40+ so what wol.13

Niin eipä täälläkään ihan muutamasta kilosta ole kysymys... kyllä se on 30kg ja rapijat ylipainoa päällä että ihan sen takia halusin alottaa tällä nutriletin pussi kuurilla ja siitä sitten vaihtaa kevyempään ruokavaljoon, kun kanssa olen aika moinen herkku perä. Ihan myös oman terveyteni takia jotta sitten on parempi olla ja liikkua, Sitten jos meille vielä yksi pikkuinenkin suotaisi lisää niin olisihan se mukavaa jaksaa lastenkin kanssa touhuta energisempänä kun nyt vaikka sujuu se nytkin touhuaminen...
Täällä taitaa nyt olla meneillään kp11 ja ovista vois ootella ens.viikon loppupuolella ehken saapuvaks, joten sitä odotellessa täällä.

Mukavaa päivää kaikille:heart:
 
Sunnuntai 20.1.2013
Nimi / ikä.......................Kp.................yritysk.

D-mamma (43)..............kp?/?.............yk?
sarialeksandra (41).....kp15/30.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp21/22-32.......yk3
Rominas (42v)..............kp?/26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp26/28-30.....yk1v
Morticia (44)...............kp?/29-35......yk4
äiskä-73 (39)..............kp12/?(33)......yk3
tattinen (42)................kp11/28..........yk27
PippuriPiia-70 (41).....kp?/30...........yk4
Marza (42)...................kp12/30..........yk2v
sarialeksandra (41)....kp7/30...........yk2v
Fiialiia (40+).................kp25/27-30.....yk6
Tintti-Tiivari (42).......kp10/25-27.....yk5
Naapurin tyttö (28)....kp?/29..........yk10v



Piinailupäivät
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
:attn:Ihunaiset - haluatteko, että laitellaan vielä se "piinailulista" tuohon päälistan jatkeeksi?

Olisko kiva kumminhin seuraille dpo päivien etenemistä sieltä..miusta ainahin olisi teidän muiden kun en itse enää kuumeile.:)


((muoks)) sen tuonne nyt lisäilin, ilmoitelkaa ken tahtoo sinne hypätä!=)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur voitas joo piinailla ihan yhressä :) eli kiva kun laitoit tuon "piinailijat" tuonne loppuun :)
Itellä ei ihan ovis plussaa ole tullut että ilmoittelen sitten kun viivaset tasa paksut :)
Nyt saunaa ja aamulla starttaan töihin go,go :p
Ihanaista iltaa ja plussapuhureita tietenkin:kiss:
 

No huomenta muruset, meillä siis ollu sellasta hulabaloota kun aloitin työt ja likka aloitti tarhailun ja sen myötä samalla viikolla oli likka jo perjantaina oksennustaudissa soittivat töihin mulle että hakea tyttö pois ja sitten lauantaina olin minä kipee ja sunnuntaina ukkeli ja kaikki oltiin kotosalla se maanantai.Nyt sitten viikonloppuna meillä oli kaikki kolme isompaa muksua joten poika 8v alkoi lauantaina yrjöilemään joten ollu aika helvettiä ton oksennustaudin kanssa.Pyykkikone on laulanu yötä päivää ja onneks ollu kauheita pakkasia niin saanu hyvin tuuleteltua SAMALLA HUOH SENTÄÄN.
Laiska oon ollu kirjoittelemaan tänne mutta sitäkin ahkerammin olen ollut lueskelemassa teidän muiden juttuja =)
Nyt meen ulos hetkeksi ja sitten taas likka tarhaan ja ite töihin...moikka

kuvassa siis likkak un alko tuo helvetin oksennustautikierre meillä joka paikka rinnuksia myöten oksussa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Voi hitsi Marza1970 kyllä on ollu kurjat ajat teillä ja tyttökin on surkeen näkönen, onneks ootte ohittaneet jo taudin ja taas elämä voittaa =)

mur-mur piinailulistaa on mukava seurailla täälläkin, sopii minulle :)
täällä taitaa tuo ovis osua loppuviikolle...
jos sitä rupeis starttaamaan ruokakauppaan, moikka taas :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Hei *mur-mur*: Minutkin saa laittaa tuohon yrittelijöiden listaan. Yritystä on jo heinäkuusta. Itse en osaa mitään lisätä mihinkään listoihin, olen aika tumpelo, enkä mikään järjenjättiläinen näiden tietokoneiden kanssa.

Minen oo ikinä tiedostanu millon on ovulaatio menossa, enkä ala edes tekemään mitään ovis-testejä. Mutta nyt "vanhemmiten" on alkanut ovulaatioaikoihin kipuilemaan nuo munasarjat. Varsinkin viimeksi paukahti niin, että ihan vingahdin ja veti kippuraan. Tuntus ennemminkin, että siitä sellaisesta on jopa haittaa kuin hyötyä - mietityttää, että mitkähän kystat ne siellä poksuilee. Ja onko se normaalia - vai liittyskö jopa alkaviin vaihdevuosiin? Mahtaakohan tässä enää raskaaksi tullakaan... Pitäskö se vallan käydä neuvolassa jutustelemassa?
Millasia tuntemuksia ja ajatuksia muilla?

Mulla on ittellä nyt VISSIIN ovulaatio näillä paikkeilla... Kuukautiskierto on normisti aina ollu noin 27-28pvää; heitelly nyt kyl 26-31, liekö ettiny sitä oikeeta kiertoa pillereiden lopetuksen jälkee, jotka jätin siis heinäkuussa pois?! Mutta ennen tiesin aina, ett nyt on pms ja kuukautiset tulossa ku rinnat tuli AINA helkutin kipeeks, ja nyt ei enää mitään. Viime kuukautisetkin oli niin onnettomat, ku ennen ollu aina hemmetin runsaat, ett onkhan mun hedelmällisyysaikani menny jo...

Itse asiassa mua ärsyttää, ku joka kuukausi toivoo, ja sit pettyy, joten tuntuukin, ettei haluis enää toivoa. Ei elämää voi niin elää, ett laskee päiviä, viikkoja... Elämä luisuu siinä sivussa ohi, kun vaan tuijottaa niitä kuukautiskiertoja... Inhaa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mun elämässäni on nyt kyl yks toinenkin vaihe menossa: haluisin vaihtaa työpaikkaa, mut ku noita työpaikkoja ei oo kovin runsaasti tarjolla, ettei oo mihin vaihtais... Tämä paikka on niin stressaava mulle, että siinäki varmaan yks syy lisää, miks mikään ei toimi...
 
Saako nyt vaivata teitä armon lukijoita enemmänkin tunnoillani (ehkä voisin raapustaa vasta ostamaani päiväkirjaan, mutta se ei vastaa... :kieh: )

No enivei; sitte tympäsee seki (varmaa monia muitakin) ku on ovulaatiot jne ja "odottelee" niitä epätoivottuja kuukautisia tulevaksi, ni alkaa KUVITELLA ja etsiä kaikenmaailman raskautumisoireita... On se naiskroppi ihmeellinen - tai ihmeellinen se on tuo psyyken voima, ku se saa kehitettyä oireita, että LUULEE olevansa raskaana. Voi hitto sentään... Haluisin saada kyl rauhan tolle omalle 'hermoilulle'.
Tai siis, ei mua juuri nyt hermostuta, mutta ku alkaa kuukautisten aika lähestyä, ni johan taas kuulostellaan omaa kroppaa. :stick:
Kuukautisoireet tuntuu olevan ihan samat ku raskausoireet... :p

Siitäpä puheenollen; kysynpä minkälaisia oireita teillä on ennen ku kuukautiset alkaa??? Tuleeko kamala nälkä?
 
Viimeksi muokattu:
Heissan ihanaiset ja anteeksi kun katosin enkä päivitellyt listaa. Ja kiitos mur-mur että oot taas jaksanut ruveta listavastaavaksi. :heart:

Mä täällä laputtelen kiivaasti vauvatarvikkeitä kirppikselle myyntiin ja välillä itkua tirauttelen. Ei tuu meille ihan oikeesti enää sitä kolmatta näköjään. Kiukuttaa ja kierto on mitä sattuu, gynelle pitänee aika varata ja varmistella joko ne vaihdevuodet siellä kurkistelee olan takana. Kunhan tässä taas vähän rauhoittuu ja saan lapsenkaitsijan kerran viikkoon, koitan saada kiinni teidän kuulumisista.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka

No huomenta muruset, meillä siis ollu sellasta hulabaloota kun aloitin työt ja likka aloitti tarhailun ja sen myötä samalla viikolla oli likka jo perjantaina oksennustaudissa soittivat töihin mulle että hakea tyttö pois ja sitten lauantaina olin minä kipee ja sunnuntaina ukkeli ja kaikki oltiin kotosalla se maanantai.Nyt sitten viikonloppuna meillä oli kaikki kolme isompaa muksua joten poika 8v alkoi lauantaina yrjöilemään joten ollu aika helvettiä ton oksennustaudin kanssa.Pyykkikone on laulanu yötä päivää ja onneks ollu kauheita pakkasia niin saanu hyvin tuuleteltua SAMALLA HUOH SENTÄÄN.
Laiska oon ollu kirjoittelemaan tänne mutta sitäkin ahkerammin olen ollut lueskelemassa teidän muiden juttuja =)
Nyt meen ulos hetkeksi ja sitten taas likka tarhaan ja ite töihin...moikka

kuvassa siis likkak un alko tuo helvetin oksennustautikierre meillä joka paikka rinnuksia myöten oksussa
Voi mamman pieniäistä:(
..on sulla siellä ollunna aika shouwi kyllä - jaksuja kovasti:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Heissan ihanaiset ja anteeksi kun katosin enkä päivitellyt listaa. Ja kiitos mur-mur että oot taas jaksanut ruveta listavastaavaksi. :heart:

Mä täällä laputtelen kiivaasti vauvatarvikkeitä kirppikselle myyntiin ja välillä itkua tirauttelen. Ei tuu meille ihan oikeesti enää sitä kolmatta näköjään. Kiukuttaa ja kierto on mitä sattuu, gynelle pitänee aika varata ja varmistella joko ne vaihdevuodet siellä kurkistelee olan takana. Kunhan tässä taas vähän rauhoittuu ja saan lapsenkaitsijan kerran viikkoon, koitan saada kiinni teidän kuulumisista.
Ymmärrän niin hyvin oloistasi ihunainen, lämmin:hug:..siitä pienen toiveesta on niin vaikia luopua..on on..:'(
..vaan elo kuule jatkuu..ja oloinen helpottuu, päivä päivältä..usko pois.:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias ja Mafinka
Maanantai 21.1.2013
Nimi / ikä.......................Kp.................yritysk.

Tepias (42)....................kp?/?............yk7
D-mamma (43)..............kp?/?.............yk?
sarialeksandra (41).....kp16/30.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp22/22-32.......yk3
Rominas (42v)..............kp?/26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp27/28-30.....yk1v
Morticia (44)...............kp?/29-35......yk4
äiskä-73 (39)..............kp13/?(33)......yk3
tattinen (42)................kp12/28..........yk27
PippuriPiia-70 (41).....kp?/30...........yk4
Marza (42)...................kp13/30..........yk2v
sarialeksandra (41)....kp8/30...........yk2v
Fiialiia (40+).................kp26/27-30.....yk6
Tintti-Tiivari (42).......kp11/25-27.....yk5
Naapurin tyttö (28)....kp?/29..........yk10v



Piinailupäivät
 
Tepias - lisäilin siut listalle.:wave:
..ilmoitteletko vielä kiertopäiväsi/kierron pituutesi..laskin tuon yrityskerran siitä 2012 heinäkuusta alkaen..Ok?


:attn:Ihunat!..mie päivittelen listaanne aina kun viitsin ja jaksan..lista voi siis olla pidemmänhin aikaa päivittelemäti..tai sitten päivittelen ahkeraan(ainakin jonkin aikaa)


Mukavaa illan jatkoa..
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
No tepiakselle sen verran että kun mulla alkaa menkat niin on kyllä alavatsa aika kipeä mutta eniten on alaselkä sellanen juiliva joten siitä tietää että seuraavana päivänä alkaa menkat sitten hurinalla nälkää en oo koskaan tiedostanu sillä mulle on aina maittanu ruoka samanlailla oli menkat tulollaan tai ei ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
JA SEN VERTA VIELÄ ETTÄ MEILLÄ OLIS OLLU POJALLA 8V TÄNÄÄN KOKONNIEMEN LASKETTELUKESKUKSESSA ILMAINEN PÄIVÄ OPASTUKSINEEN JA ILMAISIINE LASKETTELUTARPEINEEN VAAN UN OKSUA OLI ILLALLAKIN NIIN EIPÄ PÄÄSSY PIKKANEN SINNE prkl JA näköjään tulee caps lock päällä tekstiä että pukkaa joo eli syömään ja tupakalle ja auto tolppaan niin alkaa tääkin tiistai taas rullaamaan kaiken ihmeellisintä oli että ette kanssasisaret voi uskoa kun tulin eilen töistä
tyttö oli kakannu vaippaan vaikka oon sanonu tarhassa ettei tartte vaippaa kun nukkuessa.siellä ollu sitte tumpelo harjottelija vissiin sillä meidän parivuotiaalla oli ALUSHOUSUT VAIPAN ALLA!!!!!!
siis oikeesti paskaa oli alkkarit täynnä mutta vaippa toki puhdas sillä niiden alla pikkarit!!
voi vittu sanon mä aion kyllä kysyy tänään että miksi oli vaippa ja miten helvetissä vaipan alle voi pukee pikkarit :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Minä täällä taas funtsin, että onko ajotus oikea. Sunnuntaina aamuna touhuttiin ja ovisviivat ei vielä helottanut punasina, kp 10. No kp 11 aamu ei sit viel silloinkaan kovin tasaväriset ollut mutta aika vahvat kyllä. Illalla huvin vuoks yhden testin tein ja niin järkyttävän punaisina viivat kun olla ja voi. Mutta oksennustaudin kourissa ollaan oltu ja mies väsynyt joten en hennonnu hommiin passiittaa. Kp siis 11. No tänä aamuna tasaväkiset viivat, eiliset viivat kyllä tummanpuhuvat mutta nämäkin ihan hyvät. Tänään siis kp 12 ja hommat voidaan tehdä vasta illalla 23 aikaan. Kysymys kuuluukin, onko myöhästä? Viime kierrossa ovis oli kp 14 ja kp 15 aamu touhuttiin ja tulosta tuli mut heti oltiin vahvojen viivojen jälkeen 12 h päästä työn touhussa. Nyt simpit olis valmiina eli jos ovis sattus olee vaik nyt niin simpit ois ollut siellä 48h... Iltaan mennessä kun voitas touhuta toisen kerran niin simpit ois ollut siellä 60h ja uudet ois tulossa. Et periaatteesa pitäs olla mahkuja? Mut jos mulla ovisviivat eilen illalla vahvat niin sehän tarkottas et ovis ois 12-24h kuluessa joten siin tulis just se 24 h ja siis tän iltasella simppilastilla ei olis enää niin väliä? Vai turvaanko selustani ja varuiks tänäänkin? Limoja ei oo näkynyt et se vähän hämää tätä hommaa. Mut hommat tulis tehtyä siis kp 10 ja 12 niin eiks se ois ihan ok. Mä täs pähkäilen ääneen kun harmittaa ettei jaksanut eilen mut eiks tollanen joka päivä oo vähön huonompi kun joka toinen päivä vai miten se on?
 
Eikös se homma mene niin, että hommailee joka toinen pvä, niin on ainakin sitä suvunjatkamistavaraa siellä aina :whistle: :p
Mäkin aloin nyt seurata kuitenkin tuota ovislimaa... :D

Kiitos, kun minutkin laitettiin listalle :wave: Pitää muistaa tarkistaa milloin oli viimeiset kuukautiset. Kierto on kuitenkin noin 28 (ollu vähän niin ja näin nyt).
 
Kävin apteekissa hakemassa foolihappoa, mutta huomasin tuossa juuri, että oon alitajuisesti ruvennut syömään punaista paprikaa ja verigreippiä, jotka sisältävät foolihappoa :)

Ja tässä nyt kun oikein pohdin asiaa, niin eikö Ibumax ole periaatteessa sama lääke kuin Burana, ja tuolla jossain mainittiin, että Buranan popsiminen saattaa estää alkion kiinnitymisen ja sitä tässä oon tosiaan joutunut popsimaan, kun mulle on tehty leukaleikkaus lokakuun lopulla ja hampaita oiotaan edelleen, joten särkyjä ja kipuja on. Paramaxiin taidan siirtyä ihan suosiolla kokonaisuudessaan. Pitää vissiin vähentää kipulääkkeiden syöntiä ja kärsiä kivut, jos tässä meinaa raskautua!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Hei vaan kaikki ihanaiset :heart:

Aikasta hyvältä kuulostaa nuo sinun talletukset Tintti-Tiivari nyt sitten vaan jännäilemään kuinka sinulle käy, kovasti ++++++ tuulia sinne :)

Tepias täällä kun menkat alkaa niin pari edellistä päivää alaselkää vihloo aika vietävästi ja illat on pahinpia täällä... ja juu kyllä se joka toinen päivä pupuilua on hyvä ohje tuohon raskautumiseen :p täällä se ei aina oikee onnistu kun tuo ukkokulta on reissu hommissa eikä joka yö täällä kotosalla :(

Marza1970 No joo tosiaa on kyllä ollu joku toope pukemassa teijän tyttöö kun on pikkarit vaippaan unohtanu ja yleensä vaipan ees laittanu jos ei enää ees tarvii sitä ja vielä ne kakatkin... toivottavasti ei ollu tytön pylly kipee, jaksamisia sinne :hug:

Morticia suuren suuri jaksamis :hug: sinulle :heart: toivottavasi olet vielä mukana meidänkaa kuumeilemassa.

Täällä taitaa ovis ruveta kolkuttelemaan ovelle jotenkin olo on vaan semmoinen ja aamupäivällä tein ovistestin niin viivakin oli pikkusen ruvennut tummumaan, laskurin mukaan ovis ois 25.1. ja mies tietenkin juuri nyt reissun päällä :( viimeks pupuiltiin sunnuntai iltana ja ei ainakaa vielä ens.yöks tuu kotiin, mutta jos huomen illalla kerkeis kotiin niin saattas pupilu talletukset riittää jos ovis ois tuolloin 25.1. ja muutenkin jos vaikka ois sit loppuviikosta yöt kotosalla =) no saa nähdä miten sen työt menee...
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Juu, no, tais olla niin, että siihen yhteen kertaan nyt hommat jäi. Eli kp 10 ja ovis vissiin paukkui kp 11, että sinnitelkää simpit! Tänään ois voinnut tehä asian eteen vielä jotain, mutta lapset täällä sairaana, 12v nukkuu olohuoneessa lähellä vessaa ( että pääsee oksulle) ja pienin valvoo vielä ja pomppii meidän makkarissa...kn ovat sairastelleet ja nukkuneet, niin nyt virtaa riittää....iltavuorosta tulin 21.30 ja huomenna aamuvuoroonklo 7, että kuksimaan ei enä ehi...pakolla sitä kuksis vaikka missä, mutta saapi nyt olla, kun musta tuntuu, että ovis meni jo, muuten en luovvuttas. Eli nähtäväks jää...aika heikko yritys tää kierto, mutta joskus yksikin kerta riittää ja uskokaa tai älkää...aikojen alussa yhden kerran vain touhuttiin kp 8 ja siitä synty meidän poika;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Mää kans meen nyt ihan tuntumalla ja päiviä laskemalla ja oon ukkoa hoppuuttanu hommiin. Sillä on aamuvuoro, joten nukkumaan laitetaan aikaisin, ja eilen oli liian väsynyt :D Tästä jos kuukautisten alkuun jaksaa juputella, niin hyvä niin. Lopputuloksesta ei sit taas koskaan voi olla varma... :) Ovisaikoja siis mennään, kuukautisiin pari vkoa. Jossain luki, ett ovulaatio tapahtuu n. 14 pvää ennen kuukautisia, mutta sekin voi tulla loppujen lopuks milloin vain... Viimeks ainakin oli lähellä kuukautisia sellaisia munasarjajuilintoja, että huh huh! Liekö ne ollu sitä ovista vai alkavia kuukautiskipuja... Ihmiskeho on aika hämmentävä :D
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mulla aika lähellä tuop 14 päivää Tepias. Mutta ovis vaihtelee siinä 11-15, useimmiten ovat kuitenkin tuossa kp 12-14 tietämillä, kunhan yhden lastin ees saa siihen aikaan niin hyvä on. No, nyt oli sitten kp 10, mutta onneksi tuo ovis tosi aikasin, eli kp 11!
Mutta oonpa miettinyt, että voi kun itsellä ois sellanen simppikone:D:D, niin johan sitä paukuttelis mennen tullen sillä....ei noilla miehillä vaan lastit riitä ja voimat joka päivä touhuilla..ei ainakaan mun miehellä, kun ei mullakaan ja kauheesti nyt himota kun eukko villasukat jalassa tulee sanoo, että pitäs vähän purkittaa taas:D No, mä en nyt sano mitään, joten tlanne on sit se, että jos ei tunteella tapahdu, saa olla, en ala väkisin yrittäään. Toisaalta tässä iässä pitäs vaan kaikki keinot ottaa esiin, varsinkin kun ovisiaika on nopeasti ohi ja sit saa taas loppuviikot vaan odotella, mutta kun ei vaan jaksa. Vähän siis harmittaa...oispa kesä niin hormonitkin hyrräs erilailla ja sitä touhuis taas yötä päivää, mutta nää talvet on sika laiskaa aikaa tuolla makuukammarissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Mää oon kyllä aika laiska monesti noissa seksihommissa, kesät talvet... - taidan olla ihan eri planeetalta ku muut... :popcorn:
En tajua miks en saa niinku tunteesta kiinni, tai jotenki en saa heitettyä ajatuksia vaan nurkkaan ett menis vaan ilman mitään - Mulla on kumma tyyli rationalisoida kaikki. Vaikea selittää... Jotenkin joskus kesken aktinkin mietin kokoajan miltä musta nyt tuntuu, ihan ku oisin jossain Anna-Leena Härkösen romaanissa päähenkilö mietintöineni... :p Se on ärsyttävää :D... No se siitä.
Netin ovislaskurin mukaan mun ovulaatio olis päivien 20-25 välissä, varsinainen ovulaatio EHKÄ 23. eli eilen. Yritän vältellä särkylääkkeitä, vaikka hampaat pirun kipeet (kävin tiistaina kiristyttään hammasrautoja oikojalla...) ja ennen päivällistä tapahtui pikaiset sessiot, kun olimma kaksin kotona, joten sillä saralla asiat tehtynnä. :LOL: Ja foolihappolisää, muuta ei pysty tekemään, vaikka taikoja haluiskin osata :)
Sama se siis millon ovulaatio on, suositukset niin, että pari vkoa kuukautisista hyvä olla yhdyntöjä joka toinen päivä seuraaviin kuukautisiin saakka. On se hommaa... :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Huomenta Ihanaiset!

Tuosta talletuksista puheen ollen niin ei sitä täälläkään ihan tikun tarkkuudella talletella, kyllä se vähän niin menee että sit pupuillaan kun jaksaa ja hyvältä tuntuu :)
Eilen illalla tuli tehtyy talletuksia ja laskureiden mukaan (jos nyt osuu kohilleen) ovis osuis 24-25 päivän tienoille ja olin limojakin havaitsevani eilen, aamulla sit heitin tossa miehelleni että nyt täytys niitä talletuksia tehdä ni vastas juu juu tehdään vaan nyt on sellai tatsi että iskäkin haluu meille pikkusia lisää :p Joten nyt vaan oottelen että jatkuuko pupuilut taas tänä iltana :confused::kiss:

Täällä kanssa iski toi hiivatin flunssa kausi lapsiin, toisiks vanhin makailee kuumeessa sohvalla, nuorimmainen oli eilen ihan tukkonen ja kahessa muussa vähän räkänesyyttä :snotty: toivottavasti ei nyt tästä pahemmaks ainakaan mee... miehenkaa ollaan vielä ainakin selvitty flunssasta.

PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE +++++ :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias

Yhteistyössä