40+ so what wol.13

Aurinkoista päivää tännehin ihunille!


Itse en ole aamusta dipannut..ja mietinhin, haluanko tälle päivää olleskaan dippailla..pettymyshän se kalvaa mieltä tietenhin..mutta kattelaan jos illemmalla, ehkä se Sofi:n liuskan voisin..

äiskä - oletko dipannut?..:)..plop plop:heart::heart::heart:



Plussasätehiäääääääää+++++++
 
Viimeksi muokattu:
..laittelen teille tännekin kuvat&tekstit Hätähousut Himotestaajat pinosta..

Mies kaupoilla ja poikanen kaverinsa kanssa pilkillä..ja mie dippaan vaan..:whistle:
..15min dippauksesta..




Mie itse näen noissa liuskoissa hailukkaa punaista, ei kovin tarkkarajaista(..ja tänne siirreltynä ei näy)..on haalistunut mennä päivien dippauksista kyllä..
Apteekin omassa jotain viivan tapaista, reunat ehkä hieman testiviivassa punertaa?..

Jos joku noheva olisi ihuna ja muokkaisi kuviani tänne näkyville..kiitos:heart:
Onko meidän olkkarissamme jollahin ihunalla tämä taito?..itselläni ei.

Siinäpä ne..uskon olleen yritystä..eilen olin vielä niiiiin turvoksissakin ja huonoa oloista teki jos masu tyhjä(näin ollut muutamana päivänä)..ja nyt masu ihan löllö ja ei haittaa, vaikka syömisestä mennyt useampi tunteroinen..lämpödippi myös ales->36.5C..siitä pikkasen saattavat vielä nousta, mutta dpo12 miulla viimeistään laskenut lämmät jos vuoto alkamassa..ja vuotohan alkaa tiistaina-keskiviikkona.

Olipahan jännitystä hieman hiihtolomalla..voin sanoi - harmittaa ja kovasti, kieltää en voi:(..mutta pare varmaanhin näin..nyt vain niitä muita suunnitelmia jatketaan: tuleva leikkaus syksyllä(niin odotettu)ja työkuviot.:)

Mukavaista päivän jatkoa!:wave:


((muoks))..siinä liuskassa näkyy haaleaa punaista edelleen(kuvattuna)livenäkin viiva, mutta ei niin väriä....kuvaa en jaksa enää laitella: kun siirrän Aijaasta, kuvan laatu huononee paljon - miksiköhän?..ei miun kamerakaan mikään hyvä, halppis vaan.
 
Viimeksi muokattu:
huoh sentään mulla ihana mies mentiin raxiin syömään kaksistaan ennenkuin pikkuinen tyttömme haettiin hoidosta ja voin sanoa että ikävä tuota pikkasta oli valtava ja oli ihana saada taloon taas tepastelemaan kesällä 3v täyttävä tyttösemme.
Kun kotiuduttiin oli kuulkaas taas otettava päikkärit.
mies niin innoissaan kun kyseli onko menkat alkanu ja sanoin ettei...oli heti että mamma sun tarttee tehä testi.... ai että mää rakastan tuota mies kultastain.
No mulla on kaapissa testi mutta kun kun ja kun...tulee vaan paha mieli jos hötkyilen ja tulee se nega.Siksi en tiedä jos vaan oottelen ennemmin että alkaa menkat...tai mistä sitä tietää jos jo aamulla innostus tastaamaan.
 
Marza..dippaa vaan huomenna jos siltä tuntuu - peukutukset d=)b:heart:


Ei noissa laittamissani kuvasissai näy muuta kuin testissään 1 viiva..ja miulla alkaa jo olla noita v-itutus juttuja kunnolla päällänsä:mad:..tekis vain mieli mennä maate peiton alle Fazerin pähkinäsuklaalevyn kera:p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
mur mur tykkään kannustuksestasi ja siitä että tekis miel mennä suklaan kanssa peiton alle..
hmmm sitä se on varmaan meillä useilla kun veetutus iskee mutta ei lannistuta nyt eihän.Mä olen huono laittaan itse kuvia kun en osaa kuin aijaan kautta aina jonkun kuvan laittaa mutten ikuna mitään kuvasarjaa kuten sinä.
joo ja sitte mulla muka oikeesti on kaikki raskausoireetkin kun miettii parin viikon aikana menny suklaatakin ihan liikaa ja yleensä inhoon sukulaatia..joulunakin muka mieheltä takavarikoin puolikkaan konvehtirasian ihan vaan kiusalla sillä munkin muka piti saada osani olemattomista suklaista jotka kuitenkin suurin osa päätyi muille ..heh
joo kaikki oireet muka olis just väsy ainainen ja päätäkin usein kolottelee
ja mun tissit oikeesti ei ees kärsi nännejä koskea ne on ihan arat.
no petra täyttää kesällä jo 3v ja ollut nyt reilu pari viikkoa jo öisin ilman yövaippaa päivisin ollutkin jo pidempään on se kun muka vaipat jää pois on heti olo ettei oo vauvaa meillä enää vaan iso neiti vaikka ei se vaippa tietty tee vauvaa mutta kumminkin. Ja onhan tuo tyttö kuitenkin muksuista kaikin nuorin niin ainainen mamman pikkunen murunen se on
 
Viimeksi muokattu:
Sirppuliini kiitos uudesta listasta ;)

Maraza sullahan on kanssa jännät hetket siellä meneillään... miten oot malttanut olla testaamatta :confused: täällä jännään sunpuolesta ettei se pirun täti vaan sieltä tulis kylään :mad: niin ne pikkuset vaan kasvaa nopiaa ettei meinaa aina oikee perässä pysyy:) mutta ainahan ne on sellasii äitin pikku kultia :heart:

Voi mur-mur en vaan millään nuista siun kuvista löydä toista viivaa vaikka kuinka väännän ja käännän kuvaa :hug::heart: mutta eipähän tuo täti pahanenkaan vielä ole siulla oveen kolkuttanut... joten jännäillään vaan vielä :p

Täälläkin on tänään testi tehty ja edelleen negaa näyttää... luulempa että myös negana pysyykin koska on jo pikkuhiljaa alkanut nää ihanat menkka turvotukset :O on meinaan pikkusen pullamainen olo plääähhh...:x
 
äiskä - ei liuskan haalea näykkään kun tänne sen Aijaan kautta kansioistani siirsin:|..olisi viivasen oltava vahvempi.

Kameran linssin läpi näkyi 3h dippaamisesta haamun esiäiti - punaviivanen..ja se riitti kyllä miulle kertomaan, että jotahin yritystä oli..jos olisin kokeillut aiemmin Apteekin omalla, olisi sekin saattanut ehkä ihan pikkasen haamuttaa..mutta, mitäpä tuosta enää.

Lomaviikko on pidelty ja arki alkaa - poikaselle koulu ja miehellä työ..mie toistaiseksi koirasten kera kotona.:)

Nyt jään odottelemaan noita Kys:in tutkimuksia huhtikuulle ja jännään sitten lääkärin soittoa toukokuun alkuun, mitä sanoo ja milloinka mahdollisesti leikkaus olisi.

Mukavaista illan jatkoa ihunat..ja nati nati täältä *mur-mur*:ilta:wave::heart:


äiskä, pahoitteluni negasta:hug:
..kyllähän jos kroppaansa y h t ä ä n tuntee, tietää onko tärppi käynyt..mutta pyllärikin olisi aivan ihuna:rolleyes:..ja eikös siulla huomenna vasta dpo12?..toivon sitä pylläriä siulle edelleen:heart:

..itselläni kohdunnapukka jo sen mallinen ja alhaalla, sekä sormelle hiukka tuhrua - täti tulee vääjäämättä..ja mie sen nyt taisteluitta enempää hyväksyn:)

Ai niin - Marzan testiin myöskin+++++++puuuuuuh:whistle::heart:
..mikäli huomenissa päätät dippailla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
mur-mur mäkin tein tässä iltasella vielä yhden testin ja ihan puhdas nega tuli joten eiköhän täälläkin ruveta ihan rauhassa tätiä oottelee.
Tosta kohdunnapukasta haluisin kysellä kun en oo siihen koskaan perehtyny että mistä kohin sitä vois niinku kokeilla??? kysyy tietämätön:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
..hmmmm..no, se kyllä saattuu sormeen ihan varmasti kun koetat emättimen kautta..joskus piilottelee ja hetki saattaa mennä hakiessa..mutta siellä se on.;)

Oviksen aikaan se on tosi korkealla..ja laskee sitten loppukiertoa kohden..mutta napukan paikka/korkeus vaihtelee paljon - esim. illasta miulla monasti alempana.

Parhaiten napukan itse läydän kun istuksin wc-pöntöllä.

Tuossa vielä "virallista" tietoa.

Kohdunnapukka ja kohdunsuu.
Emättimen pohjassa on pieni, pyöreä ja kiinteä kohdunnapukka, jonka voi tuntea sormella tai peniksen päällä. Kohdunnapukan tuntumista sormella kokeiltaessa voisi kuvailla näin; jos työntää sormen emättimeen, joka tuntuu hyvin pehmeältä, samettiselta, lämpimältä ja liukkaalta, sormen osuminen kohdunsuuhun tuntuu siltä kuin olisi löytänyt nenänpään emättimestä.
Kohdunnapukan keskellä on pieni aukko, nuppineulan päätä pienempi reikä, josta kuukautisveri valuu kohdusta emättimeen. Tätä aukkoa kutsutaan kohdunsuuksi. Samasta aukosta siemensyöksyssä emättimeen joutuneet siittiöt pääsevät uimaan kohtuun ja munatorviin etsimään munasolua hedelmöitystä varten.
Kohdunsuu johtaa kohdunkaulankanavan kautta kohtuun ja se aukeaa supistusten avulla synnytyksen yhteydessä. Muutoin kohdunsuu on lähes kiinni.

..vielä..

Synnnyttäneellä naisella kohdunnapukka on hieman toisenlainen. Miulla ainakaan ei napukan aukko ole nuppineulanpään kokoinen, on paljon suurempi. Reunat pikkasen röpelöiset ja koko napukka sellainen leveähkö monasti - kiinni ollessaankaan, ei kokonaan kiinni.

-09 raskaudessa muistan, että roikuskeli tosi alhaalla ja oli sellainen - turpeinen, kun taas -11 raskaudessa aika ylhäällä ja napakka.

Mutta..jokaisen naisen "napukka", on omanlaisensa..nyt vaan ettimään.=)


..ja vielä Perhesuunnittelun kotisivuilta..

Kierron ei-hedelmällisessä vaiheessa, eli suurimman osan ajasta, kohdunnapukka on kova, se muistuttaa tunnusteltaessa nenänpäätä. Se sijaitsee myös suhteellisen alhaalla ja on helppo tavoittaa sormilla. Jos katsot sitä spekulan avulla, huomaat kohdunsuun olevan lähes kiinni, se on synnyttämättömillä naisilla pieni nuppineulan kokoinen piste napukan keskellä.
Ovulaation aikoihin kohdunnapukka saattaa siirtyä ylöspäin pari-kolme senttiä ja sen löytäminen voi olla aluksi hankalaa. Kun kosket sitä, se tuntuu pehmeältä, huulten kaltaiselta. Kohdunsuu on selvästi auennut lisää, joillakin jopa niin paljon, että sormenpää menee sisälle. Emättimen seinämät tuntuvat liukkailta runsaamman liman vuoksi.

Ovulaation lähestyessä voi kohdunnapukkaa tunnustella joka päivä. Se on paras tehdä illalla, sillä kohdunnapukka muuttaa hieman sijaintiaan päivän mittaan ja on iltaisin alimmillaan ja siten helpoimmin tunnistettavissa. On hyvä kokeilla erilaisia asentoja - esimerkiksi kyykyssä, seisten toinen jalka tuolille koukistettuna tai istuen - ja kun löytää asennoista sen, joka tuntuu helpoimmalta, suorittaa tarkastelu samassa asennossa joka kerta
.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar ja Tepias
Voi Mur-mur, kun se ketale sinne muista lupauksista huolimatta tulee :'( Niin sitä ylläriä sinulle vielä toivoin :heart:

Ja Äiskällekinkö se punanuttu tunkee????? :hug: Liian ahkerahan se on..... Mutta Jos vielä dippailet... =) niin plussapuhuria täältä

Marzaaaaaa!!!! Mitä kuuluu? :heart: :heart:

Täällä saatu viivaa ovisliuskaan ja miulle aikas näyttävää sellaista =) Olisi niin hyvä kutka, jos kaikki menisi kohdilleen!!! Oili olisi tuloillaan aikalailla oikeaan aikaan :heart: Ei liian aikaisin, muttei myöskään liian myöhään..... Nyt tänään pitää vielä tikutella ja katsella missä mennään. Aika fiiliksissä juu olen
 
huomenta muruset täällä ollaan flunssan kourissa ja pitäs jaksaa mennä töihin mutta huomisesta en tiedä sillä olen aivan puhki ja aivastelen ja niiskutan ku pikku possu.
menkat ei oo alkanu ja mietin tehäkkö testiä vai oottaa vaan tunne sellainen että tekis mieli mutta toisaalta en halua pettymysten tyhjää paikkaa silmissäin nähdä ees.
Eilen olin kuin taivaassa koko illan miehen kainalossa ja hellässä silittelyssä ja meinasin nukahtaa kun mies silitteli hiuksiani samalla kun leffaa katsottiiin,sanoinkin miehelle että voisin tottua niihin helliin silityksiin
 
Huomenta ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Oon nyt sivistänny itteäni ja käynny lukemassa kuinka nuo ovulaatiotestit toimii, en kyllä vielä ostanut moisia vaikkakin "kaupoilla" kurkin mitä maksaa jne... ;)
Täällähän on tilanne, että kierroistani en tiedä mitään, eikä menkat ole tulleet kertaakaan synnytyksen jälkeen. Vatta on kyllä jo jonkin aikaa kertoillu,että sieltä ne on tulossa. Yritystä tavallaan ollu koko aika kun ei olla ehkäisty, mutta jotenkin sitä on vaan ajatellu,että ensin tulis ne menkat ja vasta siitä lähtisi homma käyntiin. Joo siis en ole niin pönttö, ettenkö tietäis,että raskautua voi myös ettei ne menkat ehtis alkaakaan :D
Siksi kai tuo mun listalla olo voi vielä olla "vajaa tiedoista". Kertoilen sitten kun on jotaan oikeeta mitä sinne laittaa. Tuo kiertokin on aina lyhentyny lapsen teon jälkeen ja ilman ehkäsyä ollu sillein epätarkempi 1-3pv.

Mutta kyllä tää nyt ihan todelliselta tuntuu, oikeesti mennään ja toivotaan....
Kellekkään en ole kertonu, että siitä yhdestä vielä haaveillaan, sillä mun kaveripiirissä lapset on jo tehty ja vanhempiakin ovat heidän lapsensa kun omani. Kyllähän ne hämmästyivät jo tästä pienimmäisestämme. Raskaana olo kun ei ole mulle ihanaa vaan stressin täyteistä aikaa, mutta se lopputulos......sormineen, varpaineen kaikkineen ja sitten kiukkuineen, uhmineen ja tulevine teiniäkämyksineen. Voiiiii kun iiiiihaaaanaaaa!
Elämää iloineen ja suruineen =)
Taidoin ruveta kirjailijaksi, ohoh. Kivaa olla olkkarissanne!
 
Hei vaan ihunaiset :heart:

Hyviltä näyttää oliivitar nuo sinun ovis viivaset... ei muutakuin pupuilemaan vaan :p

Voi vitsi Marza että jaksat pitää meitä jännityksessä :popcorn: ihuna sinun miehesi kun on sinua noin hellinyt illalla :kiss: voi harmi että vielä oot flunssankin saanut :snotty: pikaista paranemista sinulle :hug:

Täällä en oo enää viittinyt ees tikutella enää... pikkuhiljaa rupeen tuota tätiä oottelee, vaikkakkaan vielä ei oo tänne saapunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
no juuh kurjuus tää on tää flunssainen oloni ja oikeasti kun töissä on lapsia mulla sen 10-16 on aika hurjaa jaksaa olla siellä vilskeessä ja hälinässä ja miettiä jos tartuttaa pienet lapsetkin vaan toisaalta sieltä tän flunssan olen saanut kun niitä pikku nuhaneniä viipottaa ees taas.Jos huomena on oloni samanmoinen en varmaan mee töihin sillä nyt on jo äärirajoiulla mun oloni.
koetan tässä jaksaa pienen tyttöni kera touhuta vaan enimmäkseen hän on yksinään tuossa vieressä touhunnut kaikkea omia juttujaan.
Niin ajattelin myös sitäkin että kun tyttö syntyi niin miltei heti alkoi uusi yritys ja onhan tuota yritystä pian jo 2.5v joten vielä sopisi meille yksi vauva taloon...nooh katellaan miten tää etenee .....rakkaudella Maire
 
Marza juu, pitää meitä jännityksessä:whistle:;)
..mutta ymmärrän hyvin kyllä sen kurjan olon jos testissä tuijottaa vastaan vain 1 viivanen..

äiskäkin tuntuu jääneen tädin tuloa odottelemaan - mie myös.
..tuhrua papruun pikkasen, siteeseen ei vielä..huomenna sitten dpo14..kolottaa ja repii jalkoja, särkee koko vatsaa, ei jomottele niin kuin ovis aikaan tai tärppin tullen..sellaista särkevää kipuista koko vatsalla.:$

..jaa jaa, mutta kumminhin dippasin sen viimosen Apteekin oman pois poikeen pyörimästä..ja näin siinä hyyyyyyvin haaleaa viivasta testiajalla kameran linssin läpi..en oikein äkkiseltään saanut selvää, onko väriä?
..kuvan otin, mutta akku nyt latauksessa..en kyllä usko, että tänne siirrettyäni se hailukka näkyy:(..kokeilen kumminhin myöhemmin.

Halusin ihan nähdä, olisiko Apteekin oma vielä näyttänyt jotain hailukkaa, ennen vuotoa jos sitä yritystä oli..

((muoks))kuva Hätähousut himotestaajat pinossa..eipä siinä mitään kunnon toista viivasta ole, värikertymää vain..

Apteekin omaan en vaan ole tuollaista sanut aiemmin ja niitähin dipattu useita kymmeniä:whistle:

Plussat oleet tärpeistä johtuvia ja kerran, dpo10 muistaakseni 1h dippauksesta selkeä, punertava haamuviivanen..oireita oli sillä kierrolla pal-jon..ja vuoto juurikin sellainen km vuoto - runsas ja imelälle tuoksahtava, hieman ällö:$(samanmoinen, kuin sairaalassa lääkkeelliseen tyhjennykseen liittyvä vuoto)


Plussatuulosia laittelen vielä..


 
Viimeksi muokattu:
joo eli kp 1
eipä se auta mutista vitutus on jo tarpeeksi kova......
mieskin vaikutti niin pettyneeltä aamulla,sano että meinaanko testata niin sanoin että paskat ku rättejä pitää ostaa tuumas siihen OIKEESTI?
eli pettymyksen tuulet sielläkin oli luulen kovasti niin.
 
Voi Marza suure suuri lohtu :hug: täältä siulle :heart:
ootko aatellut käydä gynellä kyselemässä apuja raskautumiseen? vai ootteko meinannut ihan luomuna jos on tullakseen? Minä meinaan edellisessä yrityksessä kun ei vaan tärppikäynyt kävin yksityisellä gynellä ja määräs miulle terolutit ja tärppi kävi heti samassa kierrossa eli tais ainakin minulle auttaa raskaaksitulemiseen. Oon nyt uusinut resepti mutta en oo vielä hakenut teroluteja apteekista, jos ei rupee tärppäämään niin meinasin kyllä niitäkin kokeilla.

No johan on mur-mur sinulla jännitystä ilmassa :rolleyes: jännät nuo sinun mahakivut ja vaan tuhrua tulee... jos siellä kuitenkin joku vielä yrittää tiukasti matkassa pysyä mukan kun testikin antaa hailukkaa viivasta :) kovasti siullekin jaksamisia täältä :hug::heart:

Täällä ei oo vielä täti kurvannut kylään, en oo tänään testiikään tehnyt kun eilen tein niin negaa näytti joten ei nyt enää hirveesti toivoo ole... jos nyt to ei oo vielä tätiä kuulunut kylään niin sitten testailen vasta uudestaan :whistle: jos vaan maltan olla testaamatta :p

Kovasti puhaltelen kuitenkin kaikilee ++++++ tuulia

P.S- mur-mur kävin kurkkimassa tuolla testaus sivuilla siun testiä ja olin näkevinäni siinä hailukan viivasen jännää jännää... mikä tilanne sinulla tänään:confused:
laittelin sinnekin siullle komenttia...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta Olkkariin!

Äiskä suahan pidetään jännityksessä! Onhan sulla kp:t jo vaikka mitä. Voi kun siellä se pieni kaivaisi pesäänsä :heart:

voi Marza :'( :hug: Pahoitteluni tädistä, siullakin oli jo lupaavia oireita. Mutta peukutukset tälle kiertoa

Mur-mur Mikä siulla on tilanne, utelen miekin :heart: Hentoista viivaa miekin olin näkeväni eilisessä testissä.



Eilen illalla ovisviiva alkoi jo haalenemaan ja sama oli suunta tämän päivän dippauksessa. Joten LH-huippu meni ja ehkä Oilikin eilen livahti, kun niin juili masua, tänään rauha alhaalla ja ylhäällä alkoi piina. Sitä ollaan sitten RKTT :heart:

Oliivitar ja dpo0
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Kyllä tämä kuumeilu koukuttaa. Olenkin täällä jo kädet hikisenä ja jännityksissäni ollu kun aattelin, josko siellä Marza:n kyydissä olisi ollut pikkuinen matkustaja. Voihan höh. Pahoittelut :hug:

Ja Äiskä kanssa pitelee jännitystä yllä, hienoa!
Mur-mur peukut pystyssä!!

Ja sitten omaa napaa... Kuin varkain huomaamatta, ilman sen kummempia varoituksia tai ennakkoilmoituksia tupsahti tätikkä kylään, ensi kerran sitten pienimmäisen syntymän jälkeen. Eilen oli maha pikkuisen turvonnu ja siinä kaikki. Kaiketi täällä vaan jännäilin muitten oloja,etten sitten itteeni joutannu tarkkaileen. Siis onko se nyt sitten kp1 joka lähti liikkeelle. Ja siis kierto kai jotaan 28 luokkaa, tai vähemmän. Enkä osaa itte näitä minnekkään lisäillä, enkä onneton osannu ees erivärejä laittaa.... Huokaus, sitten kun rapistelen kaikki nappuloita ja viestiä pukkaa missä ei ole mitään järjen häivää niin se on Talvi, joka kokeilee :D

Päivän jatkoja olkkarin väelle!
 


Tiistai 12.3.2013

Nimi / ikä..................Kp................ ...yritysk.

anuliini72 (41)...........kp?/?...............yk?
Oliivitar (42)..............kp17/28-34.......yk3
Minttu71 (41v)..........kp24/30............yk3
Sirppuliini (40)..........kp8/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp8/26-29.........yk9
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sarialeksandra (42)......kp6/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp15/22-32.......yk4
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
äiskä-73 (40)..............kp32/30...........yk4
tattinen (42)...............kp6/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp7/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp1/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp14/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Talvi-74 (39)...............kp1/28..............yk1



Piinailupäivät

äiskä-73..........dpo13
*mur-mur*.....dpo14
oliivitar............dpo0


 
Täällä myöskin Kp1..kovasti alkoi äskettäin vuotelemaan ja sattuu, s a t t u u joka paikkaan..huonoa oloista:$
..miulla kaksi sidettä pöksyssä ja tuntuu, ettei nekään riitä!:O

Kierto kumminhin vielä normi - 27/dpo14..jos se nyt mitään merkkaa enää tällä ikää.
..kyllä mie jo oikiasti haluisin näiden rättipäivien loppuvan kokonaan:headwall:

Marza..voihan:'(..lämmin:hug:..joka paikkaan se punanuttu kerkeää:kieh:

äiskä..maltatko olla dippaamati tälle päivää..vai vieläkä odottelet?;)

..tulispa ylläri pylläri:heart:

Talvi-74 - pääset kuumeilun aloittelemaan nyt kunnolla!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä