug:

Morticia, osanotto, voimia ja jaksamista koko perheelle...

Lilleriina, ainakin joka toisessa miehessä taitaa asua se ei-niin-pienikään kiukkupussi, kunpa rauha laskeutuisi pian. :hug: Itselle sattui kerran autohässäkkä, johon liittyi ötökkä: hätistelin pikkutiellä kärpästä auton ikkunasta ja onnistuin kääntämään rattia niin että auto pomppasi vasempaan ojaan ja siitä suoraan naapurin sadevesitynnyrin päälle, puskuri, syyläri ja rengas hajosi. Kärpänen säästyi vammoitta. Tästä on nyt yli 10 v aikaa, mutta vieläkään en ole kehdannut kertoa miehelle episodin perimmäistä syytä. :LOL: Selvisikö pikkumiehen nokkosrokkoasia? Toivottavasti korvatulehdus talttuu nopsasti. : /

Euphonia, pahoittelut tädistä.

Tetu68, voi kun se pikkuinen nyt jaksaisi kasvaa siellä masussa, kovasti jaksuja uusintatsekkauksen odotteluun...:hug:

minttu2011, plussatsemppiä jännäilyviikkoon! :) Jostain muistan lukeneeni, että lyhentyneet kierrot saattavat varoitella tulevista vaihdevuosista, että ensin lyhenisivät ja sitten pitenisivät, mutta voi kai yksittäiset heitot johtua varmaan muustakin.

Gb, peukut, että ultrassa näkyy muhkea limis ja hieno folli!!!

Wienna, onnittelut hienosta saaliista, upeaa, oikein paljon tsempitystä seuraavaan vaiheeseenne!!! :heart:

sarialeksandralle kovasti plussatuulta ja mukavaa lomareissua! :)

pikkutirri, tsemppiä piinaviikkoon, pidän tärpille tiukasti peukkuja!

ON: kp2, päätä jomottaa ja lämmöt jostain syystä edelleen ylhäällä, alwaysejä kuluu kuin teinivuosina konsanaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
ulpunen - noi voi kurjake, tätikö sinne nyt..:hug:
..tännehän sen piti..

..tulossa on tänne nimittäin seuraavaksi, ei mahda taas mitään.:kieh:

Päätä särkee, lämmöt enää 36.1 ja selkeää tuhrua jo enempi.
..eikä testikään näyttänyt myöhään yöllä enää, kuin yhtä viivasta..

Vaan..etiäpäin, on eläväisen miel!=)

pikutirrikkä
, mie haaveilen siun puolestais:heart:

..ja kaikkien muidenhin ihunaisten!:heart:
 
:attn:HUOM! HUOM! HUOM!

Päivittelen listaa tänään, mikäli jaksan..

Lisäilen siihen vain päivittämättömät päivät - eli: kun lista päivitelty, ilmoitteletteko muutokset joita kierrossanne esim. tädin tulo, niin saan laiteltua päivät ajan tasalle - KIITOS!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä mutta kyllähän tällä "kokemuksella" jo osaa varautua pahimpaan. Vaikka ovis olisi ollut kovastikin myöhässä ni ei sentään kahta viikkoa..elikkä odotellaan, että itsekseen sieltä pois tulisi. Mies ei tahdo ymmärtää, että ei hyvälle näytä. Puhuu vaan resukka, että onhan tässä vielä vielä toivoa..:( Ihan sydämeen sattuu..
 
MOIKAT!
TÄÄLLÄ KP1!!
Kierron pituus tälläkertaa VAIN 19 vrk!!!!! Mitähän tää ny meinaa? Ei mulla kos-kaan ole ollut näin lyhkäisiä kiertoja.. viimeks varmaan 21-22 päivää... Näinköhän vaihdevuodet sittenkin käsillä????:'( Niin se vaan on, että ikää kun tulee niin ei enää ole tuollaisetkaan asiat itestään selviä... Taidan kummiskii ostaa ne o-testit jotta saa edes hiukan osviittaa milloin ovis olis mahdollisesti jos siis tapahtuu ollenkaan..
Mietin sitäkin, josko ne hormoonit olis jollain tavalla sotkeneet näin jälkijunassa tota kiertoa... nythän en ole 3 kuukauteen syönyt niitä.

TETUlle lohtuhalit:hug::hug:ja viel peukutan sen ihmeen puolesta!! :)

Oli miten oli, näin tälläerää. Jos en jaksa naputella tässä taas, toivon kaikille OIKEIN HYVÄÄ ja MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ!!! :D Meen kaikiks pyhiks töihin, eli rahantuloa ei voi estää! Niin PIRSKATIN isot korvauksetkin siitä saa: /Mut on sekin tyhjää parempi, joka sentti pitää laskea, on tarkan rahan aika!!!!

MOIKS!
 
Ottis
tetu68 Voi ei :'(. Niin ikävää ja surullista. Pahoitteluni :hug:. Melkonen se sun lääkäris jos ei ole mitään järkevää sanonut :(. Miten ovulaatio voi tulla jos ei ole vuotoakaan ollut välissä? Nyt mä en ymmärrä :ashamed: tai olen sit nukahtanut bilsan tunnilla hyvin kriittisellä hetkellä :(.

mur-mur Ylemmässä kuvassa näkyy viiva selvemmin, ainakin mun silmääni. Milloin sun menkkojen pitikään alkaa tai siis mikä dpo sulla nyt on? Peukuttelen joka tapauksessa parhaan mahdollisen tuloksen puolesta :heart:!

ON Tänään tullut viel pikkusen limoja, joten ovis kai ihan hollilla.
 
Ottis
Minttu2011 Ei tuosta ukosta saa ulos mitään asia-asiaa kuin pihdeillä. Töistään kyllä puhuu ku Runeberg, mutta ei mitään tolkkua saa elämästä kotona, jok'ikiseen asiaan löytyy joku syy minusta. Eilen hänelle sanoinkin (kun ei taaskaan tullut saunaan, kun säästää), ett käyttäytyy jatkuvasti kuin 3 v. kakara. Koko ajan on joku Ei-juttu päällä miksi ei voi tehdä jotain.

Illalla vihiroon kysyin lausuen ääneen toiveen, että hän ei kai sitten ole lähdössä Kreikkaan, kun ei ole siitä mitään sanonut?? Siihen sanoi, ettei hän ole sanonut, ettei lähde ja kun vinkkasin, että olis ollut fiksua kommentoida, sanoi, että mitäs tuosta puhumaan, kun siihen on vielä niin paljon aikaa. Siinä vaiheessa siis vasta herkes kommentoimaan, kun olin itsekseni neuvotellut ääneen a) matkan perumisesta kokonaan, b) matkansa kauppaamisesta jollekulle muulle, mutt ett minä lähtisin kuitenkin. Ja huom! Levin (ryyppy-) reissunsa on merkannut kalenteriin jo ajat sitten alkanut puhua siitä noin 2 kk sitten. Jotta silleen :stick:.

Lilleriina Sinä osaat niin ihunan elävästi kuvata noita tilanteita, että vaikka onkin vakavasta ja suunnattoman ärsyttävästä asiasta kysee, meinaa ihan naurattaa, siis toi sun ulosantis, ei asia :). Oikein teet kun odotat ensin rauhaa maahan ja vasta sitten suostut seksiin.

Mä sanoin ukolleni eilen ku taas jostain juputti, ett "Et taida tietääkään kuinka lähellä on lähteä akka vaihtoon jos ei ala asenne muuttummaan". Ja sillä mielellä mä tässä nyt vähän elelenkin. Pääsin töistä jo yhdeltä ja olen tässä raivaillut paikkoja (varsinaisesti siivoamatta, mutt ett olis mukavampi olla) ja valmistautunut pikkuhiljaa irtiottoon ihan itsekseni. Lähden mökille. En ota edes kissoja mukaan. Makkarin villamaton tosin otan, ett sen pesen saunakamarissa ku siellä enemmän tilaa ku täällä kotona. Ja jos kohtauksen saan, pesen saunan lattian, mutt mitään muuta en tee ku ollalötkötän ja miehelle teen selväksi, ettei tarvi kuvitellakaan, ett visiittini jälkeen mökillä tuoksuis mänytsaippua ja paikat hohtais puhtauttaan.

Gb Peukutukset lekurikeikalle. Toivottavasti on kivaa kerrottavaa ku tuut takas :heart:!

Wienna Hieno saalis sulla :). Onnittelut :heart:! Toivottavasti mahdollisimman moni selviää siirtoon :heart:!

Pikkutirri Juu, taitaa olla, ett te lähdette pohjosempaa, mutt onko kohde sama? Olis kiva törmätä =). Mikäs merkki me keksittäisikään jos törmätään jossain, ett saatais vähän vihjettä mitä naisia oikein ollaan :LOL:? Tällä hetkellä näyttää, ett mies olis lähdössä myös, mutt tiedä tuota jos vain 'uhkailee' ja tahallaan vitkuttaa kieltäytymistään, etten sais enää ketään tilalleen ja kaiken kukkuraksi heittäisin rahaa taivaan tuuliin. Siskot eivät majoitu kuin noin 4 kilsan päässä eli nyt on ainakin parempaa seuraa tarjolla, jos alkaa oman norsuturvan (Lilleriinaa melkein lainaten =)) kattominen etoa.

Autokeskusteluun mun outo lisäni :). Minä teloin parkkipaikalla pari/kolme vuotta sitten meidän auton oikean puolen kokonaan. Meni siis korjuulle niin ovet ku etu- ja takalokasuojat, vilkut sun muut ja mun ukkoni oli miltei iloinen, ett "Onpa kiva ku kerrankin tapahtuu jotain". Vakuutuksista meni tietty roima osuus bonuksista ja niistä saan nyt tuon tuosta kuulla, mutt täytyy tunnustaa, ett mun ukkoni otti kolarointini hyvin lunkisti. Ja tilannehan eteni silleen, ett olin ettimässä parkkipaikkaa täpötäydellä pysäköintialueella ja kun tulin yhden auton kohdalle, avasi tämän kuljettaja oven just sillä hetkellä ja kuuluu vaan kamala metallin kirkuna ku ovensa raapi meidän auton kyljen hyvään kuntoon. Vieläkin voisin väittää ett syy ei todellakaan ollut minun, sillä ko. naisen huomasin ja senkin, ett hän teki lähtöä autosta, vaan enpä tajunnut, ett hän päättäisi avata oven just kun minä olen kohdalla :ashamed:. Otti päähän mokoma ja ottaa muuten vieläkin, mutt tosta olen oppinut, ett takuulla itse kurkkaan ennen autosta ulos astumista, ettei kukaan ole tulossa sivulta.

Kerran kolhin oman autoni ja niskani, ku ajoin autoni ensin paikkaan a parkkiin ja kun mua pyydettiin välillä autoani siirtämään, en enää lähtiessä muistanutkaan sitä siirtäneeni, vaan väistin pylvästä (muovia onneks!!) niinkuin olisin lähtenyt paikasta a, vaikka olinkin paikassa b =). Tuosta selvittiin pienellä lommolla auton ovessa, ja sitä en viittinyt edes korjuuttaa. Pikemminkin hyvänä vitsinä kerroin juttua eteenpäin. Jäykkä niska vaivas pari päivää, mutt ei siihenkään sit sen kummemmin äkkijarrutus sattunut.

Mutt nyt kuuluu kone lakanneen pesemästä, joten mä lähden laittamaan pyykkejä kuivumaan ja pakkaan sit kamani ja muutan toiseen osoitteeseen täksi illaksi. Plussaisia ja lempeitä tuulia kaikille :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Ottis - miulla tänään dpo12-13..luulen kyllä, jotta se on dpo12
(O+ päivällä 22.3 ja illasta myöhään lemmiskelyt ja heti perään ovis kipuiset..olisko hedelmöittyminen mennyt tuonne aikaiseen aamuun 23.3?)

Siitähin tiedän tärpin käyneen kun alkoi jo siteeseen pikkasen vuodella, sitä ällön makealta tuoksahtavaa vuotoa:$(kaikki miun keskeytyneet tuolle tuoksahtaneet)

Normi vuoto on "teräkseltä" tuoksahtavaa.

Dippasin kuitenhin vielä..ja harmaa viivanenhan sieltä tuijotti..kauhea päänsärkykin iski, ei pitkilleen näin sattunut..oksettaa aivan..:x

Koetan jaksaa päivitellä listan vielä tämän vuorokauden puolella.
..nyt pakko ottaa lääkettä ja mennä pitkäkseen - Heips!:wave:
 
WIENNA: Hieno saalis, tuuhan ihmeessä kertomaan kuinka monta alkiota saitte??

Kiitos tsempeistä, ken niitä lähetteli lääkäri reissuamme varten.

Eli sitä OMAA NAPAA: limis oli hyvä ja folli semmoisen 17 mm. eli sopii hyvin kierronpäiviin. Mutta mutta, lääkäri käski miettimään hoitoon ryhtymistä. Tuli sekä miehellä että minulla tunne,että hän ei sitä mielellään alkaisi tekemään. Mutta määräsi mulle nyt jotain verikokeita. Sen muistan,että se piti olla n. viikon päästä ovulaatiosta ja ennen klo 10. ja valveillakin piti kolme tuntia olla ennen verikoetta. Tarkkaa hommaa. Mutta jos me se hoito halutaan, niin se sit tehtäis toukokuun kiertoon. Antagonistinen IVF eli sillä lyhyellä kaavalla. No, onpa aikaa vielä sit miettiä, niinku lääkäri kehoitti. Sori ku näin oma napainen viesti, tässä nyt valmistaudun henkisesti huomista lapseni tyräleikkausta varten.
 
Pimenevään iltaan lämpöiset heipat:wave:

Olin töissä iltavuorossa, niin meni myöhään olkkarissa vierailu.

Ottikselle rauhallista mökkireissua; jutustele itsesi kanssa ja tee tärkeitä päätöksiä yhdessä sydämesi kanssa:saint:!

Kiitos kaikille, kun olette jakaneet omia mokiannekin autoilusta! Tän mun pikkuvaivan vaan hankaloittaa sekin, että mulla ei ole kuin osakasko, joka ei siis omia törmäilyjä kustanna edes bonusten hinnalla:headwall:! Ja aina kun auton ohi kuljen, niin sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja posket kuumottaa, kun se ketutus on niin saa**nallinen!! No, uskon ja luotan, että joku päivä vielä helpottaa.. Aasinsilta seuraavaan; Menin aamusella suihkuun, ja ukkeli oli justiinsa takkahuoneen sohvalla kattomassa aamun uutisia, ja koira pyöri jaloissa..Tulin suihkusta sitten "Eevan asussa" ja aloin pukeutumaan..Kuulin, kuinka mies sanoi, jotta "tuu tänne" ja koira hyppäs samantien hänen kainaloonsa..Siinä sitten pohdin ittekseni, että "voi jumakauta, ennen se sano mulle noin ja nyt koiralle", hyvin menee:vampire:!! Meni muutama tunti, ja keitin kananmunia, joita laittelin lapsille välipalaleiville..Joku lapsista tuli koulusta ja huusi, että "yök, täällä haisee muna"! Minä siinä ittelleni jupisin, että haisiskin, mutta eipä oo haissu saati näkyny:kieh:..Sitten mies kaiketi kuuli sen, kun huus mulle olkkarista, että justiinsa aamulla sua pyysin viereeni..Ja mä siihen, että "ai, mä luulin, että pyysit koiraa!!"..Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, "ei kait hän nyt koiraa silleen kutsu..":LOL:! Elikäs, ehkäpä meille vielä sopu syntyy pääsiäiseksi, kun laitto jo ihan nätin tekstarinkin mulle töihin:D! Joten saattaapi ollakin munarikas pääsiäinen, hihhih!!

Ulpunen; kiitos kysymästä; lapsen nokkosrokkoon sain antaa vielä yhtä lääkettä, joten nekin oireet vähäsen helpotti! Mutta ankeaa on, kun ensin 2 erilaista astmalääkettä, sitten antibiootti ja vielä sitten histamiini(??).. Ja heti, jos uskaltautuu ulos, niin kauhea yskiminen alkaa: /! Huomenna lupasin hänet muutamaksi tunniksi eskariin päästää, kun niin kamujaan kaipaa ja samalla saan itse juosta ruokakaupat aamusella.

Glearblue; positiivista mieltä nyt vauva-hommaan, ja tsemiä lapsen leikkauksen takia:kiss:!

Mä taas erehdyin kattomaan tota Iholla-ohjelmaa, ja en niistä tyypeistä silleen tykkää, mutta kyllä se Marian ja Reinon vauva on niin ihana, ettei se ainakaan vauvakuumetta poista!

Tuli taas niin törkeesti omaa napaa, että Anteeksi:ashamed:!

Kaikille lämpimiä ajatuksia, tädin tavoittamille uskoa taas seuraavaan kiertoon ja hoidoissa oleville/edenneille paljon jaksuja; Oivikille ja typykälle heipat:wave:; ja ihan jokaiselle ihanaisia unia ja vauveleiden kuvia:kiss:! Olette tärkeitä mulle:heart:

Lilleriina
 

Yhteistyössä